Reg. datum: 27 oktober 2007
Ik had pasgeleden ook zoiets, opgelost door ccleaner te draaien...quote:Arethusa schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:23:
[...]
Dit probleem is opgelost door: http://kb.mozillazine.org...sible_in_Download_Manager.
Nou hoor, je doet me pijn...quote:bitjesmaker schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:52:
[...]
Was jij niet diegeen die schreef: Zeur niet zo. Op echt alle postjes na deze post kan ik die antwoord goed gebruiken bij jouw postjes.
[...]
Voelt dat nou lekker, om iemand terug te pakken?
Thanx voor de tip. maarja ik registreer normaal gesproken om echt als uniek persoon binnen te komen, dat ik er niet goed van word en naar bugmenot grijp komt niet zo vaak voor. En voor sites waar ik dus als Sjah sta, heb je wachtwoord-onthouden van Fx al, of ben ik nou dom?quote:sjaakduhuuhl schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:36:
Hij is vaker handig dan je zou denkenEr zijn zoveel sites waar je op moet reggen+inloggen. Met BugMeNot is dat vaak niet meer nodig.
Sjah wijzigde dit bericht 08-04-2008 23:27 (42%)
quote:Sjah schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:23:
[...]
Nou hoor, je doet me pijn...![]()
Voelt dat nou lekker, om iemand terug te pakken?
Maar had je nog wat aan die extensie? Was het wat je zocht?
Reg. datum: 20 maart 2006
Bij "Gmail weergave" (onder je mailberichten) mis ik ook de optie van 'standaard met chat'. In Firefox staat er nu alleen 'standaard'. Geen mogelijkheid om de chat aan te roepen of zo, en hij is ook niet ingeklapt of zo....
Waar is ie gebleven????
Nee, te weinig providers zeg maar, t zit nog in het beginstadium. Maar wel iets om later nog eens naar te kijken. (ik heb het dus over Firefox Activities)quote:bitjesmaker schreef op woensdag 09 april 2008 @ 06:35:
[...]
![]()
Maar had je nog wat aan die extensie? Was het wat je zocht?
Sjah wijzigde dit bericht 09-04-2008 15:08 (6%)
Gewoon hier hoorquote:Sandrioni schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:56:
Heeft iemand ook het probleem dat de Gmail chatfunctie is verdwenen bij gebruik van FF 3.0b5? In Internet Explorer heb ik wel gewoon de "in-browser" chatfunctie.
Bij "Gmail weergave" (onder je mailberichten) mis ik ook de optie van 'standaard met chat'. In Firefox staat er nu alleen 'standaard'. Geen mogelijkheid om de chat aan te roepen of zo, en hij is ook niet ingeklapt of zo....
Waar is ie gebleven????
And remember, Respect is Everything !
Vaag.......quote:Alex3305 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:41:
[...]
Gewoon hier hoorBij mij staat deze er wel nog gewoon bij...
Ik had juist begrepen dat je zelf sites kon toevoegen zodat het uiteindelijk een lijst met zoekmachines zoals jij wenst krijgt? Ja standaard zijn er niet zoveel maar je moet dus zelf sites toevoegen. Ik kan je niet nauwkeurig vertellen hoe omdat ik het zelf niet gebruik maar wel voor de format gebruikt hebt.quote:Sjah schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:05:
[...]
Nee, te weinig providers zeg maar, t zit nog in het beginstadium. Maar wel iets om later nog eens naar te kijken. (ik heb het dus over Firefox Activities)
Ik weet wel hoe het voor maxthon moet, daar moest je het zoekwoord veranderen in $ en de hele url in maxthon toevoegen, rechtermuisknop tekst selecteren en dan zoeken met je toegevoegde zoekmachine en de geselekteerde tekst komt dan in plaats van de $. Dit werkte uitstekend bij pricewatch bijv.
Gebruik je de Gmail classic (bijv. Nederlandse) of de nieuwe Gmail (te herkennen aan de "Older version" optie rechtsboven)? Classic werkt niet zo braaf in FF3. De nieuwe Gmail interface werkt dan weer alleen in US English, maar wel onder FF3quote:Sandrioni schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:56:
Heeft iemand ook het probleem dat de Gmail chatfunctie is verdwenen bij gebruik van FF 3.0b5? In Internet Explorer heb ik wel gewoon de "in-browser" chatfunctie.
Waar is ie gebleven????
Check! Hij doet het weer! Ik gebruikte NL, maar nu geswitched naar Engels. Nu zie ik idd die optie van 'Older version' rechtsboven. Thanks!quote:PowerFlower schreef op woensdag 09 april 2008 @ 19:16:
[...]
Gebruik je de Gmail classic (bijv. Nederlandse) of de nieuwe Gmail (te herkennen aan de "Older version" optie rechtsboven)? Classic werkt niet zo braaf in FF3. De nieuwe Gmail interface werkt dan weer alleen in US English, maar wel onder FF3
Overigens ben ik zojuist overgestapt naar firefox 3 beta 5 (gebruikte eerst IE7) om de volgende redenen:
- Sneller dan Firefox 2 welke ik veelste traag vond.
- Een plugin die ik zeer handig vind: Remember the Milk for Gmail.
- Eenvoudige settings/bookmarks syncronisatie over meerdere systemen d.m.v. Weave service.
Hopelijk zal het me blijven bevallen, zodat ik niet weer terug ga naar IE7/8.
There are 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't.
Komt iemand dit bekend voor, is het normaal gedrag van FF of is dit te verhelpen?
Ik gebruik automagisch de laatste versies van FF en de themes/addons btw.
Bootstrap wijzigde dit bericht 14-04-2008 22:34 (3%)
Reden: ff normaal nederlands van gemaakt
15k & 15 miles does not make you a biker.
In 2009 verhuis ik naar Singapore!!! Ohja, en ik word ook weer papa in 2009!
Ik ben lopend op de fiets en heen terug,
wow, wat een ontzettend handige extension. Meteen geinstalledquote:Bram1337 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 08:45:
Google apps heeft al wel de nieuwe versie in het Nederlands.
Overigens ben ik zojuist overgestapt naar firefox 3 beta 5 (gebruikte eerst IE7) om de volgende redenen:
- Sneller dan Firefox 2 welke ik veelste traag vond.
- Een plugin die ik zeer handig vind: Remember the Milk for Gmail.
- Eenvoudige settings/bookmarks syncronisatie over meerdere systemen d.m.v. Weave service.
Hopelijk zal het me blijven bevallen, zodat ik niet weer terug ga naar IE7/8.
"Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt."
Wat zou het met themes te maken kunnen hebben? Ik wil nieuwe tabs blanco hebben, dus ik heb het probleem nooit gehad wat jij hebt. Maar zo vaak zijn er toch geen updates? Bij FF2 was het iig een lange tijd erg rustig.
Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!
Dus, weet iemand hoe je dat groene go-pijltje altijd blijft zien in de adres balk? Standaard wordt ie vervangen door het bookmark sterretje. Van mij mogen ze allebei wel zichtbaar zijn.
Error -48621: Signature expired
Reg. datum: 25 september 2004
* Niels heeft een voorkeur voor sneltoetsen boven klikken
Ik werk al enorm veel met toetsen, maar tijdens het browsen ligt er toch al één hand op de muis, dus dan is ff op go klikken sneller dan Alt-D, Enter. Zeker omdat je daarvoor twee handen nodig hebt (of een grote beweging moet maken met de linker hand).
F6 gaat hier ook linea recta naar het adresveld...quote:
Het volgende toevoegen aan userChrome.css (je kunt userChrome-example.css omnoemen):quote:sjaakduhuuhl schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:27:
Dus, weet iemand hoe je dat groene go-pijltje altijd blijft zien in de adres balk?
#go-button {
visibility: visible !important;
}
Of anders de extensie Stylish installeren en de userstyle Firefox 3 - Go button always visible gebruiken.
Edit: Ik Stylish trouwens even geïnstalleerd en ik vind het een fantastische extension!
Aham brahmasmi wijzigde dit bericht 15-04-2008 18:26 (37%)
Gebruik FF3 beta 5 nu overigens een paar dagen en vind het erg goed werken
Ik was nog niet eerder overgestapt omdat Google Browser Sync niet werkt met FF3, maar de Mozilla Weave add-on werkt eigenlijk net zo goed
[specs]
Briljant! Thanks, die userChrome doet het uitstekend!quote:Aham brahmasmi schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:43:
[...]
Het volgende toevoegen aan userChrome.css (je kunt userChrome-example.css omnoemen):
#go-button {
visibility: visible !important;
}
Of anders de extensie Stylish installeren en de userstyle Firefox 3 - Go button always visible gebruiken.
Misschien dat het hier komt doordat ik mijn Fx2 profiel heb overgenomen naar Fx3. Zal zo eens testen met een nieuw profiel. Ware het niet dat ik met de oplossing van Aham heel erg blij ben. Dat is net wat sneller voor mij.quote:Palomar schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:47:
Zowel F6 als alt+D gaat hier met FF3 naar de url-balkMisschien dat het bij FF2 anders is...
[...]
Maar weet iemand hoe je zonder een addon te installeren de hele adres balk geschiedenis wat die laat zien weghaalt?
Ik type elke keer weer nieuwe sites erin, dan zijn de oude adressen niet nodig.
Is het ook mogelijk het auto aanvullen van een adres uit te schakelen?
[
als ik op gathering.tweakers.net/forum wilt zijn. Dan krijg ik http://gathering.tweakers...date_message/2992625/las/. Dan moet ik het achterste gedeelte telkens weghalen.
Dus ik zoek een optie die de geschiedenis van bezochte adressen helemaal niet in adres balk laat zien.
Het vinkje weghalen bij de opties om dat niet te onthouden werkt niet.
Archimond wijzigde dit bericht 15-04-2008 19:55 (16%)
AMD 64 X2 3800+| Corsair 2x512MB PC3200XL| Asus A8N-VM CSM| Samsung SP2504C 250GB| Seagate 7200.7 200GB IDE| Superflower 14CM 400watt | alles in "oversized" barebone: Fragbox2
Denk niet dat het iets met themes te maken heeft maar ik dacht ik meld het maar even in het kader van een volledige informatieverstrekkingquote:Aham brahmasmi schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:29:
@Bootstrap:
Wat zou het met themes te maken kunnen hebben? Ik wil nieuwe tabs blanco hebben, dus ik heb het probleem nooit gehad wat jij hebt. Maar zo vaak zijn er toch geen updates? Bij FF2 was het iig een lange tijd erg rustig.
Op zich zijn er niet zoveel updates, maar iedere keer erger ik mij er weer aan.
15k & 15 miles does not make you a biker.
In 2009 verhuis ik naar Singapore!!! Ohja, en ik word ook weer papa in 2009!
Ik ben lopend op de fiets en heen terug,
Dit topic is gesloten. ![]()