Gathering of Tweakers

Quicksearch

Acties: [view][quote]

Door: RoD Moderator PMD / FP ProMod
Ik zag net een Zune-kloon op Dapreview. Net als bij de iPod hebben de kloonmakers nu ook de Zune ontdekt volgens mij.
Typische kloon... Geïmiteerd uiterlijk en meer features dan de originele speler, en de kwaliteit zal waarschijnlijk wel te wensen overlaten.

Link

Koel... dat 1 aprilgrappen 3 dagen later nog steeds geloofd worden ;)

Freelance Lichtman, Cola addict, Ingenieur Informatica, .NET/Navision Programmeur, Organisator Meldersnet LANs

quote:
Flard schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:52:
Koel... dat 1 aprilgrappen 3 dagen later nog steeds geloofd worden ;)
8)7

Je hebt gelijk.

Een dergelijk maffe kloon is tegenwoordig niet zoveel bijzonders meer, vandaar O-)

HAY HAY HAY

Kan heel goed een 1 april grap zijn, maar het zou mij inderdaad niet verbazen als dit echt is. Als je ziet hoe bepaalde apparatuur wordt gecloned, schandalig.

Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...

Het IS dus wel een 1 april grap, maar het kan net zo goed zijn dat er morgen wel een dergelijke speler voor de deur staat ja :)
Als de Zune populairder wordt weet ik eigenlijk wel zeker dat er clones komen.

Aut bibat, aut abeat

quote:
zzzimon schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:27:
[...]

Dit kan in Nederland toch ook? Op de autoradio zie je best vaak welk nummer speelt, het weer, flitsers, en helaas tegenwoordig ook reclame.. En volgens mij kan je dit allemaal ook zien op je Zune.
Dat systeem heet RDS, dus als je meer informatie zoekt is dat een handige zoekterm. Als de Zune RDS ondersteunt zou je die info ook gewoon in Nederland moeten krijgen dus.

Any man who can hitch the length and breadth of the galaxy, rough it, slum it, struggle against terrible odds, win through, and still knows where his towel is is clearly a man to be reckoned with.

Zo ik heb mijn hoesje ook vast besteld:

http://www.noreve.com/images/etui_microsoft_zune_case_black.jpg

Nu alleen nog wachten tot mijn Zune binnen is :P

Moet wel zeggen dat Noreve ontzettend mooie hoesjes heeft... mocht ik in de toekomst nog meer nodig hebben zal ik weer daar bestellen ^^

X360 Live ID: Vivacio

Only one way to fly;mescaline

Wat een geweldig ding! Ik was bang dat het apparaat tegen zou vallen, omdat ik nogal kritisch/veel eisend ben...Maar dit apparaatje is echt zo ubervet :D

ik heb zojuist de av/home pack binnenekregen en die docking station en remote controller werken echt zo chill
daarnaast zit er een adapter bij, maar moet ik nog wel ff een vs-->eu converter kopen.
daarnaast zitten er kabels bij zodat ik plaatjes en videos op mn tv kan zien

Ltrz,....

And so it's come to this.

Heb het hoesje van Noreve binnen gekregen, ben er tevreden over. Geen goedkoop hoesje maar wel merkbare kwaliteit.

Erg handig is de clip-on functie zodat je de Zune aan je broek/riem kan hangen.

Ook past hij er goed in en valt er niet na een beetje schudden uit.

Ik geef het een 8/10

Citizen of Vienna

quote:
H3llsing schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:39:
Heb het hoesje van Noreve binnen gekregen, ben er tevreden over. Geen goedkoop hoesje maar wel merkbare kwaliteit.

Erg handig is de clip-on functie zodat je de Zune aan je broek/riem kan hangen.

Ook past hij er goed in en valt er niet na een beetje schudden uit.

Ik geef het een 8/10
Ik zit te denken om er zelf een te kopen. Hoe goed is de bescherming voor het scherm? Kan je er goed doorheen kijken?

Ik heb nu TMPGEncXP omdat ik .avi wil omzetten naar .wmv. Maar nu zit ik met een probleem. Als ik de bestanden omzet naar .wmv (320*240 / 800 kbs) dan zijn de files behoorlijk groot, namelijk 140 mb (seinfeld). Als ik dat met een ander programma doe, dan moet ik ze nog met Zunesoftware omzetten naar een kleinere resolutie, dan zijn ze stuk kleiner, namelijk 60 mb. Hoe kan dit? Kwaliteit is nagenoeg gelijk...

Dan zou je eens heel precies naar de bestanden moeten kijken, wat de verschillen zijn ed. Goed tooltje daarvoor is Gspot.

And so it's come to this.

quote:
Placid_K schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:44:
[...]

Ik zit te denken om er zelf een te kopen. Hoe goed is de bescherming voor het scherm? Kan je er goed doorheen kijken?
Nagenoeg is er geen bescherming voor het scherm, wat ik zelf eigenlijk wel dacht. Maar zit er niet zo mee want het klepje wat ervoor zit gaat makkelijk open.

Citizen of Vienna

Zune-2 & flash-Zune details gelekt door Microsoft medewerker

Vandaag zijn de details van de twee opvolgende ZuneSpelers gelekt. Een medewerker van de site ZuneScene wist tegen een Zune-designer van Microsoft aan te lopen en had de kans enkele details van de nieuwe spelers los te krijgen.

Het plausibele verhaal op ZuneScene dat op het moment nog slechts geruchten zijn meld de volgendie nieuwtjes: de Flash-gebaseerde Zune zal geen hardeschijf meer bevatten, maar zal met een ingebouwd flashgeheugen komen.
De hoeveelheid van het geheugen wou de Microsoft medewerker niet zeggen, wel zei hij dat het Microsoft's plan was om voor te lopen vergeleken met de competitie. De Zune-2 die uitkomt die lijkt op de huidige Zune, alleen dan dunner en met een grotere opslagruimte.
In totaal zullen er 2,4 miljoen volgende generatie Zune's geproduceerd gaan worden waarvan 75% de op flashgeheugen gebaseerde Zune zullen zijn. Er wordt op dit moment aan een fabriek gewerkt naast de 360-fabriek van Microsoft in Dao Min Chine, verwacht is dan ook dat de volgende generatie Zune's niet door huidige Zune fabrikant Toshiba gemaakt zullen worden.
De verwachting is dat de Spelers voor de vakantie op de (Amerikaanse) markt zullen verschijnen.
(bron: zunespeler.nl)

ben benieuwd!!!

Ltrz,....

Staat ook een artikeltje van op de FP: nieuws: Mogelijke details over nieuwe Zune's lekken uit

Ik had ook gehoord dat de second gen zune zich meer op portable games gaat richten? of iig, zoiets?

Ltrz,....

Er gingen wel geruchten over de Zune en games ja... Ik dacht zelf eerst dat het nog toegevoegd ging worden aan de huidige Zune, maar het zal dus wel een extra feature bij de tweede Zune worden.

Gsus is my homeboy

Heb ik weleens gelinkt in deel 1 dacht ik... kwam pas in 2008 ofzo toch... 8)7

Ik bestel wel weer 'n nieuwe Zune hoor via eBay, mits hij 't zelfde strakke uiterlijk heeft :)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Reg. datum: 06 september 2001

quote:
toetjes schreef op maandag 05 maart 2007 @ 20:27:
Hier nog een zunegebruiker !!!!

Bedankt voor al het leesvoer, ben ik uiteindelijk toch nog m'n dienst doorgekomen.
Verder heb ik m'n zune nu al bijna drie maanden, en er is nog geen kras op te vinden.
Heb hem een tijdje in een toughskin gehad ( http://www.speckproducts.com/images/zune/zune-tough-d4.jpg ) maar heb besloten em gewoon puur natuur te gebruiken omdat het apparaat gewoon zo ontzettend mooi is.

Verder zie ik overal posts over het omzetten van videobestanden.
Dit is dus helemaal niet nodig.
Voeg http://www.zunescene.com/zuneavi.reg aan je register, en je kan gewoon .avi files syncen naar je zune (de zune software zet avi bestanden dan om naar .wmv).

Hopelijk heb ik zo ook iets toegevoegd :)

Verder heb ik mijn zune besteld bij www.zunespeler.nl en ben zeer tevreden. Goede service, aardige gasten!
Leuke tip, maar dit werkt niet! Hij zie de Xvid bestanden nu wel in de Zune software, maar bij converteren geeft ie een error :( Weet je daar ook een oplossing voor?

Overigens gebruik ik nu Xilisoft om files van .avi naar .wmv (Zune) te converteren. Prima beeld, maar het geluid is erg blikkerig en eigenlijk niet om aan te horen. Als ik naar MP4 converteer is het geluid wel goed. Andere mensen ook last van en een oplossing hiervoor?

Andere converter gebruiken? Zie ook eventueel Video coderen voor je PMD: Tips en trucs voor wat tips.

Reg. datum: 06 september 2001

Maar ik zie dat mensen hier 'm ook gebruiken, dus ik vraag het me af.. hij werkt verder wel erg fijn en ook vrij snel vergeleken met andere converters die ik gebruikt heb... Dus liever heb ik gewoon dat die van Xilisoft goed werkt... of dat het Zune programma zelf converteert natuurlijk, dat is helemaal ideaal.

Ik gebruik de WinAVI MP4 Converter. Ik converteer eerst de xvid bestanden naar Ipod bestanden (700mb in 15 minuten). WinAVI MP4 Converter zet er automatisch de gelijknamige srt ondertiteling onder. En dan zet ik ze op mijn zune (700mb in ongeveer 45 minuten).
Beeld en geluid is echt prima en de ondertiteling is goed te lezen.

Steven

Ja leuk, maar de Zune ondersteund dus geen .mp4 :)

Weet iemand of ik ID3 tags helemaal kan uitschakelen, zodat ik zelf mapjes kan maken..? Ik word echt gek van alles veranderen..

HAY HAY HAY

Voor zo ver ik weet niet. Ik vond het erg irritant ook bij m'n Creative Zen Touch. Maar het is toch een goede gewoonte het te doen als je werkt met een 30GB harddisk Placid_K.

Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws