Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
JeanLucPicard schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:02:
De graphics van WAR zien er _nog_ crap uit, als je recente filmpjes bekijkt(conventies/beurzen etc) zie je dat er zeker grote vooruitgang in zit. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik verwacht dat AoC er veel beter uit gaat zien in opzichte van WAR.

Ik plan beiden spellen te gaan spelen, hoewel ik moet toegeven dat ik op het moment meer naar WAR neig door de grotere focus op PvP, en ik het Warhammer universum gewoon harstikke leuk vind :) .
In AoC zal in de borderlnands ook een grote hoeveelheid pvp zijn, dit zal zijn in de vorm van:
- Battlekeeps (gemaakt door players en die zijn door alles en iedereen aan te vallen)
- Battle Towers (kleinere versie van de Battlekeeps)
- Cities (maar nog niet bekend of die door players of alleen door NPC's aangevallen worden)

Standaard PvP in Borderlands.

WAR PvP:
- Keep sieges
- City sieges (Alleen te bereiken als je de overhand hebt in de Tier 4 area's)
- normal PvP

Reg. datum: 28 november 2004

Betekent dit dat als je niet aan PvP wil doen je eigenlijk niet bij Conan moet zijn?

quote:
am2 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:49:
Betekent dit dat als je niet aan PvP wil doen je eigenlijk niet bij Conan moet zijn?
Nee, er is genoeg te doen in AoC met PvE, 20+ instances, 8 raid instances... crafting etc etc...

quote:
Psyblade schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:36:
@blackEye

Helaas was er tijdens de TG'08 van afgelopen woensdag geen film gemaakt van de presentatie die ze in Noorwegen hadden. Dus ik zal het proberen uit te leggen.

Tijdens het spelen zul je de NPC's zien rondlopen, dronken worden en naar buiten lopen uit een bar om dingen te doen. De hele wereld is ten alle tijden bezig en dat merk je. Op het moment dat je het spel begint heb je meteen het gevoel dat je in een wereld beland en niet doelloos 15 konijntje moet gaan afmaken. Het is ook meteen een verhaal waar je in terecht komt (een zeer grote plus).

Ik ben tot nu toe nog niet echt bezig geweest met de wereld verkennen, meer met kijken welke class ik ga spelen voor release en hoe die speelt :) En je zult wel een NPC zien met de vraagtekens maar dat zal je altijd zien. NPC's die dingen verkopen zijn tijdens de nacht cyclussen ook gewoon gesloten.

Ook zijn de eerste 20 lvl's een soort Single-player missie (dit om je class te ontdekken en om leren gaan met het spel :).

De wereld zoals nu aangekondigd is 300km2 groot. En je gaat door middel van fast travel naar verschillende gebieden en je zult hele grote verschillen zien. Van de oude Egypte naar bergen met sneeuw van de barbarians.

Bereid je maar voor op een uitgebreid verhaal, story line en wereld :)
STOER! dank je :) kan niet wachten

AMD XP 3000+@2200 (10x220) >><< Twinmoss PC3200 2x256mb (2,5|3|3|7) >><< ASUS A7N8X Rev 2 >><< Club 3d ATI 9700 PRO@360.0/342.0 >><< Lian Li 6070A >><< Termaltake vulcano 11+ (35ºC idle/45ºC stre

De release begint te naderen jongens en meisjes, ik kijk er naar uit _/-\o_

Onlangs nog wat filmpjes en screens gezien, man wat zien die omgevingen er lekker gelikt uit, ik kan niet wachten om al die mooie landschappen en bouwwerken te aanschouwen.

ik heb in de beta nu eindelijk eens flink kunnen spelen met een aantal classes. Ik kan 'niet'-inhoudelijk misschien nog wel wat over de game uit de doeken doen als er mensen zijn met vragen.

Ik heb wel het idee in ieder geval dat deze game het hart van de '(serieuze) volwassen WoW-gamer' gaat veroveren als ze alle performance probleempjes krijgen opgelost. Vooral de gamers die daarmee destijds hun instap in MMO PvP hebben gemaakt. Ook oude DAoC en SWG spelers zal het wel trekken denk ik. Het heeft allemaal wel overeenkomstige elementen.

Raffuhl wijzigde dit bericht 25-03-2008 13:57 (20%)

Age of Conan - Flipmode the Herald of Xotli - No Win Scenario - Fury EU PvP server

quote:
Raffuhl schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 13:49:
ik heb in de beta nu eindelijk eens flink kunnen spelen met een aantal classes. Ik kan 'niet'-inhoudelijk misschien nog wel wat over de game uit de doeken doen als er mensen zijn met vragen.

Ik heb wel het idee in ieder geval dat deze game het hart van de '(serieuze) volwassen WoW-gamer' gaat veroveren als ze alle performance probleempjes krijgen opgelost.
Ik heb helaas de beta niet mogen proberen, maar heb hem wel gepre-ordered en hoop dat het klopt wat je zegt :)

AMD64 4000+@3GHz | Asus A8N-E | 88000GTX XT | 2GB Kingston | 680GB HD | 22" Samsung TFT | Tagan 480-U22

Trotse oom

Ik heb het nog nergens kunnen vinden (en misschien heb ik er overheen gelezen in dit topic) maar komt er nou ook een CE uit van dit spel?

Nu weet ik wel zeker dat mijn pc het niet volledig trekt maar dat hoeft ook niet. Als het spel me maar genoeg naar binnen trekt zijn graphics voor mij van ondergeschikt belang. (WiC deed dat ook bij mij, had zowat alles op laag maar heb het in één ruk uitgespeeld)

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

quote:
TroonStaal schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:03:
Ik heb het nog nergens kunnen vinden (en misschien heb ik er overheen gelezen in dit topic) maar komt er nou ook een CE uit van dit spel?

Nu weet ik wel zeker dat mijn pc het niet volledig trekt maar dat hoeft ook niet. Als het spel me maar genoeg naar binnen trekt zijn graphics voor mij van ondergeschikt belang. (WiC deed dat ook bij mij, had zowat alles op laag maar heb het in één ruk uitgespeeld)
Simpelweg googlen op "conan collectors" geeft je direct antwoord Herr Thronstahl..

AMD64 4000+@3GHz | Asus A8N-E | 88000GTX XT | 2GB Kingston | 680GB HD | 22" Samsung TFT | Tagan 480-U22

CE geeft je een drinking cape. Dus echt wel de moeite waard! :D

Age of Conan - Flipmode the Herald of Xotli - No Win Scenario - Fury EU PvP server

Carpe Noctem

Bij DB kun je de CE bestellen

Klanten die hun Age of Conan Collectorsbox preorderen via de dynabyte website krijgen 72 uur voor de releasedatum een code om de killer rhino te activeren. Eidos zal via e-mail deze code toesturen. Deze actie is opgezet door Eidos. Het is belangrijk dat bij reservering een e-mailadres bekend is.

Losse timecards 60 dagen zijn beschikbaar deze kosten Euro 24,99. Inhoud Collectors edition: het spel (2 DVDs), bonusmateriaal (1 CD), soundtrack (1 CD), handleiding (128 paginas), artbook (124 paginas), 5 Buddy kaarten (10 dagen gratis trail), 30 dagen abonnement, exclusieve ingame content: 1 XP Ring, waardoor uw personage zich sneller ontwikkeld, exclusief muntstuk uit Hyboria en een kaart van Hyboria in een leren map.

In Age of Conan: Hyborian Adventures stapt u in een duistere barbaarse
wereld. In een wereld die gevuld is met wrede goden, mythische
schepselen, verloren beschavingen en een worstelend menselijk ras,
heeft de machtige barbaar definitief de troon als koning van Aquilonia
gegrepen. Maar het koninkrijk van Conan staat op de rand van chaos.
Prijs: ¤ 59,99
Artikelnummer: 614962
Verwacht op: 23-05-2008

Beschikbaarheid: Niet op voorraad, verwacht op 19-05-2008

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Trotse oom

Ha tof, bedankt! 8-)

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

quote:
Raffuhl schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 14:32:
CE geeft je een drinking cape. Dus echt wel de moeite waard! :D
Misschien domme vraag, maar wat is een drinking cape? :p

Weet niet of het gepast is om dit hier te vermelden, maar voor de geinteresseerden is er alvast een Nederlandstalige AoC guild voor volwassen gamers die members zoekt http://www.schildenvriend.com

www.shieldandfriend.com - AoC Guild on Bori (PvE)

http://aoc.wikia.com/wiki/Friday_Update:_The_Drinking_Cape

Of die info nog geheel up-to-date is weet ik niet. Een guildie van mij in onze cross-game guild heeft namelijk gepreorderd bij volgens mij Play.com. Daar krijg je volgens mij een drinking cape bij. In NL krijg je iig een XP ring zoals al aangegeven.

Vanavond weer even verder met mijn lvl 14 Conqueror. Zo vet! :P

Raffuhl wijzigde dit bericht 26-03-2008 09:14 (72%)

Funky vidi vici!

En wat is een XP ring? :D

En het wordt fucking tijd voor de open beta, want dit wachten is niets zo...ik wil weten of het spel lekker speelt! En de enige die dat kan bepalen voor mezelf ben ik...

FunkyTrip wijzigde dit bericht 26-03-2008 09:17 (77%)

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

* Ring of Acheron (Exclusive In-Game Item) – The Ring of Acheron is an exclusive in-game item which will only ever be available in the Collectors Edition. Stemming from the ancient civilization of Acheron, the ring offers special XP and stamina enhancements for players, making it a powerful companion on the brutal journey through Hyboria.
quote:
A magic ring giving +2% exp earn rate and 3% stamina regen
Ik denk dat je niet hoeft te verwachten dat je in de general beta komt tot misschien op z'n positiefst 1 week voor release ivm server stress testen. De meeste general beta testers die ik nu ben tegen gekomen komen namelijk uit de technical beta. Iedereen die daar bijdraagt aan bug reporting wordt bekeken en eventueel toegevoegd aan de general beta.

Gewoon kopen trouwens AOC. Hij is 10 euro goedkoper dan de gemiddelde game en je krijgt er een gratis maand spelen bij. Dat is al meer content als je veel speelt dan de gemiddelde game. Je moet alleen wel een behoorlijk systeem hebben.

Ik denk dat je zonder 2gb ram dit spel niet hoeft te gaan proberen. Qua graphics trek ik het goed momenteel op een ATi Radeon 1950 Pro. 25 FPS met FSAA op 2x en AF op 4x en shadows op low. De rest wel bijna allemaal maximaal.

Raffuhl wijzigde dit bericht 26-03-2008 09:35 (23%)

Mh Hmph!

Kheb em maar is besteld. Na 2 jaar WoW te hebben gespeeld en een tijdje Lotro ben ik toch wel heel erg benieuwd naar de game. :)

Ik denk dat iedereen die het melee systeem ziet spontaan zin krijgt om een melee class te rollen. Ik vind het echt een geweldig systeem. Normaal ben ik liever de kite class dan de achtervolger, maar daar kan alleen vanwege het pve aspect wel eens verandering in komen.

In deze game is melee gewoon GAAF!

Play.com heeft nu een pre-order waarbij je een Rhino mount bijkrijgt! http://www.play.com/Games...+conan&searchsource=0

MMORPG Addict

quote:
Raffuhl schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 10:01:
Play.com heeft nu een pre-order waarbij je een Rhino mount bijkrijgt! http://www.play.com/Games...+conan&searchsource=0
Het grappige is dat play.com zegt dat het een exclusief item is alleen bij hen verkrijgbaar. Maar bij Dynabyte krijg je er ook gewoon een... :P (play is overigens wel goedkoper hoor).

AoC (Aquilonia RP-PVP): Main lvl 7x Cimmerian Ranger | Proud member of Sanguis Attexo (www.sanguis-attexo.com)

Inderdaad, qua levertijd maakt het niet uit is mijn ervaring, beiden zijn snel met pre-orders. Je wil natuurlijk meteen aan de slag als hij uit is! ;)

Op het forum van onze guild (in WoW) is inmiddels een ware AoC hype ontstaan sinds er mensen in de General Beta terecht zijn gekomen. Ziet er naar uit dat er al ca. 15 personen direct over gaan bij release! Wordt uiteindelijk een PvP FFA EU server als het goed is. Mochten er tegen Mei dus mensen een guild zoeken, dan valt er wel iets te regelen denk ik!

Trotse oom

Feck, ik ga eens vragen bij de lokale gameshop of ze die rhino daar ook krijgen bij de CE. En anders ga ik wel naar Dynabyte. Play is misschien wel goedkoper maar dan moet ik ook langer wachten :P

Ik ben sinds kort begonnen met PotBS en ik vind het een leuk spel. Zeker omdat het principe "meer tijd = sterker" zo sterk niet geldt.

Heb toen ook zitten kijken naar AoC gaat die regel hier wel op?

Edit:
quote:
Deze game heeft een combat systeem wat echt om skills draait. Bij wow is dit niet het geval wat uiterst irritant kan zijn.. voornamelijk omdat er een regel is: Hoe meer je tijd je erin steekt, hoe beter je gear is, hoe sterker je avatar.
Maar op wat voor manier dan?

Kroga wijzigde dit bericht 28-03-2008 11:21 (46%)

Q6600@3Ghz, 4x 1GB 800Mhz DDR2, PNY 8800GTS 512MB, X-Fi XtremeGamer, LG 22", Vista Business 64-bit

Trotse oom

quote:
Kroga schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:10:
Ik ben sinds kort begonnen met PotBS en ik vind het een leuk spel. Zeker omdat het principe "meer tijd = sterker" zo sterk niet geldt.

Heb toen ook zitten kijken naar AoC gaat die regel hier wel op?

Edit:
[...]

Maar op wat voor manier dan?
Het lijkt me een soort Guild Wars achtige situatie: Het hangt er net vanaf hoe jij met je skills kan omgaan en je de skillbar van een tegenstander kan blocken/teniet doen. Of misschien ook wel een kwestie van behendigheid, à la een fighting spel of een shooter oid.

Ik zou dat in elk geval wel plausibel vinden :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws