En _weer_ is mn SD kaartje corrupt geraakt in mn R4DS. zou dat nou aan die R4 liggen of aan t kaartje erin? Was klaar met n potje mario wifi en daarna ging mn scherm zwart en kaart corrupt

Ligt denk ik aan je kaartje, ik speel namelijk regelmatig hetzelfde spel via wifi en heb nooit problemen.Cartman! schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:26:
En _weer_ is mn SD kaartje corrupt geraakt in mn R4DS. zou dat nou aan die R4 liggen of aan t kaartje erin? Was klaar met n potje mario wifi en daarna ging mn scherm zwart en kaart corrupt
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Verwijderd
Ik DENK ook dat het aan het kaartje ligt... goed lezen heIcekiller2k6 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 10:57:
hij heeft versie kaartje gezegd en ook geen md5 hash van het spel dus je kunt onmogelijk weten of het aan het spel ligt..
Ikzelf heb de R4DS en die bevalt me uitermate goed: hij werkt 100% probleemloos en was ook behoorlijk goedkoop.Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 20:28:
hello,
heb sinds gisteren m'n nds eindelijk in mijn bezit.
nu zit ik te twijfelen welke backup tool ik nu zou kopen.
ik twijfel eigenlijk tussen 2
de ds firelink
en de R4 Revolution
welke van de 2 zouden jullie aanraden ?
greets
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Verwijderd
Jawor, probeer eens VBA.Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 22:47:
Hallo,
ik heb een NDS Lite en een R4 cartrigde.
Bestaan er (goede) GBA emulators?
Alvast bedankt
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 12:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Arunia op 11-07-2007 08:57 ]
Verwijderd
Als je de EZ-flash V als passcard wil gebruiken moet je dat instellen, misschien is dat ook zo voor de R4?Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:43:
Ik heb een klein probleempje. Ik had een CycloDS voor slot 2 gekocht, en er stond bij dat hij met elke geflashte NDS cartridge of passcard zou werken, maar hij doet het dus mooi niet met mijn R4DS. Nu will ik de EZFlash V plus de 3 in 1 expansion proberen, maar ik kan geen enkele (web)winkel vinden die het in nederland verkoopt. Weten jullie er misschien een? En als je toch bezig bent, weet je ook iemand die mijn R4 daarna van me wil overnemen?
Verwijderd
Kan je mij vertellen hoe ik dat moet doen dan? Ik ben niet zo'n genie met mods ^^;Karlok[JY-616] schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:47:
[...]
Als je de EZ-flash V als passcard wil gebruiken moet je dat instellen, misschien is dat ook zo voor de R4?
[ Voor 28% gewijzigd door ikbenwouter op 12-07-2007 17:49 ]
........................................................................................................................................................
Verwijderd
Sorry, maar dat werkt nou juist niet. Ik heb het al geprobeerd. Hij wil de spellen wel starten, maar na het Gameboy logo blijft het spel hangen op een wit scherm.ikbenwouter schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 17:45:
Als je de EZ5 als passcard wilt gebruiken: houdt R ingedrukt als je de EZ5 aanklikt in je DS en volg de stappen op je scherm (ik geloof R ingedrukt houden en dan A klikken voor pass mode).
Laat maar, je vraagt het voor de R4. Voor de R4 is het helemaal simpel, gewoon de R4 opstarten en als derde optie kun je Boot Slot2 card kiezen.
scheelt iets met je SD kaartje vermoed ik..Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:55:
Hier is mijn laatste poging met de nieuwste R4 software:
Ik heb het spel in het geheugen geladen, maar het blijft na het Gameboy logo hangen op een wit scherm. Na een reset zie ik nu een reeks rare tekens waar het ingeladen spel hoort te staan. Zoiets: ??????????? ~ (in card)
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Verwijderd
Verwijderd
Heb net mijn 2 GB microsd binnen (Kingston), werkt perfect in combinatie met de EZFlashVVerwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:50:
Oke bedankt.
En zijn die 2gb kaartjes veel langzamer? want iemand zei dat ik beter 1gb kon nemen omdat het sneller is
Verwijderd
Verwijderd
Hier kan je hem nog wel bestellen.Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:43:
.... Nu will ik de EZFlash V plus de 3 in 1 expansion proberen, maar ik kan geen enkele (web)winkel vinden die het in nederland verkoopt. Weten jullie er misschien een? ....
Agree to disagree... | Sort that one out!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja, werkend icm. EZ-Flash VVerwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:34:
Heeft iemand de DS browser (eur) al werkend gekregen met de ez-flash 3in1 tool?
Ik krijg hem niet werkent. Ik las dat de rom zelf gewoon zou moeten werken.. het schijnt dat de orginele kaart van de ds browser niet werkt met de ez-flash 3in1..
Hier is de oplossingVerwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 18:41:
Heel erg bedankt voor de link. Ik zal hem gelijk bestellen. Enne, ja, ik weet dat het ook met de R4 kan. Ik heb de tutorial gelezen en geprobeerd op de CycloDS, maar dat werkte helaas niet. Nu moet ik dat ding nog kwijt zien te raken~
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:08:
weet iemand nog een plek om een cyclods te kopen, ik zoek me een ongeluk maar hij is nergens op voorraad, en ik ben zo ongeduldig :-)
Verwijderd
Bedoel je deze ?zAo schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 18:17:
Kan iemand mij vertellen bij welke nederlandse webshop ik die RAM pack (Slot-2) kan kopen? Hij gaat gebruikt worden i.c.m. een R4DS.
Bij productomschrijving staat:
?????????????Navigatie: volledige ondersteuning voor Tom Tom naviagtor, bij aanschaf bleutooth device en bleutooth gps muis
Dat vond ik ook al vaag jah.. lijkt me sterk.. bluetooth & TomTom???Navigatie: volledige ondersteuning voor Tom Tom naviagtor, bij aanschaf bleutooth device en bleutooth gps muis
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Yeah, right...Tom Tom Nav 6.0 of hoger via Bleutooth GPS muis en Bleutooth dongle voor de NDS/ NDS Lite
Tis een letterlijke copy-paste vanuit mijn e-mailVerwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 09:48:
wat is bleutooth dan?
[ Voor 8% gewijzigd door nitpicker op 18-07-2007 09:55 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Sinds de nieuwe kernel hoef je alleen nog maar de nieuwse save file database updaten welke bij elke nieuwe game vrijwel instant in een topic staat op het EZ-Flash forum op sosuke.com dus ik vind de ondersteuning juist geweldig!harley schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 13:02:
Ben niet ontevreden met mijn EZV maar je moet hem constant updaten een de ondersteuning hierin vind ik vrij matig.
........................................................................................................................................................
Verwijderd
dat snap ik, maar wat is hetnitpicker schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 09:50:
[...]
Tis een letterlijke copy-paste vanuit mijn e-mail
het staat zelfs zo op hun site!
r4ds.com draait gewoon en de engelse versie van de site staat altijd op http://r4ds.com/index-en.htmDaSaN schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:37:
Hey, ik zie dat zowel www.r4ds.net als www.r4ds.com offline zijn. Wat zou dit betekenen?
Zullen ze gedwongen zijn door Nintendo om hun activiteiten te staken? Hoop van niet...
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Werkt de rumble ook? en kun je er ook de Operabrowser mee gebruiken?kNarf_ schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:01:
Ik heb gisteren de EZ Flash V 3 in 1 expansion binnengekregen en ik kan zeggen dat het in combinatie met een R4DS allemaal perfect werkt hoor
Let wel op dat je sommige GBA spellen (mario advance, minish cap etc.) eerst even moet patchen met EZ4client, anders kun je niet opslaan en zullen deze spellen helemaal niet werken. Maar de GBA spellen zijn heel makkelijk naar de flashcard te transferren met gbaldr, er kan weliswaar 1 spel tegelijk op maar aangezien het overzetten van een spel van de microSD naar de flashcard niet zo lang duurt en je savegames gewoon bewaard blijven is dit eigenlijk nauwelijks een probleem.
Aanrader dus, deze expansion.
Verwijderd
Vraag ik me ook af, nog nergens gezien op Nederlandse sites in ieder geval.Digital-DNA schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 18:17:
Kun je dat ding ook ergens in Nederland kopen?
Rumble weet ik niet, heb het nog niet werkend gekregen. Opera werkt perfect.Digital-DNA schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 18:17:
[...]
Werkt de rumble ook? en kun je er ook de Operabrowser mee gebruiken?
Kun je dat ding ook ergens in Nederland kopen?
Verwijderd
R4 is er ook in het witDigital-DNA schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:41:
aha,
Wel jammer dat ie zwart is, of kun je de placeholder er misschien omheen pielen zodat je 'm helemaal niet meer ziet?
De R4 is toch ook alleen zwart?, de M3 simply is wel wit. Aangezien ze verder praktisch even goed zijn kan dat de doorslag geven
Verwijderd
Zelf heb ik een grijze cartridge, het lijkt er maar van af te hangen uit welke batch je R4 komt.
Afaik was hij dat. Tegenwoordig enkel nog maar grijs. Eerder kreeg je een grijze en een witte cover erbij.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Daar wordt alleen de R4DS aangeboden, werkt die hetzelfde en evengoed (of beter) dan de M3 Simply?
zelfde hardware enkel software is anders.. en momenteel brengt r4ds sneller firmware updates uit..Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 19:25:
[...]
Daar wordt alleen de R4DS aangeboden, werkt die hetzelfde en evengoed (of beter) dan de M3 Simply?
En wat is de verzend tijd bij deze winkel? zijn ze op vooraad? zie ik nergens staan...
Omdat het 85 Euro is voor 2 kaartjes, en ik de specs naast elkaar heb gelegd en kwam tot de conclusie dat de CycloDS gewoon net wat meer opties bood voor mij op dat moment.Schweino schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 17:23:
waarom zou je in godsnaam 85 euro voor een clycloDS betalen als je de R4DS voor nog geen 25 euro in huis kan hebben?
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Geen idee...cc12 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 17:29:
Waarom staat de r4ds niet in de excel en pdf lijst van backup tools?
De CycloDS Evolution ondersteund SDHC kaartjes, de R4DS naar mijn weten niet.cc12 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 17:29:
Worden er ook SDHC kaartjes ondersteund of alleen sd kaartjes met minder geheugen?
Nee, deze is er niet, en zal op dit moment altijd i.c.m. een slot 2 variant gedaan moeten worden.cc12 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 17:29:
Is er ook al een slot 1 versie die GBA spellen ondersteund?
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door coptician op 23-07-2007 22:47 ]
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Standaard vragen inderdaad. Als je dit hele topic nu eens op je gemak leest, dan zal alles je duidelijk wordencoptician schreef op maandag 23 juli 2007 @ 22:45:
Ja, standaard vragen, ach, over een jaartje ben ik misschien geen newbie op dit gebied meer.
Agree to disagree... | Sort that one out!
Met mijn supercard lite en Ezflash 5 kan ik op de DS niks verwijderen. Misschien dat dat ook op de R4 zo is.Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:59:
Ff een vraagje waar ik niks over kan vinden...is het mogelijk om de r4ds zo in te stellen dat je geen spellen kan verwijderen in het menu ?
Ik ben nu voor een kleine meid wat spellen erop aan het zetten maar volgens mij gooit die het er zo weer af als daar geen beveiliging op zit ?
Misschien mis ik gewoon ff ergens iets ?
Verwijderd
Nee was het maar waarKarlok[JY-616] schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:27:
[...]
Met mijn supercard lite en Ezflash 5 kan ik op de DS niks verwijderen. Misschien dat dat ook op de R4 zo is.
Verwijderd
Ja daar heb je een punt iddCobra_Lup schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 22:20:
Het mooie van die Backup Tools is dat je ook een backup van je backup kan maken (bijv. op je PC)
Een 5 jarig meisje snapt best wel als ze spelletjes gewist heeft en dat ze die dan niet meer kan spelen, dat ze dat een 2e keer niet meer moet doen, omdat ze dan moet wachten totdat papa thuis is.
Read-only bestanden zijn natuurlijk gewoon te wissen.Cobra_Lup schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 17:21:
Je kan in ieder geval proberen om op de PC de rom's read only te maken, ik weet niet of de r4ds hier zich wat van aantrekt, maar je kan het iig proberen.
Geen idee, maar wel in mijn beginners guidecc12 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 17:29:
Waarom staat de r4ds niet in de excel en pdf lijst van backup tools?
NEE, als je had gegoogled had je dat kunnen vinden inclusief VEEL uitleg waarom nietIs er ook al een slot 1 versie die GBA spellen ondersteund?
Owner of http://scorpei.com/
De M3 = de R4 met het enige verschil een lijntje van de chip in het midden naar ground (en nog eentje maar dat is voor taal). Je kan dit simpel testen door een binary compare te doen van de firmware of mooi een tooltje downloaden dat dat voor jou doet en het op een correcte manier patched.
Zeker wel, http://natrium42.com/blog/?p=45Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:40:
Dat trekt die DS echt niet....
Ik gebruik firmware v1.07 waar de delete functie niet aanwezig is.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:41:
[...]
Nee was het maar waarik heb hem zelf namelijk ook en als je X indrukt ipv A dan vraagt hij of ik de file wil verwijderen.
Ik zie dat niet goed gaan met een meisje van 5![]()
Of onderschat ik nu de beginnende jeugd ?
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq