GBA & DS (Lite) Backup Tools - Deel 5

Pagina: 1 ... 12 ... 21 Laatste
Acties:
  • 157.519 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 10:32

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Bartjeee schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 00:38:
Ik ben van plan een simply m3 ds te kopen of een r4ds. Omdat ik zondag op vakantie ga wil ik hem eigenlijk zaterdag hebben. Weet iemand een snelle betrouwbare webshop of een gewone winkel in de buurt van Eindhoven?
Niet om reclame te maken, maar als je hem echt snel wilt hebben moet je even hier kijken:
www.ombouweindhoven.nl

Hier heb ik de mijne ook vandaan (M3 Simply), maar ze hebben niet altijd voorraad. Je kunt hem daar wel gelijk ophalen als ze ze wel hebben.

[edit]
Oeps :P
Vanaf 21-7 t / m 12-8 zijn we gesloten i.v.m. vakantie.

[ Voor 7% gewijzigd door --MeAngry-- op 27-07-2007 08:45 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 22:25

XXlerator

Old time gamer

Cobra_Lup schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 08:36:
www.sidder.nl
Als je hem vandaag besteld heb je hem morgen in huis (tenminste als de TPG op zaterdag bezorgd)

Had mijn R4 daar besteld en gelijk de volgende dag binnen, je moet wel met iDeal betalen anders duurd het langer.
Dit kan ik inderdaad bevestigen. Voor het gebruiken van de backups van de spellen van mijn vriendin heb ik ook een r4ds aangeschaft bij sidder. Betaald met iDeal en de volgende dag bezorgd. Ze maken echter geen gebruik van TPG, maar van GLS. Gezien de grootte van GLS zou het me niet verbazen als zij gewoon op zaterdag bezorgen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door XXlerator op 27-07-2007 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225030

bij mij werd door GLS pas op maandag bezorgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heb hem bij NDS-lite besteld zij versturen met TNT die zaterdag wel bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:21
Bartjeee schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:08:
Heb hem bij NDS-lite besteld zij versturen met TNT die zaterdag wel bezorgen.
Volgens mij bezorgd TNT pakket dienst niet op zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
ChiMan schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 13:10:
[...]

Volgens mij bezorgd TNT pakket dienst niet op zaterdag.
Jawel hoor, alleen geen rembourszendingen voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
:( M'n m3ds meenemen op vakantie kan ik wel vergeten volgens de verkoper was het geen probleem. Nu kijk ik op de track 'n trace site en staat er "Zending gesorteerd in sorteercentrum". Wat er op neer komt dat hij maandag gebracht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Bartjeee schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 08:18:
:( M'n m3ds meenemen op vakantie kan ik wel vergeten volgens de verkoper was het geen probleem. Nu kijk ik op de track 'n trace site en staat er "Zending gesorteerd in sorteercentrum". Wat er op neer komt dat hij maandag gebracht wordt.
Geduld is een schone zaak. Dir Track en Trace is niet helemaal up2date, Als hij gesorteerd is, heb je grote kans dat hij vandaag alsnog geleverd gaat worden hoor :) (me heeft stage gelopen @ TNT Sloterdijk op kantoor + RUIIIMMMEEEEE ervaring met TNT verzendingen en de statussen ervan :P )

Kijk vanmiddag nog eens zou ik zeggen. ook de mensen bij de TNT hebben Zaterdag hoor ens taan niet meteen zo vroeg op :P

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 28-07-2007 09:30 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-06 11:45

rCk

Ik had donderdagmorgen mijn R4DS besteld (x3 ook voor bro & sis).. En vrijdagmorgen binnen. Zeer netjes vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
Notna schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 09:29:
[...]

Geduld is een schone zaak. Dir Track en Trace is niet helemaal up2date, Als hij gesorteerd is, heb je grote kans dat hij vandaag alsnog geleverd gaat worden hoor :) (me heeft stage gelopen @ TNT Sloterdijk op kantoor + RUIIIMMMEEEEE ervaring met TNT verzendingen en de statussen ervan :P )

Kijk vanmiddag nog eens zou ik zeggen. ook de mensen bij de TNT hebben Zaterdag hoor ens taan niet meteen zo vroeg op :P
Je hebt helemaal gelijk 8). Wel misleidend die beschrijving van de track 'n trace site. Moet zeggen aankoop van het jaar die m3 ds kaart, werkt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227929

Het kan ook mis gaan bij GLS. Vorige week zondag R4DS besteld en nog steeds niet binnen.

Eerst contact met Sidder.nl, deze gaven mij het pakketnummer en daarmee heb ik contact opgenomen met GLS. "Oh ja, het pakketje ligt bij de vakantiegoederen" Deze kunnen wij u maandag aanstaande uitleveren. En nu maar hopen want dinsdag gaan we op vakantie en het zou wel erg leuk zijn deze nog mee te kunnen nemen op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurdie
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-05 22:59
Ik ben van plan om een R4DS te bestellen bij Sidder.nl. Weet iemand of de Kingston kaarten die ze samen met de R4DS verkopen een Japanse versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 19:30

Luppie

www.msxinfo.net

Je maakt me wel nieuwsgierig. Wat maakt het uit dat je geheugenkaartje wel of geen Japanse versie is ?

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-04 00:14
Cobra_Lup schreef op zondag 29 juli 2007 @ 23:34:
Je maakt me wel nieuwsgierig. Wat maakt het uit dat je geheugenkaartje wel of geen Japanse versie is ?
Snelheid. Ze komen dan uit een andere fabriek. Met een andere chipje. die een betere snelheid heeft.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

In dat geval kan ik je melden dat diegene ik 1,5 week geleden besteld heb bij Sidder een Japanse versie is. Dit staat er op :

0719B04433V
SD-C0G Japan

Ga er dus vanuit dat het een japanse is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-04 00:14
Cobra_Lup schreef op zondag 29 juli 2007 @ 23:56:
In dat geval kan ik je melden dat diegene ik 1,5 week geleden besteld heb bij Sidder een Japanse versie is. Dit staat er op :

0719B04433V
SD-C0G Japan

Ga er dus vanuit dat het een japanse is.
Denk ook wel dat het een japanse is, ik heb ook een japanse en bij mij staat er.

SD-C01G JAPAN

Op de verpakking stond ook iets van "produced in Japan"

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-06 12:50
Karlok[JY-616] schreef op zondag 29 juli 2007 @ 23:39:
[...]

Snelheid. Ze komen dan uit een andere fabriek. Met een andere chipje. die een betere snelheid heeft.
Gelukkig heeft de R4 een soort interne cache waardoor de snelheid van je geheugenkaartje niets uitmaakt. Zelf getest en ik merk geen verschil tussen trage en snelle geheugenkaartjes. Is trouwens ook 1 van de features waar de makers van de R4 mee adverteren. Vroeger was de snelheid van je geheugenkaartjes een issue, tegenwoordig met de nieuwe generatie slot1 kaartjes niet meer :)

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Nieuwe firmware voor R4 is uit, v1.11

Changelog:
- Options such as soft reset are now supported for 1158-Zelda
- Solved white screen issues with game #1209
- Cheat Code Real-Time on/off added and bug fixed
- Moonshell upgraded to V1.71 and supporting soft reset
- Download play now supported in all games

The downloaden via R4DS.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Adagio schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:35:
[...]

Gelukkig heeft de R4 een soort interne cache waardoor de snelheid van je geheugenkaartje niets uitmaakt. Zelf getest en ik merk geen verschil tussen trage en snelle geheugenkaartjes. Is trouwens ook 1 van de features waar de makers van de R4 mee adverteren. Vroeger was de snelheid van je geheugenkaartjes een issue, tegenwoordig met de nieuwe generatie slot1 kaartjes niet meer :)
Zelf niet geprobeerd maar het schijnt dat je wel een verschil merkt met sommige spellen bijv. Castlevania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:10

ikbenwouter

! w t R

ChiMan schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:38:
Zelf niet geprobeerd maar het schijnt dat je wel een verschil merkt met sommige spellen bijv. Castlevania.
Klopt, werkt volgens mij hetzelfde als met de EZ5. De langzamere kaartjes kun je wel gebruiken met een EZ5 of R4DS maar de laadtijden van spellen worden langer en sommige veeleisende spelen voelen tijdens het spelen zelf ook trager aan.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
ChiMan schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:38:
[...]

De intro van de Castlevania's staan bekend als benchmark. Als die stotteren, dan is je kaartje te traag. Probeer die geanimeerde intro's maar eens uit met een 'traag' en 'snel' geheugenkaartje: ik merkte hier geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Adagio schreef op maandag 30 juli 2007 @ 15:26:
[...]

De intro van de Castlevania's staan bekend als benchmark. Als die stotteren, dan is je kaartje te traag. Probeer die geanimeerde intro's maar eens uit met een 'traag' en 'snel' geheugenkaartje: ik merkte hier geen verschil.
Heb alleen maar een snellere kaart (Kingston, Japan) :)

Maar in het algemeen wordt de Japanese versie aanbevolen vanwege de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
ChiMan schreef op maandag 30 juli 2007 @ 16:02:
[...]

Heb alleen maar een snellere kaart (Kingston, Japan) :)

Maar in het algemeen wordt de Japanese versie aanbevolen vanwege de snelheid.
True. Je zal het in de praktijk echter vooral merken als je het kaartje aan je pc hangt: de schrijf- en leessnelheden zullen dan wel wat verschillen.

Even wat anders: een tijdje geleden meldde ik dat ik las had van spontane corruptie van files op het geheugenkaartje. Ik heb een vermoeden dat het kwam van de meegeleverde USB-kaartlezer van de R4. Het schijnt dat deze sticks corrupte files kunnen veroorzaken (met name de eerste batch stond daar bekend om). Ik gebruik nu enkel de meegeleverde SD-adapter en tot op heden heb ik nog geen corrupte bestanden meer gehad. FWIW...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-05 22:33
ChiMan schreef op maandag 30 juli 2007 @ 13:37:
Nieuwe firmware voor R4 is uit, v1.11

Changelog:
- Options such as soft reset are now supported for 1158-Zelda
- Solved white screen issues with game #1209
- Cheat Code Real-Time on/off added and bug fixed
- Moonshell upgraded to V1.71 and supporting soft reset
- Download play now supported in all games

The downloaden via R4DS.com
De Download Play schijnt nu wel te werken, als je je ROM trimt met Trim Tool v.2.

Weet iemand waar die te downloaden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201981

weet iemand of die EMS mailing dienst van dealextreme ook naar nederland vervoert ?
want in die FAQ staan namelijk wel beligie , luxemburg en duitsland .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-06 09:10
Anoniem: 201981 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 00:34:
weet iemand of die EMS mailing dienst van dealextreme ook naar nederland vervoert ?
want in die FAQ staan namelijk wel beligie , luxemburg en duitsland .
Ja hoor, check http://www.hongkongpost.com/speedpost/eng/main.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surehand
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-05 13:59
DaSaN schreef op maandag 30 juli 2007 @ 19:27:
[...]

De Download Play schijnt nu wel te werken, als je je ROM trimt met Trim Tool v.2.

Weet iemand waar die te downloaden is?
Gewoon op r4ds.com: http://www.r4ds.com/download-en.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154823

Ik heb zelf twee 1gb kingston kaartjes, eentje uit Taiwan en eentje uit China. Ik kan bevestigen dat de taiwanese kaartjes slechter presteren, hij speelde namelijk geen van de castlevania's af, de japanse doet dat echter wel. Ook haperde bij het taiwanese kaartje het geluid als ik een mp3tje opzet Ik moet wel ff zeggen dat sommige taiwanese kaartjes beter presteren, zo zijn er jook japanse kaartjes die iets slechter presteren., Maar over het algemeen schijnen de japanse kaartjes overduidelijk beter te presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalsium
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-04-2024
Even een ander vraagje: heb net mijn R4DS binnengekregen. Is het mogelijk om de savefiles van de mijn originele spellen, die nu op de DS staan (neem ik aan?) over te zetten op de geheugenkaart behorende bij de R4?

En zo ja, hoe doe ik dat? Of wordt dat automatisch herkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Dalsium schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:18:
Even een ander vraagje: heb net mijn R4DS binnengekregen. Is het mogelijk om de savefiles van de mijn originele spellen, die nu op de DS staan (neem ik aan?) over te zetten op de geheugenkaart behorende bij de R4?

En zo ja, hoe doe ik dat? Of wordt dat automatisch herkend?
Sorry hoor, maar RTFM UTFS GOOGLE 8)7

Nu ff een normale reactie : lees ff de FAQ in de beginpost van dit topic :

Staat het in. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

Weet iemand of het mogelijk is om de grootte en/of kleur van het font in het menu te veranderen ?
Ik zie bij de meeste van mijn backgrounds alleen de naam staan als ik erop sta :)

Ik kan in de manual alleen iets vinden hoe je het bij een ebook kan veranderen :?

edit : dit gaat dus over de r4ds :+

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 45287 op 31-07-2007 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalsium
  • Laatst online: 26-04-2024
Cobra_Lup schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 14:39:
[...]

Sorry hoor, maar RTFM UTFS GOOGLE 8)7

Nu ff een normale reactie : lees ff de FAQ in de beginpost van dit topic :

Staat het in. O-)
Ok, misschien iets te vroeg gevraagd....

Maar aangezien ik verder volstrekt nieuw ben met dit fenomeen vraag ik toch nog wat info. Als ik het goed lees heb je volgens de FAQ een slot2 backup tool nodig of kan je SavSender gebruiken met wifi. Aangezien ik geen van beiden heb (tool danwel wifi) is mijn vraag: kan het ook nog op een andere manier zonder tool of wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133390

ter info:

Gister de r4ds geupdate naar v.1.11, Daarna eens spellen geprobeerd zoals Mariokart wat voorheen niet werkte met download play met anderen.Werkte met update nu wel :D Zonder trimtool 2.0 te gebruiken dus.

Toppertje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78081

Anoniem: 133390 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 08:16:
ter info:

Gister de r4ds geupdate naar v.1.11, Daarna eens spellen geprobeerd zoals Mariokart wat voorheen niet werkte met download play met anderen.Werkte met update nu wel :D Zonder trimtool 2.0 te gebruiken dus.

Toppertje :D
K thnx. Nuttige update dus. Zal hem vandaag ook maar eens installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Ik zie het, hij is er een dag later opgezet, vandaar dat ik hem niet kon vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Anoniem: 45287 schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:29:
Weet iemand of het mogelijk is om de grootte en/of kleur van het font in het menu te veranderen ?
Ik zie bij de meeste van mijn backgrounds alleen de naam staan als ik erop sta :)

Ik kan in de manual alleen iets vinden hoe je het bij een ebook kan veranderen :?

edit : dit gaat dus over de r4ds :+
Dat kan in het INI-bestand, daarkun je ook de kleurtjes aanpassen etc. (die ini-bestanden moet je plaatsen in de subfolder van elke skin die standaard bij de r4ds zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Laatst online: 06-06 11:12
Kan iemand mij vertellen hoe groot DS back-ups zijn? (van spellen)
Dan weet ik of ik een 1 of 2GB kaartje moet kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cubic X schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:24:
Kan iemand mij vertellen hoe groot DS back-ups zijn? (van spellen)
Dan weet ik of ik een 1 of 2GB kaartje moet kopen :)
dat ligt tussen de 8 en 128 met volgens mij een enkele van 256 en dan kan je er meestal nog een paar Mb vanaf trimmen.
Als je het geld kan missen de 2 nemen en blijf spellen kopen als je ze leuk vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Anoniem: 45287 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 21:53:
[...]

dat ligt tussen de 8 en 128 met volgens mij een enkele van 256 en dan kan je er meestal nog een paar Mb vanaf trimmen.
Als je het geld kan missen de 2 nemen en blijf spellen kopen als je ze leuk vind ;)
Oke, bedankt. Denk dat ik toch voor de 2GB ga dan, vooral voor mijn doel is dat handiger. Ik blijf de spellen wel kopen, maar het is handiger om alle gekochte spellen op één kaartje te hebben...hoef je minder mee te slepen op vakantie enzo :)

[small]* Cubic X is een keer 2 DS spellen kwijt geraakt op vakantie :'( [/small]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Cubic X schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 08:46:
[...]

Oke, bedankt. Denk dat ik toch voor de 2GB ga dan, vooral voor mijn doel is dat handiger. Ik blijf de spellen wel kopen, maar het is handiger om alle gekochte spellen op één kaartje te hebben...hoef je minder mee te slepen op vakantie enzo :)

[small]* Cubic X is een keer 2 DS spellen kwijt geraakt op vakantie :'( [/small]
Dan ben je toch strafbaar bezig in de ogen van Nintendo. Gij Zult Geen Backups Maken :)

Maar als je een nieuwe originele disk wil voor je GC omdat de jouwe gekrast is geven ze niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:31

Thermometer

Whoop Whoop!

Weet iemand waar ik het goedkoopst een R4DS met 1gb micro sd kaartje kan kopen? bij de meeste sites kost het 60 euro excl verzendkosten, vind ik toch wel een beetje veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179986

Sander1991 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 16:58:
Weet iemand waar ik het goedkoopst een R4DS met 1gb micro sd kaartje kan kopen? bij de meeste sites kost het 60 euro excl verzendkosten, vind ik toch wel een beetje veel.
Goedkoper dan www.sidder.nl kan je het denk ik niet krijgen, 50 euro voor een R4DS en een 1 GB micro sd kaart. Als je dat te duur vindt, jammer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Sander1991 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 16:58:
Als je even had gezocht dan had jij bijvoorbeeld Dealextreme gevonden waar de R4DS + 1GB Kingston kaartje 34 euro kost (inlcusief verzendkosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201981

schweino was me voor :X
ik wou hem daar ok bestellen maar in me familie heeft alleen me tante een credit card en die is net voor 2 weken op vakantie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Bedankt voor de reactie jongens! Ik had over sidder heen gelezen in de start post, en ik heb zelf geen creditcard(of wie dan ook in mijn omgeving) en heb hem uiteindelijk besteld bij sidder.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213297

Cartman! schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:44:
Dat heet soft-reset en kan als je dit aan hebt staan in je menu (rechter trigger gebruiken om aan/uit te zetten). Als het bolletje groen is werkt het, als ie rood is niet. Om terug te gaan is t dan A+B+Linkertrigger+Rechtertrigger.
Iemand die dit even duidelijker kan uitleggen?
Wtf is trigger?
En hoe zet je het aan in je menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie

Luppie

www.msxinfo.net

Als je in het menu staat bij je games heb je in het onderste scherm in de linker bovenhoek een zonnetje en in de rechter bovenhoek een rood of groen bolletje.

Met de knop die rechts achterop je DS zit kan je dit bolletje switchen van rood naar groen en visa versa.
Met de knop links achterop kan je de backlight (zonnetje) regelen om zo bijv. je schermen een beetje te dimmen waardoor je accu langer mee gaat.

Om de soft reset te gebruiken moet je voor je een spel opstart het bolletje overschakelen naar groen (als dit nog niet het geval is)

Om nu in he spel een softreset uit te voeren druk je gelijktijdig de volgende knoppen in

De 2 knoppen achter op de DS (de triggers) en de A+B
(Ik zelf druk altijd de X en de Y er ook nog bij, weet echter niet of dit ook moet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-05 21:05
Hmm, bestaan er ook goede avi naar dpg converters?
DGPEnc is traag en zonder subs, en BatchDPG resulteert bij mij in filmpjes die elke seconde haperen.
Overigens heb ik ook kutcodes, ik heb een of ander codec pack, maar ook als ik op de pc avi's afspeel en probeer door te spoelen moet ik 5 seconden wachten tot ik weer beeld heb, en eerst, met een ander codec pack, deed het het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Als je filmpjes haperen heb je een te hoge bitrate ingesteld staan of je flashcard is te langzaam. Hier werkt het uitstekend met BatchDPG namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik heb de startpost eens doorgelezen..maar het is nog een beetje een bomen/bos verhaal voor mij.

Heb op dit moment een psp met speciale firmware en snap er alles van.

ALs je nu een DS-lite koopt en bijvoorbeeld een G6REAL 1GB NDS, dan kan je direct backup roms spelen? Zonder dus firmware aan te hoeven passen van de DS of de ROMS aan te passen?

Hij start gewoon een soort OS van de G6 real op, die ook je backup roms ziet en die kan je dan starten en spelen en ook gewoon saven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ja, je hoeft niets aan te passen. Ik kan je overigens een R4DS aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schweino schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 09:12:
[...]

Als je even had gezocht dan had jij bijvoorbeeld Dealextreme gevonden waar de R4DS + 1GB Kingston kaartje 34 euro kost (inlcusief verzendkosten).
Aanrader? Snelle levering? Dan moeten we maar even me paypal activeren.

Wel benieuwd want wil een 2e r4ds aanschaffen. ook is mn SD kaartje niet helemaal ideaal meer. Want hij klikt niet meer in me gamecardje nadat ik hem op de grond liet vallen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Dealextreme is zeker een aanrader. Heb er al zo'n keer of 20 besteld en het wordt altijd prima afgehandeld. De levering is niet snel te noemen (2 weken ongeveer), maar daar hoor je mij niet over klagen als je kijkt neer de prijzen die ze hanteren. After sales is ook uitstekend: Is iets kapot dan krijg je zonder gezeur een nieuwe opgestuurd.

Het niet meer klikken van je micro-sd kaartje ligt niet aan je kaartje maar aan het veertje in je R4DS. Is makkelijk te repararen ook als je de R4Ds voorzichtig openschroeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schweino schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:42:
Dealextreme is zeker een aanrader. Heb er al zo'n keer of 20 besteld en het wordt altijd prima afgehandeld. De levering is niet snel te noemen (2 weken ongeveer), maar daar hoor je mij niet over klagen als je kijkt neer de prijzen die ze hanteren. After sales is ook uitstekend: Is iets kapot dan krijg je zonder gezeur een nieuwe opgestuurd.

Het niet meer klikken van je micro-sd kaartje ligt niet aan je kaartje maar aan het veertje in je R4DS. Is makkelijk te repararen ook als je de R4Ds voorzichtig openschroeft.
Ah thnx. Dan ga ik vanuit daar maar me 2e R4DS bestellen.

Eens kijken of ik dat veertje kan vinde.

Overigens staan daar nog wel meer goedkope dingetjes voor de DS, screen protectors. extra stylussen en laders. Ik ga er een hele mikmak bestelln. Dat het in goedkope dollars is des te beter. Poker geld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Vandaag de R4DS binnen gekregen, helaas alleen een mini-CDtje wat erbij zit. Ik heb in mijn macbook heb ik een slot-in drive waar ik die niet in kan lezen. Is er iemand die toevallig mij even een zipje met de inhoud kan verstrekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:43
op http://www.r4ds.com/ kan je de hele meuk ook downloaden, heb je gelijk de nieuwste versie.

Voor uitleg: http://djoen.dommel.be/R4/Hoe_je_R4_klaarmaken.htm

Hiermee kan je aan de slag, ik heb zelf het cdtje niet nodig gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door Sempy op 08-08-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-06 16:24
Hoi, kleine vraagje..,

Mijn vrouw wil een NDS hebben, en sinds ik zelf iemand ben die niet zomaar iets aanschaft of beter gezegd er een hekel aan heeft om nu iets te kopen en er dan over een maand of zo achter te komen dat ik toch iets anders had moeten aanschaffen wil ik jullie om advies vragen.

Wat is nu de beter back-up tool de een van de M3 serie of de R4DS..?

IK wil uiteraard zo veel mogelijk van de NDS functies kunnen gebruiken zoals WiFi, MP3, Game BackUp's enz. de prijs van die cartridge maakt me niet zo heel veel uit als ik maar niet over een tijje het gevoel heb van f*ck ik had toch die andere moeten kopen...

Ik heb me helemaal suf gezocht maar ben nog niet helemaal overtuigt, m'n gevoel zegt nu te gaan voor de R4DS maar de klachten over dat veertje zijn ook weer iets om voor de M3 serie te gaan....

Kunnen jullie me wat advies geven..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
digital8 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:13:
Hoi, kleine vraagje..,

Mijn vrouw wil een NDS hebben, en sinds ik zelf iemand ben die niet zomaar iets aanschaft of beter gezegd er een hekel aan heeft om nu iets te kopen en er dan over een maand of zo achter te komen dat ik toch iets anders had moeten aanschaffen wil ik jullie om advies vragen.

Wat is nu de beter back-up tool de een van de M3 serie of de R4DS..?

IK wil uiteraard zo veel mogelijk van de NDS functies kunnen gebruiken zoals WiFi, MP3, Game BackUp's enz. de prijs van die cartridge maakt me niet zo heel veel uit als ik maar niet over een tijje het gevoel heb van f*ck ik had toch die andere moeten kopen...

Ik heb me helemaal suf gezocht maar ben nog niet helemaal overtuigt, m'n gevoel zegt nu te gaan voor de R4DS maar de klachten over dat veertje zijn ook weer iets om voor de M3 serie te gaan....

Kunnen jullie me wat advies geven..?
De hardware van de R4DS en de M3 zijn EXACT hetzelfde. het enige verschil is de software die erop staat. En volgens mij is het alleen de layout van de software die verschilt, dus de functionaliteit niet.

Dat veertje kan dus zowel bij de r4ds als de m3 losspringen. Overigens gebruik ik nu 8 maanden de r4ds, en ben ik zeer tevreden. Werkt supergoed, en van het veertje totaal geen last gehad, terwijl het kaartje er een paar keer per week uitgehaald wordt.

Je moet gewoon voorzichtig het kaartje erin en eruit stoppen, EN zorgen dat het kaartje goed om geplaatst wordt.

Ik kan je de R4DS dus aanraden, maar dat is alleen omdat deze goedkoper is dan de M3. Qua functionaliteit en stevigheid enzo zijn beide kaarten exact hetzelfde.

Mooi betrouwbare shop voor de r4ds is www.sidder.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Zelf heb ik ook vanwege dat veertje de twijfel gehad om niet voor R4DS te gaan. Uiteindelijk toch gedaan met het idee dat een defecte veer onder de garantie valt en dat het probleem naar ik heb begrepen zelfs opgelost kan worden met een plakbandje. Verder speelt het natuurlijk mee dat ik het geheugenkaartje er niet zo heel vaak uithaal. Gewoon volgooien met backups en dan kan ik weer een tijdje vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
En vergeet niet dat updates doorgaans sneller voor de R4DS verschijnen dan voor de M3. De M3 is gewoon een rebadge van de R4Ds, ondersteuning zal waarschijnlijk dan ook altijd beter blijven voor de R4DS aangezien dat het "moederbedrijf" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213297

Modbreakje: *knip*. Geen warez requests ajb. Zie ook hieronder.

[ Voor 80% gewijzigd door F_J_K op 09-08-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Tip: lees de OP eens door voordat je zo'n vraag post.
Waarschuwing
Laat één ding duidelijk zijn: GEEN discussies over of links naar commerciële ROMs of websites die ze hosten. Dit omvat posts als "Werkt commerciële ROM X op flashcart Y?", "Ik heb alle commerciële ROMs uit de complete lijst!" en "Is het downloaden/spelen van commerciële ROMs legaal?". Dit topic gaat over de technische kenmerken en features van de verschillende kaartjes, en vragen/opmerkingen over homebrew software. Geklooi met savegames en het trimmen van ROMs kan volgens mij nog net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Anoniem: 213297 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:12:
Kan iemand mij zeggen of er sites zijn waar voornamelijk Nederlandstalige NDS roms gepost staan?
Ik weet een aantal sites maar staan weinig Nederlandstalige ROMS volgens mij.
Nieuwsgroepen ook geen vetpot wat betreft nederlandstalige.
Iemand een tip?
Dit soort vragen kan hier echt niet. Daarbij zijn er amper specifieke Nederlandse roms. Als er al een nederlandse taal beschikbaar is zit deze verwerkt in de EU versie van een spel. Zoek daar maar op in google, want dit soort discussies zijn hier niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
Oke, zo te horen zijn jullie eensgezind wat betreft de R4DS dus dan ga ik die maar aanschaffen, tenminste wanneer er weer ergens voorraad is... :P

Nog een vraagje, het geheugen kaartje is een standaard Micro-SD kaartje als ik me niet vergis, maar op de diverse sites die de R4 in combinatie met een 2GB kaartje aanbieden staat nergens vermeld welk merk kaartje dit is en wat de snelheid van dat kaartje is.

Ik heb namelijk liever geen Sandisk kaartje omdat zowel ik als een aantal van mijn collega's hier nogal negatieve ervaringen mee hebben, ik praat dan wel over SD kaarten en dus niet over Micro-SD kaarten maar goed dat negatieve gevoel blijft zal ik maar zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
  • Laatst online: 18-11-2020
digital8 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 17:33:
Nog een vraagje, het geheugen kaartje is een standaard Micro-SD kaartje als ik me niet vergis, maar op de diverse sites die de R4 in combinatie met een 2GB kaartje aanbieden staat nergens vermeld welk merk kaartje dit is en wat de snelheid van dat kaartje is.
Schijnbaar hebben geheugenkaartjes uit Japan de voorkeur. Ik krijg bij sidder.nl een kaartje van Kingston (1GB), welke in Japan zijn gefabriceerd, en die werken perfect. Als je het helemaal zeker wil weten, kun je zelf zo'n kaartje uitzoeken bij je plaatselijke leverancier. Dan kun je meteen zien in welk land ze zijn gemaakt. Of je mailt even de verschillende leveranciers of zij je kunnen vertellen welk kaartje ze leveren.

I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
Ik denkt dat ik het geheugen gewoon los van de R4 bestel dan weet ik iig zeker dat ik Kingston geheugen heb, daar heb ik al meerdere kaartjes en memory stick's van besteld en nog nooit iemand horen klagen dus, iig bedankt voor de reply... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-06 09:14
Ik heb sinds gisteren de ds fire link. Maar ik kan helemala geen spellen erop zetten. Zodra ik een file tranfer start dan loopt mijn PC vast.

Ik heb het ook op mijn Mac geprobeerd maar daar gebeurd ook hetzelfde. Daar crashed de finder gewoon en reageert de Nintendo niet meer.

Iemand die dit zelfde probleem heeft (gehad) en weet iemand hoe dit op te lossen? Ik snap er helemaal niks van...

*EDIT*
Ondertussen kan dit al niet eens meer. Heb een update gedraait en nu start helemaal niets meer. Krijg een error: Not format! melding. Ik heb gewoon de officiele update gedraait :'( Ik kan hem nu helemaal niet meer mounten...wat nu??

Wat een gezeik zeg...wordt waarschijnlijk een nieuwe kopen...en dat na 1 dag :(

[ Voor 28% gewijzigd door Splendid op 10-08-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Splendid schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:36:
Ik heb sinds gisteren de ds fire link. Maar ik kan helemala geen spellen erop zetten. Zodra ik een file tranfer start dan loopt mijn PC vast.

Ik heb het ook op mijn Mac geprobeerd maar daar gebeurd ook hetzelfde. Daar crashed de finder gewoon en reageert de Nintendo niet meer.

Iemand die dit zelfde probleem heeft (gehad) en weet iemand hoe dit op te lossen? Ik snap er helemaal niks van...

*EDIT*
Ondertussen kan dit al niet eens meer. Heb een update gedraait en nu start helemaal niets meer. Krijg een error: Not format! melding. Ik heb gewoon de officiele update gedraait :'( Ik kan hem nu helemaal niet meer mounten...wat nu??

Wat een gezeik zeg...wordt waarschijnlijk een nieuwe kopen...en dat na 1 dag :(
Heb je er geen garantie op dan? Das wel klote dat ie t niet doet. R4DS FTW (nee ik ben geen fanboy O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Sander1991 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:44:
[...]

Heb je er geen garantie op dan? Das wel klote dat ie t niet doet. R4DS FTW (nee ik ben geen fanboy O-) )
Geen fanboy, maar je hebt wel gelijk. De R4DS KAN niet stuk, want alles staat op het geheugenkaartje, inclusief het besturingssysteem. En hij is nog goedkoper ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-06 09:14
Sander1991 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:44:
[...]

Ik heb even contact met de winkel opgenomen, ik kan de kaart omruilen voor een nieuwe. Meteen maar voor de R4DS gekozen. 2GB versie. Bedankt voor jullie reacties en ik hoop dat deze wel naar behoren gaat werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 14:29
Kep nog een klein vraagje. Ik wil vanmiddag een ds lite kopen bij de mediamarkt, maar kan je daar ook meteen LCD Protector voor je touchscreen kopen? En zit daar nog verschil in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
  • Laatst online: 18-11-2020
KeeP IT ReaL schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:20:
Kep nog een klein vraagje. Ik wil vanmiddag een ds lite kopen bij de mediamarkt, maar kan je daar ook meteen LCD Protector voor je touchscreen kopen? En zit daar nog verschil in?
Ik heb protectors van Hori gekocht bij Bol.com en die werken prima. Ik heb op talloze plaatsen in ieder geval gelezen dat Hori aan te raden is en nu ik ze zelf gebruik ben ik er ook erg tevreden mee. En ik moest bij Bol.com toch nog iets hebben dus heb ik deze er maar meteen bij besteld toen.

I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KeeP IT ReaL schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:20:
Bij de Mediamarkt hebben ze horiprotectors voor ong 10 euro en die zijn zover ik weet wel ong het best.
Veel plezier met je Ds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 14:29
thnx voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:12
Splendid schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:06:
[...]

Ik heb even contact met de winkel opgenomen, ik kan de kaart omruilen voor een nieuwe. Meteen maar voor de R4DS gekozen. 2GB versie. Bedankt voor jullie reacties en ik hoop dat deze wel naar behoren gaat werken :)
je bedoelt MET een 2GB kaartje.. heeft geen ingebouwd geheugen.. (vind ik een voordeel..)

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labien
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
ik probeer middels de R4 kaart te internetten, maar hij vraagt om de geheugenuitbreiding.
heeft iemand hier misschien een oplossing voor. Volgens de kenners is het een instelling die gewijzigd moet worden.

Kan iemand me helpen..

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Om de Opera browser te draaien heb je sowieso meer RAM nodig dan de DS zelf heeft.
Het is inderdaad een instelling, maar die zoekt dan niet naar een Opera RAM cart, maar een ander geheugen cart zoals een 3-in1 met 32MB RAM.

Iig, dat is wat ik er altijd van begrepen heb.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 08:22

jelbo

Hij doet het niet!

Topicstarter
Labien schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 07:39:
ik probeer middels de R4 kaart te internetten, maar hij vraagt om de geheugenuitbreiding.
heeft iemand hier misschien een oplossing voor. Volgens de kenners is het een instelling die gewijzigd moet worden.

Kan iemand me helpen..

bedankt
Je hebt een SLOT-2 kaart nodig met RAM. Ofwel de officiële Opera RAM Pak, of een M3 (non-Pro), SuperCard (non-Rumble), EZ-Flash IV (non-nogwat) of EZ-Flash 3in1 icm een patch op de Opera ROM.

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

Kan iemand mij vertellen of ik ook met de r4ds online kan spelen? :)
Ik heb al eens gezocht, maar kon niets vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door iro op 18-08-2007 13:20 ]

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:10

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

iro schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 13:20:
Kan iemand mij vertellen of ik ook met de r4ds online kan spelen? :)
Ik heb al eens gezocht, maar kon niets vinden.
Dit is naar mijn weten gewoon mogelijk, met picross is het me gewoon gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro

iro

SandaX schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 13:22:
[...]

Dit is naar mijn weten gewoon mogelijk, met picross is het me gewoon gelukt.
Ok, ik heb namelijk vandaag mijn R4ds + 1gb kingston binnen gekregen :D.
Ik ga volgende maand de NDS halen :), dan kan ik ook mooi de wifi-usb connector halen of anders eventueel gewoon een wirelessmodem ergens halen :9.

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230305

Hoi ik ben pas nieuw :*) en ik wil een R4DS aanschaffen.
Waar is de beste plaats waar ik dat kan kopen voor Belgie.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 230305 op 19-08-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Anoniem: 230305 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 19:57:
Hoi ik ben pas nieuw :*) en ik wil een R4DS aanschaffen.
Waar is de beste plaats waar ik dat kan kopen voor Belgie.
Als je geduld hebt Dealextreme (amerikaanse webshop, duurt 2-3 weken voordat je hem hebt, wel ontzettend goedkoop) of anders Sidderwebshop (duurt 3-5 werkdagen voordat je hem hebt, wel duurder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke bedankt ,maar is sidderwebshop betrouwbaar :| ?
Want ik zou de R4DS wille hebbe voor de vakantie om is . ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 230305 op 19-08-2007 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Laatst online: 04-06 16:51
Anoniem: 230305 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 20:26:
Oke bedankt ,maar is sidderwebshop betrouwbaar :| ?
Want ik zou de R4DS wille hebbe voor de vakantie om is . ;)
Ik heb er 4 besteld bij sidderwebshop, had er ook niet veel vertrouwen in maar ik had ze in een week binnen supper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aah ok, kdenk da ik hem dan bij sidderwebshop ga kopen.
Dan moet ik alleen maar hopen dat het aan komt.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 230305 op 19-08-2007 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Heb ook net 20 minuten geleden besteld bij Sidder.nl.
Ben zeer benieuwd :)

ook even een kort vraagje:
Is het wel mogelijk om multiplayer te spelen via een tweede DS in de buurt?
dus bij de volgende situatie:
Ik heb de R4DS met Pokemon Diamond (back-up), mijn zusje heeft Pokemon Pearl (legaal, geen backup). Kan ik dan wel met haar vechten en pokemons ruilen?

Zelfde bij Mario Kart DS, kan ik dan ook gewoon tegen haar racen als ik mijn back-up gebruik en zei haar legale game?

Alvast bedankt (alweer) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireMotion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

FireMotion

De wereld is een plaatje.

Anoniem: 230305 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 20:33:
aah ok, kdenk da ik hem dan bij sidderwebshop ga kopen.
Dan moet ik alleen maar hopen dat het aan komt.
Verschillende mensen raden Sidder aan. Als we er geen vertrouwen in hadden of we vinden die webshop niet betrouwbaar, dan hadden we het toch ook niet aangeraden? :P
Cubic X schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 20:39: (..) ook even een kort vraagje:
Is het wel mogelijk om multiplayer te spelen via een tweede DS in de buurt? (..)
Als mensen nu eens gewoon eerst zoeken, en dan vragen... Op de R4DS website (gewoon via een zoekmachine bereikbaar) of r4ds.com, staat bij de laatste Engelse update gewoon "Full download play support". En gewoon multiplayer moet volgens mij ook dus kunnen.

En als het gewoon niet werkt, dan koop je het spel toch nogmaals origineel?

[ Voor 32% gewijzigd door FireMotion op 19-08-2007 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Cubic X schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 20:39:
Ik heb de R4DS met Pokemon Diamond (back-up), mijn zusje heeft Pokemon Pearl (legaal, geen backup). Kan ik dan wel met haar vechten en pokemons ruilen?

Zelfde bij Mario Kart DS, kan ik dan ook gewoon tegen haar racen als ik mijn back-up gebruik en zei haar legale game?
Zoals Firemotion zei:
Ja, dit kan, met de nieuwste kernel. Als je je roms trimt, moet je wel opletten dat je de nieuwste officiele trimmer van R4 gebruikt. Andere trimmers halen het certificaat voor download play weg. Je moet dus je roms óf niet trimmen, óf met de officiele v0.2 van R4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
FireMotion schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 21:30:
Als mensen nu eens gewoon eerst zoeken, en dan vragen... Op de R4DS website (gewoon via een zoekmachine bereikbaar) of r4ds.com, staat bij de laatste Engelse update gewoon "Full download play support". En gewoon multiplayer moet volgens mij ook dus kunnen.

En als het gewoon niet werkt, dan koop je het spel toch nogmaals origineel?
Oh, ik zocht wel op de site en zag dat inderdaad staan. Ik ging er alleen van uit dat, dat betekende dat ik alleen multiplayer kan doen met 1 cardridge. Dus alleen met Mario Kart DS dat ik dan een gedeelte stream (voorbeeldje).

In ieder geval bedankt :)
PolluxDKB schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 21:46:
[...]

Zoals Firemotion zei:
Ja, dit kan, met de nieuwste kernel. Als je je roms trimt, moet je wel opletten dat je de nieuwste officiele trimmer van R4 gebruikt. Andere trimmers halen het certificaat voor download play weg. Je moet dus je roms óf niet trimmen, óf met de officiele v0.2 van R4.
Ook bedankt voor de informatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro

iro

Gekocht bij Sidder, woensdag besteld en betaald en afgelopen zaterdag in huis.
Ik ben toen meteen de DS gaan halen, inmiddels draaien 22 spellen perfect erop :D.

Ik vind Sidder een perfecte webshop om te bestellen! :)

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
iro schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:16:
Gekocht bij Sidder, woensdag besteld en betaald en afgelopen zaterdag in huis.
Ik ben toen meteen de DS gaan halen, inmiddels draaien 22 spellen perfect erop :D.

Ik vind Sidder een perfecte webshop om te bestellen! :)
Dat doet me goed om te horen. Ik heb gisteren besteld en betaald via Ideal, maar de status staat nog steeds op 'nieuw' en me betaling is dan nog niet verwerkt. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro

iro

Cubic X schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:30:
[...]

Dat doet me goed om te horen. Ik heb gisteren besteld en betaald via Ideal, maar de status staat nog steeds op 'nieuw' en me betaling is dan nog niet verwerkt. Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren :)
Ja, ik denk dat er een probleem is bij de webshop van sidder. Mijn status staat ook nog steeds op 'wordt verwerkt' 8)7

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
*Zucht* het zit me weer eens mee...

Zet DS met R4DS aan, start rom, rom hangt tijdens laden.
Zet DS uit en aan, R4DS boot niet meer.
MicroSD (Kingston 2GB) wordt niet meer herkend door m'n pc... lijkt mij op een dooie SD kaart :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 10:26
Redje schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:15:
*Zucht* het zit me weer eens mee...

Zet DS met R4DS aan, start rom, rom hangt tijdens laden.
Zet DS uit en aan, R4DS boot niet meer.
MicroSD (Kingston 2GB) wordt niet meer herkend door m'n pc... lijkt mij op een dooie SD kaart :?
Formatteren werkt dus ook niet? Zit ie wel goed in de cardreader?

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Jozz schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:32:
[...]

Formatteren werkt dus ook niet? Zit ie wel goed in de cardreader?
Als ik hem wil formatteren krijg ik de melding dat ik een disk moet plaatsen, ook m'n mobieltje herkent de kaart niet.
Ik gebruik de meegeleverde (bij R4DS) usb cardreader en een ander (512MB) kaartje werkt prima, zowel in de pc als in de DS... echt vaag.
Je zou zeggen er kan weinig aan stuk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Redje, ik heb t zelfde probleem al 2 keer gehad maar met het enige verschil dat ik ze wel kon formatteren gewoon in windows. Sindsdien maak ik regelmatig backups van savegames ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Redje schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 12:39:
[...]

Als ik hem wil formatteren krijg ik de melding dat ik een disk moet plaatsen, ook m'n mobieltje herkent de kaart niet.
Ik gebruik de meegeleverde (bij R4DS) usb cardreader en een ander (512MB) kaartje werkt prima, zowel in de pc als in de DS... echt vaag.
Je zou zeggen er kan weinig aan stuk gaan.
Die cardreader die bij de R4DS wordt geleverd kan de oorzaak zijn: deze wordt nogal warm, wat het kaartje kan beschadigen.
het beste kun je gewoon een SD-adapter gebruiken in een gewone cardreader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
DaSaN schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 15:56:
[...]

Die cardreader die bij de R4DS wordt geleverd kan de oorzaak zijn: deze wordt nogal warm, wat het kaartje kan beschadigen.
het beste kun je gewoon een SD-adapter gebruiken in een gewone cardreader.
Zou kunnen.
Alleen helaas werkte het 2GB kaartje niet in de standaard meegeleverde SD-adapter ism. m'n Apacer cardreader die in m'n pc zit.
Het 512MB kaartje in SD-adapter werkt wel gewoon prima, ook weer zoiets vaags 8)7

Heb iig het kaartje retour gestuurd, kan er weinig meer van maken ;)
Even behelpen maar met 512MB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05 08:02
Zit er nog snelheidsverschil in tussen een slot 1 en slot 2 kaart als je ds spellen wilt spelen?
Pagina: 1 ... 12 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.