www.8thcontinent.nl - Travels Through Madagascar
[HDD] Het Creative Zen Vision:M ervaringentopic - deel 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last
Reageer Nieuw TopicGeluid is toch wel bij de beste spelers wat ik tot nu toe gehoord heb, en dat is al heel wat. Tikkeltje te 'scherp' in de hoge tonen, maar dat stoort me eigenlijk niet zo, ik vind het wel wat hebben.quote:LaduciA666 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:38:
Hmm, ja eigenlijk heb je daar wel gelijk in. En de speler voldoet voor mij zeker met de functies die hij heeft. Maar nog 1 vraagje: De geluidskwaliteit van de mp3-speler is toch ook goed, en zeker met wat duurdere oortjes? Want ik koop er dan gelijk stel goede in-ear bij denk.
Reg. datum: 12 december 2003
Als ik hem erin plug verschijnt hij in apparaatbeheer met een uitroepteken vervolgens kies ik voor stuur programma's bijwerken en hij wordt geinstalleerd. Hierna kan ik naar de Zen vision media explorer, maar na 10 - 20 sec valt de verbinding weg en komt er weer een uitroepteken in apparaatbeheer te staan en begint alles weer van voorafaan.
Want to know more about me? weblog: http://steffanamende.blogspot.com
Snap eigenlijk ook niet waarom veel mensen (ik ook in het verleden
ipje wijzigde dit bericht 22-04-2007 12:24 (14%)
Reg. datum: 18 april 2007
Reg. datum: 08 november 2006
yeah heb m gehaald net en werkt perfectquote:Jeroen O schreef op zondag 15 april 2007 @ 12:34:
Ja dat is inderdaad iets waar je wat aan hebt. Niet alleen voor je ZVM, maar voor andere aparatuur kan je het ook gebruiken. Let bij het gebruik alleen goed op de juiste polariteit.
probeer SUPER..quote:ThaDemon schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:11:
[...]
Volgens mij had ik dat idd ook.
Ik zoek echt een makkelijk programma waamee ik al me video's kan converteren naar 640x480 (tenzij de bron lagere resolutie heeft) met een bitrate van rond de 1000kbps (moet goed beeld geven?) naar divx/xvid.
Want ik heb een a/v kabel en de bronnen van mijn videobestanden zijn soms of the hoge bit-rate of te hoge resolutie of loopt niet sync omdat de zen het niet aankan.
http://www.erightsoft.com/SUPER.html
kan je ook meerdere files achtereen laten encoden.. gebruik het voor mn nokia en je kan er veel verschillende formats mee instellen...plus het is gratis
Tameguchi kitten ja ney o
Out of sync geluid komt ook vaak omdat wanneer je het videobestand omzet de framerate veranderd.
Voor tutorials: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs
ik heb er iig nog geen last van gehad maar dat kan natuurlijk goed komen door je source bestanden...ik convert vooral veel anime.quote:RoD schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:39:
Vervelende van SUPER is wel dat je er geen geavanceerde instellingen zoals GMC en quarter pixel mee in kan stellen. Ik weet niet of de ZVM hiermee overweg kan, maar anders is VirtualDub wellicht een betere optie.
Out of sync geluid komt ook vaak omdat wanneer je het videobestand omzet de framerate veranderd.
Voor tutorials: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs
mijn settings:
Output Container:
avi
Output video Codec:
DivX
Output Audio Codec:
mp3
MEncoder
Video Scale: 320* 240 in geval van de Zen.
Aspect: 4:3
Frame/Sec:25
Bitrate: 336
Audio = default.
Probeer het eens, het is toch gratis.
mindcre8r wijzigde dit bericht 27-04-2007 11:46 (17%)
Tameguchi kitten ja ney o
Heb je het nu over out of sync lopen? Ja, dat hangt natuurlijk af van je bronbestandquote:mindcre8r schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:42:
[...]
ik heb er iig nog geen last van gehad maar dat kan natuurlijk goed komen door je source bestanden...ik convert vooral veel anime.
Reg. datum: 28 november 2004
alsvastbedank Angela
Ik ga binnenkort en paar maanden op reis (backpacken door Zuid Amerika) en neem mee; een ZVM 60 GB en een SE W 810 en een batterij-oplader (aa) voor mijn digitale camera. Nu dacht ik retehandig en superslim te zijn door gewoon één USB adaptertje mee te nemen met drie snoertjes, zodat ik ruimte en gewicht zou besparen. (geen grammetje meer mee dan strikt noodzakelijk...)quote:RoD schreef op zondag 22 april 2007 @ 12:57:
Mja, ik geloof dat de USB-adapter in staat moet zijn om USB Host te emuleren, of wat dan ook... Verder moet de polariteit goed staan. Twee dingetjes die Creative heeft ingebouwd om te voorkomen dat mensen zelf een USB lader gaan kopen
Dat kan dus niet? Zou wel flink vervelend zijn en dan moet ik wellicht op zoek naar een andere oplossing...
Stam + t
Je kunt er absoluut niet vanuit gaan dat je USB lader werkt. Maar volgens mij zijn er wel enkele die wél werken met de ZVM. Ik weet het alleen niet zeker. Wellicht dat een search op dit en vorige topics je nog wat informatie kan verschaffen. Maar ik kan je in ieder geval aanraden om voorzichtig te zijn bij de aanschaf van zo'n ding, want zeker niet alle USB adapters werken. Wellicht dat je trouwens bij de MM nog zo'n ding kunt aanschaffen en binnen 14 dagen terugbrengen als ie niet werkt.quote:orejas schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 16:55:
[...]
Ik ga binnenkort en paar maanden op reis (backpacken door Zuid Amerika) en neem mee; een ZVM 60 GB en een SE W 810 en een batterij-oplader (aa) voor mijn digitale camera. Nu dacht ik retehandig en superslim te zijn door gewoon één USB adaptertje mee te nemen met drie snoertjes, zodat ik ruimte en gewicht zou besparen. (geen grammetje meer mee dan strikt noodzakelijk...)
Dat kan dus niet? Zou wel flink vervelend zijn en dan moet ik wellicht op zoek naar een andere oplossing...
Soeper!quote:RoD schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 16:57:
[...]
Maar ik kan je in ieder geval aanraden om voorzichtig te zijn bij de aanschaf van zo'n ding, want zeker niet alle USB adapters werken. Wellicht dat je trouwens bij de MM nog zo'n ding kunt aanschaffen en binnen 14 dagen terugbrengen als ie niet werkt.
Morgen maar eens naar de MM en zoeken naar dit tekentje

Nu maar hopen dat het werkt. Ik was zo verdraaid trots op mijn mooie oplossing voor alle adapterproblematiek.
PS. De lijst van compatibele camera's op de creative site is bij lange na niet uitputtend. Het best wat je kan doen om te weten of de camera aansluit op de ZVM is te kijken of de camera 'PTP' compatibel is. Een lijstje van Canon camera's die dat zijn vind je hier (extremely outdated, wellicht beter om de zoekfunctie te gebruiken om te kijken of je camera PTP compatibel is). De mogelijkheid onderweg foto's over te zetten heeft me overigens definitief doen besluiten de ZVM 60 GB te kopen en niet een Ipod of Cowon.
orejas wijzigde dit bericht 03-05-2007 17:52 (5%)
Reden: Link is bijna net zo nutteloos als de Creative lijst...
Stam + t
Rest me weinig anders dan hopen.
Stam + t
Dan zal vista wel niet ondersteund worden...op naar een pc met een XP dusquote:Djambo schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 15:47:
nou ik heb de zen vision 30gb net binnen.. als eerste moet je de softwear installeren en dan de zen opladen.. na een uurtje ga hij zelf aan en dan begin windows met de usb instal.. maar tot mijn verbazing wordt de zen niet herkend door windows vista,onbekend apparaat krijg ik te zien... is hier een oplossing voor?
alsvastbedank Angela
Liberate tutame ex inferis.
"De programma’s die we gebruiken zijn eigenlijk zo ontworpen dat ze allemaal onze aandacht opeisen als een stel dreinende peuters."
Reg. datum: 22 juni 2000
Met een USB kabel en de juiste tips (pluggen) van Gomadic moet dit wel lukken. Die verkopen voor veel apparaten een plug die je in een van hun kabels (USB, adapter etc) kun pluggen. Verzendkosten zijn er vrij redelijk. Gebruik nu al een tijdje hun systeem voor mijn telefoons en mediaspelers en werkt prima.quote:orejas schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 16:55:
[...]
Ik ga binnenkort en paar maanden op reis (backpacken door Zuid Amerika) en neem mee; een ZVM 60 GB en een SE W 810 en een batterij-oplader (aa) voor mijn digitale camera. Nu dacht ik retehandig en superslim te zijn door gewoon één USB adaptertje mee te nemen met drie snoertjes, zodat ik ruimte en gewicht zou besparen. (geen grammetje meer mee dan strikt noodzakelijk...)
Fijn! Wat ik me nu echter afvraag; Voor zowel mijn telefoon (de SE), als de ZVM heb ik de usb-lader-kabel toch al en zou dus in principe slechts een netspanning/USB adapter nodig hebben? Ik ben namelijk een behoorlijk onhandige eikel bij tijd en wijlen en ga kleine dingen (zoals die mooie tips) zeker kwijtraken op reis. Dan kan ik, denk ik, beter de kabeltjes meenemen en op zoek gaan naar een USB-adapter.quote:troftnom schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:47:
[...]
Met een USB kabel en de juiste tips (pluggen) van Gomadic moet dit wel lukken. Die verkopen voor veel apparaten een plug die je in een van hun kabels (USB, adapter etc) kun pluggen. Verzendkosten zijn er vrij redelijk. Gebruik nu al een tijdje hun systeem voor mijn telefoons en mediaspelers en werkt prima.
Bovendien; ik kan bij Gomadic inderdaad vrij gemakkelijk een lader en een tipje bestellen, maar die laders gaan toch niet in onze mooie Nederlandse stopcontacten? Zijn stekkers naar Amerikaans model, toch?
In ieder geval super bedankt voor je reply. *zucht, weer meer mogelijkheden...*
orejas wijzigde dit bericht 07-05-2007 11:49 (9%)
Reden: Vraagje toegevoegd
Stam + t
Reg. datum: 22 juni 2000
Ha, ik dacht dat elk grammetje teldequote:orejas schreef op maandag 07 mei 2007 @ 11:34:
[...]
Fijn! Wat ik me nu echter afvraag; Voor zowel mijn telefoon (de SE), als de ZVM heb ik de usb-lader-kabel toch al en zou dus in principe slechts een netspanning/USB adapter nodig hebben? Ik ben namelijk een behoorlijk onhandige eikel bij tijd en wijlen en ga kleine dingen (zoals die mooie tips) zeker kwijtraken op reis. Dan kan ik, denk ik, beter de kabeltjes meenemen en op zoek gaan naar een USB-adapter.
Bovendien; ik kan bij Gomadic inderdaad vrij gemakkelijk een lader en een tipje bestellen, maar die laders gaan toch niet in onze mooie Nederlandse stopcontacten? Zijn stekkers naar Amerikaans model, toch?
In ieder geval super bedankt voor je reply. *zucht, weer meer mogelijkheden...*
Ze verkopen ook een model met een Europese stekker, 110-220V kunnen ze allebei.
Maar als je de USB kabels toch al hebt is dat waarschijnlijk een handigere oplossing voor je
Ik wist dat GoT een fijn forum was, maar dat mensen zo met je meedenken... Nee, je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Als ik mijn onhandigheid echter afzet tegen de grammetjes die de kabeltjes wegen, kies ik toch voor de grammetjesquote:
Nah gut, maar eens lekker op zoek naar zo'n stekkert en meteen een adapter voor Mexico, Argentie en Ecuador. Is het nou echt zo moeilijk één standaard stekker wereldwijd in te voeren?
orejas wijzigde dit bericht 07-05-2007 13:01 (13%)
Stam + t
Verder hoeft je toch niet met een knoppen combinatie oid te switchen naar de tv out? Het is toch gewoon twinview?
360 current fave(cf): sf4, verw.volgnd aankoop(vva): g.h.M wii cf:Zelda TP vva:galaxy/TP/mad world xbla cf:gw2 vva:HD trials VC cf:soldier blade vva:Super metroid
360 current fave(cf): sf4, verw.volgnd aankoop(vva): g.h.M wii cf:Zelda TP vva:galaxy/TP/mad world xbla cf:gw2 vva:HD trials VC cf:soldier blade vva:Super metroid
Join het Front Anti-Liev!
LTS-zwakstromers met een 3 voor Nederlands zeggen liev!
Borgoth: Vrouwen kunnen gewoon niet lang genoeg hun mond houden om de benodigde druk op te kunnen bouwen voor een scheet. Dat is de enige reden.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last