[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI
Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 52 53 54 55 last
Nieuw TopicBrowsen gaat echt snel in de nieuwe firefox versie maar blijkbaar kan je nog steeds niet de functionaliteit van de oude URL balk terugkrijgen. Dat verpest het toch eigenlijk wel voor mij. 
Windows Vista: nutteloos en overbodig.
Officiële Telfort forum
Wat heeft iedereen tegen die nieuwe URL balk? Ik vind het echt super handig, ga nu wat anders om met mijn history en bookmarks en kan veel meer dingen terugvinden, super!
Zeker het taggen van bookmarks en automatische mapjes maken die bookmarks met tag a weergaven werkt echt super!
Zeker het taggen van bookmarks en automatische mapjes maken die bookmarks met tag a weergaven werkt echt super!
ik vind het wel handig, alleen irri dat sites die niemand hoeft te zien ook nogal snel opkomenquote:Lt. Marx schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:22:
Wat heeft iedereen tegen die nieuwe URL balk? Ik vind het echt super handig, ga nu wat anders om met mijn history en bookmarks en kan veel meer dingen terugvinden, super!
Verder, het verbaasde mij ook van de manier waarop het vergroten en verkleinen in ff nu is gedaan, het wieltje gaat nu net omgekeerd, vroeger als je control en het wieltje naar achter liet draaien (dus alsof je naar onder scrollt) dan vergrootte ie dacht ik nu is het net omgekeerd.
Daarenboven vergroot/verkkleint ie ook tweakers heel anders dan vroeger..., buttons en alles vergroot of verkleint nu !
Reg. datum: 26 september 2000
Reg. datum: 26 september 2000
Een regel per entry met URL links en titel rechts vind is waarschijnlijk overzichtelijker dan twee regels per entry.quote:Lt. Marx schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:22:
Wat heeft iedereen tegen die nieuwe URL balk?
Reg. datum: 20 februari 2000
Lol, ik vroeg me ook al af wat zoveel mensen moeilijk zitten te doen over die nieuwe adresbalk, maar dát is het dus! Die mensen hebben allemaal pr0n-links in hun bookmarks staanquote:HyperBart schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 19:54:
[...]
ik vind het wel handig, alleen irri dat sites die niemand hoeft te zien ook nogal snel opkomen
Maargoed, ik heb geen links die niemand mag zien in mn bookmarks
Dat is idd een van de grotere verbeteringen in FF. Alles schaalt mee, ipv. alleen tekst bij FF2quote:Daarenboven vergroot/verkkleint ie ook tweakers heel anders dan vroeger..., buttons en alles vergroot of verkleint nu !
[specs]
wat ook wel heel sjiek/leuk is, als je nu tekst selecteer en je versleept die heb je zo een mooi grafisch effectje...
Reg. datum: 23 augustus 2006
Reg. datum: 23 augustus 2006
hey ik zeg ook niet dat het me heel veel uitmaakt van die back-knop.. (of zei het misschien wel, bedoelde het alleen niet zoquote:Palomar schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:58:
[...]
goh, bijna iedereen geeft aan dat FF3 veel sneller draait dan FF2 en jij komt nu dus even verkondigen dat dat niet zo is? En zelfs dat FF3 dus maar zuigt.. En dan ook nog even vermelden dat de back-knop niet mooi is, terwijl je dat ook van te voren had kunnen weten door je even in te lezen voordat je hem ging installeren. Net als die URL-balk.
Denk na voordat je iets post/doet.
Maar als jij firefox 3 op mijn laptop zou zien, zou je hem ook trager vinden, heb ook enorme last van input lag, letters die ik type komen veel later.
(vista sp1 x64, misschien dat het daaraan ligt ofzo)
(en het is niet omdat ik bij ff2 alle plaatjes gecached heb ofzo en bij ff3 nog niet, want ik heb toch wel even ff3 gebruikt voordat ik commentaar gaf)
edit: kan iemand een filmpje afspelen van o.a. dumpert? die schokt in ff3
LeVortex wijzigde dit bericht 06-06-2008 10:45 (14%)
Nu de meeste van mijn addon's eindelijk ook werken, ook maar eens de overstap gemaakt naar versie 3. Moet zeggen dat het allemaal net even wat lekkerder smoelt en sneller aanvoelt.
Gelijk mooi de kans om op een nieuwe install niet of nauwelijks gebruikte add-on's & bookmarks te verwijderen.
Gelijk mooi de kans om op een nieuwe install niet of nauwelijks gebruikte add-on's & bookmarks te verwijderen.
Ik heb nu 1 dingetje wat zich volgens mij pas sinds RC2 voordoet. Namelijk dat ik soms niet meer back of forward kan doen met alt+links/rechts. Deze knoppen heb ik gebind aan de back/forward-knoppen op mn muis. In IE of andere applicaties werkt het nog wel (zowel met de muis als toetsencombo).
Meer mensen hier last van?
[specs]
Is vooral bij plaatjes leukquote:HyperBart schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:13:
wat ook wel heel sjiek/leuk is, als je nu tekst selecteer en je versleept die heb je zo een mooi grafisch effectje...
Hey, cool, wist ik niet dat dat daarbij ook ging (niet dat ik ooit echt afbeeldingen vaak sleep ofzo..quote:
Dat weet ik, het enige wat ik tegenkwam was een vieze hack voor FF2quote:Palomar schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 21:42:
[...]
Dat heeft nooit gekund met Firefox vanwege de veiligheid (beetje betuttelend imo, ik maak dat zelf wel uit...).
Er is wel een plugin genaamd opendownload waarmee dit kan, maar die werkte bij mij niet altijd even goed.
Maar ik ga opendownload proberen, thx!
edit:
Werkt prima! Even in install.rdf de maxversion op 4.0.0 gezet en het werkt onder FF3 RC2.
Rob.. wijzigde dit bericht 06-06-2008 16:06 (10%)
..
Heb 3.0 RC 2 ff geprobeerd om te kijken of www.vi.nl nu wel goed rendert, maar helaas >>uninstall
Wel mooi effect van die foto's verslepen.
Wat zeg jij nu ?quote:Sjah schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:21:
Heb 3.0 RC 2 ff geprobeerd om te kijken of www.vi.nl nu wel goed rendert, maar helaas >>uninstall
Bij mij rendert ie alles goed...
Kan je ergens iets laten zien wat niet goed gerenderd is ?
zie jij niet zo'n hele groot wit gedeelte?quote:HyperBart schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 16:22:
[...]
Wat zeg jij nu ?
Bij mij rendert ie alles goed...
Kan je ergens iets laten zien wat niet goed gerenderd is ?
[specs]
Ja heb jij dat niet dan, vet groot wit vlak, dat je helemaal naar onder moet scrollen. Zou het aan add-ons liggen die ik heb. Zou het weer dat adblock-plus zijn.... 
ah, wist niet dat dat een render fout was 
centerparcs.be rendert ie ook niet goed !
centerparcs.be rendert ie ook niet goed !
Rendert 'ie niet goed of is de code van die site niet goed?
Geen idee welke het is, maar voetbal zuigt toch
qed
denk codequote:TheZeroorez schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:11:
Rendert 'ie niet goed of is de code van die site niet goed?
Dat denk ik ook wel,maar Fx2 deed um wel goed he.
ps. het ligt niet aan mijn addons, in safe-mode deed die het ook fout.
Denk dat ze ergens een margin of padding niet hebben ingesteld en uitgaan dat de browser zelf een geschikte default-waarde gebruikt. IE en FF2 deden dat idd, maar FF3 houdt zich nóg beter aan de standaarden en doet dit anders. Maw. waarschijnlijk hoeven ze 1 regeltje aan de stylesheet toe te voegen en het werkt weer goed. Ik zie nog niet echt redenen om dus de hele browser maar direct links te laten liggen.quote:Sjah schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:19:
Dat denk ik ook wel,maar Fx2 deed um wel goed he.
[specs]
Kijk ik daar nu zo grandioos overheen, of waar vind je die optie? Keys assignen op acties om te browsen? Zit hier met mn Eeepc, zou wel fijn als de backknop op een toets gezet kon worden ipv backspace.quote:Palomar schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 14:00:
Ik heb nu 1 dingetje wat zich volgens mij pas sinds RC2 voordoet. Namelijk dat ik soms niet meer back of forward kan doen met alt+links/rechts. Deze knoppen heb ik gebind aan de back/forward-knoppen op mn muis. In IE of andere applicaties werkt het nog wel (zowel met de muis als toetsencombo).
overigens
(linker) alt en de pijltjes werken prima, daar hoef je ook niets voor aan je muis te binden. Bij de meeste muizen werken de knoppen ervan ook prima, dus hoef je er ook geen keys aan te hangen trouwens.
Zit je probleem niet gewoon bij het aan elkaar knopen van die twee acties? (loopje)
Zit je probleem niet gewoon bij het aan elkaar knopen van die twee acties? (loopje)
qed
nee, heb ik ook met de Logitech-software gedaan van mn muis... Al kan het ook wel met het progje Autohotkey.quote:Tomino schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:30:
[...]
Kijk ik daar nu zo grandioos overheen, of waar vind je die optie? Keys assignen op acties om te browsen? Zit hier met mn Eeepc, zou wel fijn als de backknop op een toets gezet kon worden ipv backspace.
overigens, mini theme erop, wat classic compact options en het werkt subliem!
Op mn EeePC doe ik gewoon backspace om terug te gaan (en shift+backspace voor forward)
[specs]
Pagina: 1 2 3 4 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... 52 53 54 55 last
Dit topic is gesloten.