Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 11 december 2006

Heeft iemand al een beta pas?
ik ben benieuwd wanneer het begint, en of ik word uitgekozen :)

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

http://community.ageofcon...RIORITY&table=CONTENT

de technical beta is begonnen!

vgroot wijzigde dit bericht 10-05-2007 14:47 (9%)

Zijn er mensen die de beta hebben gehaald? Hoe vinden zij het spel :*) ?

bump
Zijn er updates?
zijn er gamers die al wat kunnen vertellen over de beta etc?

Reg. datum: 11 mei 2007

Voor ze ver ik weet is de public closed beta nog niet begonnen...
En zijn er ook nog geen nieuwe updates, aangezien er op E3 niets vrij gegeven is.

Fallus Giganticus

Ik twijfel nog tussen Warhammer Online of Age of Conan. Wat zijn volgens jullie de grootste verschillen qua gameplay?

Nagato lv 70 UD Shadowpriest / manabattery. Moesasjij lv 70 UD Rogue

nou volgens mij is het bij warhammer online autotarget en bij age of conan kan je echt vechten door de Q,E,1,2,3 toetsen te gebruiken

en de graphics zijn natuurlijk een stukje beter :9

_asm nop;

Heeft iemand een idee of Funcom ook met Age of Conan op de Leipzig Games Convention gamebeurs komt?

There are 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't.

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
Funcom and Eidos announce new release date for Age of Conan

Funcom and Eidos announce a new release date for 'Age of Conan: Hyborian Adventures'.

Durham, USA – August 10th, 2007 – Funcom and Eidos announce a new release date for 'Age of Conan: Hyborian Adventures'. The highly anticipated MMO is now set to release on the 25th of March 2008. By setting a new release date for the game, Funcom can continue the focus on honing, polishing and improving the heralded qualities of the game, ensuring a fantastic MMO experience when it launches next spring.

“We naturally regret that we have to push back ‘Age of Conan’. However, after careful consideration, and analysis of recent Beta feedback, we believe that the new release date is in the best interest of the gamers, our company and our owners,” said Trond Arne Aas, CEO of Funcom. “We are fully committed to delivering games with absolute qualities, and in the current MMO marketplace we know that only the best is good enough to truly succeed. With the new release date we have therefore given ourselves more time to meet and deliver on the massive expectations for the game. We are certain that our choice will ultimately pay off, and that all ‘Age of Conan’ players will get a special online experience."

”We are honored by the immense reception our game is constantly getting, with an astounding amount of positive press coverage, awards and magazine covers, but we still see that we need to polish some aspects of the game even further, especially when it comes to the entry barriers,” said Gaute Godager, founder of Funcom and Producer / Director on ‘Age of Conan’. “With the added development time we can now deliver something even more unique and powerful, something which is worthy of the incredible Conan legacy.”
Noooooooooooooooooooooo :(
_asm nop;

Ahh, mooi balen! Ik hoop dan toch maar dat ik z.s.m. een plekje in de BETA weet te bemachtigen. :'(

There are 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't.

kkthnxbaibbq
Reg. datum: 03 januari 2001

Hmm zuur van release date. WAR staat nu op voor februari 2008. Eigenlijk oktober/november maar ze wouden voor afronding nog een paar maandjes erbij.

Als WAR dus eerder komt sla ik AoC helemaal over.

Muzieksmaak Mages, K3: "Hocus Pocus, Iedereen kan PoM pyroblast"

Volgens mij lees je niet goed?
De release van AOC is op 30 oktober.
en WAR was eind 2007 en nu begin 2008 (blijkbaar)
dus was komt duidelijk niet eerder uit als AOC.

kkthnxbaibbq

quote:
Durham, USA – August 10th, 2007 – Funcom and Eidos announce a new release date for 'Age of Conan: Hyborian Adventures'. The highly anticipated MMO is now set to release on the 25th of March 2008.
quote:
vgroot schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:07:
Volgens mij lees je niet goed?
De release van AOC is op 30 oktober.
en WAR was eind 2007 en nu begin 2008 (blijkbaar)
dus was komt duidelijk niet eerder uit als AOC.
U zei O-)

Carpe Noctem

Ingeschreven voor de Beta, kreeg een mailtje van mmorpg.com

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

_asm nop;

Nieuwe trailer beschikbaar in zowel 720p als 480p:
ftp://ftp.funcom.com/medi...iler/blur_trailer720P.wmv
ftp://ftp.funcom.com/medi...iler/blur_trailer480P.wmv

Petje af hoor. _/-\o_ Die bewegingen zien er net echt uit, laat staan de graphics!

lawl
Reg. datum: 09 december 2006

Maar denken jullie dat je ook op de x360 maandelijks moet betalen met bijv je punten ?

Ik heb best veel mmo's gespeeld en p2p vind ik toch beter zodat er geen 12 jarige kinderen spelen en natuurlijk de spel steeds word update

bla bla

kkthnxbaibbq

Datzelfde vroeg ik me ook al af omdat je natuurlijk ook een gold abbo moet hebben. Maar wat ik me meer afvroeg of Xbox 360 en PC gamers op dezelfde servers zitten. Als dat niet zo is, zal AoC op de 360 niet zon succes worden denk ik.

quote:
Alpac schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:02:
Maar denken jullie dat je ook op de x360 maandelijks moet betalen met bijv je punten ?
Het zal wel gaan zoals bij de meeste mmo's, ze schrijven het af van je creditcard of je kan ergens timecards kopen. Denk niet dat ze met het puntensysteem van de x360 gaan werken om hun geld te vangen.

Sputnik @ Division Brabant ^^

_asm nop;

quote:
Alpac schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:02:

Ik heb best veel mmo's gespeeld en p2p vind ik toch beter zodat er geen 12 jarige kinderen spelen en natuurlijk de spel steeds word update
Anarchy Online is ook van Funcom maar daar is een veel volwassenere spelersgroep. Ik weet niet hoe het met Age of Conan zal gaan maar ik verwacht toch dat de kern niet uit de "jeugd" zal bestaan.

lawl
Reg. datum: 09 december 2006

quote:
Kaap schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 07:16:
Datzelfde vroeg ik me ook al af omdat je natuurlijk ook een gold abbo moet hebben. Maar wat ik me meer afvroeg of Xbox 360 en PC gamers op dezelfde servers zitten. Als dat niet zo is, zal AoC op de 360 niet zon succes worden denk ik.
Hmm daar heb ik ook niet over gedacht over de servers inderdaad tjah het enige wat we kunnen doen is afwachten :9

bla bla

Mooiste zou zijn een crossplatform zoals bij finafantasy-online (FFxi), alle mogelijke platforms die samen op een server kunnen spelen en geen regio restricties.
In FFxi zijn er de hele dag door mensen online, aziaten, europeanen, amerikanen en wat er nog rondhobbelt op de planeet. Het is even wennen aan cultuursverschillen maar daarna wil je niet anders meer. Je logt in, gaat zoeken naar een party en met wat mazzel lukt het ook nog. In FFxi zit dan wel een zeer goede auto-translate functie waarmee je snel duidelijk kunt maken in verschillende talen wat je wilt etc.
Natuurlijk hou je de mensen die liefst met eigen nationaliteit spelen maar goed, dat is een minderheid en als je een beetje je best doet vormt dat ook geen probleem.

quote:
vgroot schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:44:

Deze game heeft een combat systeem wat echt om skills draait. Bij wow is dit niet het geval wat uiterst irritant kan zijn.. voornamelijk omdat er een regel is: Hoe meer je tijd je erin steekt, hoe beter je gear is, hoe sterker je avatar.
Bij elke mmo is het gelijk, meer tijd = higher level, betere gear.
WoW is juist *het* voorbeeld van een mmo voor de casual gamer, wat je ook doet je krijgt experience en dus level up, de moeilijkheidsgraad word pas merkbaar als je aan endgame begint. Bij de meeste mmo's moet je al veel eerder moeite doen voor een item, een level etc.
Een beetje mmo schrikt dan ook spelers af, omdat het teveel tijd kost, de straf op doodgaan te hoog is etc. WoW is juist zo groot geworden omdat alles je aangereikt word, en dus ook erg geschikt voor kinderen die geen tegenslag kunnen verwerken.

Funky vidi vici!

quote:
Poekie McPurrr schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:14:
Bij elke mmo is het gelijk, meer tijd = higher level, betere gear.
WoW is juist *het* voorbeeld van een mmo voor de casual gamer, wat je ook doet je krijgt experience en dus level up, de moeilijkheidsgraad word pas merkbaar als je aan endgame begint. Bij de meeste mmo's moet je al veel eerder moeite doen voor een item, een level etc.
Een beetje mmo schrikt dan ook spelers af, omdat het teveel tijd kost, de straf op doodgaan te hoog is etc. WoW is juist zo groot geworden omdat alles je aangereikt word, en dus ook erg geschikt voor kinderen die geen tegenslag kunnen verwerken.
Lekker negatief weer. Jammer dat al die mmorpg's de gameplay veel minder 'smooth' hebben gemaakt en meestal een baggerinterface hebben omdat ze denken dat spelers niet alleen al vanaf het begin moeten 'werken' (niet gamen, nee, werken) voor een beetje item, maar dat ze dat daarnaast ook nog eens met een slechte userinterface moeten doen :O

Zie, makkelijk he?

Wow was gewoon leuk en met mij vinden 8 miljoen andere spelers dat. Een game die echt een game was ipv werk. De perfecte combi van alle 'goede' dingen uit andere MMORPGs opgediend met een heerlijk sausje 'smoothness'. Alle MMORPGs die daarna uitgekomen zijn tot nu toe zijn van mindere kwaliteit geweest, dus kun je je voorstellen wat een stap vooruit het was.

Pas met Age of Conan en Warhammer Online kunnen we wellicht spreken over de echte next gen. games. Wow gameplay, nieuwste graphics en innovatief.

Ik kijk dan ook uit naar beide games (en Chronicles of Spellborn). Vooral AoC lijkt me wel prettig met de 'mature' rating en de onwerkelijk mooie graphics (voor een mmorpg). Combat systeem boeit me verder niet zo. Uiteindelijk is het allemaal 1 pot nat. Zo twitchy als FPS games zal het nooit worden en auto-target/auto-attack games als WoW hebben ook hun max bereikt nu de juiste timing en de juiste keuze van een spell/skill binnen een halve seconde kan bepalen of je wint of verliest.

Zolang AoC maar niet wordt als Tabula Rasa waar je nonstop op die muisknop zit te rammen om te schieten,schieten,schieten,schieten,schieten...

waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?

Toch maar even een bump, ben geinvite voor de closed (general!!) beta :D!

jwisgerhof wijzigde dit bericht 21-11-2007 00:50 (9%)

F1Time: Jan-Willem Wisgerhof (Class 2 - Group 1)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws