Gathering of Tweakers

Quicksearch
Funky vidi vici!

quote:
Kaap schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:24:
[...]
. Ach, we zien het wel, de PVP van deze game maakt alles goed en zal WoW doen vergeten voor mij 8)
Dat hopen we in ieder geval. Voorlopig zijn het alleen maar beloftes. En daar komt bij dat alle spellen die tot nu toe zijn uitgebracht NA Wow minder smooth zijn geweest. Ook al waren de graphics van sommige van die games beter. Qua animatie en interface leggen ze het allemaal af tegen WoW...

Maar gelukkig beloven de filmpjes wel veel goeds :)

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
Kaap schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:24:
[...]

Dat dacht ik eerst ook, later begreep ik da er toch 3 factions zouden zijn die ar war zijn met elkaar. Ach, we zien het wel, de PVP van deze game maakt alles goed en zal WoW doen vergeten voor mij 8)
Dat zou vreemd zijn, ik dacht dat alleen Stygians casters konden kiezen ?

Dus dan hebben die andere factions geen casters ?

Vanguard SoH

Vriend van mij uit de US zat/zit in eerste beta's, die is helemaal gek van dat spel. Zelf ben ik nog niet zo onder de indruk, het is mijn style niet echt zegmaar. Hij is er in iedergeval zeker van, deze game had de grootste kans om een wow-killer te worden. Kijk ik echter naar systeemeisen.. twijfel ik daar best aan :P

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..

Funky vidi vici!

quote:
SinergyX schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:02:
Vriend van mij uit de US zat/zit in eerste beta's, die is helemaal gek van dat spel. Zelf ben ik nog niet zo onder de indruk, het is mijn style niet echt zegmaar. Hij is er in iedergeval zeker van, deze game had de grootste kans om een wow-killer te worden. Kijk ik echter naar systeemeisen.. twijfel ik daar best aan :P
Ach, ik had al besloten dat de release van AoC een mooi moment is om een nieuwe pc aan te schaffen :)

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

Only one way to fly;mescaline

Wat zijn de systeemeisen dan? Kan ze nergens vinden.

Mm, jammer dat er zo weinig wordt gereageerd op deze topic. Duidelijk een veel leuker spel dan wow en warhammer. Wat betreft innovatie/creativiteit ! :)

quote:
Placid_K schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:33:
Mm, jammer dat er zo weinig wordt gereageerd op deze topic. Duidelijk een veel leuker spel dan wow en warhammer. Wat betreft innovatie/creativiteit ! :)
Ben er hoor ;) Ik zelf kijk er zeer naar uit. Maar eerst een nieuwe systeem samenstellen, dan ga ik los ;)

AMD XP 3000+@2200 (10x220) >><< Twinmoss PC3200 2x256mb (2,5|3|3|7) >><< ASUS A7N8X Rev 2 >><< Club 3d ATI 9700 PRO@360.0/342.0 >><< Lian Li 6070A >><< Termaltake vulcano 11+ (35ºC idle/45ºC stre

Wat zijn de systeemeisen dan? :-]

AMD XP 3000+@2200 (10x220) >><< Twinmoss PC3200 2x256mb (2,5|3|3|7) >><< ASUS A7N8X Rev 2 >><< Club 3d ATI 9700 PRO@360.0/342.0 >><< Lian Li 6070A >><< Termaltake vulcano 11+ (35ºC idle/45ºC stre

Funky vidi vici!

quote:
Placid_K schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:33:
Tja, AoC heeft een beetje rare populariteitscurve. Volgens mij is er een aardige AoC hype gaande, maar toch heeft bijna niemand ervan gehoord.

't is meer dat zodra iemand er van gehoord heeft en de filmpjes heeft gecheckt meteen helemaal hooked raakt.

Als de release er eenmaal is en ze maken waar wat ze beloven, dan wordt het echt een grote hit. Dan halen ze de miljoen spelers wel denk ik. Zoniet, dan zullen ze wel zo'n 100k- 200k halen ofzo.

quote:
Google? Nooit van gehoord!

FunkyTrip:
Ja, daar lijkt het inderdaad wel op. Jammergenoeg krijgt dit spel te veel concurrentie, met name Warhammer. Ik denk dat de uitbreiding van Warcraft veel WoW 'ers zal laten besluiten om te stoppen. Dat eeuwig gegrind is iedereen nu wel beu.

1 screenshot dan :P
http://tweakers.net/ext/f/nzLVI0k0VWRxDmgO15Qrgsn7/thumb.jpg
Wel flinke resize, maar zou dus impressie moeten geven dat 'visibility 10mile' ook echt 10mile is.

This is 10% luck, 20% skill, 15% concentrated power of will, 5% pleasure, 50% pain, And 100% reason to remember the name..

Nice..Betekent dat ook dat je de tegenstander van een dergelijke afstand kan spotten? In Warcraft was dat niet het geval.

Tijdje uit de running geweest. Ik las pas 'n artikel dat 't allemaal niet zo vlotjes ging met Funcom en dat er veel loze beloftes gedaan waren... Shaflic had het artikel, ik zal 's kijken of ik 't kan vinden.

Ik ben wel erg benieuwd naar hoe het zal lopen... Die screenie ziet er wel chill uit, qua viewfield, maar de interface is wel kaal.. Ik ben echt ontzettend benieuwd naar PVP met die combo's :D

Laten we lekker link gaan doen!!!

Dit is niet het artikel wat ik zocht, maar wellicht wel zo interessant... http://www.massively.com/...ge-of-conan-in-bad-shape/

Laten we lekker link gaan doen!!!

Housemusic

quote:
DarkWingDuck schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:06:
Dit is niet het artikel wat ik zocht, maar wellicht wel zo interessant... http://www.massively.com/...ge-of-conan-in-bad-shape/
Tsja, zoals ook op die site al gezegd, ze nemen dus een random poster op de IGN boards zo serieus, dat ze dit als ‘’nieuws’’ brengen….

Ik zie het allemaal wel in mei, zal de game gewoon kopen, en dan bepaal ik zelf wel of ik het leuk vind of niet.

Vanguard SoH

Er zitten natuurlijk altijd azijnpissers tussen. Wow'ers die bang zijn dat hun spel met een leegloop te maken krijgt. Daarnaast is het ontzettend moeilijk om een MMO-spel zonder bugs te leveren, ondanks de vele beta-testers.

quote:
Inderdaad. De dynamic bevalt me wel. Niet elke mount is even snel of even sterk. Mammoet is sterk, maar minder snel dan een paard. Mooi gedaan :0

Zo, dat ziet er wel mooi uit :)

---------------

quote:
Placid_K schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:57:
Er zitten natuurlijk altijd azijnpissers tussen. Wow'ers die bang zijn dat hun spel met een leegloop te maken krijgt. Daarnaast is het ontzettend moeilijk om een MMO-spel zonder bugs te leveren, ondanks de vele beta-testers.
Van mij mogen de echte wowers bij hun spel blijven, lekker voor die expansie gaan, hoe heet 't ook al weer. AoC is meer voor de PvPer en 3Dshooters die ook een MMO willen doen, in combi met de leeftijdsgrens heeft AoC al een dikke voorsprong voor mij persoonlijk. Helaas vrees ik dat Conan over time, als mensen hun PC 't trekt en een critieke massa 't speelt WoW (en Lotro ed) helemaal leegtrekt; de meeste daar spelen toch vanwege verslaving aan MMO en bij gebrek aan beter.

Ik heb gistern me nieuwe PC besteld (4x2.4/4gb ram/8800gtx/etc) en de Collectors Edition van Age of Pwnan. Weer es lekker PvP hakken, heb er zin an!

Me eerste character gaat een Tempest of Seth worden; sinds ik de boeken van Howard aan 't lezen ben ben ik groot Stygia fan en is priest spelen me erg bevallen sinds me laatste 2 MMO's. Met een groep van me (online-) maten en met een PVP server als entourage lekker ganken :P
Housemusic

Ik ga ook voor de Tempest of Set, voor het eerst healen.

Ranged DPS en Melee DPS heb ik in WoW al, tanken doe ik misschien later nog met de Dark Templar in AoC.

Vanguard SoH

quote:
bstard schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:59:
Helaas vrees ik dat Conan over time, als mensen hun PC 't trekt en een critieke massa 't speelt WoW (en Lotro ed) helemaal leegtrekt; de meeste daar spelen toch vanwege verslaving aan MMO en bij gebrek aan beter.
Zie dat niet zo snel gebeuren, AoC heeft leeftijdgrens, systemeisen en toegankelijk tegen. Ze zullen wel wat spelers websnabbelen, maar meer ook niet, daar is WoW nog iets te populair voor.

Ik denk dat het nog te vroeg is om te zeggen welke kanten het op zal gaan. Na WOW zijn er paar MMO's uitgekomen die bijzonder weinig indruk hebben achtergelaten. Natuurlijk zijn Warhammer en AoC van een heel ander niveau, (dat hoop ik althans) maar het blijft koffiedik kijken.

Ik denk dat AoC de goede elementen van WOW heel mooi combineert. Namelijk end game instances en pvp, terwijl Warhammer te veel leunt op hun RVR, dat niet zo bijzonder is imho.

Daarnaast mist Warhammer een stealth-class, wat echt onbegrijpelijk is. Die class is imho inherent aan mmo's! :)

Voor mijn gevoel is WOW uitgestorven. Deels omdat ik het zelf niet speel (drogredenering), maar ook toen ik het speelde was het vrij lastig om een degelijke guild dan wel groep om mee te raiden/instances te doen. En dat gegrind, dat wordt iedereen nu wel beu.

Te makkelijk, kijk naar Guildwars, hele concept is sinds Prophecies nooit veranderd maar wordt ook nog druk bezocht. Mindless grinding (en dan echt mindless) Maplestory behoort nu nog steeds tot de top van succesvolle MMO's. Begin je meestal met je eerste MMO, zal dat altijd je 'maatstaaf' blijven. Voor vele dus WoW, en ik moet ze daarin toegeven, het is 1 van de beste 'instap' MMO's (met zware nadruk op massive). Kijk naar de oudere en kleinere MMO's, terwijl er reeds succesvolle MMO's zijn uitgebracht. Een andere MMO kan de andere MMO niet 'killen', dat kan alleen de MMO zelf (SWG anyone?)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws