Gathering of Tweakers

Quicksearch
Jongens jongens..... ¤160,00 meer betalen on het apparaat een week eerder in handen te hebben! Kijk, ik ben ook een gadget freak maar er zijn grenzen. 350 piek...pffffff

quote:
350 piek...pffffff
Als je gaat zitten ouwehoeren over guldens dan kan je beter niks posten :P

Ballebek wijzigde dit bericht 23-07-2007 20:49 (11%)

ACSP, ACTC & ACSA certified

Zit er standaard ook een valuta-calculator op? Ik kan het nergens vinden... :P

quote:
Beuzelarij schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:28:
Zit er standaard ook een valuta-calculator op? Ik kan het nergens vinden... :P
Dat is standaard in het calculator programma :P

Reg. datum: 19 december 2003

Als dit toestel qua software goed voor de dag komt, zal ik m ook aanschaffen.
Ik ben trouwens erg benieuwd hoe het zit met de belkwaliteit van het toestel en hoe lang de accu mee zal gaan bij veel bellen/sms-en en navigeren.

Mijn batterij is na twee dagen surfen wel op. (dat krijg je nou eenmaal aan de rand van het zwembad op vakantie) Maar ik bel er tijdens mijn vakantie nauwelijks mee, dus ik kan niet echt een volledig beeld geven.
wat betreft de valuta calculator, die heet bij mij "converter" simpel pakketje. Maar er zit een goeie bij je standaard meegeleverde travelmate software. (met automatische update wisselkoersen)

Wat betreft de opmerkingen over de aanschafprijs, ik denk dat wanneer men hier 10 pagina's vol schrijft over dit toestel, je toch al te maken hebt met en groep prettig gestoorde tech-geeks. Wat dat betreft is het fijn om hier bij elke aanschaf een mooie aanloop ronde te hebben waarin alle ins en outs besproken kunnen worden voordat je tot aanschaf over gaat.

Als je dan besluit een apparaat aan te schaffen is het niet meer dan logisch dat een belangrijk aspect, de aanschafprijs, wordt meegenomen. Natuurlijk naast de andere positieve of negatieve ervaringen. Dat mijn vriendin zeurt over zo'n uitgave valt te verwachten, maar hier dacht ik het niet snel tegen te komen ;)

Goed, terug on-topic, de E90. Wat me opvalt is de stabiliteit van dit toestel, ik ben na de 6210, 6310, 6310i, 6230, n70 en E61 gewend geraakt aan het feit dat de early-adopter bij Nokia 2 firmwares geduld moet hebben voor je echt alles lekker kan doen. Nou ben ik pas sinds afgelopen zaterdag in het bezit van de E90 maar bij voorgaande toestellen had ik dan al lang 'bugs' of andere 'jammer-momenten' ontdekt. Tot op heden niets van dat, wat ik wel erg apart vind is dat op een of andere vreemde reden de boys van Nokia hebben bedacht dat Access-Points groups niet meer nodig zijn. Ik verwacht dat men dat in een volgende update toevoegd, temeer omdat deze functionaliteit in de hele E-serie aanwezig is. Qua batterijtijd heb ik niets te klagen, mijn E90 doet hetzelfde als de E61, een dag werk. Een dag waarin mijn exchange client de hele dag op push staat, mijn eigen imap account om het uur synct en tussendoor onderweg paginaś worden geraadpleegt.
Vroeger kon ik nog wel eens ervoor kiezen om een extra halve dag door te lopen en krampachtig mijn lader bij me te houden. Tegenwoordig zijn we gezegend met goedkoop geheugen en lithium-ion, oftewel: lekker elke ochtend vol onder weg.

Verder geen gekke dingen, alleen positief nieuws hier, mocht er meer naar voren komen, laat ik het zeker even weten hier.

Google addict
Reg. datum: 03 november 2001

Hoe staat het eigenlijk met de PIM functionaliteit d.w.z. zit er een goede kalender en todo programma op en hoe gaat de synchronisatie met bijvoorbeeld outlook en groupwise? Internetten, navigeren en filmpjes kijken is leuk maar voor zakkelijke gebruikers totaal niet relevant.

Ik gebruik nu een combi Palm TX + K610im en bevalt me uitstekend echter gaat de houdbaarheid van mijn palm met de dag achteruit. Ik ben dus opzoek naar een vervanger van mijn combi. Over opties die ik heb zijn een blackberry of een treo.

Nikon D60 || 18-55mm f/3.5-5.6G AF-S VR DX || Sony Vaio FE11M || Nokia E51 || Sony Bravia 40W4000 || Playstation 3

quote:
Miki schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:17:
Hoe staat het eigenlijk met de PIM functionaliteit d.w.z. zit er een goede kalender en todo programma op en hoe gaat de synchronisatie met bijvoorbeeld outlook en groupwise?
Wat ik begrepen heb is dat alles in beginsel prima werkt, maar dat er t.o.v. S80 van de eerdere communicators iets aan functionaliteit is ingeboet. Gebruikers die wat dat betreft op zoek zijn naar uitgebreidere opties, schaffen vaak Papyrus aan.

quote:
Miki schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:17:
Hoe staat het eigenlijk met de PIM functionaliteit d.w.z. zit er een goede kalender en todo programma op en hoe gaat de synchronisatie met bijvoorbeeld outlook en groupwise? Internetten, navigeren en filmpjes kijken is leuk maar voor zakkelijke gebruikers totaal niet relevant.

Ik gebruik nu een combi Palm TX + K610im en bevalt me uitstekend echter gaat de houdbaarheid van mijn palm met de dag achteruit. Ik ben dus opzoek naar een vervanger van mijn combi. Over opties die ik heb zijn een blackberry of een treo.
syncen met Outlook 2007 icm met Vista gaat prima

Ga ik hem net ophalen, hebben ze een rode klaarliggen maar die mot ik niet :P
Beetje geluk later vanmiddag nog een mocca!

Ballebek wijzigde dit bericht 24-07-2007 13:28 (22%)

Reg. datum: 20 oktober 2004

GSMtrack claimt hem op voorraad te hebben. Kreeg net een e-mail van ze.

Ik koop alleen bij mijn eigen shopje vanwege het meisje die er werkt :+
Heb haar al beloofd vanavond mee te nemen naar de Japanner als ze er 2 regelt ;)

Reg. datum: 12 september 2004

Hoorde zojuist van een vriend die bij de MediaMarkt in Utrecht werkt dat ze 'm ook binnen hebben gekregen.

Prijs ligt rond de ¤950,- wat ik zelf een beetje te gortig vind, maargoed. 7(8)7

Leuk voor diegene die 'm snel willen hebben. 8)

Vandaag besteld morgen in huis: http://www.smartphoneshop...0-communicator-mocca.html

Heb ze net gebeld voor de zekerheid, ze hebben er nog een paar.

quote:
schaapie schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:49:
Vandaag besteld morgen in huis: http://www.smartphoneshop...0-communicator-mocca.html

Heb ze net gebeld voor de zekerheid, ze hebben er nog een paar.
Ja zal hem maar voor 950 gehaald hebben, hij is hier 799. Belachelijk verschil.

Enkele vragen voor de mensen die hem al hebben:

Werken alle apps die op de N95 draaien ook op de E90. Werken ze ook op het grote scherm en hoe ziet het eruit.

Hebben jullie route66/TomTom al getest. Hoe ziet dat eruit.

Kan je ook een video oproep maken met een dichte klep.(de andere kant hoeft mij niet te zien)

Hoe zit het met het gewicht is hij zwaar of kan het ermee door.

Wat zijn de echte verschillen(software matig) ten opzichte van de N95

Heb nu een N95, maar wil hem misschien wel gaan halen. (wel voor 750 via een internetshop).

Zit er nu trouwens wel of geen faxfunctionaliteit op?

Dat vond ik altijd fijn aan de 9210(i) en 9500

quote:
Nitrohoss schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:37:
Zit er nu trouwens wel of geen faxfunctionaliteit op?
Zit er niet op.

quote:
Heel veel functionaliteit is natuurlijk toe te voegen via extra (third-party) software. :)
Ik antwoordde op de vraag van Nitrohoss of die functionaliteit er standaard op zit, en dat is niet het geval.

quote:
kenniani schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:59:
[...]

Ja zal hem maar voor 950 gehaald hebben, hij is hier 799. Belachelijk verschil.

Heb nu een N95, maar wil hem misschien wel gaan halen. (wel voor 750 via een internetshop).
wacht dan nog een maand, kost ie nog 699

quote:
Beuzelarij schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:00:
[...]

Heel veel functionaliteit is natuurlijk toe te voegen via extra (third-party) software. :)
Ik antwoordde op de vraag van Nitrohoss of die functionaliteit er standaard op zit, en dat is niet het geval.
Was niet de bedoeling om jouw tegen te spreken.

quote:
john-hendriks schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:01:
[...]

wacht dan nog een maand, kost ie nog 699
Ik denk het persoonlijk niet, N95 is nu nog steeds even duur.

quote:
Ballebek schreef op maandag 23 juli 2007 @ 20:44:
[...]
Als je gaat zitten ouwehoeren over guldens dan kan je beter niks posten :P
Hehehehe .. ben ook zoo'n ouwe lul.
Maar deze ouwe lul heeft wel even - virtueel - in twee dagen tijd meer dan honderd euro in z'n zak gestoken door bij de smartphoneshop te bestellen. :9
Ik kan niet wachten....

Nu maar hopen dat ze snel een E90 versie van Fring uitbrengen.
Van Shozu is recent release 3.2 uitgekomen. Ben benieuwd of hij werkt met de E90.
GeoTagging is zo cool!

quote:
Gwandir schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:36:
[...]

Hehehehe .. ben ook zoo'n ouwe lul.
Maar deze ouwe lul heeft wel even - virtueel - in twee dagen tijd meer dan honderd euro in z'n zak gestoken door bij de smartphoneshop te bestellen. :9
Ik kan niet wachten....

Nu maar hopen dat ze snel een E90 versie van Fring uitbrengen.
Van Shozu is recent release 3.2 uitgekomen. Ben benieuwd of hij werkt met de E90.
GeoTagging is zo cool!
door al dat wachten is hij wel al uitverkocht. Gaat snel he??

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws