Gathering of Tweakers

Quicksearch
Beeldmateriaal in de dungeons:
deel 1:
http://www.gametrailers.com/player/31260.html?type=flv
deel 2:
http://www.gametrailers.com/player/31262.html?type=flv
deel 3:
http://www.gametrailers.com/player/31264.html?type=flv

En nog een trailer
http://www.gametrailers.com/player/31411.html?type=flv

Overigens staan bij Gametrailers zelf:
Release Date: March 25, 2008
Maar aan het eind van de trailer staat 05.20.08...
Uitgesteld? Of zie ik iets over het hoofd

quote:
MrFl0ppY schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:06:
[...]

Beter, dat vindt ik bij WoW nog steeds 1 van de grootste minpunten. Een hele middag/dag in een dungeon doorbrengen is niet te doen voor mij
Bijna alle dungeons voor endgame in WoW speel je ook in 1-3 uur uit hoor :P

Ik vind de dungeonfilmpjes overigens net als de buitenfilmpjes een beetje leeg en inspiratieloos overkomen, hoop dat dat puur ligt aan de beta-fase.

johnnyv.nl wijzigde dit bericht 01-03-2008 13:09 (18%)

vloei·end (bn.), 1 gelijkmatig en harmonisch, zonder horten voortgaand

Iedereen ziet wow als iets innovatiefs. Ik ben daar niet van mening van.

Het grote voordeel van WoW is/was dat ze van andere MMo's konden afkijken, en daarnaast een heel erg casual markt hebben aangesproken.

Ik heb het gespeeld speel nu zelf Lord of the rings, imo beter spel. Maar ik kijk erg uit naar Conan vooral omdat het een stuk realistischer is en de Guild-wars en city buildign spreekt me aan.

De beste MMO qua gameplay die ik gespeeld heb was Wish, maar die is aan zijn eigen innovatie ten onder gegaan.

Om de kaas op te doen.

quote:
FunkyTrip schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 21:06:
Er zal nooit een Wowkiller komen, behalve, inderdaad, WoW 2. Wat ik eerder zie gebeuren is een massieve hoeveelheid mmorpg's op de markt die allemaal stukjes WoW afsnoepen. Maar dan nog zal WoW de grootste blijven. Nu hebben ze 50% in handen van de totale markt. Dat zal wel halveren maar nog steeds enorm groot blijven.

Een game als WoW zal nooit meer komen. WoW was gewoon *de* doorbraak op mmorpg gebied. Men dacht dat het Ultima online of Everquest ofzo zou zijn, maar het bleek WoW te zijn ;)
(even afgezien Lineage dan, die al 3 miljoen spelers had toen EQ met zijn 300.000 spelers iedereen in de WESTERSE wereld versteld deed staan :D
WoW de grootste? weinig kans. ultima online heeft nog altijd zo'n 2x zoveel spelers :)

Met gratis kaasplankje!

quote:
ince Ultima Online's prime in 2003, the overall subscriber base has seen a steady decline. Subscriber numbers peaked at around 250,000 in July of 2003 and to date sit around 135,000 subscribers (approximately 70,000 of whom are Japanese)
MMOGchart.com (2006-07). An Analysis of MMOG Subscription Growth - Version 21.0. MMOGchart.com. Retrieved on 2006-08-09. klikje voor overzicht

Eh?
Was het niet dat wow recent die 10miljoen had doorbroken? Dacht alleen dat Maple en lineage daarbij in de buurt waren? (even niet kijken dan naar subscribers, maar spelers). http://www.mmogchart.com/Chart7.html]dit zegt wel genoeg :P

Maargoed, vind die dungeons persoonlijk wat gaar. Je ziet amper de damage, je staat maar te zwaaien met je spear.. valt mij tegen (buiten de mooie graphics). Als healer sta je er dus ook maar bij als zoutzak beetje heal te spammen :P

SinergyX wijzigde dit bericht 05-03-2008 00:36 (42%)

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..

quote:
SinergyX schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:20:
Ga ervanuit dat het enkel PC vs PC wordt en Xbox vs Xbox, er zijn nog steeds teveel problemen om het uniform multi-platform te maken. (FFXI was toch een multi-platform?)
FFxi is inderdaad multi-platform (PS2, PC en x360) waarbij elk type mengelmoes met elkaar op 1 server kan spelen (dus geen aparte ps2 server etc) .
Maar omdat ook mensen op een ps2 en een x360 het spel met elke update/path/expansion moeten kunnen blijven spelen zijn ze beperkt in het releasen van nieuwe items, gebieden etc. Tegenover staat weer dat de vermenging van de drie platforms zo goed is gedaan dat je vaak geen idee hebt op welk platform je medespeler zit tot ie het zelf zegt. Gelukkig kun je als je op pc speelt wel rotzooien in het register waardoor je een zeer mooi plaatje krijgt.

Sputnik @ Division Brabant ^^

Zelf vind ik het ook niet nodig om damage te zien terwijl je aant rammen bent.. dat zou je in het echt ook niet zien :) * Droomt over Diablo 3 ( als die ooit komt ) *

Als nieuwe generatie MMORPG game word het voor mij deze game of Warhammer :)

oftewel.. heel erg spannend :D

Waiting for Diablo 3 :)

Ah heb de healthbar van de mob gevonden :) Ik wil je altijd goed voelen bij de combat, sommige games ziet dat er zo appelig uit en te bedenken dat je 80% van de tijd in combat ben.. Andere kant, dat is dan weer de reden waarom ik zoveel MMO's gelijktijdig speel, je compenseerd de minpuntjes met de varierende plusjes :)

Vanavond eens vragen of ik niet stiekem even in de beta mee mag lopen, mocht die gast in US in de nieuwe beta zitten :P

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..

Reg. datum: 11 december 2006

ja de game is dus wéér uitgesteld!
maar ik vind dat niet erg persoonlijk. Ik heb er vertrouwen in dat het nodig was, en als hierdoor bijvoorbeeld een tergende lag is verholpen tja dan teken ik!
20 mei 2008 is de nieuwe release date!
zie:
http://www.mmozone.nl/content/view/840/39/

Verder wacht ik dus nog even met het bestellen van mijn pc, deze game is namelijk de reden om een nieuwe te kopen! :)

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Only one way to fly;mescaline

Erm? Dat was al de release datum.

---------------

quote:
Placid_K schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 18:05:
Erm? Dat was al de release datum.
Ergens in januari ofzo was de datum van maart naar mei verschoven. Niet echt breaking news dus ;) Ik heb mijn nieuwe PC van 't weekend binnen gekregen, speciaal voor Conan gekocht. Dell x420 met 8800GTX en 4gb ram etc. Ik wil vooral de massale PvP is volle glorie kunnen aanschouwen. Bring it on :)

ja ik reageerde ook voornamelijk op Kyrios , boven aan deze pagina.
in de veronderstelling dat meer mensen niet op de hoogte waren.

Ik heb net nog wat tweaks gemaakt in mijn Systeempje... ;) Heb nu ook 4GB en een 9600 GT SSC 512 MB (sinds gisteren) dat ding paste gewoon maar NET op mijn moederbord.. ;)

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Reg. datum: 23 november 2000

Wow, dit ziet er idd vetjes uit.. erg mooi hoe die sfeer naar voren komt in het youtube filmpje. Doet me een beetje denken aan de diablo sfeer. Deze game ga ik zeker in de gaten houden.

Ik heb zitten wachten op 2 spellen

W.A.R. en AoC. Op dit moment gaat AoC het winnen. Ik heb beide beta's gespeeld en ik voorzie dat AoC op dit moment mijn voorkeur gaat krijgen.

quote:
Psyblade schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:40:
Ik heb zitten wachten op 2 spellen

W.A.R. en AoC. Op dit moment gaat AoC het winnen. Ik heb beide beta's gespeeld en ik voorzie dat AoC op dit moment mijn voorkeur gaat krijgen.
Dit geldt denk ik voor veel mensen, kan je ook zeggen waarom je AoC kiest over WAR?

Reg. datum: 26 november 2006

Ik heb persoonlijk de AOC beta weer weggedaan (is al weggegeven dus geen PMs AUB :) ). Het voelt te veel als een single player MMO. Heb nooit een groep hoeven te maken, geen enkele aanleiding hiervoor. Het heeft gewoon niet het juiste gevoel. Wellicht dat dit bij release verandert, ik weet het niet. Het pakte me gewoon niet.. graphics echter wel extreem vet, al waren de laadtijden in dorpen erg bizar. Verder vind ik NPCs die quests oplezen met voiceacting overbodig... niet passend in een MMO. Stemmen waren ook te langzaam, was al klaar met lezen halverwege de eerste zin. En de lijst gaat door. Maar wel zeer uniek en wellicht succesvol. Ik wacht de release af, als het veel spelers krijgt doe ik weer mee, maar voorlopig niet.

Daar staat dan WAR weer tegenover, die veel te veel WOW is, met vrijwel alles standaard MMO spul; van de quests, tot het combat system, tot de combo points (accusations) van Rogues (witch hunters) toe. Als WAR wat unieker kan worden ga ik er voor betalen, maar ik speel het met meer plezier dan ik AOC deed :)

Dantar wijzigde dit bericht 19-03-2008 18:05 (20%)

Funky vidi vici!

Ok, je doet de beta weg, maar het zou leuk zijn als je hem aan mij zou geven :)
Kun je me geen PM sturen met de account info ofzo?

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

Ik zie er tot nu toe wel potentie in. Ben nog niet heel lang met de general beta bezig, maarhet heeft genoeg unieke invloeden mijns inziens. Ik denk wel dat het vooral voor PvP de meeste aantrekkelijke MMO gaat worden na DAOC. Of Warhammer moet daar nog flink aan de weg gaan timmeren.

Zodra ik langer heb gespeeld stel ik mijn mening wel bij en kan ik wellicht genuanceerd toch wat info overbrengen.

Age of Conan - Flipmode the Herald of Xotli - No Win Scenario - Fury EU PvP server

quote:
Drelaz schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:30:
[...]

Dit geldt denk ik voor veel mensen, kan je ook zeggen waarom je AoC kiest over WAR?
Ik kan het probered zonder de NDA van W.A.R. en AoC te breken ;)

Ik heb de WAR beta gespeeld en ik vond het produkt wat ze willen gaan afleveren. De gameplay was voor mij ook te langzaam en ook hierbij had ik het gevoel een produkt te spelen waar ik me aan ging ergeren (dit is trouwens een mening die ik deel met mijn mede GM voor mijn Guild.). Ik stopte in de Beta al na lvl 5 omdat ik gewoon gek werd van de gameplay en ik me er niet fijn bij voelde.

AoC Beta wat ik nu gespeeld heb en nog steeds aan het spelen ben geeft mij meer het gevoel van een goed spel. De graphics zijn Anno 2008 en niet Anno 2000 van W.A.R. de gameplay is revolutionair en je bent constant bezig om te kijken wat je moet aanvallen en hoe (dit ivm de defense en de manier van aanvallen). Het concept voor Mounted combat, City Sieges en je eigen stad te maken samen met je guild is wat me aan trekt.

Als ik de opsomming ga maken tussen W.A.R. en AoC qua min- en pluspunten dan krijg je het volgende (dit is gebaseerd op wat nu bekend is):

AoC Plus:
- Guild made Cities
- City Sieges
- Mounted combat
- Nieuw Combat system
- Crafting is meer van belang dan bij W.A.R.
- graphics

A0C Min:
- goede PC nodig
- loading screens (kunnen vervelend zijn, reden voor de screens is om gebruik te kunnen maken van instanced travel)

W.A.R. Plus
- Simpel system (je bent snel bezig en makkelijk)
- veel RvR
- Faction work = belangerijk

W.A.R. Min:
- langzame combat (mijn persoonlijke mening)
- Outdated graphics
- teveel WoW kloon

Disclaimer: Dit is mijn persoonlijke mening en die hoef je niet te delen ;)

@Psyblade
bedankt voor je mening!
ik kan me hierin vinden, echter ik heb beide games niet gespeeld.
Kijkend naar de filmpjes en screenshots valt mij wel de kwaliteit op. WAR ziet er zo beroerd uit dit vind ik jammer.
Ik ga persoonlijk echt voor AOC lijkt me weer iets helemaal anders.
De eerst keer dat je een nieuwe MMO speelt en alles moet ontdekken, dat is zo'n leuke ervaring.
ik kijk met heel veel plezier terug naar de begin tijd in WOW. Met mijn NE Priest wandelen door Ashenvale..

@vgroot
Geen probleem voor de feedback. Ik heb het voordeel dat ik in beide beta's heb gezetten en nog steeds in de AoC beta zit (bevalt me goed).

Ik heb ook altijd met veel plezier in WoW rond gerend en gespeeld. Alleen de nieuwigheid is er van af en ik ben toe aan een nieuwe uitdaging.

Mocht je nog meer info willen hebben, vraag maar raak ;) en kijk ook meteen op wat voor soort server je gaat spelen dat is ook altijd van belang.

@Psyblade

Ook dank namens mij, helaas zit ik niet in de beta. En ook ik zit vol met vragen.

"Immersion" is voor mij zeer belangrijk in een mmo, hoe de wereld aanvoeld en hoe groot hij is. Als je rond loopt heb je het gevoel dat er oude beschavingen waren, zoals bijvoorbeeld standbeelden/ruines etc?

Hoe zit het met neerslag, regen/sneeuw? blijft deze liggen? Kan het gaat stormen met wind enzo? Is de lucht dynamisch met (regen)wolken etc?

De NPC's in steden, en tegenstanders, hebben deze een eigen dag/nacht patroon? Niets vind ik zo nep als een NPC die stil staat met een vraagteken boven het hoofd.

En als laatste hoe groot en open is de wereld, ik las dat de wereld "geinstanced" is maar hoe groot zijn die "instances" en heb je het gevoel dat de wereld is gemaakt om een kant op gestuurd te worden of is het echt open?

Mijn dank is groot

AMD XP 3000+@2200 (10x220) >><< Twinmoss PC3200 2x256mb (2,5|3|3|7) >><< ASUS A7N8X Rev 2 >><< Club 3d ATI 9700 PRO@360.0/342.0 >><< Lian Li 6070A >><< Termaltake vulcano 11+ (35ºC idle/45ºC stre

@blackEye

Helaas was er tijdens de TG'08 van afgelopen woensdag geen film gemaakt van de presentatie die ze in Noorwegen hadden. Dus ik zal het proberen uit te leggen.

Tijdens het spelen zul je de NPC's zien rondlopen, dronken worden en naar buiten lopen uit een bar om dingen te doen. De hele wereld is ten alle tijden bezig en dat merk je. Op het moment dat je het spel begint heb je meteen het gevoel dat je in een wereld beland en niet doelloos 15 konijntje moet gaan afmaken. Het is ook meteen een verhaal waar je in terecht komt (een zeer grote plus).

Ik ben tot nu toe nog niet echt bezig geweest met de wereld verkennen, meer met kijken welke class ik ga spelen voor release en hoe die speelt :) En je zult wel een NPC zien met de vraagtekens maar dat zal je altijd zien. NPC's die dingen verkopen zijn tijdens de nacht cyclussen ook gewoon gesloten.

Ook zijn de eerste 20 lvl's een soort Single-player missie (dit om je class te ontdekken en om leren gaan met het spel :).

De wereld zoals nu aangekondigd is 300km2 groot. En je gaat door middel van fast travel naar verschillende gebieden en je zult hele grote verschillen zien. Van de oude Egypte naar bergen met sneeuw van de barbarians.

Bereid je maar voor op een uitgebreid verhaal, story line en wereld :)

Dearly Disturbed

De graphics van WAR zien er _nog_ crap uit, als je recente filmpjes bekijkt(conventies/beurzen etc) zie je dat er zeker grote vooruitgang in zit. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik verwacht dat AoC er veel beter uit gaat zien in opzichte van WAR.

Ik plan beiden spellen te gaan spelen, hoewel ik moet toegeven dat ik op het moment meer naar WAR neig door de grotere focus op PvP, en ik het Warhammer universum gewoon harstikke leuk vind :) .

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws