Hoofdcategorieën
Topicacties

[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI

Pagina: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 last

Nieuw Topic
Philflow wijzigde dit (47%)
Reg. datum: 22 april 2006

To access about:config, type about:config in the Location bar, and press EnterReturn. This will display a list of user preferences, as well as a search bar (Filter:) at the top.

browser.urlbar.richResults - to switch from the sucky new dropdown list to the old one :)

Philflow wijzigde dit bericht 19-06-2008 19:02 (19%)

4 8 15 16 23 42

quote:
Alternativ schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 21:38:
Als ik een nieuwe tab open staat daar de url van de voorgaande website in (in dit geval heb ik [Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI openstaan) ik druk op ctrl+t en vervolgens staat deze url ook in de nieuwe tab terwijl daar voorheen niets stond, iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Opgelost door de skype for firefox plugin uit te schakelen, hoe het kan dat deze dit gedrag veroorzaakte geen idee maar het was wel behoorlijk storend en op firefox 2 werd deze bug niet meegeleverd.

Someone finds salvation in everyone, another only pain

Reg. datum: 06 februari 2006

quote:
Kixtart schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:50:
about:config -> browser.urlbar.MatchOnlyTyped = true
Bedankt dat is een stuk beter.

AMD 3800X2 - A8N-SLI - 2gb ram - 2 TB hdd - 2x 7950GT SLI - Antec 480w - Samsung 226BW - Panasonic 42PX80

Reg. datum: 04 april 2003

quote:
racer13 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 12:46:
werkt niet met firefox, werkt alleen met de standaart browser van windows helaas
CCleaner werkt prima met Firefox --> link

Philflow wijzigde dit (47%)
Reg. datum: 22 april 2006

quote:
Philflow schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 19:01:
browser.urlbar.richResults - to switch from the sucky new dropdown list to the old one
Heeft iemand dit werkend gekregen? Ik zou graag de oude dropdown stijl willen hebben. Wat moet ik doen met die waarde van 12?

En zo kun je het irritante zoeken uitzetten: set browser.urlbar.search.chunkSize to 0

Edit: Gevonden: Plugin Oldbar. Game on! :*)
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/6227

Philflow wijzigde dit bericht 19-06-2008 19:16 (22%)

Reg. datum: 10 juli 2002

Ik vind die nieuwe adresbalk juist de beste nieuwe feature. Enorm handig, ik beschouw het inmiddels als bijna onmisbaar.

Music is an expression of pure emotion

Phyxion.net | ><((((º>

Is het ook mogelijk om met een of andere toetsencombo met enter automatisch de eerste te doen van de urldropdown? Ik gebruik nu pijltje maar ik neem aan dat ze wel iets hebben bedacht als shift+enter of iets dergelijks. Ik heb al wat geprobeerd maar niks deed dit.

Phyxion.net | 'Liefde maakt vaak droef tot ziek aan toe, maar 'k merk er weinig van, tot nu toe.' - Herman Finkers | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Reg. datum: 29 september 2002

Ik heb net een nieuwe muis (logitech mx518) hiervoor had ik een mx510. Nou heb ik het probleem dat wanneer ik de vorige en vooruit knoppen gebruik hij het snel zoeken venstertje opent met deze tekens erin:

♠ & ♦

iemand enig idee waar dit aan ligt? Heb vista 64 + Setpoint 64

Reg. datum: 09 maart 2006

quote:
sander-sp schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 23:18:
Ik heb net een nieuwe muis (logitech mx518) hiervoor had ik een mx510. Nou heb ik het probleem dat wanneer ik de vorige en vooruit knoppen gebruik hij het snel zoeken venstertje opent met deze tekens erin:

♠ & ♦

iemand enig idee waar dit aan ligt? Heb vista 64 + Setpoint 64
In setpoint de vorige en volgende knoppen instellen op algemene knop, dan zou die moeten werken. Hetzelfde had ik altijd met de middelste knop, dan moest ik 2x drukken voordat ie een pagina in een nieuwe tab wou openen.

Reg. datum: 29 september 2002

Ja werkt inderdaad, bedankt voor het snelle antwoord!

Reg. datum: 15 februari 2005

Zo zeg. :o Het gaat hier af en toe flink fout wanneer er wat meer MB's (dus tabbladen) in gebruik zijn dan normaal. Als je dan switch naar een ander tabblad blijft 90% van de vorige pagina hangen en kan je eigenlijk niets anders dan restarten.

De topicgenerator is kapot. Doneer nu 5 euro per maand en geef de HK een kans op overleven!

Reg. datum: 20 juli 2000

quote:
Saturnus schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 23:59:
Zo zeg. :o Het gaat hier af en toe flink fout wanneer er wat meer MB's (dus tabbladen) in gebruik zijn dan normaal. Als je dan switch naar een ander tabblad blijft 90% van de vorige pagina hangen en kan je eigenlijk niets anders dan restarten.
Hm? Telde laatst dat ik in één window 47 tabs open had
En dat liep nog uitstekend.

Help Firefox in het Guinness book of records te komen | Following rules makes you stupid. | God is an imaginary friend for adults.

quote:
Ramon schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 00:00:
[...]

Hm? Telde laatst dat ik in één window 47 tabs open had
En dat liep nog uitstekend.
Ik heb werkelijk geen idee waar het aan ligt. Sowieso is mijn windows ongelooflijk brak, maar de voorgangers van Fx 3 hebben altijd prima gedraaid.

Het kan ook zijn dat het pas na een tijdje gebruik van Fx 3 opkwam. Mogelijk is SilverLight (dat opeens wel weer werkte in Fx 3 :S) de schuldige.

Ik heb nu even de beta 2.0.30523 van SL erop gezet. Over een aantal uur zal het resultaat wel binnen zijn.

Saturnus wijzigde dit bericht 20-06-2008 00:53 (28%)

De topicgenerator is kapot. Doneer nu 5 euro per maand en geef de HK een kans op overleven!

Reg. datum: 28 december 2002

ik heb firefox geinstaleerd en het vinkje uit bij default browser ...

maar firefoxf maakt hem toch default

ik heb de instellingen onder standaard programmas geweizgt, zonder resultaat.

Bij protocolen staat ook firefox en die kan ik niet weizigen naar IE.

IE staat als default browser.

firefox deinstall, pc opnieuw opgestart en installatie weer geprobeerd, alles wat ik probeer werkt niet
firefox blijft default browser .. zo goed vind ik hem nou ook weer niet om als default te gebruiken

weet iemand hoe ik dat kan veranderen ?

Als je in IE gaat en die als default instelt? Of is het probleem dat IE wel als default staat maar het in werkelijkheid niet is?

Reg. datum: 14 december 2004

Ik mis toch een aantal functies.

Allereerst het probleem met de close tabs functie. Op dit moment heb ik alleen een kruisje op de active tab. Ik wil echter én een kruisje op de active tab én een kruisje achteraan de rij met tabs. In about:config heb je echter niet deze optie. Als je snel tabs wil sluiten dan is dat handiger dan het gebruiken van de active-tab-kruisjes.

Daarbij werkt de add-on Close All Tabs nog niet hier. Iemand hier een optie voor? Ik bedoel dus een knop waarmee je alle tabs in 1 keer sluit, zonder dat je FF scherm gesloten wordt.

Weet verder iemand of het mogelijk is om al je tabs met 1 knop of sneltoets te vernieuwen?

Tot slot: bij FF2 kreeg ik als ik op de tabbladbalk klikte met de middelste knop van de muis mijn laatst gesloten tabblad terug. Nu gebeurt er niets als ik erop klik.

AjaxArena wijzigde dit bericht 20-06-2008 11:47 (15%)

Reg. datum: 28 december 2002

quote:
Saturnus schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 10:55:
Als je in IE gaat en die als default instelt? Of is het probleem dat IE wel als default staat maar het in werkelijkheid niet is?
IE staat als default, en is het in werkelijkeid niet, alles browser gerelateerd, blijft firefox openen ipv IE

Orbital speed: 24.077 km/s
Reg. datum: 04 september 2007

http://codefisher.org/toolbar_button/toolbar_button_maker

Hier kan je allerlei buttons maken, dus ook een Close All Tabs.

Ook available als een pack, waar ie standaard ook in zit geloof ik:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/2377

MarkMG:
Ligt eraan hoe je het opent, maar misschien is firefox geassocieerd met je toetsenbord? Via Verkenner > Extra > Mapopties > bestandstypen kan je url's enzo associeren met IE.

De vraag is eigenlijk: hoe open jij je browser?

Mar2zz wijzigde dit bericht 20-06-2008 12:18 (32%)

Microsoft Windows XP SP3, FF3
Reg. datum: 04 januari 2005

quote:
AjaxArena schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:44:
Ik mis toch een aantal functies.

Allereerst het probleem met de close tabs functie. Op dit moment heb ik alleen een kruisje op de active tab. Ik wil echter én een kruisje op de active tab én een kruisje achteraan de rij met tabs. In about:config heb je echter niet deze optie. Als je snel tabs wil sluiten dan is dat handiger dan het gebruiken van de active-tab-kruisjes.

Daarbij werkt de add-on Close All Tabs nog niet hier. Iemand hier een optie voor? Ik bedoel dus een knop waarmee je alle tabs in 1 keer sluit, zonder dat je FF scherm gesloten wordt.

Weet verder iemand of het mogelijk is om al je tabs met 1 knop of sneltoets te vernieuwen?

Tot slot: bij FF2 kreeg ik als ik op de tabbladbalk klikte met de middelste knop van de muis mijn laatst gesloten tabblad terug. Nu gebeurt er niets als ik erop klik.
tabmixplus addon rechtsklik hiermee kun je alle tabs sluiten, een tab hernieuwen of alle tabs hernieuwen wat je wilt ;)

Firefox 3.0

Reg. datum: 14 december 2004

Kijk, dat zijn nog een behulpzame posts ;)

En ik zie dat de middelste knop nu dus ook een functie heeft. Het zat dus in tab mix plus, maar waar ik nog geen nieuwe versie van had voor FF3. Nu dus wel :p

Electrons at work
Reg. datum: 26 mei 2003

Een flash applicatie debuggen vanuit FlexBuilder werkt hier niet meer in FF3.
Iemand een idee hoe dit weer aan de praat te krijgen? Ik kon op de mozilla en adobe fora nog niks vinden.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Nog steeds gek op anime.

quote:
markmg schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:48:
[...]

IE staat als default, en is het in werkelijkeid niet, alles browser gerelateerd, blijft firefox openen ipv IE
Ik denk dat FF3 de zaak ineens op FF als browser default maakt na installeren.
Dat merk ik op.
Ik krijg wel 1x melding van IE of ie op default moet gezet worden. Als je dat wegklikt met nee, en ook zo zorgt dat ie niet meer op vraagt, kun je niet meer simpel veranderen. Je zal in settings van IE moeten duiken om browser default te wisselen.

Even kijken of het hier klopt.... Yup, het is inderdaad 'ongevraagd' veranderd van IE naar FF bij installeren FF3.

Kijk in IE naar Extra > Internetopties > Programma's tab en daar zie je optie voor default instellen.

Opvouwbare DDRmat - Nieuwsgierig?

Reg. datum: 27 februari 2004

F 3.0. Ik begrijp niet wat er zo bijzonder aan is. Hij is trager, mijn HD gaat als een gek tekeer (regelmatig) en afsluiten duurt regelmatig lang. De tijd dat Firefox snel en soepel was is helaas voorbij.

Dopeheid hemzelf
Reg. datum: 25 september 2005

Dan is er iets mis met je computer of je windows installatie.
Heb zelf niet de meest snelle laptop, maar FF3 werkt snel, soepel en laat mijn harde schijf gewoon met rust. ;)
Denk dat ie bij jou steeds aan het swappen is en dat maakt m natuurlijk traag.
Heerlijk die nieuwe zoomfunctie van FF3. In combinatie met de extentie ' default full zoom level' wordt nu per pagina onthouden op welk zoomlevel die pagina getoond moet worden. Echt ideaal. Met name beneden als ik internet via de htpc op m'n lcd tv, tweakers.net in volle breedte op het scherm en dat wordt onthouden. Dat is echt voor mij de beste vooruitgang van FF3 *O* *O*

One day the world will be ready for u and wonder how they didn't see - E

Pagina: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: