Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
amsterdammertje schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:49:
heb je wel van de cd los de usb drivers geinstalleerd en toen de pc suite? op die manier werkte het bij mij meteen ( op xp..op vista niet )
dit werkt inderdaad! eerst de usb drivers en dan de suite software.

ik kan alleen niet via usb mijn telefoon gebruiken als massaopslag. er zit een 2 gig kaartje in, maar windows doet stomweg niets als ik de telefoon aansluit in massaopslag modus.

als ik mijn pc opnieuw opstart en het dan weer doe, dan wordt "het usb apparaat niet herkend".

echt vreemd.

andere usb poort geprobeerd en nu werkt het prima :)

Fubaruba wijzigde dit bericht 27-04-2007 14:17 (28%)

Reg. datum: 05 januari 2007

VRAAG:

Als je een nieuwe mobiel hebt gekocht moet je hem eerst opladen en dan gebruiken?
OF moet je hem eerst leeg maken en dan opladen?

Batterij schijnt langer te werken als je een van de bovenste manieren uitvoert.

Gsus is my homeboy

Maakt geen ene )(@# uit ;)
Zelf laad ik 'm bij tot 100%, laat 'm dan helemaal leeglopen, laadt 'm weer helemaal op enzovoort :)
Na 'n xtje of 3,4 laad ik 'm gewoon op, wanneer ik dat wil, al denk ik niet dat ik veel moet gaan opladen.
(Heb vandeweek 'n SonyEricsson W880i gehaald, maar die standbytijd daarvan slaat echt alles d:)b )

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
digichris schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:00:
Hoeveel smsjes kan je eigenlijk opslaan? Onbeperkt aantal als je geheugenkaartje gebruikt of is het beperkt tot 200?
capaciteit van 1000 in het tel.geheugen.
Ik heb geen mogelijkheid gezien om SMS op de geheugenkaart op te slaan.

www.8thcontinent.nl - Travels Through Madagascar

Reg. datum: 05 oktober 2006

quote:
Fubaruba schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:46:
ik heb een 2gb kaartje gekocht en deze doet het wel (weet niet meer hoe ik hem eruit moet halen, maargoed), maar ik kan nog steeds niet via usb bij mijn telefoon... dit smeekt om nieuwe drivers neem ik aan?
door met je nagel er nog eens hard op te drukken, dan springt je kaartje er een beetje terug uit.
Het enige wat ik beu vind dat muziek laden van het kaartje lang duurt en dat je slechts 1 liedje per keer kan beluisteren :( Nu moet ik telkens op stop drukken, terug gaan en een ander liedje kiezen ipv gewoon alles te laten afspelen ... Erg zwak maarjah .. iemand een oplossing?

quote:
Fubaruba schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:02:
[...]

jawel, maar vervolgens wordt de telefoon niet goed verbonden met winxp, dus denk ik dat dat aan de usb driver ligt.
bij mij zegt hij dat eerst ook maar 2 seconden later kan ik er toch bij via mn verkenner. Kijk daar eens en je zal zien dat je een nieuw verwisselbare opslagplaats hebt. Als je die pc software eerst wel geinstalleerd hebt toch.

Hoe sla je berichten op op je computer? Of ben je verplicht alles te verwijdere nadat je de 1000 berichten overschreden hebt? En is er een programma waarmee je langere berichten ook kan lezen via de computer?

quote:
Pyr0 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 18:25:
[...]

door met je nagel er nog eens hard op te drukken, dan springt je kaartje er een beetje terug uit.
Het enige wat ik beu vind dat muziek laden van het kaartje lang duurt en dat je slechts 1 liedje per keer kan beluisteren :( Nu moet ik telkens op stop drukken, terug gaan en een ander liedje kiezen ipv gewoon alles te laten afspelen ... Erg zwak maarjah .. iemand een oplossing?
wellicht het maken van playlists? wel erg lame en apple-like, maar misschien dat dat wel werkt.

update: ja, je moet een afspeellijst in je telefoon maken en daar dan al die files in zetten. op die manier kun je wel achter mekaar die nummers afspelen.

Fubaruba wijzigde dit bericht 27-04-2007 22:01 (11%)

Hmm iets wat ik ook nergens kon vinden:

Is het mogelijk om meer dan 100 afspraken in de agenda op te slaan?

¯¯¯¯¯¯
Reg. datum: 12 augustus 2001

quote:
Fubaruba schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 21:45:
[...]

wellicht het maken van playlists? wel erg lame en apple-like, maar misschien dat dat wel werkt.

update: ja, je moet een afspeellijst in je telefoon maken en daar dan al die files in zetten. op die manier kun je wel achter mekaar die nummers afspelen.
Ik wou net zeggen, zelfs op de E900 (ja, ik vergelijk alles daarmee ;) ) kun je in je mp3mode naar afspeellijsten gaan en daar dingen toevoegen. Daar wordt gevraagd of je van je telefoon of je geheugenkaart wil laden, en dan is alles prima :)
quote:
djmitchthe1 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 01:11:
Hmm iets wat ik ook nergens kon vinden:

[edit]
Is het mogelijk om meer dan 100 afspraken in de agenda op te slaan?
Is het echt nodig? Ik bedoel, net zoals bij die 1000 smsjes, wil je die allemaal bewaren? Wat is men ermee van plan? :o

Booth wijzigde dit bericht 28-04-2007 04:03 (22%)

¯¯\:)/¯¯¯\>:)/¯¯¯¯¯\o/

Nou ik werk alleen maar met me'n laptop... oftewel ik heb ALLES van me agenda daarin staan..
Dus als ik outlook laat sychroniseren dan zit hij direct vol :( moet ik dus al het oude eruit halen en dan het gene wat binnekort plaats vind erin laten staan)

Been Down Under

Ik heb em vandaag ook binnen :Y)
Alleen blijft bij mij het GPRS icoontje op het scherm staan,kan ik dit uitschakelen?
Ik heb de U600 net 2 daagjes en het bevalt me uitermate goed vergeleken bij mijn vorige telefoon (SPV met windows mobile). Alleen zit ik met 2 dingetjes, ten eerste het error toontje als je een toets aanraakt die geen optie bevat, kan die ook uit? En klopt het dat het laden van MP3tjes van een (1GB) SD kaartje wat lang duurt? :)

[edit]O, en de bijgeleverde oortelefoontjes zijn ruk en ze blijven niet in m'n oren zitten... zijn er ook betere vervangers tekoop met dezelfde aansluiting?

straider wijzigde dit bericht 28-04-2007 17:59 (19%)

¯¯¯¯¯¯
Reg. datum: 12 augustus 2001

Fubaruba in "Het Samsung U600/U700 topic"

Playlist maken, dan heb je er haast geen last van ;)

En die oordoppen blijven kut, mijn E900 oordoppies blijven ook uit me oren vallen.
Niets aan te doen.

¯¯\:)/¯¯¯\>:)/¯¯¯¯¯\o/

quote:
Fubaruba schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 21:45:
[...]

Was wrs een bugje, bij mp3 speler kan ik ze wel allemaal achter mekaar afspelen :D
Alleen voor mijn aparte mapjes moet ik wel een playlijst ofzo maken aangezien je niet rechstreeks een ganse map kan laten afspelen van je geheugenkaart

Erg leuk topic om te lezen wat ervaring van U600 zijn en al die kwijlende functies, maar ik denk toch dat ik liever de U700 wil alleen is er weinig info over te vinden noch datum wanneer hij beschikbaar is. Kan iemand daar wat info over geven?

Ik heb hem sinds vandaag ook. Goede aanbieding bij Orange shop in Leiden (voor de snelle beslissers, hij geldt nog de rest van het weekeinde). Gratis bij orange 30, 1 jaar (met 15 euro startbonusbundel en 1 gratis maandbundel), simlock en logovrij. Eerste indruk is goed.

Edit: o ja, je kon ook nog een F300 of een ander ouder samsung (ik geloof de D830) gratis krijgen bij een dergelijk abo.

donaldo wijzigde dit bericht 28-04-2007 21:55 (18%)

Albumcover

De mp3 speler ondersteunt het afspelen van labelinformatie als de albumcover van het liedje, die dan tijdens het beluisteren van je telefoon wordt weergegeven.

Het lukt mij echter niet de albumcover op de telefoon weer te laten geven, is iemand anders dat wel gelukt? Zo ja, hoe doe je dat dan? O-)

Reg. datum: 11 september 2000

Kan iemand mij vertellen hoe ik bij het navigeren door het menu "gewone" pieptoontjes kan horen ipv de hele tijd "tu-du-tu" melodietjes.
Ik kan alles wel uitzetten (compleet stil) want van die continue bevestigings-melodietjes als ik een stap omlaag ga in het menu wordt ik krank-jorum.

Iemand?

quote:
Byzanthy schreef op maandag 30 april 2007 @ 23:17:
Kan iemand mij vertellen hoe ik bij het navigeren door het menu "gewone" pieptoontjes kan horen ipv de hele tijd "tu-du-tu" melodietjes.
Ik kan alles wel uitzetten (compleet stil) want van die continue bevestigings-melodietjes als ik een stap omlaag ga in het menu wordt ik krank-jorum.

Iemand?
Volgens mij niet mogelijk. Op andere telefoons zette ik altijd die geluidjes uit, maar met die touch-knoppen is enige feedback als een klikje of piepje wel handig. Die verschillende geluidjes bij dit toestel zijn redelijk irritant en het laagste toetsenvolume te luid naar mijn mening.

Een totaal andere vraag, met welk programma (Nero Recode?) kun je een DVD het beste omzetten naar mp4 om vervolgens af te spelen op de U600? Weet iemand welke resolutie, codec, bitrate (bestandsgrootte is minder belangrijk voor mij) het beste resultaat geeft?

donaldo wijzigde dit bericht 01-05-2007 01:19 (0%)
Reden: typo

Deze week ga ik denk ik ook de U600 kopen. Wilde eerst de D900 kopen als vervanging voor mijn D500. Hoe is de sliding mechanisme in de U600? De knoppen onder het display zijn niet zoals die van de E900 hè? Ik wil namelijk gewoon normale toetsen.

En dan nog even een subjectieve vraag. Hoelang gaat de batterij mee? Bij mijn D500 kan je er makkelijk enkele dagen mee rond lopen zonder er verder naar om te kijken.

En hoe blauw is blauw bij de U600? Want het lijkt toch wel op zwart/grijs wanneer ik naar afbeeldingen kijk.

aex351 wijzigde dit bericht 01-05-2007 03:05 (11%)

< dit stukje webruimte is te huur >

quote:
aex351 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 03:04:
Deze week ga ik denk ik ook de U600 kopen. Wilde eerst de D900 kopen als vervanging voor mijn D500. Hoe is de sliding mechanisme in de U600? De knoppen onder het display zijn niet zoals die van de E900 hè? Ik wil namelijk gewoon normale toetsen.

En dan nog even een subjectieve vraag. Hoelang gaat de batterij mee? Bij mijn D500 kan je er makkelijk enkele dagen mee rond lopen zonder er verder naar om te kijken.

En hoe blauw is blauw bij de U600? Want het lijkt toch wel op zwart/grijs wanneer ik naar afbeeldingen kijk.
Me vriendin heeft hem ook sinds zaterdag, supermooi ding.
Maar er zitten inderdaad touch knoppen onder het scherm, dat is even wennen, maar went wel snel (de cijfers zijn wel gewone toetsen).
Slide scherm werkt goed, alleen zou IK het toestel wel verzekeren voor 7euri per maand.. (zo degelijk voelde het allemaal niet echt aan, ben een Nokia gewent :) )
De batterij kan ik nog niets over zeggen, en de kleur het is donkerblauw/grijs metallic.

quote:
Booth schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 18:39:
En die oordoppen blijven kut, mijn E900 oordoppies blijven ook uit me oren vallen.
Niets aan te doen.
http://mob-com.nl/product...9_268&products_id=741

ik heb deze besteld. zal ze vandaag of morgen wel binnen krijgen, dan post ik ff of het wat is.

Dat werkt dus ook voor de u600?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws