quote:
Ik kan het probered zonder de NDA van W.A.R. en AoC te breken
Ik heb de WAR beta gespeeld en ik vond het produkt wat ze willen gaan afleveren. De gameplay was voor mij ook te langzaam en ook hierbij had ik het gevoel een produkt te spelen waar ik me aan ging ergeren (dit is trouwens een mening die ik deel met mijn mede GM voor mijn Guild.). Ik stopte in de Beta al na lvl 5 omdat ik gewoon gek werd van de gameplay en ik me er niet fijn bij voelde.
AoC Beta wat ik nu gespeeld heb en nog steeds aan het spelen ben geeft mij meer het gevoel van een goed spel. De graphics zijn Anno 2008 en niet Anno 2000 van W.A.R. de gameplay is revolutionair en je bent constant bezig om te kijken wat je moet aanvallen en hoe (dit ivm de defense en de manier van aanvallen). Het concept voor Mounted combat, City Sieges en je eigen stad te maken samen met je guild is wat me aan trekt.
Als ik de opsomming ga maken tussen W.A.R. en AoC qua min- en pluspunten dan krijg je het volgende (dit is gebaseerd op wat nu bekend is):
AoC Plus:
- Guild made Cities
- City Sieges
- Mounted combat
- Nieuw Combat system
- Crafting is meer van belang dan bij W.A.R.
- graphics
A0C Min:
- goede PC nodig
- loading screens (kunnen vervelend zijn, reden voor de screens is om gebruik te kunnen maken van instanced travel)
W.A.R. Plus
- Simpel system (je bent snel bezig en makkelijk)
- veel RvR
- Faction work = belangerijk
W.A.R. Min:
- langzame combat (mijn persoonlijke mening)
- Outdated graphics
- teveel WoW kloon
Disclaimer: Dit is mijn persoonlijke mening en die hoef je niet te delen