Gathering of Tweakers

Quicksearch
Orbital speed: 24.077 km/s
Reg. datum: 04 september 2007

Was eigenlijk niet aan jou gericht maar aan Twabi2, dus je was me voor. Er is vast een addon voor, maar die site ligt plat.

In about:config zitten wat dingen onder browser.urlbar. die interessant lijken om mee te prutsen als je het uit wilt hebben. wat ze doen weet ik niet, maar het ziet er interesting uit... (geen bal verstand...)

Mar2zz wijzigde dit bericht 17-06-2008 20:42 (46%)

Heeft niets met conservatief zijn te maken.
En zelfs al was ik er een, wat maakt het uit?
To each his own zeggen de engelsen, en gelukkig maar... anders wordt alles maar eenheidsworst.
Heb heel about:config al uitgeprobeerd, niets haalt dat ding weg.

twabi2 wijzigde dit bericht 17-06-2008 20:43 (15%)

http://www.shuttlesim.be => Free Space Shuttle simulator!

quote:
twabi2 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:12:
Verschrikkelijk!
Hoe zet ik die irritante urlbar uit?
Vroeger kon dit nog gewoon in about:config, maar die optie is blijkbaar weg...
browser.urlbar.matchOnly op true zetten, staat standaard op false.

En ik wacht tot de meeste addons zoals woordenboeken ook met FF 3 werken voordat ik overstap.

amd 64 4000, 2 gig ram,msi 8600 gts oc

Hmm,

2x de verkeerde gedownload..
Links naast de URL staat dat plaatje in zo'n stom kadertje waar ik me atm aan irriteer.

Verder die URL aanvulling welke een beetje te groot is...

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik heb nu met FF3 het probleem dat de tabbar niet meer verdwijnt bij 1 tab open. Ik heb in de opties en in about:config natuurlijk wat zitten spelen met deze optie maar ik krijg het niet gewijzigd. Meer mensen problemen hiermee?
@jfeelders: Nee, ik heb altijd meer dan 1 tab open. :P

Flauw trouwens, een downloadday aankondigen voor 17 juni en dan staat er weer toch een nieuwe RC (3) ipv de final. Ik heb die mail niet gehad. |:( FF3 final krijg je dus niet via getfirefox.com (nogal een misser), maar wel via mozilla.com

Aham brahmasmi wijzigde dit bericht 17-06-2008 21:01 (35%)

Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!

quote:
Mart Ini schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:45:
[...]

En ik wacht tot de meeste addons zoals woordenboeken ook met FF 3 werken voordat ik overstap.
browser.urlbar.matchOnlyTyped werkt. Nu nog die iconen in de autofill weg, en de titles weg. Wil alleen het adres zien :P

Slim van je tot je wacht. Wilde weer haantje de voorste zijn, en zit nu dus met veel nietwerkende addons. Morgen, of iets later om het een kans te geven, maar terug ofzo..

Iemand nog een manier om die rss-knop en bookmarkster weg te krijgen 8)
Is het trouwens mogelijk om Firefox 2 en 3 naast elkaar te draaien? Ik heb nu wel Firefox 3 RC3 geinstalleerd in een andere map, maar nu worden de addons gedeeld tussen FF2 en FF3. Dat is niet de bedoeling aangezien sommige niet compatible zijn.

Ook kan ik FF2 niet opstarten als FF3 reeds open staat.

Heeft iemand wat meer info?
...Ik heb zojuist dit gevonden. http://www.hiveminds.co.uk/node/3114 Iemand hier ervaring mee?

Noork wijzigde dit bericht 17-06-2008 21:31 (13%)

Geen idee...

quote:
jfeelders schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:50:
Ik heb nu met FF3 het probleem dat de tabbar niet meer verdwijnt bij 1 tab open. Ik heb in de opties en in about:config natuurlijk wat zitten spelen met deze optie maar ik krijg het niet gewijzigd. Meer mensen problemen hiermee?
Geen problemen, maar wel de oplossing:
Extra -> Opties. 2e tabblad "Tabbladen" en dan het vinkje voor "De tabbladenbalk altijd tonen" uitvinken. :)

Mijn Nederlands moet beter!
Spel- of grammaticafout gevonden? Geef het even door via DM (en ook waarom het fout is).

quote:
Mart Ini schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:45:
[...]

Het woordenboek zit er standaard ingebakken, dus daarvoor hoef je het niet te laten.
Alle privacy gevoelige dingen eruit gesloopt via about:config.

Nu alleen nog een oplossing vinden voor die klote bookmarks. Het lijkt Microsoft wel die voor de user uitdenkt wat ie handig zou vinden in plaats van dat de user zelf mag bepalen waar iets gaat staan (50 pixels nutteloze witte space waar info van mijn bookmark had kunnen staan...) ... en om van de niet te verwijderen items nog maar niet te spreken :/

Organize bookmarks is ook bugged overigens, standaard Windows handeling bij een dubbele linkermuisklik op de kolom breedte is autosize column, maar bij Fx3 dus niet.

Hoe verwijder je eigenlijk lijnen uit about:config die je zelf (fout) hebt toegevoegd?

Ow en Fx3 sluit traag af. Krijg regelmatig een melding als ik afsluit en direct opnieuw opstart dat de oude service van Fx3 nog bezig is...

Lighteye wijzigde dit bericht 17-06-2008 21:36 (9%)

En foxmarks blijft maar synchroniseren en zeggen dat er nieuwe bookmarks zijn om te synchroniseren :(

Misschien tijd voor een "Meld hier bugs in FF3 (addons)"-topic
Ook vaag dat ik op mozilla.com nog Firefox2 staat. Op mijn werk zag ik toen straks wel Firefox3 dus er zullen wel meerdere mozilla.com's zijn :)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

Linux!

quote:
Lighteye schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 21:31:
[...]
Hoe verwijder je eigenlijk lijnen uit about:config die je zelf (fout) hebt toegevoegd?
[...]
Gewoon met rechts klikken -> Reset. Dan About:config reloaden en weg issie... too easy :z

Error -48621: Signature expired

Wat een bagger. Eerst constant roepen van downloaden, downloaden. Vervolgens pas 19:00 vrijgeven en nu werkt de download site niet. Zie het morgen ergens dan wel.

Direct maar geïnstalleerd. Add-ons werken perfect (heb er ook maar twee, colorzilla en web developer toolbar). Opvallend is de snelheid waarmee websites geopend worden, dit gaat zienbaar veel sneller dan Firefox 2. Al mijn wachtwoorden zijn netjes onthouden, en de bookmarks zijn weer geïmporteerd.

Het enige wat me stoort is de adresbalk. Wanneer je "tweak" ingeeft, verwacht ik tweakers.net te zien waar ik gewoon op kan klikken, maar hij toont gathering.tweakers.net. Lijkt wel of 'ie de lijst niet op naam sorteerd.

I don't know who this guy is, but I want him and his tortilla's ... DEAD !

Toevallig was ik daarnet op http://validator.w3.org/

Check de tekst bovenaan :? Dit was volgens mij niet met Firefox 2

http://hoaxer.be/dump/screenshots/validator.jpg

Ik heb het even getest met de engelse (en-us) als de nederlandstalige (nl) versie op men 2 computers :) (Firefox 3 Final)

KimG wijzigde dit bericht 17-06-2008 22:11 (16%)

Ik heb er geen last van, die site ziet er goed uit :)

quote:
Hacku schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:06:
Het enige wat me stoort is de adresbalk. Wanneer je "tweak" ingeeft, verwacht ik tweakers.net te zien waar ik gewoon op kan klikken, maar hij toont gathering.tweakers.net. Lijkt wel of 'ie de lijst niet op naam sorteerd.
Dat lijstje is zelflerend, dus als jij vaak genoeg 'tweak' intoetst en dan www.tweakers.net kiest dan komt die vanzelf bovenaan.
quote:
Palomar schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:10:
[...]

Dat lijstje is zelflerend, dus als jij vaak genoeg 'tweak' intoetst en dan www.tweakers.net kiest dan komt die vanzelf bovenaan.
Ok, maar kan dat niet uitgezet worden? Ik heb geen zin om hem 100 sites te leren.

Disposable Hero

quote:
Hacku schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:12:
[...]

Ok, maar kan dat niet uitgezet worden? Ik heb geen zin om hem 100 sites te leren.
Hierboven staat ergens gepost hoe dat kan. Maar ik raad je aan om het even de tijd te geven. FF leert vrij rap, het is niet zo dat je weken aan het klooien bent ofzo. Je meest favo sites zitten na een dag al netjes bovenaan.

Ik gebruik ff3 sinds de eerste beta's en nadat je er aan gewend bent is het zo heerlijk browsen, zou echt geen standaard url balk meer willen hebben nu. Dit werkt zoveel intuïtiever.

murder, solving all American problems since 1776.

Microsoft Windows XP SP3, FF3

How to Disable "Smarter" Address Bar in Firefox 3
Disable URL Search in Location Bar of Firefox 3

The "smarter" address bar might be help for some people.if you want to disable follow this.

The first step, in the address bar, enter in
about:config

It should give you some warning. Just disregard it.

In the search bar, enter:
browser.urlbar

Next, change the browser.urlbar.maxRichResults integer to 0.
(Double click and enter in 0 instead of current number)

browser.urlbar.autofill to false!

Firefox 3.0

quote:
Hacku schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:06:
Add-ons werken perfect (heb er ook maar twee, colorzilla en web developer toolbar).
Hmm, colorzilla doet het bij mij niet (FF-eng) en staat op "Not compatible with Firefox 3.0" :?

[edit]Voor colorzilla moest ik dus ook handmatig herinstalleren. 1 down, to much to go

Downloadbar deed het ook niet (install failed), maar na een handmatige herinstallatie weer wel }:O

[edit]toch maar een theme zoeken want die back/forward knoppen zijn veel te groot en uberlelijk :X

Tarabass wijzigde dit bericht 17-06-2008 23:03 (19%)

quote:
torp schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 20:28:
[...]

Ik vind het ook irritant. Een overbodig wit papier-icoontje, en telkens 2 regels voor elke url, eerst de titel en daaronder de url. Ik zou in elk geval de titel weg willen laten.

Veelzeggend screenshot:
[afbeelding]
Dat "papier icoontje" ligt aan de site, als er een favicon.ico beschikbaar is laat hij die zien + de pagina titel, en daaronder de echte URL.
Dat mensen het uit willen zetten kan ik mij wel voorstellen, iedereen heeft andere wensen, het is/komt vast wel als optie (Al dan niet via about:config) terug.

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws