Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Hillie schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 11:59:
Heb je al een reguliere adapter in het adaptergat geduwd, i.p.v. de USB-laadoptie? Gewoon een universele 4.5V adapter pakken.
jep, speciaal voor naar kijkshop gereden :P maar heeft hetzelfde effect als met usb lader. gebeurt niks.

Poepen = ultieme ontspanning
Reg. datum: 30 januari 2000

Wat dacht je van de winkel eens bellen voor een RMA?

Join het Front Anti-Liev!
LTS-zwakstromers met een 3 voor Nederlands zeggen liev!

Borgoth: Vrouwen kunnen gewoon niet lang genoeg hun mond houden om de benodigde druk op te kunnen bouwen voor een scheet. Dat is de enige reden.

quote:
Hillie schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 13:06:
Wat dacht je van de winkel eens bellen voor een RMA?
lijkt me nu dan ook een erg slim plan, aangezien Google ook geen oplossingen vindt, zal het dus idd wel aan het apparaat liggen. En nu hopen dat het opgelost is voor 27 april :P

Denk het niet, als 'ie opgestuurd wordt duurt het meestal een weekje of wat.

Borgoth: Vrouwen kunnen gewoon niet lang genoeg hun mond houden om de benodigde druk op te kunnen bouwen voor een scheet. Dat is de enige reden.

quote:
Hillie schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 14:42:
Denk het niet, als 'ie opgestuurd wordt duurt het meestal een weekje of wat.
Ah het is al de 14de zie ik. Nou oke, heb Mp3shop in ieder geval gemaild. Toch bedankt voor de reacties hier.

Mijne is ook via mp3shop teruggeweest, heeft een week of 3 of 4 geduurd, als ik het me goed herinner.

Oke, nog even iets als laatste. Ik heb de speler de afgelopen uren aan mijn pc gehangen, en besloot nog eenmaal mijn eBay netstroom -> usb adapter te proberen.
Als de speler aangesloten is op mijn pc (via usb) zie ik dit:
http://crapdump.grasveld.net/Zen1.jpg

Als ik de usb stekker eruit haal dit:
http://crapdump.grasveld.net/Zen2.jpg

Als ik vervolgens mijn speler aansluit op mijn eBay adaptertje, komt er dit te staan:
http://crapdump.grasveld.net/Zen3.jpg

Dus blijkbaar komt er wel een of ander signaal binnen? Het symbooltje betekent volgens de handleiding dat de batterij vol is. Maar dit staat er niet wanneer ik de stekker eruit haal. Denk niet dat iemand nu opeens een oplossing weet ofzo, maar toch, vreemd :P

Reg. datum: 14 januari 2000

Da's toch exact wat je moet verwachten?
plaatje 1 = opladen + verbinding met pc
plaatje 2 = accu vol
plaatje 3 = opladen, zonder verbinding met pc (Symbool rechtsboven = oplaad indicatie)
Is identiek aan opladen met de Creative Netstroom adapter.

Ja maar er is wel iets raars mee met het opladen via USB.

Bij mij laad ie ook alleen via USB als mijn computer is opgestart. Als ie uit staat, of tijdens het opstarten weigert hij op te laden. (Als mijn computer uit staat, staat er nog wel spanning op de USB poort).

Ik zou zeggen: vergeet die USB lader en koop een gewone (universele) netadaptor met een normale stekker, een uitgangs spanning van 5V (4,5V mag ook) en een stroom kan leveren van minimaal 2A. Die werken namelijk altijd en zo ben je ook niet weken je MP3 speler kwijt voor iets wat waarschijnlijk gewoon een eigenschap van het apparaat is.

Hm ik had gehoopt dat het USB ding gewoon ging werken. Maar, niet dus idd.
http://www.kijkshop.nl/pr...ng/hape-netvoeding-nv-69/ is dit wat?

Ja dat is inderdaad iets waar je wat aan hebt. Niet alleen voor je ZVM, maar voor andere aparatuur kan je het ook gebruiken. Let bij het gebruik alleen goed op de juiste polariteit.

Jeroen O wijzigde dit bericht 15-04-2007 12:35 (27%)

Zo stoned als een garnaal...

Ja precies
Wij hebben hem hier voor een videocamera en daar werkt hij goed op.
Die werkt ook op 5 volt en dat kan je ook kiezen bij die oplader.
Je moet inderdaad wel goed opletten hoe je de plug erin doet want de polariteit kan je verwisselen.
Kan je daardoor eigenlijk je accu kapot maken, of zorgt hij er automatisch voor dat hij dan niet oplaadt?

mark de man wijzigde dit bericht 15-04-2007 12:41 (32%)

Is pappa!
Reg. datum: 25 april 2002

converteren van bestanden soap, deel x

resumerend had ik 2 problemen
1. avi bestanden, die naar een paar (tussen de 5 en 30 ofzo) seconden vastliepen
2. sommige filmpjes die na conversie wat skippen bij snelle actie. Voorbeeld hiervan is de intro van futurama, de raket hoort soepel te vliegen, maar doet bijna een soort van stroboscoop effect.
Dit fenomeen treedt alleen op bij scenes waar het beeld snel beweegt. Verder speelt alles prima af.

1 is opgelost door te converteren via de stock meegeleverde sw, maar daardoor treedt juist probleem 2 op bij een van mijn favo series.

Net even iRiverter gebruikt zoals geadviseerd.
Eerste indruk van de software is goed, het converteren lijkt een stuk sneller te gaan dan met de creative software, en als je de help functie even doorleest spreek het erg voor zich.
Ik heb buiten een naruto epi ook een angel dvd geconverteerd, beide met de default settings (err nou ja, wel even Zen selecteren bij options->device, anders werkt het dus niet 8)7).

Resultaten/bevindingen wil follow soon.

360 games: Gow,pgr3&4, forza2, Dirt, pes2008, GH3. XBLA: geo wars, c:sotn, heavy weapon, swos. Verwachte volgende aankoop: Ikaruga

quote:
[b][message=27701710,noline]RoD schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:35[/message
Mijn video werkt niet op mijn ZVM, hoe kan ik het het beste hercoderen? :?
iriverter is een erg simpel programma dat je gemakkelijk video's laat omzetten naar een bestand wat geschikt is voor de ZVM. Alles wat je hoeft te doen is de video file selecteren en als profiel de ZVM kiezen. Mocht je zelf willen bepalen wat voor video en audiocodec je wilt gebruiken dan is Video coderen voor je PMD: Tips en trucs een handig topic om eens door te lezen.
weet iemand waarom als je bij iriverter bij het profiel van creative vision m, een hogere resolutie als 320 pakt... hij toch gewoon 320 codeert!!!??

Acties: [view][quote]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
Wellicht zodat de output op tv er ook nog enigszins toonbaar uitziet? Zolang de aspect ratio in orde is, is er niks aan de hand.

ja maar als hij 640 pakt moet het er toch beter uitzien op tv?

Ja klopt, dat bedoel ik ook te zeggen eigenlijk... ik las je post verkeerd 8)7
Wellicht is het bronbestand slechts 320 pixels? Mocht je er trouwens problemen mee houden, met dat programma, post dan even verder in Video coderen voor je PMD: Tips en trucs
Daar kun je wat gerichter geholpen worden :)

Nature Of Music

quote:
CkY2k3 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 02:08:
[...]

weet iemand waarom als je bij iriverter bij het profiel van creative vision m, een hogere resolutie als 320 pakt... hij toch gewoon 320 codeert!!!??
Volgens mij had ik dat idd ook.

Ik zoek echt een makkelijk programma waamee ik al me video's kan converteren naar 640x480 (tenzij de bron lagere resolutie heeft) met een bitrate van rond de 1000kbps (moet goed beeld geven?) naar divx/xvid.
Want ik heb een a/v kabel en de bronnen van mijn videobestanden zijn soms of the hoge bit-rate of te hoge resolutie of loopt niet sync omdat de zen het niet aankan.
Hallo,

Ik heb even nieuw account aangemaakt vanwege dat ik m'n oude wachtwoord niet meer wist, en dat e-mail adres niet meer actief was. Maar mijn vraag.

Ik wil een nieuwe mp3-speler kopen en nu was mijn oog gevallen op deze. Goede opslagcapaciteit en niet al te duur. Ook geluidskwaliteit is erg goed na wat dingen opgezocht te hebben.
Maar waar ik eigelijk mee "zit" is het is al een vrij oude mp3-speler, bij de media markt worden ze niet meer aangeleverd omdat het een uitgelopen model is. Maar is het dan zinvol om deze te kopen ook al is ie al wat ouder?

Gr

Wat heeft leeftijd van een mp3speler te maken met de kwaliteit ervan? En een voorbeeldje: De iPod verkoopt ook nog steeds, ook al is het ding qua features behoorlijk verouderd. Voldoet de speler voor jou, dan moet je er gewoon voor gaan.

Hmm, ja eigenlijk heb je daar wel gelijk in. En de speler voldoet voor mij zeker met de functies die hij heeft. Maar nog 1 vraagje: De geluidskwaliteit van de mp3-speler is toch ook goed, en zeker met wat duurdere oortjes? Want ik koop er dan gelijk stel goede in-ear bij denk.

Heb je de reviews en de ervaringen in dit topic gelezen? Want daar kun je dit soort informatie toch wel duidelijk uithalen. Maargoed.. geluidskwaliteit is subjectief, maar de ZVM doet het vrij goed in reviews en je hoort veel positieve ervaringen, dus ik denk dat je wel goed zit. Creative staat trouwens sowieso redelijk hoog aangeschreven qua geluid.

Ja, veel reviews gelezen waar inderdaad vaak uit komt dat het wel goed zit. En ik wist ook wel dat creative vrij goed was met geluid, maar goed dan weet ik het nu zeker :)
In ieder geval bedankt he

LaduciA666 wijzigde dit bericht 18-04-2007 18:47 (7%)

Betreffende opladen van Creative Zen Microphoto die niet op te laden is via een universele oplader.
Ik heb een Creative Car charger aangeschaft ( was in de aanbieding ~ 6,00 plus verzend kosten = ~Euro 12.00) en daarop een 12 volt gelijkspannings adapter aangesloten. Werkt goed tot nu toe.
Dus mogelijke help ik een aantal mensen met deze sugestie. :)

Zo stoned als een garnaal...

quote:
ThaDemon schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:11:
[...]

Volgens mij had ik dat idd ook.

Ik zoek echt een makkelijk programma waamee ik al me video's kan converteren naar 640x480 (tenzij de bron lagere resolutie heeft) met een bitrate van rond de 1000kbps (moet goed beeld geven?) naar divx/xvid.
Want ik heb een a/v kabel en de bronnen van mijn videobestanden zijn soms of the hoge bit-rate of te hoge resolutie of loopt niet sync omdat de zen het niet aankan.
Je zou Total video Converter kunnen proberen, hij ondersteunt namelijk erg veel videoformaten en je kan de bitrate veranderen van de video en de audio, ook kan je het formaat aanpassen naar keuze.
Volgens mij was het wel een shareware programma, maar je zou hem kunnen proberen.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws