Cascading Stylesheet:
1 | /* Hide the Find Toolbar statusbar button. */
|
Aham brahmasmi wijzigde dit bericht 17-05-2008 21:00 (212%)
Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!
qed
Reg. datum: 09 september 2007

Vernieuwde Specs! - Last.fm - FMInside - Living FM
Reg. datum: 09 september 2007
Achja, even een wat late reactie hierop, maar hier valt toch wel wat over te zeggen. Windows xp gebruik ik al 6 jaar, en voldoet nog steeds prima, waarom is innovatie een must?? Heb ook jaren IE prima gevonden. Nee van mij hoeft die snelle innovatie niet zo, vooral omdat ik niet weet WAT er dan zo nodig beter moet... Nieuwe urlbar/spaces? Van mij hoeft het niet, en volgens mij gebruikt geen hond het als het om de opa/oma gebruikers gaat. Waar ik wel innovatie nodig vind bij een browser , is de ondersteunde webtechnieken, en dat die steeds beter omgaat met de resources (sneller/efficienter).quote:Smithers.83 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 14:53:
[...]
Dit zit er al sinds de alpha's in. Niets nieuws dus voor de RC. En alles bij het oude laten? Tsjaa... das een mooie manier om alle innovatie de nek om te draaien.
(Niet dat ik nou zo hard uitgebreide zoekmogelijkheden nodig had, maar bv. het systeem om ze indelen is gewoon slecht/beperkt in FF2.
Aham brahmasmi wijzigde dit bericht 17-05-2008 23:57 (41%)
zeer zeker. komt zelden boven de 100mb bij mij.quote:LIONHEART1978 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 00:50:
Is het geheugenverbruik ook daadwerkelijk gedaalt t.o.v. FF2?
quote:Memphis177 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 01:34:
[...]
zeer zeker. komt zelden boven de 100mb bij mij.
Is dat weinig? Ik zit nu op 10 tabjes 68 MB met firefox2. Ik denk dat ik ook zelden boven de 100 mb uitkom.quote:Aham brahmasmi schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:26:
Ja, dat is zeker sterk gedaalD t.o.v. FF2.
Marzman wijzigde dit bericht 18-05-2008 11:29 (23%)
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
[specs]
Als je gestolen spullen van een dief steelt, ben je dan dubbel strafbaar?
Ja, zoals deze!quote:Memphis177 schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 16:35:
Er zullen wel snel themes opduiken die je toelaten om de andere themes te gebruiken
Klopt. FF2 heeft misschien 68MB geheugengebruik met 10 tabs open, maar als je het langere tijd open (een paar dagen) hebt dan loopt het sterk op. Ik had vaak over de 350MB, soms zelfs 600MB geheugengebruik. Dit komt nooit voor bij FF3, bij precies hetzelfde gebruik van de browser als bij FF2. Het hoge geheugengebruik was nog niet eens zo erg, omdat ik 4GB heb, maar FF werd gewoon onwerkbaar traag. Bij FF3 gebeurt dit gewoon niet.quote:Sebazzz schreef op zondag 18 mei 2008 @ 12:30:
Ja, maar Firefox had een geheugenlek. Dat is gewoon een bug, en dat moet gewoo gerepareert kunnen worden of voorkomen kunnen worden.
Aham brahmasmi wijzigde dit bericht 18-05-2008 14:13 (12%)
Reg. datum: 12 september 2003
wat een gedoe, moet ik weer een account gaan aanmaken. Wat een onzin zeg...quote:
Blog: De Burgemeester Live | Internet Consultant gezocht MijMoetJeHebben.nl
Bugmenot: http://www.bugmenot.com/view.php?url=addons.mozilla.org
TheZeroorez wijzigde dit bericht 18-05-2008 18:19 (44%)
qed
[specs]
Ik heb soms op Hyves dat ie heel traag scrollt. Op het moment van scrollen schiet ook het cpu-verbruik naar de 100%. Dan klik ik de pagina weg en even later kijk ik daar weer en dan scrollt ie weer goed.
1 plus 1 is geen 3
Dat lost het vaag scrollen bij sommige pagina's (hyves bijvoorbeeld) op, en ik denk ook de lag. Het zal wel zijn dat een pagina opgebouwd uit bepaalde elementen niet helemaal lekker werkt icm smooth scrolling.
qed
1 plus 1 is geen 3
Random zal het niet zijn, maar wel een bepaald soort code of elementen die aanwezig zijn op de website wat erg zwaar is. Kennelijk wordt dat op GoT niet gebruikt, maar op t.net en hyves wel.quote:Reef_91 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:53:
Daar heb ik soms ook last van, maar merkwaardig genoeg niet op deze pagina. Ik denk dat het random is, niet per se op pagina's met veel inhoud.
Ik heb soms op Hyves dat ie heel traag scrollt. Op het moment van scrollen schiet ook het cpu-verbruik naar de 100%. Dan klik ik de pagina weg en even later kijk ik daar weer en dan scrollt ie weer goed.
Smooth scrolling had ik (zoals ik al zei
[specs]
Dit topic is gesloten. ![]()