Reg. datum: 08 november 2006
jep, speciaal voor naar kijkshop geredenquote:
GoT Index » Portable Media Devices » [HDD] Het Creative Zen Vision:M ervaringentopic - deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]jep, speciaal voor naar kijkshop geredenquote:Hillie schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 11:59:
Heb je al een reguliere adapter in het adaptergat geduwd, i.p.v. de USB-laadoptie? Gewoon een universele 4.5V adapter pakken.
Join het Front Anti-Liev!
LTS-zwakstromers met een 3 voor Nederlands zeggen liev!
Borgoth: Vrouwen kunnen gewoon niet lang genoeg hun mond houden om de benodigde druk op te kunnen bouwen voor een scheet. Dat is de enige reden.
lijkt me nu dan ook een erg slim plan, aangezien Google ook geen oplossingen vindt, zal het dus idd wel aan het apparaat liggen. En nu hopen dat het opgelost is voor 27 aprilquote:Hillie schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 13:06:
Wat dacht je van de winkel eens bellen voor een RMA?
Borgoth: Vrouwen kunnen gewoon niet lang genoeg hun mond houden om de benodigde druk op te kunnen bouwen voor een scheet. Dat is de enige reden.
Ah het is al de 14de zie ik. Nou oke, heb Mp3shop in ieder geval gemaild. Toch bedankt voor de reacties hier.quote:Hillie schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 14:42:
Denk het niet, als 'ie opgestuurd wordt duurt het meestal een weekje of wat.

Jeroen O wijzigde dit bericht 15-04-2007 12:35 (27%)
mark de man wijzigde dit bericht 15-04-2007 12:41 (32%)
360 games: Gow,pgr3&4, forza2, Dirt, pes2008, GH3. XBLA: geo wars, c:sotn, heavy weapon, swos. Verwachte volgende aankoop: Ikaruga
weet iemand waarom als je bij iriverter bij het profiel van creative vision m, een hogere resolutie als 320 pakt... hij toch gewoon 320 codeert!!!??quote:[b][message=27701710,noline]RoD schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 12:35[/message
Mijn video werkt niet op mijn ZVM, hoe kan ik het het beste hercoderen?![]()
iriverter is een erg simpel programma dat je gemakkelijk video's laat omzetten naar een bestand wat geschikt is voor de ZVM. Alles wat je hoeft te doen is de video file selecteren en als profiel de ZVM kiezen. Mocht je zelf willen bepalen wat voor video en audiocodec je wilt gebruiken dan is Video coderen voor je PMD: Tips en trucs een handig topic om eens door te lezen.
Volgens mij had ik dat idd ook.quote:CkY2k3 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 02:08:
[...]
weet iemand waarom als je bij iriverter bij het profiel van creative vision m, een hogere resolutie als 320 pakt... hij toch gewoon 320 codeert!!!??
LaduciA666 wijzigde dit bericht 18-04-2007 18:47 (7%)
Je zou Total video Converter kunnen proberen, hij ondersteunt namelijk erg veel videoformaten en je kan de bitrate veranderen van de video en de audio, ook kan je het formaat aanpassen naar keuze.quote:ThaDemon schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:11:
[...]
Volgens mij had ik dat idd ook.
Ik zoek echt een makkelijk programma waamee ik al me video's kan converteren naar 640x480 (tenzij de bron lagere resolutie heeft) met een bitrate van rond de 1000kbps (moet goed beeld geven?) naar divx/xvid.
Want ik heb een a/v kabel en de bronnen van mijn videobestanden zijn soms of the hoge bit-rate of te hoge resolutie of loopt niet sync omdat de zen het niet aankan.
GoT Index » Portable Media Devices » [HDD] Het Creative Zen Vision:M ervaringentopic - deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 30 31 32 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos