digital8 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:13:
Hoi, kleine vraagje..,
Mijn vrouw wil een NDS hebben, en sinds ik zelf iemand ben die niet zomaar iets aanschaft of beter gezegd er een hekel aan heeft om nu iets te kopen en er dan over een maand of zo achter te komen dat ik toch iets anders had moeten aanschaffen wil ik jullie om advies vragen.
Wat is nu de beter back-up tool de een van de M3 serie of de R4DS..?
IK wil uiteraard zo veel mogelijk van de NDS functies kunnen gebruiken zoals WiFi, MP3, Game BackUp's enz. de prijs van die cartridge maakt me niet zo heel veel uit als ik maar niet over een tijje het gevoel heb van f*ck ik had toch die andere moeten kopen...
Ik heb me helemaal suf gezocht maar ben nog niet helemaal overtuigt, m'n gevoel zegt nu te gaan voor de R4DS maar de klachten over dat veertje zijn ook weer iets om voor de M3 serie te gaan....
Kunnen jullie me wat advies geven..?
De hardware van de R4DS en de M3 zijn EXACT hetzelfde. het enige verschil is de software die erop staat. En volgens mij is het alleen de layout van de software die verschilt, dus de functionaliteit niet.
Dat veertje kan dus zowel bij de r4ds als de m3 losspringen. Overigens gebruik ik nu 8 maanden de r4ds, en ben ik zeer tevreden. Werkt supergoed, en van het veertje totaal geen last gehad, terwijl het kaartje er een paar keer per week uitgehaald wordt.
Je moet gewoon voorzichtig het kaartje erin en eruit stoppen, EN zorgen dat het kaartje goed om geplaatst wordt.
Ik kan je de R4DS dus aanraden, maar dat is alleen omdat deze goedkoper is dan de M3. Qua functionaliteit en stevigheid enzo zijn beide kaarten exact hetzelfde.
Mooi betrouwbare shop voor de r4ds is
www.sidder.nl