ik zit momenteel in nieuw zeeland en kan hier een nintendo ds voor 199 nz dollar kopen = 105 euro. vrij goedkoop als ik de prijslijst van tweakers bekijk. ik wil zo'n flashding etc kopen maar weet niet goed waar ik dat het best kan doen.
over 2 weken zit ik in hong kong en reis dan naar china/vietnam en verder over land naar singapore.
ik heb een aantal vragen:
- kan ik beter wachten en de ds in azie kopen (lijkt me dat ie goedkoper is, ik heb geen idee waar ik dat op internet kan opzoeken?)
- als het goed is, is de ds regiovrij behalve de chineze versie. klopt dit?
- welke bootrom kan ik het beste kopen en waar?
- wat raden jullie aan wbt flashrom. is het illegaal om hem in nederland naar een postkantoor ergens in hong kong te laten sturen? of kan ik ze overal daar kopen?
graag wat advies.
over 2 weken zit ik in hong kong en reis dan naar china/vietnam en verder over land naar singapore.
ik heb een aantal vragen:
- kan ik beter wachten en de ds in azie kopen (lijkt me dat ie goedkoper is, ik heb geen idee waar ik dat op internet kan opzoeken?)
- als het goed is, is de ds regiovrij behalve de chineze versie. klopt dit?
- welke bootrom kan ik het beste kopen en waar?
- wat raden jullie aan wbt flashrom. is het illegaal om hem in nederland naar een postkantoor ergens in hong kong te laten sturen? of kan ik ze overal daar kopen?
graag wat advies.