Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik vind het best wel grappig dat er hier een aantal mensen zijn die dit spel als de WoW killer bestempelen zonder dat daar enige aanleiding voor is.

- Er is geen buzz rond dit spel. Rond WoW was een enorme buzz en die is er nog steeds.
- Het spel wordt gemaakt door Funcom. Oude AO spelers weten wel waarom dit een probleem is.
- DX10. Het is al gebleken dat mensen niet massaal naar de winkel stormen om Vista + DX10 grafische kaart + Game te halen.

Ik moet het eerst nog eens zien of dit spel wel voorbij de 500K spelers komt. En dat zal sterk afhangen van de beta and de eerste maanden live.

!Dolf is rechtvaardig!

quote:
Placid_K schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:13:
Voor mijn gevoel is WOW uitgestorven. Deels omdat ik het zelf niet speel (drogredenering), maar ook toen ik het speelde was het vrij lastig om een degelijke guild dan wel groep om mee te raiden/instances te doen. En dat gegrind, dat wordt iedereen nu wel beu.
Dat van het raiden en een group vinden ligt meer aan jezelf. Als je in een goede guild zit dan kan je ook goede groups krijgen :). Hoe meer "hardcore" jezelf bent hoe betere guild je komt :).

AMD3500+ / X1900XT / A8N-E / 1024MBKingstone / 300GB Sata HDD.

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
Ryack4 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:30:
Ik vind het best wel grappig dat er hier een aantal mensen zijn die dit spel als de WoW killer bestempelen zonder dat daar enige aanleiding voor is.

- Er is geen buzz rond dit spel. Rond WoW was een enorme buzz en die is er nog steeds.
- Het spel wordt gemaakt door Funcom. Oude AO spelers weten wel waarom dit een probleem is.
- DX10. Het is al gebleken dat mensen niet massaal naar de winkel stormen om Vista + DX10 grafische kaart + Game te halen.

Ik moet het eerst nog eens zien of dit spel wel voorbij de 500K spelers komt. En dat zal sterk afhangen van de beta and de eerste maanden live.
DX10 is optioneel, niet vereist. ;)

Verder maakt het mij weinig uit of dit een WoW killer wordt, als die er ooit al komt. (behalve WoW 2 dan ofzo)

Age of Conan lijkt mij de leukste nieuwe stap na WoW als eerste MMO te hebben gehad, de enige reden die ik me kan bedenken om AoC niet te gaan spelen, is dat ik me soms weleens afvraag of weer jaren in een MMO steken nou wel zo'n goed plan is. :+

Vanguard SoH

quote:
On_E schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 20:09:[...]Verder maakt het mij weinig uit of dit een WoW killer wordt, als die er ooit al komt. (behalve WoW 2 dan ofzo)
Zo denk ik er ook over. :)
quote:
Age of Conan lijkt mij de leukste nieuwe stap na WoW als eerste MMO te hebben gehad, de enige reden die ik me kan bedenken om AoC niet te gaan spelen, is dat ik me soms weleens afvraag of weer jaren in een MMO steken nou wel zo'n goed plan is. :+
De enige reden voor mij om AoC niet te gaan spelen is als Warhammer leuker is.

Funky vidi vici!

Er zal nooit een Wowkiller komen, behalve, inderdaad, WoW 2. Wat ik eerder zie gebeuren is een massieve hoeveelheid mmorpg's op de markt die allemaal stukjes WoW afsnoepen. Maar dan nog zal WoW de grootste blijven. Nu hebben ze 50% in handen van de totale markt. Dat zal wel halveren maar nog steeds enorm groot blijven.

Een game als WoW zal nooit meer komen. WoW was gewoon *de* doorbraak op mmorpg gebied. Men dacht dat het Ultima online of Everquest ofzo zou zijn, maar het bleek WoW te zijn ;)
(even afgezien Lineage dan, die al 3 miljoen spelers had toen EQ met zijn 300.000 spelers iedereen in de WESTERSE wereld versteld deed staan :D

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

Only one way to fly;mescaline

Ze hebben volgens mij vandaag weer een hoop beta keys verspreid... Iemand de gelukkige? :P

quote:
FunkyTrip schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 21:06:
Er zal nooit een Wowkiller komen, behalve, inderdaad, WoW 2. Wat ik eerder zie gebeuren is een massieve hoeveelheid mmorpg's op de markt die allemaal stukjes WoW afsnoepen. Maar dan nog zal WoW de grootste blijven. Nu hebben ze 50% in handen van de totale markt. Dat zal wel halveren maar nog steeds enorm groot blijven.

Een game als WoW zal nooit meer komen. WoW was gewoon *de* doorbraak op mmorpg gebied. Men dacht dat het Ultima online of Everquest ofzo zou zijn, maar het bleek WoW te zijn ;)
(even afgezien Lineage dan, die al 3 miljoen spelers had toen EQ met zijn 300.000 spelers iedereen in de WESTERSE wereld versteld deed staan :D
Koffiedik kijken.

Ik wil niet zeggen dat het MMO-genre nieuw is, maar heel oud is ook niet. Wow heeft van MMO's een mainstream genre gemaakt. Toen ik voor het eerst quake2 online (1998) begon te spelen was dat ook het spel met de meeste spelers, servers en clans. Toen dacht ik ook: er is geen spel dat meer spelers zal trekken.

Jaar of twee later was Counter-Strike geboren. Gevolg: veel quakers gingen CS spelen. Daarna kwam unreal tournament, en het ene mp spel volgde het andere. Wat je dan krijgt is versnippering van de community. WOW zal uiteindelijk langzaam uitsterven en de spelers zullen zich verdelen over andere/nieuw MMO's. WOW2 zal nooit zo veel spelers hebben als WOW 1, dat kun je wel stellen.

Ik gok dat vooral de pvp-ers zullen vertrekken van wow, en dat zijn toch niet per deiniftie de meest volwassen spelers.(ik juich het overigens wel toe, wow wordt steeds meer om pvp gebalanceerd, blizzard ziet ws groot geld in wow als e-sport ofzo, jammer, want het is juist de pve die het bijzonder maakt)
Persoonlijk vind ik AoC wel interessant, helaas is het absoluut niet multiplatform en zelf niet eens echt makkelijk portable (direct3d helaas), dus wat dat betreft is er iig voor mezelf de technische beperking.

Ik kan me overigens niet voorstellen dat grinden niet voorkomt in AoC, dat is voor de meeste mmo's juist een van de manieren om mensen bezig te houden.

"War does not determine who's right - only who is left" | Kementari - lvl 70 d0rf priest @ Azjol-nerub

Character Creation:
http://www.gametrailers.com/player/31240.html?type=flv

Dreamworld Engine Demo (Eagle's eye view, gaat verder bij bovenstaande filmpje)
http://www.gametrailers.com/player/31213.html?type=flv

Forge Building Gameplay
http://www.gametrailers.com/player/31211.html?type=flv

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

De release kan mij niet snel genoeg komen.

Vanguard SoH

Damn! Hoe vét! Ik kan niet wachten. Pre-order al gedaan op : www.play.co.uk :D

Trotse oom

quote:
Placid_K schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 21:07:
Ze hebben volgens mij vandaag weer een hoop beta keys verspreid... Iemand de gelukkige? :P
Hoe kon je daar aan komen dan?

*ook wel proberen wil*

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Forge building is echt geweldig! :) Ben benieuwd hoe groot de maps zijn. Ze moeten veel groter zijn de WOW-maps denk ik..

quote:
TroonStaal schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:18:
[...]

Hoe kon je daar aan komen dan?

*ook wel proberen wil*
www.ageofconan.com even inschrijven!

Trotse oom

quote:
Top! Dankjewel, ga ik vanmiddag eens even doen dan :)

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Raids
- raidsize: 4 groups with 6 members each (24 players)
- loot usually will be items  no tokens
- raidgrps also can have a master looter
- raids will be a big part of PvE engame
- in the release version there’ll be ~20 (!) raidencounter
- those encounters are divided into 8 raid dungeons with different size
- most of the dungeons should be completed in 1-3 hours (if you play good enough )
- there are three “tiers” of dungeons, if you’re not 75+ you shouldn’t even think about getting near the easiest dungeon
- items from the lower tier dungeons will make it easier to survive in the higher tier dungeons (it does not matter in which dungeon of the tier you start)
- raidinstances will have a CD of 7 days (cd is for the players not for the whole guild

:D

Duidelijk, dat wordt verplicht testen wanneer hij uit is :+

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..

Funky vidi vici!

quote:
Placid_K schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:36:
Raids
- raidsize: 4 groups with 6 members each (24 players)
- loot usually will be items  no tokens
- raidgrps also can have a master looter
- raids will be a big part of PvE engame
- in the release version there’ll be ~20 (!) raidencounter
- those encounters are divided into 8 raid dungeons with different size
- most of the dungeons should be completed in 1-3 hours (if you play good enough )
- there are three “tiers” of dungeons, if you’re not 75+ you shouldn’t even think about getting near the easiest dungeon
- items from the lower tier dungeons will make it easier to survive in the higher tier dungeons (it does not matter in which dungeon of the tier you start)
- raidinstances will have a CD of 7 days (cd is for the players not for the whole guild
:D
Ze hebben dus wel goed bij WoW afgekeken hoe je je player base aan het spelen houdt :)
LOTR miste dus dit hele aspect tijdens de release. De max levels daar verveelden zich te pletter.

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

quote:
most of the dungeons should be completed in 1-3 hours
Beter, dat vindt ik bij WoW nog steeds 1 van de grootste minpunten. Een hele middag/dag in een dungeon doorbrengen is niet te doen voor mij

He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past

lawl
Reg. datum: 09 december 2006

Maar als ik het goed heb zal die ook uitkomen van xbox 360 zullen ze dan daar tegen spelers van computers spelen of alleen xbox360 .

Anders moet ik mijn pc upgraden :(

bla bla

Ga ervanuit dat het enkel PC vs PC wordt en Xbox vs Xbox, er zijn nog steeds teveel problemen om het uniform multi-platform te maken. (FFXI was toch een multi-platform?)

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..

Payback's A Bitch

quote:
Alpac schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:10:
Maar als ik het goed heb zal die ook uitkomen van xbox 360 zullen ze dan daar tegen spelers van computers spelen of alleen xbox360 .

Anders moet ik mijn pc upgraden :(
360 versie komt pas een jaar later uit dan de pc versie
was pas nog keer op frontpage

Dit spel lijkt mij echt heeel erg cool, heb mezelf al sinds december ingeschreven echter nog geen beta invite gekregen :(

Waiting for Diablo 3 :)

quote:
SpoTs schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:37:
Dit spel lijkt mij echt heeel erg cool, heb mezelf al sinds december ingeschreven echter nog geen beta invite gekregen :(
Ik ben veel langer ingeschreven en ook nog geen beta ontvangen :( Ze zijn heel zuinig met hun General Beta Keys.

Overigens: je kunt het spel al pre orderen bij dynabyte!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws