OnsBrabantNet

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 95.416 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:55:
[...]

Of een meneertje bij OnsBrabantNet heeft een nieuw zwembad in zijn tuin nodig.. kan natuurlijk ook.
OnsBrabantNet juist niet daar zijn de prijzen juister erg goed voor wat je krijgt, alleen Son en Breugel gaat in zee met KPN voor de aanleg van glasvezel en die vragen deze hoge prijzen voor ook nog eens vele mindere specificaties als bij OBN.

Maar ik denk dat het voor de duidelijkheid beter is als dit verder gaat in het KPN/glasnet topic of er een nieuw topic voor wordt gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:55:
[...]

Of een meneertje bij OnsBrabantNet heeft een nieuw zwembad in zijn tuin nodig.. kan natuurlijk ook.
onsbrabantnet =! kpn???

dit gaat om een heel ander project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 01:10

Kleintje81

Blaat

Zowiezo zou ik niet meer dan 50 euro per maand besteden aan een Internet verbinding.
Om het dan maar niet te hebben in guldens ... :+

Overigens doet Internet via OBN het hier nog steeds super, ik heb nog geen enkele storing gehad of gemerkt. Wat dit betreft dus zeer stabiel in Geldrop.

Ik was sceptisch om ook kabeltv + telefonie naast internet bij een aanbieder onder te brengen, maar ik denk dat ik in ieder geval binnenkort TV erbij ga nemen.

Scheelt toch weer 2 euro in de maand t.o.v. UPC, terwijl OBN bijna 2 keer zoveel zenders aanbied.

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Iemand de postcode checker al geprobeerd voor Veldhoven? Hier doet hij het niet maar het zou er aan kunnen liggen dat ik Safari/Firefox gebruik. Ik hoop echt dat het hier beschikbaar komt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skyhowler
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-05 18:53
Bartjeee schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:16:
Iemand de postcode checker al geprobeerd voor Veldhoven? Hier doet hij het niet maar het zou er aan kunnen liggen dat ik Safari/Firefox gebruik. Ik hoop echt dat het hier beschikbaar komt :9~
Met IE7 en Firefox doet ie beide niet, zou nu wel actief moeten zijn volgens de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Kleintje81 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:54:
, terwijl OBN bijna 2 keer zoveel zenders aanbied.
Maar geen BBC. En geen BBC is geen TopGear :( :+

[ Voor 5% gewijzigd door VonFoX op 15-05-2008 15:33 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Toch wel gewoon BBC1 en BBC2

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
uhm, ik heb gewoon bbc1 en 2???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Blueone schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:25:
Misschien heb ik een fout gemaakt, in dat geval OBN _/-\o_
Inderdaad; BBC1 en 2 zitten er gewoon bij!

Daag UPC, daag KPN :)

[ Voor 17% gewijzigd door VonFoX op 15-05-2008 15:33 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Zijn er hier mensen die gebruik hebben kunnen maken van OnsBrabantNet, en in een appartement wonen? Ik vraag me namelijk af of ze ook alle appartementen netjes van glas voorzien in de dekkingsgebieden.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:35:
Zijn er hier mensen die gebruik hebben kunnen maken van OnsBrabantNet, en in een appartement wonen? Ik vraag me namelijk af of ze ook alle appartementen netjes van glas voorzien in de dekkingsgebieden.
Ja hoor ook appartementen worden gewoon voorzien van glas zolang ze binnen het dekkingsgebied vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Das mooi, hoef ik me daar waarschijnlijk niet druk over te maken als Ons Net Eindhoven hier aan de slag gaat. (Zal hopelijk niet al te lang meer duren, het industrieterrein hier langs me zijn ze nu namelijk helemaal aan het voorzien, dus de volgende stap lijkt me logisch...)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HikL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 20:58
skyhowler schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:38:
[...]

Met IE7 en Firefox doet ie beide niet, zou nu wel actief moeten zijn volgens de site.
Hij is ook werkzaam alleen niet in het nieuwsbericht. In het nieuwsbericht staat gewoon een plaatje maar op de main site van onsbrabantnet veldhoven kan je je postcode invullen. Ik viel iig binnen de regio :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik heb nog geen brief gehad (Veldhoven). Andere mensen wel ?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-08 07:18
Ik heb alleen de introductiebrief gehad, maar meer informatie staat op hun site... Komende weken zullen de echte aanbiedingsbrieven wel de deur uit gaan denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rock-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-03 14:16
Vandaag zat de introductiebrief bij mij in de bus, Laarbeek (Beek en Donk)
Nu hopen dat er voldoende mensen het willen :) ik wel iig!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Rock-Y schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:37:
Vandaag zat de introductiebrief bij mij in de bus, Laarbeek (Beek en Donk)
Nu hopen dat er voldoende mensen het willen :) ik wel iig!!!
Ik weet niet hoe streng ze zijn met hun aanmeldingsnorm hoor. Hier in Helmond-Brandevoort zag ik in de meeste straten maar bij 1 op de 4 huizen een oranje draadje liggen tijdens het aanleggen. Maar misschien is dat omdat deze wijk nog flink aan het groeien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skyhowler
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-05 18:53
Vandaag aanbodbrief gehad (Veldhoven), niks nieuws in vergelijking met wat je op de website vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 22:54

Elektronicanet

Leds do it!

Wij hebben enkele dagen terug de brief ontvangen (Veldhoven) :) Ik ben nu al bezig iedereen die ik tegen kom op het hart te drukken om aan te gaan op het aanbod, want die 50% moeten we gewoon halen!

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rock-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-03 14:16
Bigs schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 21:47:
[...]

Ik weet niet hoe streng ze zijn met hun aanmeldingsnorm hoor. Hier in Helmond-Brandevoort zag ik in de meeste straten maar bij 1 op de 4 huizen een oranje draadje liggen tijdens het aanleggen. Maar misschien is dat omdat deze wijk nog flink aan het groeien is.
Helft van de inwoners... (Wat ik nogal wat vind...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Rock-Y schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 23:35:
[...]

Helft van de inwoners... (Wat ik nogal wat vind...)
Dat is wat ze roepen.. maar ik kan me niet voorstellen dat die norm is gehaald. In Geldrop-Mierlo had ik dat idee ook niet echt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik heb een vraagje over de TV van OBN, geven ze ook Guide+ door (electronische programmagids voor harde schijf recorders) ?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Blueone schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 19:01:
Tijdens de introductie vorig jaar zeiden ze dat je ook 100MB webruimte kreeg, waarom heb ik hier sindsdien niets meer van gehoord en kan ik het niet meer teruglezen op de site van onsbrabantnet.nl
Weet iemand hier iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

VonFoX schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:18:
Ik heb een vraagje over de TV van OBN, geven ze ook Guide+ door (electronische programmagids voor harde schijf recorders) ?
Ja dus :)
De Guide+ informatie wordt bij ons via de televisie doorgegeven. Dit op het kanaal van Eurosport.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50
Hier ook de brief gehad (woon in veldhoven). Hier hoef ik niet lang over na te denken. Nu maar hopen dat het door gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

paulgielens schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 11:13:
Hier ook de brief gehad (woon in veldhoven). Hier hoef ik niet lang over na te denken. Nu maar hopen dat het door gaat.
Ik heb dus nog geen brief gehad, maar het aanvraagformulier is ook te downloaden. Ik doe alles; TV, telefoon, en Internet natuurlijk. Alles van UPC en KPN de deur uit >:)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb zojuist de brief ontvangen (d.d. 14 mei :? ) op postcode 5508 RK.

Wat een stank komt er van die brief af zeg, bijna bedwelmd. 100/100 kost evenveel als mijn KPN Direct ADSL Lite abbo zonder vaste lijn.
Domeinnaam EUR 45,00 jaarlijks
Dat is nogal...

Vast IP is ook extra tegen EUR 25,00 eenmalig. De eenmalige aansluitkosten voor telefonie en Plus TV zijn ook niet van de lucht.

[ Voor 30% gewijzigd door PcDealer op 16-05-2008 16:02 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Wat bedoel je met "aansluitkosten voor telefonie" ?

Eenmalig 25 euro voor een vast ip vind ik een redelijke prijs. Ben al lang blij dat een vast ip mogelijk is bij OnsBrabantNet

Die 45 euro per jaar voor een domeinnaam is inderdaad veel te veel, dat kan veel goedkoper bij bijna elke hostingprovider....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

ik222 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:16:
Wat bedoel je met "aansluitkosten voor telefonie" ?
[...]
"Foutje, bedank!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Blueone schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:25:
Ook digitaal ?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Hier vandaag ook de brief ontvangen (5508EA), maar ik hou het voorlopig alleen bij Internet denk ik... Voor twee euro meer per maand van 8/1 naar 100/100, dat overleef ik wel :)

De analoge telefoonlijn gaat de deur uit als de ADSL wordt afgesloten, en ach, TV via UPC werkt prima, geen zin om dat te veranderen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 02:06
Yeuj!! Ik heb vandaag een brief gekregen dat ze op 22-05-08 hier thuis glasvezel gaan aansluiten(Best) :D EINDELIJK af van mijn slome internet :D Kan niet wachten!

[ Voor 34% gewijzigd door bjorntju op 16-05-2008 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackbar
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Ik had een belangrijke vraag , ik betaal nu gewoon voor upc analooge tv. maar ik heb een tv met een digitaale decoder erin die de meeste upc kanalen gewoon gratis omzet in digitaal, nu is mijn vraag als ik glasvezel onsbrabantnet op deze tv aansluit kan ik dan die kanalen ook gratis digitaal ontvangen of gaat dat niet werken? Het gaat om de Decoders: HDTV-Decoder, DVB-T-Tuner, DVB-C-Tuner en tv w3000 , :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 18:42

Mark_640

In my memory

Dat zal niet gaan werken... Onsbrabantnet geeft alleen analoge televisie door, digitale televisie zal waarschijnlijk op ip basis gaan, dus dat werkt dan ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

De prijzen voor Veldhoven zijn inmiddels ook bekend (2e brief): € 12,50 i.c.m. tv/telefoon of € 20,00 los voor 100 Mbit up/down :) ! Bovendien zou het in augustus al gereed moeten zijn. Goed nieuws dus.

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackbar
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Nou als het geen digitaale tv kan ontvangen zonder een special onsbrabantnet kasje van 180€ dan hoeft het echt niet voor mij. Of is het analooge beeld wat onsbrabantnet uitzent, net zo goed of beeter dan digitaal?

[ Voor 26% gewijzigd door Ackbar op 17-05-2008 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 18:42

Mark_640

In my memory

Het is maar wat je ervan verwacht...

Ik persoonlijk vind het analoge signaal van OnsBrabantNet minder van kwaliteit als het analoge signaal van UPC, om nog maar te zwijgen over het verschil met Digitaal van UPC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Is er eigenlijk een groot verschil tussen OnsBrabantNet en OnsNetEindhoven? De namen lijken op elkaar, maar ze lijken toch vrij veel te verschillen in diensten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Elektronicanet schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 23:44:
De prijzen voor Veldhoven zijn inmiddels ook bekend (2e brief): € 12,50 i.c.m. tv/telefoon of € 20,00 los voor 100 Mbit up/down :) ! Bovendien zou het in augustus al gereed moeten zijn. Goed nieuws dus.
Klopt niet wat je daar zegt:

Internet kost: €20,- vastrecht + €12,50 abonnementskosten = €32,50 wat je er verder ook bij pakt.

Wil je telefoon dan komt daar nog eens €8,50 voor bij of met onbeperkt bellen naar vast nummers €12,50

Als je ook nog (analoge) televisie wilt kost dat €13,95.

Voor het totaalpakket zou je zo dus €54,95 of €58,95 per maand betalen (afhankelijk van of je onbeperkt bellen neem).

Als je een van de diensten niet afneemt heeft dat geen invloed op de prijzen van de diensten die je wel afneemt.
Exocet schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 09:29:
Is er eigenlijk een groot verschil tussen OnsBrabantNet en OnsNetEindhoven? De namen lijken op elkaar, maar ze lijken toch vrij veel te verschillen in diensten.
OnsBrabantNet en OnsEindhovenNet zijn van de dezelde investeerder. Het zijn echter verder gewoon zelfstandige bedrijven met andere diensten en prijzen.

[ Voor 19% gewijzigd door ik222 op 17-05-2008 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Hoe is de stabiliteit van de verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Mark_640 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 00:20:

Ik persoonlijk vind het analoge signaal van OnsBrabantNet minder van kwaliteit als het analoge signaal van UPC, om nog maar te zwijgen over het verschil met Digitaal van UPC...
TV van UPC is dus beter dan van OBN? Ik vind Internet ook het belangrijkste. En je kunt later toch altijd overstappen?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerritjuh
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 17:00
Mark_640 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 00:20:

Je moet natuurlijk geen appels met peren vergelijken.

Het normale analoge signaal van OBN is in vergelijking met het analoge signaal van UPC redelijk gelijk. Op een normale CRT TV is het verschil nauwelijks te zien. Je krijgt er ook nog eens wat extra zenders bij. Ik ben er inmiddels wel achter gekomen dat je binnenhuis bekabeling wel in orde moet zijn, anders kan het best zo zijn dat je inderdaad een slechtere kijk ervaring hebt (dit geld vooral in de regio die in de buurt van de Mierloose zend mast wonen).

UPC Digital kun je nu nog niet vergelijken met OBN PlusTV. Het kan dan wel zijn dat UPC op dit moment de betere papieren in handen heeft voor digitale TV, maar zeker weten doe je het pas als je die twee met elkaar kunt vergelijken en dat kan nu nog steeds niet.
Ackbar schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 00:11:
Nou als het geen digitaale tv kan ontvangen zonder een special onsbrabantnet kasje van 180€ dan hoeft het echt niet voor mij. Of is het analooge beeld wat onsbrabantnet uitzent, net zo goed of beeter dan digitaal?
Er hoeft geen kastje aangeschaft te worden. Als je digitale TV wilt (PlusTV) dan betaal je eenmalige aansluitkosten en krijg je een zogenaamde Homebox in bruikleen. Er zal ook een Homebox beschikbaar komen waarmee je kunt opnemen.
PcDealer schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 09:54:
Hoe is de stabiliteit van de verbinding?
Goed... Tot op heden (nu ruim een maand aangesloten) geen uitval of storingen gehad. Maar dat zegt niets, kijk maar naar de problemen die KPN afgelopen week heeft gehad of die UPC in het verleden heeft gehad.

"If it ain't broke, don't fix it!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 04:00
Ik heb aangegeven dat die OBN moet komen waar nu ook mijn KPN en UPC aansluiting zit, in de woonkamer in mijn geval.
Toch twijfel ik stiekem of ik hem niet beter in de meterkast had kunnen laten zetten, alleen zit deze onder de trap (kelderkast, vrij grote ruimte), maar wel nog achter de WC, een meter of 3 van de voordeur af... Ik weet sowieso niet of dit wel had gekunnen, maar wat zou eigenlijk beter geweest zijn? Gewoon in de woonkamer (naast de voordeur eigenlijk), of in de meterkast? Zou je dit nog kunnen aangeven dat je het toch liever anders wil?
Ik heb het liefst dat soort dingen netjes weggewerkt, nadeel is wel dat ik vanuit mijn meterkast dan kabels zou moeten trekken.

Situatie:
Afbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/3682/huistv8.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door eX0duS op 17-05-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 12-09 20:59
het lijkt erop dat de snelheid van de OBN nieuwsserver is verhoogd van 256KB naar 1 MB. Hij is nog niet echt stabiel maar hij gaat van 700 KB naar 1 MB en weer terug. iig een vooruitgang :)

PS ik heb hem ook in de meterkast laten aanleggen, was geen probleem.

[ Voor 16% gewijzigd door SiNisTrAD op 17-05-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik zulke woningen is het gebruikelijk bij de AOP nieuwe kabels te trekken en niet naar de meterkast. Hoewel: heb je een kruipruimte? Maar het zal toch aan OBN liggen wat de keus is.

In mijn nieuwbouw is de meterkast bij de voordeur, volgens mij gebruikelijk. Daarom komen alle leidingen vandaan en ook de loze. In mijn situatie is de meterkast ideaal, ook zijn hier 230V aansluitingen voor modem/router/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiNisTrAD schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 17:21:
het lijkt erop dat de snelheid van de OBN nieuwsserver is verhoogd van 256KB naar 1 MB. Hij is nog niet echt stabiel maar hij gaat van 700 KB naar 1 MB en weer terug. iig een vooruitgang :)

PS ik heb hem ook in de meterkast laten aanleggen, was geen probleem.
Leuk van je die melding dat de snelheid omhoog is gegaan, maar hoe heb je dit gedaan bij mij is hij nog steeds 256 kb ongeachte hoeveel lijntjes ik pak ....... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 12-09 20:59
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 20:26:
[...]

Leuk van je die melding dat de snelheid omhoog is gegaan, maar hoe heb je dit gedaan bij mij is hij nog steeds 256 kb ongeachte hoeveel lijntjes ik pak ....... 8)7
Volgens mij is ie helemaal van slag. net kon ik helemaal niet meer verbinden en nu ga ik met 1,75 MB. Kijken hoe lang het duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartaan
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-08 17:09
bjorntju schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:19:
Yeuj!! Ik heb vandaag een brief gekregen dat ze op 22-05-08 hier thuis glasvezel gaan aansluiten(Best) :D EINDELIJK af van mijn slome internet :D Kan niet wachten!
In welke wijk woon jij in Best ?

Wordt zo langzamerhand een beetje gefrustreerd van die oranje kabel voor de deur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

spartaan schreef op maandag 19 mei 2008 @ 07:41:
[...]

Wordt zo langzamerhand een beetje gefrustreerd van die oranje kabel voor de deur...
Mijn broertje is pas van de Lidwinahof weg naar Eindhoven en krijgt daar te Eckart glasvezel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartaan
Er staat weer een nieuwe planning op de site voor best :

Planning Huisaansluitingen Best

Wijk     Week         Datum   
AP 01    21 t/m 28    19 mei t/m 11 juli   
AP 02    21 t/m 29    19 mei t/m 18 juli   
AP 03    24 t/m 40    09 juni t/m 03 oktober   
AP 04    23 t/m 39    02 juni t/m 26 september   
AP 05    26 t/m 42    23 juni t/m 17 oktober   

Vakantie aannemer: 21 juli t/m 09 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
digitaal kan je nog niet krijgen bij obn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu digitale tv van Tele2 en Digitenne, en allebei waardeloos op mijn 101cm LCD. Is OBN wel beter dan? Of is het verstandig om dan toch TV van UPC af te gaan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Ik zou dan geneigd zijn om voor UPC te gaan.. het beeld van de publieke omroepen en RTL zenders via UPC is echt super op mijn 42" TV. Soms vergeet je even dat het nog geen HD is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
het is vooral even afwachten wat de digitale tv van obn voor prestaties geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Blueone schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:43:
het is vooral even afwachten wat de digitale tv van obn voor prestaties geeft.
OBN zal waarschijnlijk met hun digitale televisie de kwaliteit van UPC niet kunnen evenaren. Dit komt omdat ze ook voor het digitale signaal gebruik maken van de satteliet als bron waar UPC veel zenders rechtstreeks vanaf de mediagateway krijgt.

Satteliet is 2 a 3 Mbit terwijl rechtstreeks signaal vanaf de mediagateway 8 Mbit is, zeker op een grote lcd of plasma televisie is dit verschil goed te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eX0duS schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 17:17:
Ik heb aangegeven dat die OBN moet komen waar nu ook mijn KPN en UPC aansluiting zit, in de woonkamer in mijn geval.
Toch twijfel ik stiekem of ik hem niet beter in de meterkast had kunnen laten zetten, alleen zit deze onder de trap (kelderkast, vrij grote ruimte), maar wel nog achter de WC, een meter of 3 van de voordeur af... Ik weet sowieso niet of dit wel had gekunnen, maar wat zou eigenlijk beter geweest zijn? Gewoon in de woonkamer (naast de voordeur eigenlijk), of in de meterkast? Zou je dit nog kunnen aangeven dat je het toch liever anders wil?
Ik heb het liefst dat soort dingen netjes weggewerkt, nadeel is wel dat ik vanuit mijn meterkast dan kabels zou moeten trekken.

Situatie:
[afbeelding]
Dan zou ik daar maar vlug achter aan gaan. Ik wou dat ook maar was net te laat de kabel was al geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Stuurt OBN een ontvangstbevestiging van je aanvraag ?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
VonFoX schreef op maandag 19 mei 2008 @ 19:44:
Stuurt OBN een ontvangstbevestiging van je aanvraag ?
Ja, na een tijdje kregen we hier een brief met daarbij zo'n posten. Maar zijn wel een paar weken overeen gegaan als ik het me goed herinner...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit bovenstaande posts begrijp ik dat het mogelijk is OBN te vragen om de kabel bij een bepaalde plek het huis naar binnen te sturen? Want onze coax/telefoon komt midden in de woonkamer binnen. De meterkast zou beter zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat kan. Indien mogelijk kunnen ze (zoals bij mij) de glasvezel samen met de electra naar binnen laten gaan. Dan komt hij dus in de meterkast uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
spartaan schreef op maandag 19 mei 2008 @ 07:41:
[...]

AP02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartaan
ik ook, maar hopen dan die brief hier ook snel op de mat valt...

Welk gedeelte van ap02 heb je het dan over ? Ik zit in een zijstraat van de salderes bij de hoofdstraat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaar liepen hier (Dommelen) allemaal mannetjes in oranje vestjes voor de deur. De stoep lag open, de oranje kabel ging de grond in, en de stoep is weer dicht. Werken snel die mannen.

Heb ze persoonlijk namens heel internet even bedankt met een kopje koffie :)

Fijn zo'n studiedagje :) En nu maar hopen dat ze hem snel komen aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

Vandaag heb ik gebeld over de digitale TV met de vraag of ze ook uitzending gemist gaan bieden, zoals UPC dat momenteel al doet. Het antwoord is dat het dit jaar in ieder geval niet mogelijk gaat zijn, ook niet met de DVR box. Deze kost overigens € 149,95 en wordt niet eens je eigendom. Dan kan je beter een hdd recorder kopen :P

Qua televisie twijfelen we dus nog wel; gelukkig hoeven we pas over een maand te beslissen.

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:56:
Vandaar liepen hier (Dommelen) allemaal mannetjes in oranje vestjes voor de deur. De stoep lag open, de oranje kabel ging de grond in, en de stoep is weer dicht. Werken snel die mannen.
Pics, or it didn't happen!
Heb ze persoonlijk namens heel internet even bedankt met een kopje koffie :)
Maar bedankt en zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
spartaan schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 16:51:
ik ook, maar hopen dan die brief hier ook snel op de mat valt...

Welk gedeelte van ap02 heb je het dan over ? Ik zit in een zijstraat van de salderes bij de hoofdstraat
Boven in de Salderes(dus rond het salderespark :) ) Ik denk dat ze daar beginnen en zo naar onderen werken(denk ik). Ach ja. Morgen komen ze het hier aansluiten :D. Weet iemand hoelang het dan duurt voordat die verbinding dan ook geactieveerd is?

[ Voor 14% gewijzigd door bjorntju op 21-05-2008 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartaan
Laat morgen eens weten hoe het gegaan is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
bjorntju schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:38:
[...]

Boven in de Salderes(dus rond het salderespark :) ) Ik denk dat ze daar beginnen en zo naar onderen werken(denk ik). Ach ja. Morgen komen ze het hier aansluiten :D. Weet iemand hoelang het dan duurt voordat die verbinding dan ook geactieveerd is?
Lees anders het topic even.. 3 dagen is hier al een aantal keer genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren brief in de bus gehad voor Helmond (Helmond-West (oranjebuurt schijnt daar onder te vallen)).

Vorige week al iets van gehoord maar mevrouw aan de email wist niet wanneer.
Lekkere communicatie daaro.

Nog meer Helmonders hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
spartaan schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:49:
Laat morgen eens weten hoe het gegaan is...
Ze hebben in onze meterkast nu dus een *klik*kastje*klik* gehangen(als het goed is de DRG 540). Er was een probleempje(weet niet meer precies wat) Maar dat zal de centrale oplossen. Dus komen ze morgen nog ff terug om het te repareren. Ik zal wel aanraden om het kastje in de meterkast te hangen. Want de glasvezel kabel zelf moet er ook op aangesloten worden dus het zal niet echt mooi staan in de woonkamer. Ik hoop dat hij zo snel mogenlijk wordt geactiveerd!

[ Voor 6% gewijzigd door bjorntju op 22-05-2008 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Weet iemand eigenlijk nog hoe het zit met de 100MB webruimte die je zou krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
Blueone schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:02:
Weet iemand eigenlijk nog hoe het zit met de 100MB webruimte die je zou krijgen?
Daar kan ik niks over vinden. Mischien bedoel je de E-Mail? Want die heeft 100MB ruimte.

Ze zijn nu toch langsgekomen en de verbinding werkt nu wel. Dus ik kan volgende week internetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:22
Begin volgende week zal bij ons de straat opengaan (Dommelen).. Vraag me af hoelang het dan nog duurt tot ze het modem komen installeren.

Hier trouwens het laatste artikel uit de kempener koerier: Kempener Koerier (Week21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
bjorntju schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:11:
[...]
Daar kan ik niks over vinden. Mischien bedoel je de E-Mail? Want die heeft 100MB ruimte.

Ze zijn nu toch langsgekomen en de verbinding werkt nu wel. Dus ik kan volgende week internetten :)
Dat is juist het punt, nu staat er niets meer van op maar tijdens de introductie werd dit wel beloofd (ongeveer een jaar geleden). Op mijn mails daarop reageren ze niet, dat zegt genoeg dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Dotto schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:05:
Begin volgende week zal bij ons de straat opengaan (Dommelen).. Vraag me af hoelang het dan nog duurt tot ze het modem komen installeren.

Hier trouwens het laatste artikel uit de kempener koerier: Kempener Koerier (Week21)
Daarvoor is nog geen planning bekend in Valkenswaard helaas. Al zal Dommelen wel als eerste worden aangesloten.

De grootste vertraging komt nu door de strengere controle van de gemeente. Die is namelijk niet echt blij met OBN omdat ze de stoep niet netjes dicht zouden maken en omdat ze al tot twee keer toe de waterleiding gesloopt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
Ja klopt, ik woon daar redelijk dicht bij in de buurt. Het klopt ook wel dat die graafploegen niet altijd even netjes de straat/stoep terug leggen.

Agja, hoop iig dat het niet al te lang meer duurt. Binnekort alvast een dir-655 aanschaffen om de volle 100mbit te benutten, dit gaat met mijn huidige sweex LW050 niet lukken vrees ik :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Vandaag zag ik ze in bostraat in Valkenswaard al bezig met de tuiboringen, daar ligt nu overal een oranje bundeltje kabel voor de deur dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De grootste vertraging komt nu door de strengere controle van de gemeente. Die is namelijk niet echt blij met OBN omdat ze de stoep niet netjes dicht zouden maken en omdat ze al tot twee keer toe de waterleiding gesloopt hebben.
Nee komt door een bal gehakt die meent weer iets te moeten zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooo, vandaag de eerste grote storing gehad. Geen internet en telefonie. Meer huizen in Brandevoort hadden hier last van. Hopen dat het niet al te vaak gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
Wie kan mij meer informatie geven mbt de kabels die in mijn straat gelegd worden? Hoe zit het dat nou precies, komt er voor mijn huis een aftakking of wordt er vanaf mijn huis een aparte kabel gelegd die samen komt in een kastje oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netinsider
  • Laatst online: 15-07 16:25
Reggefiber FttH en KPN bundelen krachten

KPN en Reggefiber hebben een overeenkomst getekend waarmee KPN een minderheidsbelang neemt in Reggefiber FttH, een in 2005 opgericht Nederlands bedrijf, dat gespecialiseerd is in de aanleg en exploitatie van glasvezelnetwerken. KPN en Reggefiber gaan zich richten op het gezamenlijk aanleggen, beheren en exploiteren van open glasvezelaansluitnetwerken op basis van Fiber-to-the-Home (FttH). KPN en Reggefiber werken op dit moment al samen in Almere, waar 70.000 huishoudens worden aangesloten op glasvezel.

Met Fiber-to-the-Home hebben huishoudens een directe verbinding op glasvezel, waarmee bandbreedtes tot meer dan 100 Mb/s kunnen worden aangeboden en daarmee nieuwe diensten in telefonie, breedband en televisie. Door de overeenkomst tussen KPN en Reggefiber ontstaat de mogelijkheid om de rol van FttH voor particuliere gebruikers in Nederland te vergroten, waarmee de positie van KPN en Reggefiber ten opzichte van de kabel wordt versterkt. De netwerken zullen toegankelijk zijn voor andere dienstenaanbieders.

KPN zal in de onderneming een minderheidsbelang nemen van 41%. Reggefiber behoudt het resterende belang van 59%. KPN zal een bedrag van ongeveer € 100 miljoen inbrengen. De activiteiten van Eurofiber in de zakelijke markt blijven buiten het samenwerkingsverband. In eerste instantie zal FttH in een beperkt aantal gebieden worden uitgerold. Op termijn heeft KPN de mogelijkheid om zijn belang te vergroten.

De voorgenomen samenwerking van KPN en Reggefiber is afhankelijk van goedkeuring van de mededingingsautoriteiten.

Met andere woorden we melden ons aan bij KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Dotto schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:39:
Wie kan mij meer informatie geven mbt de kabels die in mijn straat gelegd worden? Hoe zit het dat nou precies, komt er voor mijn huis een aftakking of wordt er vanaf mijn huis een aparte kabel gelegd die samen komt in een kastje oid?
Als ik het filmpje goed herinner leggen ze als het ware een bos rubberen slangen in de straat. Voor elke aansluiting wordt een aftakking gemaakt (dus eigenlijk 1 slangetje uit de bos gepikt) en dan voeren ze een glasvezel door het betreffende slangetje. Best slim want op die manier hoef je niet zo snel de grond in als er iets mis is met de kabels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud_ST
  • Laatst online: 01-01 20:11
Blueone schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:02:
Die krijg je niet. Ik heb het gevraagd maar daar is volgens hun nooit iets over gemeld. Wel dat je mailbox 100 MB groot is. Ik d8 ook iets destijds gehoord te hebben maar kan zijn dat ik mij vergis met die 100 MB mailbox grootte.
Heel misschien dat ze het in de toekomst nog gaan aanbieden. OnsNet Nuenen biedt het wel aan zag ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Ruud_ST op 23-05-2008 14:39 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
Het stond tijdens de introductie van geldrop-mierlo 100% zeker op de website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
Ik dacht dat ze maandag pas begonnen met hier glas leggen maar dat was dus vandaag! Langs mijn voordeur steekt nu een oranje kabel uit de grond. Weet iemand hoe ze dat verder gaan afmonteren? Gaat dat nog lang duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 09:27
Dotto schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:09:
Ik dacht dat ze maandag pas begonnen met hier glas leggen maar dat was dus vandaag! Langs mijn voordeur steekt nu een oranje kabel uit de grond. Weet iemand hoe ze dat verder gaan afmonteren? Gaat dat nog lang duren?
De nieuwe planning is nog steeds niet bekend, dus het blijft afwachten. Bij mij ligt nu al enkele weken de oranje kabel bij de voorgevel ('t Gegraaf).

[ Voor 9% gewijzigd door CyPh op 23-05-2008 16:08 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerritjuh
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 17:00
Blueone schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:41:
Het stond tijdens de introductie van geldrop-mierlo 100% zeker op de website
Lees de algemen voorwaarden eens door of bel die club gewoon op, ze bijten niet hoor.

23.1 Indien door Aanbieder aan de Contractant de
mogelijkheid wordt geboden een eigen Personal
Homepage op de systemen van Aanbieder te
plaatsen, stelt Aanbieder in dit kader aan de
Contractant beperkte schijfruimte en een beperkte
hoeveelheid dataverkeer ter beschikking.

Er staat dus "Indien door aanbieder", voor zover ik weet betekend dat, dat men het nu nog niet aanbied maar waarschijnlijk wel in de toekomst.

"If it ain't broke, don't fix it!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Niet online
ees even kijken of ik die boekjes van toen nog heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Vandaag bevestiging gehad van mijn aanvraag+poster. Bij de overburen hangt de poster ook, verder nergens in de straat :(
Zul je zien dat 50% van die boeren hier in Veldhoven dus NIET gaat meedoen :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet

Elektronicanet

Leds do it!

Ik ben mijn best aan het doen om zoveel mogelijk mensen te overtuigen (met name oudere mensen, die zijn het grootste probleem). Maar ik kan me goed voorstellen dat sommige mensen het niet willen; digitale TV is goedkoper en uitgebreider bij UPC. Het onbeperkt bellen en internet in één pakket kost € 35,00 terwijl bij OBN € 45,00 afgerekend moet worden. Natuurlijk krijg je een veel snellere verbinding, maar voor 90% is dat niet/nauwelijks van belang.

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
VonFoX schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 17:25:
Vandaag bevestiging gehad van mijn aanvraag+poster. Bij de overburen hangt de poster ook, verder nergens in de straat :(
De inschrijfperiode is ook nog maar net begonnen daar... Hier in Valkenswaard zag je eigenlijk ook pas aan het einde van de inschrijvingsperiode veel posters hangen. Veel mensen stellen de beslissing uit tot het laatste moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoud_h
Och, ik heb de poster gisteren ook ontvangen, maar die is rechtstreeks bij het oud papier gegaan... Laten ze de reclame zelf maar betalen hoor, sorry, mijn huis is geen reclamezuil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

arnoud_h schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 21:52:
[...]

Och, ik heb de poster gisteren ook ontvangen, maar die is rechtstreeks bij het oud papier gegaan... Laten ze de reclame zelf maar betalen hoor, sorry, mijn huis is geen reclamezuil...
Mijn huis ook niet, maar voor 100 mbit internet wel 8)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netinsider schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:10:
Reggefiber FttH en KPN bundelen krachten

KPN en Reggefiber hebben een overeenkomst getekend waarmee KPN een minderheidsbelang neemt in Reggefiber FttH, een in 2005 opgericht Nederlands bedrijf, dat gespecialiseerd is in de aanleg en exploitatie van glasvezelnetwerken. KPN en Reggefiber gaan zich richten op het gezamenlijk aanleggen, beheren en exploiteren van open glasvezelaansluitnetwerken op basis van Fiber-to-the-Home (FttH). KPN en Reggefiber werken op dit moment al samen in Almere, waar 70.000 huishoudens worden aangesloten op glasvezel.

Met Fiber-to-the-Home hebben huishoudens een directe verbinding op glasvezel, waarmee bandbreedtes tot meer dan 100 Mb/s kunnen worden aangeboden en daarmee nieuwe diensten in telefonie, breedband en televisie. Door de overeenkomst tussen KPN en Reggefiber ontstaat de mogelijkheid om de rol van FttH voor particuliere gebruikers in Nederland te vergroten, waarmee de positie van KPN en Reggefiber ten opzichte van de kabel wordt versterkt. De netwerken zullen toegankelijk zijn voor andere dienstenaanbieders.

KPN zal in de onderneming een minderheidsbelang nemen van 41%. Reggefiber behoudt het resterende belang van 59%. KPN zal een bedrag van ongeveer € 100 miljoen inbrengen. De activiteiten van Eurofiber in de zakelijke markt blijven buiten het samenwerkingsverband. In eerste instantie zal FttH in een beperkt aantal gebieden worden uitgerold. Op termijn heeft KPN de mogelijkheid om zijn belang te vergroten.

De voorgenomen samenwerking van KPN en Reggefiber is afhankelijk van goedkeuring van de mededingingsautoriteiten.

Met andere woorden we melden ons aan bij KPN
Betekend over een jaar dus dat de KPN het volledig overgenomen heeft en dan krijgen we hoofdwaarschijnlijk van die planet en xs4all prijzen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Helemaal niet waar, Reggefiber is alleen het bedrijf wat het netwerk aanlegt en onderhoud. De diensten die je van OnsBrabantNet afneemt komen van Edutel, en Edutel bepaalt dan ook de prijzen en de voorwaarden. Reggefiber krijgt een bepaalt bedrag van Edutel voor de "huur" van het netwerk.

KPN wil Reggefiber ook alleen overnemen om zo haar eigen glasvezelprojecten sneller aan te laten leggen. Voor de klanten van OnsBrabantNet zal er niets veranderen door deze overname :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartaan
bjorntju schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:11:
[...]

Werkt je internet inmiddels ?

Bij mij komen ze op 5 juni alles installeren :)

[ Voor 12% gewijzigd door spartaan op 27-05-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:47:
Ongelofelijk dat Son en Breugel met die beunhazen van KPN in zee is gegaan. Hoe dom kun je zijn? KPN vraagt altijd veel te hoge prijzen voor wat je krijgt. En dan nog vaak een hoop storingen ook.
Geweldig dit. :D Doet mij denken aan Waalre die met IAE in zee ging, een datalimiet instelde en nog lagere snelheden aanbod dan Chello. Natuurlijk voor dezelfde prijs. Het ziet er naar uit dat Waalre ook dit keer zielig overblijft en zelf weer iets moet fixen.

Anyway. Het net sluit zich rondom Eindhoven. Hoop dat de uitrol hier in EHV ook snel voltooid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
spartaan schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:23:
[...]

Werkt je internet inmiddels ?

Bij mij komen ze op 5 juni alles installeren :)
lol :P had net nog geprobeerd of het werkte. Maar werkt dus nog niet. We hebben ook nog niet die brief gehad dat de verbinding is geactiveerd. Er zitten ook pas 2 werkdagen tussen en het zal max. 4 dagen duren. (die vrijdag niet megerekent) Dus ik verwacht dat hij morgen/overmorgen zal werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de aanmeld periode heeft veldhoven ook niet 50% gehaald dus wordt het verlengd met een aantal weken. En dan gefeliciteerd het gaat door.
Dan beginnen de werkzaamheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartaan
bjorntju schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:43:
[...]

lol :P had net nog geprobeerd of het werkte. Maar werkt dus nog niet. We hebben ook nog niet die brief gehad dat de verbinding is geactiveerd. Er zitten ook pas 2 werkdagen tussen en het zal max. 4 dagen duren. (die vrijdag niet megerekent) Dus ik verwacht dat hij morgen/overmorgen zal werken ;)
Werkt je tv signaal wel of die ook niet ?
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.