Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Samsung U600/U700 topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 87 88 89 90 last

Reageer Nieuw Topic
<3 Bob-omb
Reg. datum: 12 augustus 2002

Weet iemand waar ik nog meer animated themes á la de standaard theme (die ik op zich al zeer stoer vind) kan downloaden?
Ik wil m'n U600 immers wel even flink customizen ;)

Reg. datum: 06 juli 2004

Je kunt geen themes downloaden voor de U600. Je kunt alleen kiezen tussen de standaard witte en zwarte. Helaas, maar waar.

Reg. datum: 24 april 2007

quote:
sverschuren schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:59:
Nou ik heb hem besteld bij 2call :)
Weet iemand hoe dat werkt? Er staat 'binnen 1 dag leverbaar' maar er zit een KPN abo bij, dus issie later? Of niet? Kan ik hem morgen al verwachten? Of niet? :P Ben echt zwáár benieuwd. Ik had voorheen een D600, nu een Nokia 6230i (waar ik zwaar ontevreden over ben) dus ik ga weer terug naar Samsung :)
Ik ga hem denk ik ook daar bestellen, laat het even weten hoe het loopt.

<3 Bob-omb
Reg. datum: 12 augustus 2002

quote:
sverschuren schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:36:
Je kunt geen themes downloaden voor de U600. Je kunt alleen kiezen tussen de standaard witte en zwarte. Helaas, maar waar.
Hmm oke, da's jammer!
En what about animated backgrounds á la de standaard ? (die al vrij geniaal is imo).
Hier heeft iemand wel een linke gedumpt naar zo'n site maar die zijn bij lange na niet zo goed als die met die molen :P

Gsus is my homeboy
Reg. datum: 24 oktober 2004

Net terug van m'n abbo-verleng-met-nieuwe-telefoon-avontuur en ben niet voor de U600 gegaan..
Vond 'm niet zo heel erg mooi als ik dacht, dat hij zou zijn, vooral het slide-mechanisme vond k niet 1 2 3 relaxed en persoonlijk vond ik de kleur niet heel erg mooi! Wel hele mooie functies en zeker 'n aanrader voor mensen die slide apprecieren, maar dus niet voor mij en ben heel blij met m'n W880i :9

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Uitdrijvûrrrr!
Reg. datum: 13 maart 2002

Ik heb hem net binnen, en merk al direct iets dat me niet bevalt (wellicht moet ik hieraan wennen?) :

Als je ergens mee bezig bent, en je raakt al heel licht de C/Ophang toets, keert hij terug naar het hoofdscherm. Ik vind die knop wel erg gevoelig voor aanraking. Voor de rest vind ik het een schitterend ding, oogt wat fragiel, veel functies, mooie stijl.

Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter

Reg. datum: 25 april 2007

Ik heb de u600 nu 1 dag , ben er erg tevreden over tot nu toe. Er is alleen 1 ding, bij het invoeren van een nieuw nummer vanuit het stand-by scherm , gaat hij zelf opzoek naar zoekresultaten waardoor dus de nummers + namen zichtbaar worden. dus als je iemand een nummer in laat voeren dan ziet die meteen wie je in je telefoon hebt staan. Ik kan nergend een optie vinden waar je het uit kan schakelen of ik heb er 10 keer overheen gekeken. weet iemand of dit wel mogenlijk is? Kan er niks over vinden in de gebruiksaanwijzing.
alvast bedankt.

quote:
sverschuren schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:59:
Nou ik heb hem besteld bij 2call :)
Weet iemand hoe dat werkt? Er staat 'binnen 1 dag leverbaar' maar er zit een KPN abo bij, dus issie later? Of niet? Kan ik hem morgen al verwachten? Of niet? :P Ben echt zwáár benieuwd. Ik had voorheen een D600, nu een Nokia 6230i (waar ik zwaar ontevreden over ben) dus ik ga weer terug naar Samsung :)
Anyone?

zie: http://2call.nl/support.php#levering
Volgens mij kun je daar je antwoord wel vinden.... IK heb hem ook net besteld (zonder abbo want die had ik al) en ik mag hem binnen 2 werkdagen verwachten.

Ah oke, naja ik was nog vóór 15:00, dus dan morgen? Had om 11u de orderbevestiging binnen.

In de bevestiging staat wanneer je het mag verwachten, tevens kan het zo zijn dat de TNT er 2 dagen over duurt...

EDIT:
Nu is het de vraag .. wie krijgt hem het eerst?
Jij of ik? :P
Aangezien ik hem na 16:00 uur heb besteld zou het voor mij wat langer duren, maar mijn bestelling was wel vandaag verwerkt!

djmitchthe1 wijzigde dit bericht 25-04-2007 22:16 (46%)

Hehe, ze zeggen dat hij vandaag binnenkomt :p Ben is benieuwd ;)

Reg. datum: 26 april 2007

heb hem nu 1 dag, erg tevreden erover, ziet er erg mooi uit en werkt heel makkelijk (kom van een SE af). Lekker zakelijk toestel en een goede mogelijkheid om foto's mee te "snappen".

Heb alleen wel een vraagje: Hoe kan (als het kan) je een profiel aanmaken, bijvoorbeeld dat je s'nachts alleen bereikbaar bent voor familie/vriendin en niet voor je vrienden? zonder hem uit te hoeven te zetten.

Viel me nog 1 ding op, wanneer je hem in je broekzak hebt (op toetsblokering) kan hij toch bij het bellen al sneller dan gewilt "opnemen" doordat je de "i" toets indrukt en (per ongeluk) een toets aanraakt, iemand hier nog een tip voor?

Verder zeker een aanrader!!

ik heb een 2gb kaartje gekocht en deze doet het wel (weet niet meer hoe ik hem eruit moet halen, maargoed), maar ik kan nog steeds niet via usb bij mijn telefoon... dit smeekt om nieuwe drivers neem ik aan?

Uitdrijvûrrrr!
Reg. datum: 13 maart 2002

quote:
Fubaruba schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:46:
ik heb een 2gb kaartje gekocht en deze doet het wel (weet niet meer hoe ik hem eruit moet halen, maargoed), maar ik kan nog steeds niet via usb bij mijn telefoon... dit smeekt om nieuwe drivers neem ik aan?
Je kan, als je je U600 op USB aansluit, toch in je telefoon kiezen welke modus deze moet draaien indien verbonden? Dus voor Samsung PC studio, Mediaspeler of Massaopslag?

Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter

Hoeveel smsjes kan je eigenlijk opslaan? Onbeperkt aantal als je geheugenkaartje gebruikt of is het beperkt tot 200?

quote:
Exorcist schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:50:
[...]

Je kan, als je je U600 op USB aansluit, toch in je telefoon kiezen welke modus deze moet draaien indien verbonden? Dus voor Samsung PC studio, Mediaspeler of Massaopslag?
jawel, maar vervolgens wordt de telefoon niet goed verbonden met winxp, dus denk ik dat dat aan de usb driver ligt.

Reg. datum: 17 oktober 2000

heb je wel van de cd los de usb drivers geinstalleerd en toen de pc suite? op die manier werkte het bij mij meteen ( op xp..op vista niet )

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

ik heb hem ook, sinds 12 uur vanmiddag ongeveer. bij mij werkt alles goed, het is echt een top mobiel!
Ik ben er nu ff wat dingen op aan het zetten, misschien later een 2 GB kaartje kopen..

Reg. datum: 26 april 2007

Ik heb hem nu een week.. maar heel erg druk geweest dus kon nog niets testen. nu lijkt het erop dat mijn adressenlijst niet vanaf de Sim kaart wordt gepakt. Ik kan dus niet zomaar sms'n of geluidjes aan bepaalde vrienden koppelen. Als ik dit wil dan moet ik eerst alles van sim naar telefoon koppelen.. Weet iemand hoe ik dit anders kan oplossen?? Wil graag alle gegevens op sim kaartje houden!!

umh je moet dan het programma gebruiken wat op de cd staat PC studio
Dan ga je naar: Contactpersonen beheren en meer
Vervolgens ga je naar: telefoonlijst (links onder)
Je ziet nu in de linker balk:
Telefoon
ME
SIM

PC

Nu kun je op SIM drukken en alles mee slepen naar ME (dan heb je wel alles dubbel volgens mij).

Nou, vandaag niets binnengekregen, morgen dan maar duimen :)

Reg. datum: 13 oktober 2004

Hallo allemaal,

Ik zit dit topic aandachtig door te lezen. Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon en zit te twijfelen tussen de Nokia N73 en de Samsung U600. Waar ik maar niet achter schijn te komen is of de U600 ook MS Office documenten, PDF-jes, etc. kan weergeven? De Nokia kan dat met zekerheid wel, maar bij de Samsung blijft het voor mij onduidelijk.

Bij voorbaat dank voor de info.

Gr.

AMD Opteron 146; DFI Lanparty NF3 Ultra; 2 x Corsair 512mb pc3200 xms pro; Gainward 6800GT Golden Sample 256mb; Western Digital 120GB JB & Maxtor DiamondMax 10 160GB SATA; TT Tsunami BWA; Tagan EasyCon 530W; TT Big Typhoon

Ja dat kan :)

Reg. datum: 13 oktober 2004

quote:
Mooi! Thanx voor je snelle reactie!

AMD Opteron 146; DFI Lanparty NF3 Ultra; 2 x Corsair 512mb pc3200 xms pro; Gainward 6800GT Golden Sample 256mb; Western Digital 120GB JB & Maxtor DiamondMax 10 160GB SATA; TT Tsunami BWA; Tagan EasyCon 530W; TT Big Typhoon

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 87 88 89 90 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: