Gathering of Tweakers

Quicksearch
Phyxion.net | ><((((º>

quote:
Bollie schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:36:
[...]

CTRL-F5? Ik zie geen rare dingen aan Nu.nl.
Dit probleem heb ik al vanaf het begin met Firefox 3. Ctrl F5 werkt wel maar ik heb natuurlijk geen zin om iedere keer Ctrl F5 te doen bij Nu.nl, zoiets moet gewoon zo werken.

Phyxion.net | 'Liefde maakt vaak droef tot ziek aan toe, maar 'k merk er weinig van, tot nu toe.' - Herman Finkers | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Philflow wijzigde dit (47%)

quote:
Vi.nl bij mij ook heel vreemd. Opera 9.5 doet het beter en sneller. :P

Philflow wijzigde dit bericht 18-06-2008 14:39 (11%)

quote:
Phyxion schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:22:
Sinds ik geupdate heb naar Firefox 3 heb ik dit probleem op Nu.nl:
[afbeelding]

Hij blijft bijna altijd op Nu.nl de vorige site achtergrond houden, alleen de nieuwe dingen worden opgebouwd.
Meer mensen met dit probleem? Misschien iemand al een oplossing gevonden?
Dat heb ik ook soms, al sinds de beta-versies. Vind het niet heel hinderlijk, omdat het maar heel af en toe gebeurt. En een refresh lost het probleem op. Al hoop ik wel dat ze dit bij de volgende update fixen.

Ik kan het trouwens niet reproduceren, maar heb het af en toe als ik vanaf GoT naar nu.nl ga. Dan blijft rechts een stukje GoT staan.

Palomar wijzigde dit bericht 18-06-2008 15:24 (9%)

quote:
Sjah schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:27:
iemand al een chrome hack die werkt voor tabdropdownoverzicht-knopje te verwijderen?

code:
1
2
/* hide the list all tabs button */
.tabs-alltabs-button{display:none !important;}

Skillz wijzigde dit bericht 18-06-2008 15:25 (12%)

iPaq 3640, Qtek 8310, iPaq rx3715, Qtek S200, HTC P4350, HTC S710, HTC 3700

www.elsevier.nl heeft hetzelfde probleem... vrij irritant. Daarnaast heb ik ook het probleem bij hotmail; alleen de light versie is te gebruiken.
quote:
Murderer schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:10:
Jongens,

Ik heb even een vraag over de nieuwe Firefox 3.
Een van mijn favoriete websites http://www.vi.nl/ wordt niet meer correct weergegeven in firefox 3. Het midden gedeelte (flash) wordt niet meer op de juiste plek geplaatst. Firefox 3 plaats het een stuk naar onder. Hebben jullie hetzelfde en ligt dit aan de nieuwe Firefox of aan vi.nl? In firefox 2 had ik er geen enkel probleem mee namelijk.

[DPC]Team Grazzie + KletsCows

Het lijkt wel of hij op de sites hierboven genoemd de boel niet goed renderd vanwege het feit dat de tabbelen niet goed gesized zijn, of misschien standaard een te groot lettertype heeft waardoor zaken opschuiven.

Vergroot/verklein de sites maar eens met ctrl+scrollwiel ofzo, dan zie je wat ik bedoel.

Diabolical wijzigde dit bericht 18-06-2008 15:52 (17%)

Team Grazzie is active at: SETI | μFluids | Rosetta | Climate Prediction | Leiden Classical | -= Proud member of DPC =-
WE ARE LOOKING FOR NEW MEMBERS :-)

Mmmmike the TV

quote:
Kixtart schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:37:
Ik ben nog het zoeken hoe ik de history uit het menu leeg krijg of deze menuknop helemaal verwijderd. Als ik iets terug zoek werk ik altijd via alt-h en nooit via dat menu dus mag wat mij betreft weg/leeg.

De recently closed tabs geldt hetzelfde voor en ik dacht dat ik een oplossing had, maar bleek niet zo handig: http://kb.mozillazine.org/Browser.sessionstore.max_tabs_undo

Die kan je op 0 zetten en dan zijn de recently closed tabs weg, maar als je browser restart werkt je SessionRestore ook niet meer. 15 is handiger voor de SessionRestore hier, omdat ik veel met tabs werk.
Yay, zelf gevonden+gefixed. Voor in de userChrome.css:
code:
1
#history-menu{display:none!important;}

Direct Message is an easy way to come into contact with me :w

http://i25.tinypic.com/1zl65wi.jpg

Wie helpt mij om die dropdown button weg te slopen?
Het is de button die bij je back/forward buttons staat.

iPaq 3640, Qtek 8310, iPaq rx3715, Qtek S200, HTC P4350, HTC S710, HTC 3700

Leuk, sinds de nieuwe installatie kan ik geen sites meer bezoeken. Windows firewall accepteert het gewoon en ik kan ook inloggen in m'n modem (zal wel een verband tussen liggen ;) ).
Maar daarbuiten geeft hij de welbekende fout aan ( typfout, dns, domein, proxy, firewall).
Verder ben ik niet zo geleerd wat dit betreft dus heeft iemand een idee waar de fout kan zitten misschien?

Psn ID: deHaan Motorstorm, R: FoM, Uncharted, CoD 4, Assasins Creed, Ratchet & Clanck: ToD, GT5:P, GTA IV, MGS: 4

Check voor de zekerheid alle instellingen eens in Fx.

Waar is die 'ga/go' knop eigenlijk gebleven waar je met de muis op kon klikken achter de adresbalk?
En waarom kan die adresbalk niet link of rechts of onder. Niet dat ik dat nodig heb maar ik dacht dat dit een upgrade was ofzo. Een rename naar Fx 2.1 verwelkom ik zeker.

Saturnus wijzigde dit bericht 18-06-2008 16:25 (35%)

De topicgenerator is kapot. Doneer nu 5 euro per maand en geef de HK een kans op overleven!

quote:
Saturnus schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:23:
Check voor de zekerheid alle instellingen eens in Fx.

Waar is die 'ga/go' knop eigenlijk gebleven waar je met de muis op kon klikken achter de adresbalk?
En waarom kan die adresbalk niet link of rechts of onder. Niet dat ik dat nodig heb maar ik dacht dat dit een upgrade was ofzo. Een rename naar Fx 2.1 verwelkom ik zeker.
Wanneer je aan het typen bent in de adresbalk, zie je een blauw pijltje verschijnen aan de rechterkant van de balk. Het is wel slim bekeken qua plaatsbesparing, want de meesten onder ons 'enteren' toch gewoon.

Oja inderdaad, daar zit hij verstopt. Inderdaad slim, maar jammer dat ze niet even de keus aan de gebruiker geven. :/

De topicgenerator is kapot. Doneer nu 5 euro per maand en geef de HK een kans op overleven!

Mmmmike the TV

quote:
Skillz schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:13:
[afbeelding]

Wie helpt mij om die dropdown button weg te slopen?
Het is de button die bij je back/forward buttons staat.
Simpel:
code:
1
#back-forward-dropmarker {display:none !important}

(wist het niet uit m'n hoofd trouwens ;) )

Orbital speed: 24.077 km/s
Reg. datum: 04 september 2007

Kixtart op dreef... heb je voor mij de menubalk (bestand bewerken beeld geschiedenis etc) verbergen terwijl die pixels daarachter beschikbaar blijven voor andere items zoals adresbalk?
Reg. datum: 15 december 2001

Toch nog vraag je of de geweldige url-bar
Ik heb nu in de config.
browser.urlbar.MatchOnlyTyped = True
browser.urlbar.matchBehavior = 2
browser.urlbar.richResults = false

En ik krijg nog steets een hele was lijst met site als 1 letter in type. welke dus op elke positie van de url mag voorkomen.
DOe ik iets fout of valt dit onder de nieuwe manier in firefox :X
hoop het niet want is echt een reden om verder te gaan kijken

WoW Khadgar Palatank, Shocktrooper
70-onhold: Teunis, Zwartemagica
Onhold: Sinuet, Lockingwar

Reg. datum: 16 februari 2006

quote:
Skillz schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 10:27:
Hierbij post ik mijn "userChrome.css" (Te plaatsen in de map 'Chrome' in je Firefox 'Profile' directory)
code:
1
2
3
4
/* Custom userChrome.css Skillz 18-06-2008 */

Hm, heb die list all tabs button nu weg gehaald, maar die ruimte wordt nu niet beschikbaar voor de tabs ofzo. Da's dan wel weer jammer.

Maar voor de rest heb ik enkele van die tweaks overgenomen! Waarom een stop-knop als er niks te stoppen valt :) Weg ermee! ;)

PC: AsROCK 939Dual-SATA2, Ahtlon64 X2 3800+, GeForce 7950GT 512MB.

Heeft iemand al enig idee wat er met de DOM inspector is gebeurd? En wanneer de opentaal spellingsplugin beschikbaar wordt voor FF3?

Ik vind overigens die nieuwe adres balk best flex. Het is even wennen, maar na nog geen dag ben ik al helemaal pro :)

quote:
Teunis schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:57:
Toch nog vraag je of de geweldige url-bar
Ik heb nu in de config.
browser.urlbar.MatchOnlyTyped = True
browser.urlbar.matchBehavior = 2
browser.urlbar.richResults = false

En ik krijg nog steets een hele was lijst met site als 1 letter in type. welke dus op elke positie van de url mag voorkomen.
DOe ik iets fout of valt dit onder de nieuwe manier in firefox :X
hoop het niet want is echt een reden om verder te gaan kijken
ik heb het ook even geprobeerd (zet het wel weer terug, want nieuwe urlbar bevalt me prima :P), maar volgens mij wordt er ook nog ergens bijgehouden welke sites je vaak bezoekt. Als ik nl. mn history wis dan blijft de urlbalk gevuld met links die ik (als ik ze zo bekijk) erg vaak bezoek. Op zich wel vreemd, want dan zou je dus nooit je volledige privacy-gegevens kunnen wissen. Die meestbezochte links zitten kennelijk in een apart databaseje ofzo.
quote:
Skillz schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:25:
[...]
code:
1
2

Tx!!
Mmmmike the TV

quote:
Mar2zz schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 16:44:
Kixtart op dreef... heb je voor mij de menubalk (bestand bewerken beeld geschiedenis etc) verbergen terwijl die pixels daarachter beschikbaar blijven voor andere items zoals adresbalk?
Als het goed is zijn dit ze. Je kunt daarna gewoon met customize dingen verplaatsen als het goed is.
code:
1
#file-menu, #helpMenu, #edit-menu, #history-menu, #bookmarks-menu { display: none !important; }

editje:
Google gaf trouwens ipv history-menu -> go-menu op. Maar in mijn userchrome heb ik gewoon history-menu gebruikt :)

Kixtart wijzigde dit bericht 18-06-2008 17:40 (11%)

Safari 3 is een stuk beter dan Firefox 2, maar moet toegeven dat Firefox 3 een stuk sneller is dan Safari 3. Voornamelijk is de afhandeling van Plug-ins is geweldig...

Mac Pro (2x raptor + 1TB + 6GB + 8800GT) & 24" Eizo

quote:
Zware Unit schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 17:49:
Safari 3 is een stuk beter dan Firefox 2
Kan je dat onderbouwen?

Let's put a smile on that face...

quote:
Zware Unit schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 17:49:
Safari 3 is een stuk beter dan Firefox 2, maar moet toegeven dat Firefox 3 een stuk sneller is dan Safari 3. Voornamelijk is de afhandeling van Plug-ins is geweldig...
Ik hoop dat je MacOSX bedoelt, want op Vista/XP draait Safari echt heel, heel erg slecht :P

Your ad here?
Reg. datum: 30 januari 2005

FF3 wordt bij mij een paar seconden unresponsive na het klikken op een upload veld.

voorbeeldje

Hebben meer mensen hier last van?

edit: het gebeurt nadat je op ok klikt in het browse dialoogje.

Bozozo wijzigde dit bericht 18-06-2008 18:32 (14%)

Het allertofste ASCII teken: #8238. ‮ ‮!snee raam tsket ezed reetceleS ?moraaW

Wijzig mijn usericon!

quote:
Bozozo schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 18:31:
FF3 wordt bij mij een paar seconden unresponsive na het klikken op een upload veld.

voorbeeldje

Hebben meer mensen hier last van?

edit: het gebeurt nadat je op ok klikt in het browse dialoogje.
Hier in ieder geval niet :)

/l、
(゚、 。 7
 l、 ~ヽ Pick my icon
 じしf, )ノ

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws