Jup, en ik heb hem nu, maar niet 3.0RC compatible...... Al opgelost ,maar ok.quote:
Verder doet vi.nl het nog steeds niet lekker in Fx3.0
Sjah wijzigde dit bericht 18-05-2008 21:08 (13%)
GoT Index » Client Software Algemeen » [Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 52 53 54 55 last
[Nieuw Topic]Jup, en ik heb hem nu, maar niet 3.0RC compatible...... Al opgelost ,maar ok.quote:Pretorian_ schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:09:
[...]
wat een gedoe, moet ik weer een account gaan aanmaken. Wat een onzin zeg...
Sjah wijzigde dit bericht 18-05-2008 21:08 (13%)
Ik zei random, omdat dat trage niet alleen op ''zware'' sites voorkomt en als het voorkomt, dat t dan gewoon random voorkomt. Ik weet wel wat jij bedoelt, maar dat is bij mij dus niet het geval.quote:Palomar schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:30:
[...]
Random zal het niet zijn, maar wel een bepaald soort code of elementen die aanwezig zijn op de website wat erg zwaar is. Kennelijk wordt dat op GoT niet gebruikt, maar op t.net en hyves wel.
Smooth scrolling had ik (zoals ik al zei) al uitstaan.
Stuntin' is a habit, get like me!
Inderdaad. Behoorlijke misrender. Bedankt voor het melden. Zal het checken in bugzilla en indien nodig een bug maken.quote:Sjah schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:57:
[...]
Jup, en ik heb hem nu, maar niet 3.0RC compatible...... Al opgelost ,maar ok.
Verder doet vi.nl het nog steeds niet lekker in Fx3.0
Dat komt omdat deze in de 'sandbox' van de add-on site zit. Dit is het gedeelte waarop de makers wachten op een review voordat hun extensie op de publieke add-on site gaat. Dit is gedaan om een zekere kwaliteit in de add-ons te verkrijgen. Dus geen crashes, leaks, etc...quote:Pretorian_ schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:09:
[...]
wat een gedoe, moet ik weer een account gaan aanmaken. Wat een onzin zeg...
Smithers.83 wijzigde dit bericht 18-05-2008 21:49 (39%)
Stuntin' is a habit, get like me!
Mol Schuddebeurs | Castrol | BP | It's more than just oil. It's liquid engineering.
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
goeie zaak, sjaak.quote:Smithers.83 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:46:
[...]
Inderdaad. Behoorlijke misrender. Bedankt voor het melden. Zal het checken in bugzilla en indien nodig een bug maken.
.
Zulke add-ons zijn er al (bookmarks opslaan op een server en dan syncen met meerdere pc's).quote:M@rijn schreef op zondag 18 mei 2008 @ 22:48:
Het zou voor Firefox 4 wel eens leuk zijn als je bookmarks kon delen met meerdere PC op je netwerkEigenlijk moet je modem een plugin krijgen die dat gaat bijhouden
Palomar wijzigde dit bericht 18-05-2008 23:44 (6%)
[specs]
Eens even getest met een zelfgemaakt html-bestandje en dat lijkt idd het probleem te zijn. En nu ik erop let komt het op best veel sites voorquote:Smithers.83 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:44:
Wat betreft het langzame scroll-gedrag op sommige sites: dat komt omdat deze een fixed background hebben (background-attachment: fixed). De bug verantwoordelijk hiervoor is deze. Dit gaat niet meer voor de release van Firefox 3 verholpen zijn.
[specs]
Das niet de goede link....quote:TheZeroorez schreef op zondag 18 mei 2008 @ 18:18:
Slaat inderdaad nergens op. Directe link: https://addons.mozilla.or...wnloadhelper-3.0.3-fx.xpi
Bugmenot: http://www.bugmenot.com/view.php?url=addons.mozilla.org
Blog: De Burgemeester Live | Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Iemand een G11/G15 pootje polssteun over? PM Me plz!
Volgens mij is het vergelijkbaar met deze bug (zie testcases).quote:
Dat zal zeker niet gebeuren. Betwijfel zelfs of het in Firefox 3.1 gefixed zal zijn, aangezien het ingrijpende veranderingen binnen Gecko vereist. Iets wat in de planning staat voor Firefox 4 (Mozilla 2).quote:Palomar schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:45:
[...]
Eens even getest met een zelfgemaakt html-bestandje en dat lijkt idd het probleem te zijn. En nu ik erop let komt het op best veel sites voorSommigen zijn dan echt onnoembaar traag... Hoop echt dat ze hier voor de uiteindelijke versie nog een fix op hebben. Of snel na de release.
AMD X2 3800+ - GeForce 7300GT - 2gb geheugen
| Toen / Nu | Icons | Whatpulse keyboard |
Nouja, als dat zo is dan zullen de websiteontwikkelaars er ws. wel rekening mee houden door een aparte stylesheet voor FF3 te maken. Al is dat precies wat er zo irritant was aan Internet Explorer 6, nl. dat sommige standaarden niet goed werkten en dat je daar work-arounds voor moest verzinnen. Wordt IE6 eindelijk een beetje uitgefaseerd, krijg je nu hetzelfde verhaaltje voor FF3...quote:Smithers.83 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:16:
[...]
Dat zal zeker niet gebeuren. Betwijfel zelfs of het in Firefox 3.1 gefixed zal zijn, aangezien het ingrijpende veranderingen binnen Gecko vereist. Iets wat in de planning staat voor Firefox 4 (Mozilla 2).
Palomar wijzigde dit bericht 20-05-2008 18:11 (3%)
[specs]
Redelijk, maar komt te weinig voor om de release van Firefox 3 hiervoor uit te stellen. Maar deze bug blijkt niet de oorzaak te zijn. Kan niet zo snel vinden wat wel.quote:Sjah schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:40:
Yup, redelijk ernstige bug, of overdrijf ik?
Je haalt nou een aantal dingen door elkaar. De standaard, zoals gedefinieerd door het W3C, wordt prima nageleefd. De weergave is prima, alleen het scrollen van de site gaat nogal traag. Je hoeft dus niet per sé aparte css toe te voegen voor de weergave.quote:Palomar schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:05:
[...]
Nouja, als dat zo is dan zullen de websiteontwikkelaars er ws. wel rekening mee houden door een aparte stylesheet voor FF3 te maken. Al is dat precies wat er zo irritant was aan Internet Explorer 6, nl. dat sommige standaarden niet goed werkten en dat je daar work-arounds voor moest verzinnen. Wordt IE6 eindelijk een beetje uitgefaseerd, krijg je nu hetzelfde verhaaltje voor FF3...
[specs]
SE W800i powered
Ik krijg Foxmarks hier niet geinstalleerd op FF3rc1, bij de Add-ons blijft "Deze add-on zal worden geinstalleerd zodra Firefox opnieuw is gestart".quote:Palomar schreef op zondag 18 mei 2008 @ 23:43:
Foxmarks gebruik ik sindskort. De FF3-versie is nog wel beta, maar werkt prima.
Firefox 3.0
Wel de Beta-versie geinstalleerd die op hun site staat in het speciale Beta-gedeelte?quote:HendrikN schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:12:
[...]
Ik krijg Foxmarks hier niet geinstalleerd op FF3rc1, bij de Add-ons blijft "Deze add-on zal worden geinstalleerd zodra Firefox opnieuw is gestart".
[specs]
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Client Software Algemeen » [Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 52 53 54 55 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea