Hmm, door die twee slechte ervaringen ga ik denk ik toch maar wel voor verzendkosten. Dan maar wat meer betalen, en goede service. Denk dat ik hem bij mijn vertrouwde shop Komplett.nl haal. Ik ga, na wat beraad en een vraag om advies ga ik toch voor de Vision:M. Ik vind het toch niet zo de moeite om de Vision W uit Amerika te importeren. Misschien dat mocht hij onverhoopt kapot gaan en de W is hier uit, dat ik die dan neem als vervanger, maar nu duurt het mij toch te lang.
Dan komt nu ook het punt, welke accessoires kan ik het beste erbij nemen?
De Docking Station vind ik wel handig, kan ik hem zo erop zetten voor opladen ed, staat ook een stuk netter op mijn bureau.
Oortjes zal denk ik de Creative 635 worden, tenzij iemand betere weet die in dezelfde prijsklasse zit (bij het Goede oordopjes topic kom ik er door de keus niet uit), als het maar geen witte zijn, vind ik afschuwelijk, ze lijken te veel op de iPod waar ik al geen fan van ben.
Screenprotector is een must, welke is het beste?
Andere nuttige extra's? Een universele adapter heb ik al, voor mijn keyboard, kan tussen 3,3 en 12 Volt leveren, iig 4,5/5 Volt.
Dan komt nu ook het punt, welke accessoires kan ik het beste erbij nemen?
De Docking Station vind ik wel handig, kan ik hem zo erop zetten voor opladen ed, staat ook een stuk netter op mijn bureau.
Oortjes zal denk ik de Creative 635 worden, tenzij iemand betere weet die in dezelfde prijsklasse zit (bij het Goede oordopjes topic kom ik er door de keus niet uit), als het maar geen witte zijn, vind ik afschuwelijk, ze lijken te veel op de iPod waar ik al geen fan van ben.
Screenprotector is een must, welke is het beste?
Andere nuttige extra's? Een universele adapter heb ik al, voor mijn keyboard, kan tussen 3,3 en 12 Volt leveren, iig 4,5/5 Volt.
Commandline FTW | Tweakt met mate