ik heb na 23 november geen "toegang" meer dat mijn huisquote:
3700+ (SD) @3020 mhz - Sapphire X800GTO2 @ 605mhz core / 605mhz ram <= Boven xt-pe (voltmod) Volledige spec: Klik hier
GoT Index » Internetproviders en Hosting » OnsBrabantNet
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last
[Nieuw Topic]ik heb na 23 november geen "toegang" meer dat mijn huisquote:Badpritt schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:45:
[...]
Kan je niet je abbo bij upc laten doorlopen op dat oude adres totdat het je uitkomt, dus gewoon een maand later opzeggen? Als de nieuwe bewoner het goed vind tenminste.
3700+ (SD) @3020 mhz - Sapphire X800GTO2 @ 605mhz core / 605mhz ram <= Boven xt-pe (voltmod) Volledige spec: Klik hier
Maakt toch niet uit? Modem neem je toch al mee met je verhuizing, je hoeft toch niet meer in dat huis te zijn? Als ze het modem willen komen ophalen, moeten ze dat maar op het nieuwe adres doen toch? Gewoon per datum opzeggen dat je schikt om je nummer door je nieuwe provider over te laten zetten.quote:Blueone schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:04:
[...]
ik heb na 23 november geen "toegang" meer dat mijn huis
Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense
Same here...quote:Blueone schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:24:
bij ons in de straat zijn ze nu ook bezig, ze waren klokslag half 4 weg en ik kon niet eens mijn oprit meer op.
Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense
Zie:quote:Cyberpope schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:37:
Nou.. ik heb het ook maar eens ingeleverd. Ben benieuwd of het door gaat hier in Best.
Lijkt me wel grappig. Want voor een 10 euro meer heb ik dan 100mbit.
Maar vraag me wel af, wanneer ze het dan realiseren. Als dat nog 2 jaar gaat duren, zal ik niet vrolijk zijn.
Ja, maar wanneer is het laatste huis dan aangesloten? Er is nog steeds geen exacte planning dan wel een garantiedatum.quote:recharge schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:00:
Bij voldoende aanmeldingen gaat begin volgende jaar de eerste spade
in de grond. "
Als ik het even vergelijk met Geldrop-mierlo: hier duurt het ongeveer 9-12 maanden nadat bekend is geworden dat het doorgaat (als alles goed gaat).quote:Cyberpope schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:36:
[...]
Ja, maar wanneer is het laatste huis dan aangesloten? Er is nog steeds geen exacte planning dan wel een garantiedatum.
Odium Generis Humani
Eerste half jaar is gratis en je krijgt er een ongeëvenaarde verbinding voor terug. In Nuenen is het allemaal goed uitgepakt, dus het lijkt me het risico waardquote:Cyberpope schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:15:
Kortom... je gaat nu in op een deal die wellicht over 1 jaar opgeleverd wordt en waarna vanaf dat moment 1 jaar aan vast zit (minimaal).. Normaal plan ik nooit zo ver vooruit, maar zal me benieuwen of het gunstig uitpakt. Maar oke, we zien wel. Voor alles een eerste keer.
Count Grishnackh wijzigde dit bericht 25-10-2007 00:19 (13%)
Odium Generis Humani
Ja oke maar dat is een zakelijke verbinding, je zit ook met dingen als overboeking en zo natuurlijk. Dat heeft niets met dit topic te maken.quote:Count Grishnackh schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:12:
[...]
Eerste half jaar is gratis en je krijgt er een ongeëvenaarde verbinding voor terug. In Nuenen is het allemaal goed uitgepakt, dus het lijkt me het risico waardEn zoals hierboven, alleen TV is ook mogelijk. Achteraf een aansluiting regelen kost een kleine 400 euro meen ik me te herinneren. De waarde van je huis stijgt er ook nog eens van.
Ik weet niet of jullie dezelfde reclame onderin deze thread zien, maar:
SDSL 9.2Mbps / 9,2Mbps¤ 555,00 per maand, geen setup, gratis installatie.
OBN is dus dik 10 keer zo snel beide kanten op voor 3 tientjes in de maand
ik222 wijzigde dit bericht 25-10-2007 08:53 (9%)
Tuurlijk, maar ik geloof ook altijd in wat kritisch zijn. Want hoe vaak heb je nu die 100mb verbinding nodig? De enige keren dat ik mijn 6mb verbinding "vol" trek is als ik van newsgroepen download. En van hun eigen nieuwsservers kan dat met slechts 2mb. Dat is dus langzamer.. (ja, ik kan een losse n ieuwsserver nemen, maar dat is weer 7 euro per maand extra...)quote:Count Grishnackh schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 00:12:
Eerste half jaar is gratis en je krijgt er een ongeëvenaarde verbinding voor terug. In Nuenen is het allemaal goed uitgepakt, dus het lijkt me het risico waardEn zoals hierboven, alleen TV is ook mogelijk. Achteraf een aansluiting regelen kost een kleine 400 euro meen ik me te herinneren. De waarde van je huis stijgt er ook nog eens van.
Ik weet niet of jullie dezelfde reclame onderin deze thread zien, maar:
SDSL 9.2Mbps / 9,2Mbps¤ 555,00 per maand, geen setup, gratis installatie.
OBN is dus dik 10 keer zo snel beide kanten op voor 3 tientjes in de maand
Toen we dat aanvraag fomulier invulden bij dat Infomatiepunt zij de man die ons hielp dat je de verbinding kan verwachten rond Mei (Als het doorgaat maar hij zij dat er al veel mensen gekomen waren en hij verwachte dat het wel door zal gaan.)quote:Cyberpope schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:15:
Kortom... je gaat nu in op een deal die wellicht over 1 jaar opgeleverd wordt en waarna vanaf dat moment 1 jaar aan vast zit (minimaal).. Normaal plan ik nooit zo ver vooruit, maar zal me benieuwen of het gunstig uitpakt. Maar oke, we zien wel. Voor alles een eerste keer.
Toen ik mijn formulier in ging leveren uit Valkenswaard werd mij verteld dat alles wanneer het doorgaat aangesloten gaat worden tussen mei en september. In september zou dus alles aangesloten moeten zijn als het doorgaat hier in Valkenswaard.quote:bjorntju schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:48:
[...]
Toen we dat aanvraag fomulier invulden bij dat Infomatiepunt zij de man die ons hielp dat je de verbinding kan verwachten rond Mei (Als het doorgaat maar hij zij dat er al veel mensen gekomen waren en hij verwachte dat het wel door zal gaan.)
ik222 wijzigde dit bericht 25-10-2007 14:15 (25%)
Ik schat dat de abonnementskosten lager zijn dan wat je nu betaalt en het is het eerste half jaar gratis. Daarbij hebben ze met OnsNet Nuenen en een gedeelte van Eindhoven aan de glasvezel gelegd, dus een aardige referentie hebben ze ook. Ik hoor geen slechte verhalen van OnsNet in ieder geval. Kritisch zijn met betrekking tot een overkill aan bandbreedte voor een lagere prijs vind ik een beetje vreemd. Als het je niet bevalt stap je toch gewoon weer terug naar je oude provider?quote:Cyberpope schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 09:19:
[...]
Tuurlijk, maar ik geloof ook altijd in wat kritisch zijn. Want hoe vaak heb je nu die 100mb verbinding nodig? De enige keren dat ik mijn 6mb verbinding "vol" trek is als ik van newsgroepen download. En van hun eigen nieuwsservers kan dat met slechts 2mb. Dat is dus langzamer.. (ja, ik kan een losse n ieuwsserver nemen, maar dat is weer 7 euro per maand extra...)
Echter ik geloof in de toekomst en dus denk ik dat het een goede investering is en heb me dus aangemeld (volledig). Maar er zitten mensen geld aan te verdienen, dus denk niet dat het liefdadigheid is. Ook schermen ze leuk met een coöperatie, maar navraag leertt dat de macht van de coöperatie erg klein is. Helemaal duidelijk zijn ze er niet in en je kunt het ook nergens (makkelijk) vinden wat de coöperatie exact wel en niet kan.
Desalniettemin raad ik mensen aan om toch gebruik er van te maken.
Odium Generis Humani
Dat kan en zal ik dan ook doen. Maar je vergist je, ik ben duidelijk meer geld kwijt. 10 euro per maand meer. Oke, daarvoor krijg ik dan wel meer bandbreedte, maar de vraag is wat je daarmee moet. En terug stappen naar je oude provider betekend bijna ook altijd de kosten van je kabel en/of telecom lijntje erbij krijgt. \quote:Count Grishnackh schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 20:40:
Ik schat dat de abonnementskosten lager zijn dan wat je nu betaalt en het is het eerste half jaar gratis. Daarbij hebben ze met OnsNet Nuenen en een gedeelte van Eindhoven aan de glasvezel gelegd, dus een aardige referentie hebben ze ook. Ik hoor geen slechte verhalen van OnsNet in ieder geval. Kritisch zijn met betrekking tot een overkill aan bandbreedte voor een lagere prijs vind ik een beetje vreemd. Als het je niet bevalt stap je toch gewoon weer terug naar je oude provider?
OK, mijn redenering valt als je meer gaat betalen natuurlijkquote:Cyberpope schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:36:
[...]
Dat kan en zal ik dan ook doen. Maar je vergist je, ik ben duidelijk meer geld kwijt. 10 euro per maand meer. Oke, daarvoor krijg ik dan wel meer bandbreedte, maar de vraag is wat je daarmee moet. En terug stappen naar je oude provider betekend bijna ook altijd de kosten van je kabel en/of telecom lijntje erbij krijgt. \
Odium Generis Humani
Met glasvezel ping je juist met 4ms naar Amsterdam, hoe de routing verder is weet ik niet. Met adsl ping je meestal met 9 (bbned) of 18 (tiscali) en met kabel meestal iets van 18-26.quote:Guus Flater schreef op donderdag 01 november 2007 @ 03:57:
Een voor mij belangrijke vraag is; Hoe bevalt het online-gamen ?
100Mbit klinkt lekker, maar als 't "lagt" of je hebt een ping van 200, dan is voor mij die internet-verbinding niet nodig.
Wilt iemand zijn of haar ervaring met mij (ons) delen ?
There are 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Internetproviders en Hosting » OnsBrabantNet
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos