Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Smithers.83 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:35:
Klik hier om deel te nemen aan de wereldrecordpoging van meeste downloads op één dag (release Firefox 3).

Goed, na deze schaamteloze spam :P toch nog wat nuttige info: Firefox 3 RC 2 komt binnenkort.
Ligt het nou aan mij of werkt die site niet? Ik zie dat je kan "pledgen", maar in het kaart overzicht lijkt nog niemand dat gedaan te hebben. Daarnaast krijg ik bij het op de pledge knop drukken wel een javadinges popup, maar die lijkt verder niks te doen :?

SE W800i powered

http://edition.cnn.com/live/

Krijgt iemand daar beeld bij? Mijn stream blijft zwart (wel geluid) dit in zowel met versie 2.0.0.14 als 3.0 RC2.

Ontspan.

@jules: Werkte prima bij mij.

Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!

Hij doet het nu ook prima bij mij. Ook zijn er eindelijk getalletjes te zien in de map. Denk dat het gewoon aan de site zelf lag.

Valt me overigens wel op dat ons kleine kikkerlandje behoorlijk mee gaat met de grotere landen. D'r zijn op dit moment maar een paar landen waar +20k mensen gepledged hebben, terwijl wij nu op 17K staan, ongeveer gelijk aan Duitsland (20K), Frankrijk (18K), Engeland (16K), Spanje (17K) Italië (19K).
België blijft achter met een 6K, terwijl een Polen weer mee doet met de toppers; 36K.

SE W800i powered

Ik heb RC1 net geïnstalleerd, en deed een sync met Foxmarks. In het standaard profiel heb je in de bookmarks toolbar een onderdeel "Most Visited", maar die is nu verdwenen. Enig idee hoe ik die er weer terug op kan krijgen? Ik heb bij Customize... optie uit het contextmenu al gekeken, maar daar zie ik hem niet tussen staan.

Music is an expression of pure emotion

het gezonde tegengeluid

quote:
Michali schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:24:
Ik heb RC1 net geïnstalleerd, en deed een sync met Foxmarks. In het standaard profiel heb je in de bookmarks toolbar een onderdeel "Most Visited", maar die is nu verdwenen. Enig idee hoe ik die er weer terug op kan krijgen? Ik heb bij Customize... optie uit het contextmenu al gekeken, maar daar zie ik hem niet tussen staan.
Open de organiser (Library). Maak een nieuwe bookmark aan, met bijv. deze titel: Meest bekeken sites en geef dit path op als locatie: place:queryType=0&sort=8&maxResults=10

Hoe je andere 'slimme' bookmarks kan maken, raad ik je aan om ff deze site te checken. Staat het allemaal duidelijk op uitgelegd.

Bedankt, precies wat ik moet weten. Fijn die link ook erbij. :)

Music is an expression of pure emotion

You catch me? No you wont

quote:
SuperRembo schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:02:
Firefox 3 RC1 werkt lekker snel, super!

Maar die nieuwe urlbar vind ik waardeloos.
* Als ik naar een locale testserver "test" wil, maar die is down, dan wil ik gewoon een pagina te zien krijgen waaruit blijkt dat "test" niet bereikbaar is. Vreselijk irritant dat ik nu opeens op www.test.com terecht kom.
* Het zoeken in titels van pagina's die ik bezocht heb is irritant, je krijgt 99 van de 100 keer niet wat je verwacht of wat je zoekt.
Het vervelende is ook nog dat je dit (voor zover ik weet) allemaal niet kan uitschakelen :( Er is wel een addon die het uiterlijk veranderd naar de oude stijl (oldbar), maar die irritante manier van zoeken ben je daar niet mee kwijt.
Great minds think alike >:)

Ik vind die slimme bladwijzers nou ook niet echt handig. Als er nou een manier was om bepaalde favorieten te kunnen uitsluiten van verschijnen in URLbar dan zou ik het echt helemaal geweldig vinden, dat zoek ik namelijk.

Maar FF3.0 RC1 is idd sneller dan 2.0 bij mij. Erg veel sneller zelfs

Als je met FF3 een executable downloadt en die vervolgens wil runnen dan krijg je nu zo'n 'security warning' waarbij je moet bevestigen dat je het gedownloade bestand wilt runnen... Internet Explorer doet dit geloof ik ook, maar FF2 deed dit niet. Iemand een idee hoe ik dit uit kan schakelen in FF3? (dus niet dat vinkje in de dialog box, want dat werkt alleen per bestand).
ftp://ftp.mozilla.org/pub...leases/3.0rc2/win32/en-US/
RC2.

Denk dat ik gewoon op de final ga wachten :P

Mn updater geeft nog niks aan, dus ik wacht er nog even mee ;) Ben benieuwd of er nog merkbare dingen veranderd zijn.
You catch me? No you wont

Of via hier:
http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-rc.html en dan de downloadlocatie kopieren en de RC1 vervangen in RC2 en dan komt hij in NL binnenrollen. Kan alleen niet zien of het daadwerkelijk ook RC2 is, aangezien er niks staat in de "help-->over firefox"

Even een vraagje voor FF3:
Weet iemand of het mogelijk is om het 'Save as' dialog voor executables te veranderen naar een normaal download-window waarin ik ervoor kan kiezen om de executable direct te runnen?

..

quote:
Rob.. schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 21:33:
Even een vraagje voor FF3:
Weet iemand of het mogelijk is om het 'Save as' dialog voor executables te veranderen naar een normaal download-window waarin ik ervoor kan kiezen om de executable direct te runnen?
Dat heeft nooit gekund met Firefox vanwege de veiligheid (beetje betuttelend imo, ik maak dat zelf wel uit...).

Er is wel een plugin genaamd opendownload waarmee dit kan, maar die werkte bij mij niet altijd even goed.
het gezonde tegengeluid

quote:
Palomar schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 18:29:
Mn updater geeft nog niks aan, dus ik wacht er nog even mee ;) Ben benieuwd of er nog merkbare dingen veranderd zijn.
Morgen wordt RC2 officieel gereleased. Ben er voor 99,9% zeker van dat er niets veranderd is voor de zeer grote meerderheid van de gebruikers. Dit is hoogstwaarschijnlijk de laatste RC voor de final release.

Voor de geïnteresseerden: Nightly's van Firefox 3.1 Nog niet echt grote veranderingen, maar dat gaat wel binnenkort komen. Haalt 74/100 76/100 in de Acid3 test t.o.v van de 3.0 'branch' die 71/100 haalt.

Reg. datum: 29 augustus 2004

RC2 heet ineens Hypnostar in plaats van firefox. Staat in de titlebar en bij over. Alleen staat er dan wel weer firefox bij het logo.

quote:
LOTG schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 09:53:
RC2 heet ineens Hypnostar in plaats van firefox. Staat in de titlebar en bij over. Alleen staat er dan wel weer firefox bij het logo.
hier niet
Hier ook niet.
Sinds ik RC 2 geinstalleerd heb werkt het update lijstje onderaan op de IGN pagina's niet meer :(

[edit]
na het legen van de cache doet hij het weer :)

DMaarten wijzigde dit bericht 05-06-2008 12:25 (20%)

Ik hou van mijn Sweety!
Missing and loving and wanna hug you poepje!
Gas prises are now so high that even Optimus Prime is taking the bus!.

Reg. datum: 29 augustus 2004

Ik heb het al gevonden. Gisteren een plugin geinstalleerd die het niet deed met RC1, die het blijkbaar wel met RC2 doet een van de functionaliteiten bleek te zijn dat hij je browser renamend naar een random naam. (Firesomething).

oef die niewe firefox zuigt, ik heb die beta rc2, ziet er raar uit, vooral die terug knop. Die url balk ziet er raar uit, hij loopt bij mij veel trager dan firefox2, geheugengebruik is niet echt veel gedropt, vergeleken met firefox2.. kortom een een aanfluiting.

(ik heb nog niet gekeken met veel tabs open, aangezien rc2 zo traag als ik weet niet wat is, en steeds vast lijkt te lopen, zelfs op tweakers.net. Met firefox2 geen problemen)

quote:
LeVortex schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:54:
oef die niewe firefox zuigt, ik heb die beta rc2, ziet er raar uit, vooral die terug knop. Die url balk ziet er raar uit, hij loopt bij mij veel trager dan firefox2, geheugengebruik is niet echt veel gedropt, vergeleken met firefox2.. kortom een een aanfluiting.

(ik heb nog niet gekeken met veel tabs open, aangezien rc2 zo traag als ik weet niet wat is, en steeds vast lijkt te lopen, zelfs op tweakers.net. Met firefox2 geen problemen)
goh, bijna iedereen geeft aan dat FF3 veel sneller draait dan FF2 en jij komt nu dus even verkondigen dat dat niet zo is? En zelfs dat FF3 dus maar zuigt.. En dan ook nog even vermelden dat de back-knop niet mooi is, terwijl je dat ook van te voren had kunnen weten door je even in te lezen voordat je hem ging installeren. Net als die URL-balk.

Denk na voordat je iets post/doet.
Waar kan je de wijzigingen tov RC1 vinden? Op de meuktracker vind je enkel een algemene beschrijving van FF3, maar dat wisten we natuurlijk allemaal al sinds de beta. :)

One Lemming to rule them all!

quote:
LeVortex schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:54:

Kijk dat jij het niet mooi vind is een ander verhaal, maar daardoor zuigt iets nog niet! Overigens kun je (als je dat wilt) nog altijd skins/themes installeren voor Firefox en ben je van 'die lelijke interface' af.

Daarnaast loopt Firefox 3 al sinds beta 4 (misschien niet al te stabiel) al een stuk sneller dan versie 2. Echter zou ik nog steeds graag een x64 versie zien. O-)

And remember, Respect is Everything !

Heb nu net FF3 geinstalld, had heel wat problemen met bookmarks, hij haalde nog ergens oude op van vroeger die niet in mijn profiel stonden, ik vind het beetje raar, precies alsof FF2 en FF3 een eigen systeem hebben binnen de profiel folder om hun bookmarks te stockeren.

ik had dus ooit fF3 gehad, die heeft dan wrschlk indertijd de FF2 bookmarks overgenomen, een eigen systeem gemaakt, en nu install ik FF3 terug (was toen nog buggy, FF3) en krijg ik terug oude bookmarks van indertijd een testrit met 3.

Nu, lijkt wel wat sneller op te starten, sites laden wat trager (maar kan ook zijn door fresh install enz... na die perikelen van hierboven)...

Eerste wat me opviel (door een soort van ticje wat ik altijd heb) is dat wanneer je triple clickt op een regel, deze nu de hele paragraaf/alinea selecteert, WIL IK DUS NIET !

Heb even gegoogled, en vond dan bij about:config het volgende:
browser.triple_click_selects_paragraph;false

En dan doet ie het weer zoals vroeger :)

Adblock Plus
Geen Mac,wel fan! Apple
B&O

Dat komt omdat FF2 en FF3 ook echt een verschillend systeem hebben. FF3 zet de boel nu in een sqlite database en de bookmark functionaliteit is flink uitgebreid.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws