* Ring of Acheron (Exclusive In-Game Item) – The Ring of Acheron is an exclusive in-game item which will only ever be available in the Collectors Edition. Stemming from the ancient civilization of Acheron, the ring offers special XP and stamina enhancements for players, making it a powerful companion on the brutal journey through Hyboria.
quote:
A magic ring giving +2% exp earn rate and 3% stamina regen
Ik denk dat je niet hoeft te verwachten dat je in de general beta komt tot misschien op z'n positiefst 1 week voor release ivm server stress testen. De meeste general beta testers die ik nu ben tegen gekomen komen namelijk uit de technical beta. Iedereen die daar bijdraagt aan bug reporting wordt bekeken en eventueel toegevoegd aan de general beta.
Gewoon kopen trouwens AOC. Hij is 10 euro goedkoper dan de gemiddelde game en je krijgt er een gratis maand spelen bij. Dat is al meer content als je veel speelt dan de gemiddelde game. Je moet alleen wel een behoorlijk systeem hebben.
Ik denk dat je zonder 2gb ram dit spel niet hoeft te gaan proberen. Qua graphics trek ik het goed momenteel op een ATi Radeon 1950 Pro. 25 FPS met FSAA op 2x en AF op 4x en shadows op low. De rest wel bijna allemaal maximaal.
Raffuhl wijzigde dit bericht 26-03-2008 09:35 (23%)