Typische kloon... Geïmiteerd uiterlijk en meer features dan de originele speler, en de kwaliteit zal waarschijnlijk wel te wensen overlaten.
Link
GoT Index » Portable Media Devices » [HDD] Microsoft Zune ervaringentopic- Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 42 43 44 45 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Freelance Lichtman, Cola addict, Ingenieur Informatica, .NET/Navision Programmeur, Organisator Meldersnet LANs
quote:Flard schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:52:
Koel... dat 1 aprilgrappen 3 dagen later nog steeds geloofd worden
Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...
Dat systeem heet RDS, dus als je meer informatie zoekt is dat een handige zoekterm. Als de Zune RDS ondersteunt zou je die info ook gewoon in Nederland moeten krijgen dus.quote:zzzimon schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:27:
[...]
Dit kan in Nederland toch ook? Op de autoradio zie je best vaak welk nummer speelt, het weer, flitsers, en helaas tegenwoordig ook reclame.. En volgens mij kan je dit allemaal ook zien op je Zune.
Any man who can hitch the length and breadth of the galaxy, rough it, slum it, struggle against terrible odds, win through, and still knows where his towel is is clearly a man to be reckoned with.

X360 Live ID: Vivacio
Ltrz,....
Citizen of Vienna
Ik zit te denken om er zelf een te kopen. Hoe goed is de bescherming voor het scherm? Kan je er goed doorheen kijken?quote:H3llsing schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:39:
Heb het hoesje van Noreve binnen gekregen, ben er tevreden over. Geen goedkoop hoesje maar wel merkbare kwaliteit.
Erg handig is de clip-on functie zodat je de Zune aan je broek/riem kan hangen.
Ook past hij er goed in en valt er niet na een beetje schudden uit.
Ik geef het een 8/10
Nagenoeg is er geen bescherming voor het scherm, wat ik zelf eigenlijk wel dacht. Maar zit er niet zo mee want het klepje wat ervoor zit gaat makkelijk open.quote:Placid_K schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:44:
[...]
Ik zit te denken om er zelf een te kopen. Hoe goed is de bescherming voor het scherm? Kan je er goed doorheen kijken?
Citizen of Vienna
Ltrz,....
Ltrz,....
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)
Leuke tip, maar dit werkt niet! Hij zie de Xvid bestanden nu wel in de Zune software, maar bij converteren geeft ie een errorquote:toetjes schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:27:
Hier nog een zunegebruiker !!!!
Bedankt voor al het leesvoer, ben ik uiteindelijk toch nog m'n dienst doorgekomen.
Verder heb ik m'n zune nu al bijna drie maanden, en er is nog geen kras op te vinden.
Heb hem een tijdje in een toughskin gehad ( http://www.speckproducts.com/images/zune/zune-tough-d4.jpg ) maar heb besloten em gewoon puur natuur te gebruiken omdat het apparaat gewoon zo ontzettend mooi is.
Verder zie ik overal posts over het omzetten van videobestanden.
Dit is dus helemaal niet nodig.
Voeg http://www.zunescene.com/zuneavi.reg aan je register, en je kan gewoon .avi files syncen naar je zune (de zune software zet avi bestanden dan om naar .wmv).
Hopelijk heb ik zo ook iets toegevoegd
Verder heb ik mijn zune besteld bij www.zunespeler.nl en ben zeer tevreden. Goede service, aardige gasten!
Steven
Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...
GoT Index » Portable Media Devices » [HDD] Microsoft Zune ervaringentopic- Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 42 43 44 45 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius