Reg. datum: 16 februari 2006
[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI
Pagina: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 last
Nieuw TopicReg. datum: 16 februari 2006
Last.FM | God's own Audioplayer & Mediacenter
Mensen bekend met dit irritant probleempje?
Sgimi wijzigde dit bericht 18-06-2008 20:03 (64%)
I don't know; I have intermittent memory loss.
Ik ben nog geen verbeteringen tegengekomen in het overall gebruik, dus FF2 zou een achteruitgang betekenen. In ieder geval in usability.
Ruudjah wijzigde dit bericht 18-06-2008 18:56 (19%)
Compile error: circular reflection detected
Kixtart wijzigde dit bericht 18-06-2008 19:01 (8%)
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
HendrikN wijzigde dit bericht 18-06-2008 19:20 (3%)
Zoals eerder vermeld, FF3 sorteert op "populariteit" van een item, wat ik zeer prettig vind werken. Ik denk dat ik nu niet meer zonder kan eigenlijk.quote:Ruudjah schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 18:55:
Erg irritant: Als ik "twe" intyp, pijltje naar onder, enter doe, dan krijg ik GoT. in FF2 pakt ie dan gewoon de site die eerste staat in de alfabetische volgorde, tweakers.net dus. Is me nu al vaak overkomen, zeer irritant, reden voor mij om FF3 eraf te knikkeren en FF2 weer te gaan gebruiken.
Ik ben nog geen verbeteringen tegengekomen in het overall gebruik, dus FF2 zou een achteruitgang betekenen. In ieder geval in usability.
Als ik zojuist op een wikipedia van bijv. de "Geschiedenis van Nederland" ben geweest, hoef ik alleen maar "Nederland" in te typen om terug te keren, in plaats van de history te openen.
Reg. datum: 01 december 2003
Echter is dat hier nog steeds tussen de 60 en 73MB en enigste plugin die ik openheb is SEOQUAKE , en maar 1 tab open.
Toch wel veel vind ik , meer mensen die dit ondervinden?
www.borduurstudio-zigzag.nl
Als je het niet erg vindt dat de dingen die je hebt ingetypt op webformulieren niet onthouden worden:quote:Mar2zz schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 19:24:
Wat ik me wel afvraag, die browser heeft nu die lerende URL-bar. Dat is privacygevoelig. Dus als je privacy boven gemak verkiest is die URL-bar zwaar kl*te. Iemand zei al dat het niet zomaar te verwijderen was via privegegevens opruimen. Ik ben zo iemand die elke week ff ccleaner draait om de boel op te schonen. Hoop niet dat dit elke keer opnieuw moet straks, dat geleer van die bar...
Extra -> Opties -> Privacy -> 'Informatie die ik invoer in webformulieren en zoekbalk onthouden'
Woei! Ga ik morgen even proberenquote:Kixtart schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:35:
[...]
Simpel:
code:
1#back-forward-dropmarker {display:none !important}
(wist het niet uit m'n hoofd trouwens)
Ik had geen idee op welke term ik moest zoeken.
Gevonden bij de KB?
(btw, KiXtart (software) =
Skillz wijzigde dit bericht 18-06-2008 20:50 (5%)
iPaq 3640, Qtek 8310, iPaq rx3715, Qtek S200, HTC P4350, HTC S710, HTC 3700
(btw, ik heb iig niks met KiXtart te maken. Ik had deze nick bedacht voordat ik van KiXtart afwist
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
Over een week weten we dus of er records zijn gebroken.
Opvouwbare DDRmat - Nieuwsgierig?

Firefox

Je ziet het niet erg goed op de pics, maar vooral bij de C zie je het wel duidelijk.
Komt dit door een soort Anti-aliasing die maxthon wel op de letters heeft en FF niet of zo?
Zou wel leuk zijn als die ook aangezet kon worden
Edit: betere pics geupload
DMaarten wijzigde dit bericht 18-06-2008 21:36 (23%)
Nieuwe aankoop: FINAL FANTASY 7 VII for PS1 & PS2 RARE & IN MINT COND!!! W000t!!!
Ik hou van mijn Sweety!
Missing and loving and wanna hug you poepje!
Gas prises are now so high that even Optimus Prime is taking the bus!.
qed
Ik denk dat je voor deze ilustratie beter een ander formaat dan jpg had kunnen gebruiken. Het meest afleidende in het hele voorbeeld is de jpg-compressiequote:DMaarten schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 21:29:
Maxthon
[afbeelding]
Firefox
[afbeelding]
Je ziet het niet erg goed op de pics, maar vooral bij de C zie je het wel duidelijk.
Ik moet zeggen dat ik de maxthon versie eigenlijk wel rustiger vindt, komt dit door een soort Anti-aliasing die maxthon wel op de letters heeft en FF niet?
Zou wel leuk zijn als die ook aangezet kon worden
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Someone finds salvation in everyone, another only pain
Athlon X2 3800+ Toledo 2x512kb @ 2200Mhz | Asus A8N-E | 2x 512Mb DC DDR400 @ 220MHz | Asus X1600Pro 256Mb | Raptor 74Gb 10.000RPM
Wind me up, put me down, start me off and watch me go
I'll be running circles around you sooner than you know
A little off center and I'm out of tune
Just kicking this can along the avenue
But I'm alright
And remember, Respect is Everything !
Reg. datum: 03 december 2007
Met 4 tabs open, een paar luttele plugins, en NOS ek voetbal aan het streamen, verbruikt ff3 hier zo'n 135mb.. Best veel dus..quote:degroot schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 19:39:
Las dat FF3 vooral iets aan het geheugen gebruik zou veranderen.
Echter is dat hier nog steeds tussen de 60 en 73MB en enigste plugin die ik openheb is SEOQUAKE , en maar 1 tab open.
Toch wel veel vind ik , meer mensen die dit ondervinden?
Pagina: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 last
Dit topic is gesloten.