Gathering of Tweakers

Quicksearch
Iemand een idee hoe je 1 of meerdere adressen kan filteren van most visited? Ik vind het bijvoorbeeld irritant dat mijn homepage (google) de hele tijd bij most visited staat (vrij logisch denk ik dat je die het meenste bezoekt)

Heb al even gekeken op http://developer.mozilla.org/en/docs/Places_query_URIs maar zie niet direct een optie om urls er uit te filteren

Updates found.. please wait...

Ook hier een gelukkige gebruiker van de nieuwe firefox, zeker een lekkere browser om mee te werken.

Pret met Cabaret | Alles op het gebied van Humor en Cabaret...

Ik ben er nog niet zo tevreden over om heel eerlijk te zijn, heb hem nu op mijn werk geïnstalleerd.
En mijn CPU verbruik is bijna 80%!!! als ik FF3 start, had hem vrijdag geïnstalleerd maar toen had ik dit probleem nog niet.. maar sinds vandaag is het een dikke drama.

Toch ff uitzoeken waar het aan ligt.... de spellingchecker is wel een grappige functie :)

Was in Australië !! www.hoeve.nu/oz

Let's Buy Happiness
Reg. datum: 14 september 2007

Ok, bedankt voor de reply's, nu hopen op een update/fix, want zo scrollen is zwáár irritant :P
Ik weet niet of er hier mensen zijn die op Vista draaien samen met Firefox 3?

Ik wel iig en ik vond Firefox 3 echt lelijk op Vista dus ik ben op zoek geweest naar wat extensions die dat kunnen fixen. Resultaat:

http://blog.ramondejesus.nl/wp-content/uploads/2008/06/firefox_small.png
volledig plaatje

Voor mensen die geïnteresseerd zijn, om dit te bereiken heb ik draaien nu:
- Glasser https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/7336
- Locationbar² https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4014
- Personal Menu https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3895

Met Stylish kan je, heb ik ontdekt, ook de CSS van de browser aanpassen. Daar zijn dan scripts voor om de bookmark toolbar ook nog meer op Vista te laten lijken, maar dat vond ik een beetje overdone ;)

Help Firefox in het Guinness book of records te komen | Following rules makes you stupid. | God is an imaginary friend for adults.

Glass vind ik echt lelijk/storend, dus dat heb is sowieso niet aan staan. :P Dan nog blijf ik Vista lelijk vinden...

Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!

quote:
wontcachme schreef op maandag 23 juni 2008 @ 00:14:
[...]

Dat heeft volgens mij iets te maken met een fixed achtergrond meen ik. In dit topic is dat ergens eerder langsgekomen.
Daar is wel een oplossing voor (Stylish scriptje), maar wat erger is, is dat autoscroll (heet dat zo?) met middelklik erg slecht (schokkerig) werkt als er meerdere plaatjes/foto's op een pagina staan. Dat schijnt echt een wat fundamentelere rendering bug te zijn die pas in FF4 gefixed zou kunnen worden, werd hier gezegd meen ik.

Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!

quote:
Aham brahmasmi schreef op maandag 23 juni 2008 @ 10:24:
Glass vind ik echt lelijk/storend, dus dat heb is sowieso niet aan staan. :P Dan nog blijf ik Vista lelijk vinden...
bedoel je dan de transparantie? Want deze extensie kan je natuurlijk ook gebruiken zonder transparantie ( dan heb je gewoon maar één kleur ). Of heb je Vista in classic theme draaien?

Help Firefox in het Guinness book of records te komen | Following rules makes you stupid. | God is an imaginary friend for adults.

Reg. datum: 22 januari 2004

In FireFox 2 was het mogelijk om de elementen van ieder form op de pagina te bekijken d.m.v. rechtermuisknop > Page info > Forms (tabblad). Dit tabblad is in FireFox 3 verdwenen.
Weet iemand of dit verplaatst is en/of mogelijk is 'm te activeren?

Whereas Europeans generally pronounce my name the right way ('Nick-louse Veert'), Americans invariably mangle it into 'Nickel's Worth.' This is to say that Europeans call me by name, but Americans call me by value - Niklaus Wirth

Burn that Metal
Reg. datum: 07 september 2001

Heb nu sinds de release ook FF3 draaien, maar heb er toch wat gemengde gevoelens bij.
Op zich werkt het prima, en merk ik niet zoveel verschil met FF2. Werkt vlotjes, zoals het altijd al gedaan heeft.

Alleen 1 ding is goed mis, hij crashed werkelijk om de haverklap. Eerst nieuw profiel proberen aan te maken, dat hielp niet. Gister een complete reinstall (van FF) gedaan, maar nog steeds klapt ie er regelmatig uit, zonder aanwijsbare reden, iets simpels als een tab openen kan al genoeg zijn. Hoop toch dat hier snel een patch voor uitkomt, want op dit moment sta ik op het punt om gewoon een andere browser te gaan gebruiken. En dat is eigenlijk iets wat ik liever niet doe, na jaren lang tevreden Firefox gebruiker te zijn geweest :(
Welke extensies heb je geinstalleerd staan?

Reg. datum: 19 juni 2004

Hoe kan ik de gehele "Awesomebar" terug veranderen naar hoe die werkte in 2.0 ?

Ik heb deze addon al: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/6227
En om de bookmarks eruit te halen: about:config -> browser.urlbar.MatchOnlyTyped = true

Het grootste probleem nu nog is dat als ik nu bijv. "n" intyp ik nog steeds eerst krijg:
tweakers.net als eerste ipv bijvoorbeeld "nu.nl".

Burn that Metal
Reg. datum: 07 september 2001

quote:
Ramon schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:51:
Welke extensies heb je geinstalleerd staan?
Op het moment helemaal geen.
Heb het idee dat de crash-frequentie sinds de reinstall wel wat lager ligt, maar tis nog steeds te vaak eigenlijk.
quote:
Mgc schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:02:

Het grootste probleem nu nog is dat als ik nu bijv. "n" intyp ik nog steeds eerst krijg:
tweakers.net als eerste ipv bijvoorbeeld "nu.nl".
Als je dan een aantal keer nu.nl selecteerd komt die toch automatisch bovenaan?

VI.nl doet het nu goed, ben nu dus over naar 3 _o_
Reg. datum: 19 juni 2004

quote:
Memphis177 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:24:
[...]

Als je dan een aantal keer nu.nl selecteerd komt die toch automatisch bovenaan?
Nee want ik ga vaker naar Tweakers toe dan naar nu.nl.
Anyways, ik wil het gewoon uitzetten...

Acties: [view]

Door: Spider.007 Moderator CSA/WSS
Als iemand even een nieuw topic voor Firefox3 maakt met up-to-date topicstart dan verplaats ik de berichten daarover daar naartoe. Deze gaat iig dicht :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws