Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Samsung U600/U700 topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 87 88 89 90 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 25 mei 2004

quote:
Dirkonly schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 04:03:
[...]

Als je een foto gaat maken, kan je de instellingen veranderen met het toetsenbord. bv
3 = voor de focus (denk ik) N/F/SF
6 = voor de omgeving
9 = voor de iso
# = grid
2 = afbeelding grootte
5 = zwart wit/ sephia enz.
8 = timer
0 = naar afbeeldingen
1 = video mode
4 = meerdere fotos tegelijk/ figuurtjes
7 = frames
* = flitser

dus als je 3 en 9 verandert, dan kan het wel sneller denk.
btw geweldig dat al deze opties erop zitten :)
bedankt voor de info.

Met welke knop neem je de foto's? met die op de zijkant of in het midden (i)?

ik merk dat de knop op de zijkant anders reageerd dan de middelste knop.

Ik heb de u600 net ontvangen. Ben onder de indruk van de beeldkwaliteit en het design! Helaas merk ik wat speling bovenaan, ben ik niet gewend van samsung :(

Ga dadelijk mijn 2gb microsd er in plaatsen :)

Weet alleen niet of ik de batterij helemaal moet opladen eerst?

Wat ik ook jammer vind is dat je bij een SMS niet kan laten trillen + sms toon, wat bij een oproep wel kan.
Jouw tekst hier ? ¤ 0,01 p.d.
Reg. datum: 22 februari 2004

nvm

-Thunder- wijzigde dit bericht 04-05-2007 12:33 (98%)

The Ultimate Driving Machine

Reg. datum: 25 mei 2004

ik vind het echt een super toestel, wat me wel opviel vandaag is dat als je aan het bellen bent met iemand en je wilt ophangen, dan gaat dat niet omdat hij zijn toetsen vergrendeld heeft.

Hij hang wel op als je hem dichtschuift natuurlijk, maar volgens mij zal dat in het menu ergens wel in te stellen zijn dat ie niet gelijk op toetsvergrendeling moet.

quote:
digichris schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 09:23:
Hallo, ik kan een U600 kopen en de speling ervan zou identiek aan de D900 zijn. had de D900 last van veel speling (ik bedoel niet vergelijkbaar met degene die hun toestel zijn gaan omwisselen?)
iemand een idee?

Ik kan het bovenste gedeelte van het toestel wanneer ie is dichtgeschoven wat naar links en rechts bewegen, niet echt stevig gebouwd dus :s Kan dat bij jullie ook?

Bestaat er een mogelijkheid om de smsjes automatisch op de geheugenkaart te bewaren?

Belde daarnet ook onbewust perongeluk naar een nummer door die touch totsen :( weet iemand daar een oplossing voor?

MikeyT85 wijzigde dit bericht 04-05-2007 13:49 (19%)

Reg. datum: 11 januari 2006

quote:
Ict-sale schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:14:
[...]

bedankt voor de info.

Met welke knop neem je de foto's? met die op de zijkant of in het midden (i)?

ik merk dat de knop op de zijkant anders reageerd dan de middelste knop.
De knop aan de zijkant heeft twee functies; als je half indrukt doet ie scherp stellen dus neemt nog geen foto. Het rechthoekje wordt dan groen. Zo kan je kiezen of je het goed vind of niet. Als je dan door drukt neemt ie echt de foto. Als je de middelste knop gebruikt dan neemt ie gelijk een foto.

Dit idee had de SE K750 al dus Samsung heeft een beetje afgekeken en had dit al in de D900 moeten zetten eik. Het is wel een fijne functie die zijknop. Wel even wennen in het begin maar dat is ook met die touch toetsen. Die zijn in ieder geval wel beter afgesteld nu dan de E900 want die waren echt te gevoelig.

quote:
MikeyT85 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:08:
Ik kan het bovenste gedeelte van het toestel wanneer ie is dichtgeschoven wat naar links en rechts bewegen, niet echt stevig gebouwd dus :s Kan dat bij jullie ook?

Bestaat er een mogelijkheid om de smsjes automatisch op de geheugenkaart te bewaren?

Belde daarnet ook onbewust perongeluk naar een nummer door die touch totsen :( weet iemand daar een oplossing voor?
Zit inderdaad wat speling op de twee helften zowel dicht als open. Per toestel is de hoeveelheid speling verschillend, de ene wat meer dan de ander. Komt door de veer denk ik van het schuifsysteem. Niks ergs denk ik. Hebben alle slides van Samsung.

Smsjes kan niet op de geheugenkaart worden geplaats voor zover ik weet. Ook nooit gekund dat ik weet. Gebruik al meer dan 7 jaar Samsung. Had de allereerste serie al en sindsdien om de half jaar a 1 jaar steeds een ander dus heb er genoeg gehad en heb er nog geen 1 gehad die dit kon.

En dat per ongeluk iemand bellen heb ik ook gehad in het begin maar hier moet je gewoon even aan wennen en opletten bij gebruik. Kan je niet instellen ofzo.

Bij het installeren van Samsung PC Studio vraagt ie nog naar een bepaald bestand op de cd dat ie blijkbaar niet kan vinden....wat moet ik hiermee doen?

quote:
MikeyT85 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:52:
Bij het installeren van Samsung PC Studio vraagt ie nog naar een bepaald bestand op de cd dat ie blijkbaar niet kan vinden....wat moet ik hiermee doen?
Misschien even via de site downloaden? Daar staan meestal de nieuwere versies op...

Reg. datum: 03 maart 2004

Heeft iemand anders ook problemen met inernet en MMS? Bij mij werken ze allebei niet, HEEL soms kan ik doorkomen met internet, maar mms werkt gewoon niet. (Orange trouwens)...

Gsus is my homeboy
Reg. datum: 24 oktober 2004

Orange World wel geactiveerd bij de Orange KS evenals MMS?
Kijk even op de Orange-site voor de instellingen of bel ze anders even, dan sturen ze je de instellingen!

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Reg. datum: 03 maart 2004

ja het staat allemaal geactiveerd, en als ik een mmsje krijg, krijg ik zegmaar een berichtje, maar kan hem vervolgens niet ophalen (foutmelding) :S

en hier;

http://web.orange.nl/appl...EB2B7E8422E5D91EBA1146A7F

staat geen U600 bij

straider wijzigde dit bericht 04-05-2007 16:49 (44%)

quote:
Asiamania schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 15:03:
[...]

Misschien even via de site downloaden? Daar staan meestal de nieuwere versies op...
Gedaan, ik krijg nu de melding "Phone not supported"! Terwijl ik wel de laatste versie heb gedownload
Nog een vraagje, waar kan ik foto's terugvinden die ik heb opgeslagen op mijn geheugenkaart? (heb dat zo ingesteld bij het maken van foto's)

Reg. datum: 17 oktober 2000

quote:
MikeyT85 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:48:
[...]

Gedaan, ik krijg nu de melding "Phone not supported"! Terwijl ik wel de laatste versie heb gedownload
windows vista of xp? Voor VISTA zijn voor dit toestel nog geen usb drivers beschikbaar .
Bij XP adviseer ik zoals eerder gepost door mij om eerst de usb drivers te insatlleren vanaf CD (apparte optie in menu) daarna pc studio er over heen en dan zou het moeten Werken.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Jouw tekst hier ? ¤ 0,01 p.d.
Reg. datum: 22 februari 2004

Ik zag dit toestel op www.debitel.nl voor 17,50 euro per maand, toestel gratis.

Nu wil ik graag nog iets weten.

- Kwa prestaties, is deze beter dan de W810i ? ( Hopelijk weet iemand dit )
- De camera is die langzaam of best snel ? Ik bedoel dus.. duurt het een seconde of duurt het een paar seconde
- Voor de leukigheid : welke spelletjes staan er op ?
- Kan ik handmatig via de computer mp3's op de telefoon plaatsen ?
- Kan ik beter wachten op de U700 of is het verschil in princiepe alleen de xtra camera en het design ?
- Is de telefoon zelf flot ? Lekker snel door het menu heen gaan e.d. ?
- Is er GPS beschikbaar voor deze telefoon ?
- En mijn laatste vraag.. haha ja ik wil veel weten voor ik iets misschien ga aanschaffen :P Zijn de touch knopjes net zo erg gevoelig als de E900 ?

Bedankt :)

The Ultimate Driving Machine

Yoshimura
Reg. datum: 04 mei 2007

Hallo allemaal,

Vandaag ook een U600 gehaald bij een t-mobile relax verlenging voor 1 jaar met 69 euro bijbetalen.
Wat een mooi toestel zeg.
Kan nog geen minpunten vinden.
Het enige waar ik niet uitkom is de tv uit functie.
Heeft iemand dat al voor elkaar gekregen?? en heb je daar een speciaal kabeltje voor nodig?
Handleiding is erg beknopt moet ik zeggen over deze functie.

Acties: [view][quote]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

quote:
-Thunder- schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:39:
Ik zag dit toestel op www.debitel.nl voor 17,50 euro per maand, toestel gratis.

Nu wil ik graag nog iets weten.

- Kwa prestaties, is deze beter dan de W810i ? ( Hopelijk weet iemand dit )
- De camera is die langzaam of best snel ? Ik bedoel dus.. duurt het een seconde of duurt het een paar seconde
- Voor de leukigheid : welke spelletjes staan er op ?
- Kan ik handmatig via de computer mp3's op de telefoon plaatsen ?
- Kan ik beter wachten op de U700 of is het verschil in princiepe alleen de xtra camera en het design ?
- Is de telefoon zelf flot ? Lekker snel door het menu heen gaan e.d. ?
- Is er GPS beschikbaar voor deze telefoon ?
- En mijn laatste vraag.. haha ja ik wil veel weten voor ik iets misschien ga aanschaffen :P Zijn de touch knopjes net zo erg gevoelig als de E900 ?

Bedankt :)
  1. Gelijkwaardig. Het is maar net welk os je aanstaat. Samsung heeft een nieuwe menu, maar werkt verder prima en vlot. De E900 had een bug dat als je meer mem erin propt dat hij traag wordt. Ik weet niet of dat met de U600 zo is.
  2. Even snel als je W810.
  3. Weet ik zo 1.2.3 niet.
  4. Dat kan tegenwoordig met bijna elke telefoon van boven de 200 euro.
  5. U700 is iets hoger geplaatst inderdaad. Maar het is nog lastig te zeggen of hij echt beter is. Hij lag wel erg lekker in mijn hand moet ik zeggen, maar het is nog even op de final wachten.
  6. Op zich wel, maar misschien dat hij dus de genoemde memory bug heeft.
  7. Nav4All in principe, maar java aps installeren op een samsung is erg lastig dus eigenlijk Nee!
  8. Ja, wel iets minder maar nog steeds irri. :P

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

ŻŻŻŻŻŻ
Reg. datum: 12 augustus 2001

quote:
BurningDog schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 23:16:
[...]

Heb dat verloopje ook sinds vandaag binnen, en nu klinkt er tenminste een lekkere bass door mn shures mn oren in (equalizer op jazz). :9
Oké top, dan ga ik em ook aanschaffen. Maar de U600 heeft dus dezelfde ingang als de E900 (en de D800 dus)?

ŻŻ\:)/ŻŻŻ\>:)/ŻŻŻŻŻ\o/

quote:
Ict-sale schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:23:
ik vind het echt een super toestel, wat me wel opviel vandaag is dat als je aan het bellen bent met iemand en je wilt ophangen, dan gaat dat niet omdat hij zijn toetsen vergrendeld heeft.

Hij hang wel op als je hem dichtschuift natuurlijk, maar volgens mij zal dat in het menu ergens wel in te stellen zijn dat ie niet gelijk op toetsvergrendeling moet.
als je aan het bellen bent vergrendelt ie automatisch de toetsen omdat je anders met je wang de tiptoetsen aanraakt en dus ophangt midden in een gesprek. zo'n moeite is het toch niet om hem dicht te schuiven?

Uitdrijvûrrrr!
Reg. datum: 13 maart 2002

quote:
Vinniebase schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 21:44:
Hallo allemaal,

Vandaag ook een U600 gehaald bij een t-mobile relax verlenging voor 1 jaar met 69 euro bijbetalen.
Wat een mooi toestel zeg.
Kan nog geen minpunten vinden.
Het enige waar ik niet uitkom is de tv uit functie.
Heeft iemand dat al voor elkaar gekregen?? en heb je daar een speciaal kabeltje voor nodig?
Handleiding is erg beknopt moet ik zeggen over deze functie.
Daar heb je een aparte kabel voor nodig.

Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter

Reg. datum: 16 januari 2003

quote:
Booth schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 11:22:
[...]

Oké top, dan ga ik em ook aanschaffen. Maar de U600 heeft dus dezelfde ingang als de E900 (en de D800 dus)?
Blijkbaar, want dat kabeltje is niet specifiek voor de U600, maar werkt dus wel. Aansluiting is precies hetzelfde ws. Let er wel op dat er bij dat verloopje natuurlijk geen radio-antenne inzit, dus radio luisteren moet via die crappy oordopjes, of met die oordopjes erin via je foon :)

Core 2 Duo E6600 - P5B Deluxe - 2x1GB PC5300

Reg. datum: 05 mei 2007

Weetniet of al eerder vermeld, maar staat in postje nr 1 in iedr geval nog niet gemeld:
De FM radio kan gewoon over de speakers, wel moet je de oordopjes aangesloten hebben omdat deze fungeren als antenne :)

Overigens heb k geen last van een "losse" schuifklep zoals sommigen melden. Verder --> Supertelefoontje! _/-\o_ heb m zelf in combinatie met T-Mobile internet en dat werkt ondanks dat er geen gebruik wordt gemaakt van een IE heel goed (mijn MDA gebruikt wel IE icm Windows Mobile). Alleen streaming radio wordt vooralsnog niet ondersteund.

Yoshimura
Reg. datum: 04 mei 2007

quote:
Exorcist schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 12:19:
[...]

Daar heb je een aparte kabel voor nodig.
Weet iemand waar dat kabeltje te verkrijgen is??

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 87 88 89 90 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: