Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 16:57
Regional settings had ik nu weer op NL gezet. Maar met regional settings op US ziet het er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.roelandvanderwillik.nl/temp/Zune-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:08

nFo

De radio in de zune 8gb vind ik niet zo geweldig, een beetje goed weer ontvanger zit erin.
Als je gaat draaien of een metalen paal zit in de weg dan is de ontvangst brak.

In het weekend is het feest hier met een hele zooi locale piraten zenders. :')
Vooral die gasten met die domme RDS teksten. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeten ze eerst wel eens wat gaan verkopen van die rotzooi. Zoals het er nu naar uit ziet komt er geen vervolg meer op de Zune en heeft de iPod de zune gewoon afgemaakt.

De verkopen van zunes lopen dramatisch terug en Balmer geloofd zelf niet meer in de zune. Ik vrees dat het einde van de rit voor de zune nu wel in zicht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Hoe heeft dat in enige zin te maken met de sterke punten die de Zune biedt? Of staat er een punt bij waar staat "De Zune is vet omdat ie beter verkoopt dan de iPod"? Sowwy fanboy, off you go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Loze trolls en flames mogen in dit topic achterwege blijven. Post constructief en onderbouwd, of post niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand ervaring met 'n Zune-dock en zoja welke?
Ik wil 'n dockingstationnetje die dan (via tulpjes) zit aangesloten op een stereosysteem...

Zo eentje, waar ik de ruimte binnenkom, ik m'n Zune in 't dock zet, ik op play druk en ik 't geluid hoor...

Is zoiets daarvoor goed genoeg:
http://cgi.ebay.com/Genui...A15%7C39%3A1%7C240%3A1318

Afbeeldingslocatie: http://i23.ebayimg.com/06/i/000/df/8c/8c71_1.JPG

Of is deze een stuk beter:
http://cgi.ebay.com/Micro...A15%7C39%3A1%7C240%3A1318

Afbeeldingslocatie: http://images.channeladvisor.com/Sell/SSProfiles/12001108/Images/58/45132.jpg

En 't zou wel verdomde handig zijn als die tegelijkertijd kan opladen VIA EEN STOPCONTACT!!

Volgens mij is die laatste alles wat ik wil...
- Zune opladen tijdens afspelen
- Zune via tulpjes aansluiten op mediamuk

En is deze afstandsbediening compatible met een van de twee docks:
http://cgi.ebay.com/Micro...A15%7C39%3A1%7C240%3A1318

Afbeeldingslocatie: http://i22.ebayimg.com/02/i/001/1a/6e/41a3_1.JPG

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-08 14:41
Ik heb alle twee de docs voor mijn Zune 80gb de nieuwste is het fijnste dock al vind ik afdstands bediening van de oude (ronde dock) wel leuk omdat er een magneetje in zit (kan ik m aan mn tafeltje naast mn bank plakken :P). Verschil van de docs zit hem in de comptabiliteit met de zune's, de oude was voor de 30 en de kleinere 8gb gemaakt de 80 gaat er niet in zonder een plaatje er af te halen en dan is het nog geen "perfect fit". In de nieuwe (vierkante) passen ze allemaal door middel van adapters. Ik dacht ook dat de nieuwe iets betere kwaliteit tv out gaf, maar dat zeg ik omdat ik dat ergens gelezen dacht te hebben (zou ik als je wil eens uit kunnen testen). Persoonlijk zou ik je dus de nieuwste vierkante adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oja vergeten te zeggen dat ik 'n 30GB'er ga gebruiken...
Vind de nieuwe vierkante ook wat mooier qua uiterlijk en de AB is dus compatible, oftewel choice made!
TV-out wordt trouwens nooit gebruikt aangezien de televisie zo'n 6 meter verderop staat en dus 'n no go is.

Bedankt voor de info! Straks even orderen!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Als ik nu video's naar m'n Zune 30 overzet komen ze er niet op. Zie ze wel als ik naar m'n device toega in de Zune software, maar op m'n Zune zelf staan ze niet (geen errormeldingen oid). Heb heb gereset (omhoog+back button) maar dat mocht niet baten. Iemand enig idee?

[ Voor 5% gewijzigd door apNia op 06-03-2009 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een Zune en lees nu op een aantal sites dat er misschien dit voorjaar de Zune 3 uitkomt in Europa. Moet ik wachten, tot hij hier uitkomt, of tot de zomervakantie naar Amerika, óf toch nu al uit Amerika laten overvliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 08:04
Dat moet je helemaal zelf weten afaik heeft Microsoft nog niet bekend gemaakt dat er nieuwe spelers in de lente komen, dus heb je kans dat je best lang moet wachten tot je de speler kan kopen. Aan de andere kant is het ook heel goed mogelijk dat er nieuwe Zune's komen en dat je dan over een paar maanden niet met het nieuwste model rondloopt. De vraag is hoe erg dat is, als de Zune doet wat jij wilt dat PMD doet lijkt het me geen probleem om nu een Zune te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Europa komt er niks uit volgens mij qua Zunes... Wil je 'm hebben, gewoon kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik ben bang dat ik voor m'n volgende speler toch naar de iPod/iPhone (dit voornamelijk vanwege de Apple Store) ga uitwijken. Ik blijf de Zune een geweldig device vinden, en staat voor mij met stip op 1. Maar ik ben niet van plan nog een MP3 speler te importeren, om vervolgens zonder garantie te zitten. Ik heb nu m'n Zune 30 zo'n 2 jaar, maar als de tijd komt voor een nieuwe hoop ik echt dat MS eens hier in Europa afkomt met die dingen.

[ Voor 5% gewijzigd door apNia op 17-03-2009 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Ik ben het wel met je eens hoor, toen ik mijn zune kreeg uit de us viel hij steeds @ random uit. Dat was wel een veel voorkomend probleem, dus niet zo'n probleem om een nieuwe te krijgen in de winkel... maja ;)

Gelukkig was het verholpen na een software update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ja en ik heb er nooit gezeur mee gehad, behalve met oud en nieuw dit jaar met de schrikkel-bug ;)

Maar het kan niet lang duren voor ik de garantie ooit nodig ga hebben, en dat is een risico wat ik niet wil nemen voor een apparaat wat ik dag in dag uit gebruik, en wat ook nog ooit eens een hoop knaken kost. Ik had destijds zoiets van, die Zune 30 koop ik, en dan over 2 a 3 jaar koop ik een nieuwe. Voordeel is dat die Zune 30 nog steeds prima draait, en je er na 2 jaar nog niet mee voor schut loopt op straat :)
Maar ik had gehoopt early adopter van de Zune generatie te zijn, maar als dat voor de komende jaren nou gaat betekenen dat ik daarvoor m'n spul uit Amerika moet laten overkomen, dan bedank ik daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het is een beetje jammer dat MS Europa laat zitten. De early adopters zullen nu inmiddels wel afgehaakt zijn, wat inhoudt dat wanneer de nieuwe Zune eindelijk in Europa gereleased wordt (als dat ooit nog gebeurd :/ ) de hype er wel af is, en er waarschijnlijk weinig animo meer voor zal zijn. Ik hoop van niet, want MS heeft de Zune leuk doorontwikkeld en ik verwacht nog wel wat meer leuks te zien.. maar ik denk toch echt dat MS te lang wacht met een wereldwijde release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:26
Bijna een jaar nadat mijn Zune door een dode accu binnen een maand was overleden (het schijnt iets te zijn wat voorheen vaker voorkwam en wat volgens Microsoft normaal gesproken onder de garantie zou vallen, mits ik in de VS zou wonen) heb ik over twee weken eindelijk weer een nieuwe Zune.
*zucht* Ik heb mijn Zune echt gemist, misschien dat ik binnenkort voor mijn "overleden" Zune een nieuwe accu koop en die dan alsnog probeer te vervangen zodat mijn vriendin ook een Zune heeft. Ik vind het nog steeds een fantastische speler en kan ook niet wachten eer ik hem weer in mijn bezit heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nog steeds op zoek naar 'n nieuwe Zune 80GB Black! Had er eentje meegenomen uit Amerika afgelopen vakantie, maar doorverkocht aan 't vriend van me. Nu zie je er nog maar 1 of 2 op eBay staan and that's it! Niemand adresje in NL die ze nog heeft? En ik hoop nog steeds dat er 'n Zunephone uitkomt... Achja Zune 80 zal 't wel niet worden.. Wacht wel weer totdat ik naar Amerika ga en er 'n nieuwe Zune uit is! En als dat niet op de planning staat, dan wordt 't voor mij gewoon weer import, dat is 'n ding wat zeker is!

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 19-03-2009 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ff op marktplaats gekeken en vond er zo snel 3 CLB (alhoewel die eerste 2 er misschien wel 1 zijn ;)) : http://tinyurl.com/dz6zt6

edit: oh 2e is niet zwart, en 1e is uit frankrijk, you're screwed sir.

[ Voor 22% gewijzigd door apNia op 19-03-2009 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn allemaal gebruikte en daar kan ik niet tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja RoD het is echt waar en ook nog is vernieuwde versies...
Hoort eigenlijk wel een nieuwe TS bij, maar dat zien we dan wel!

Ben benieuwd, ben benieuwd... Hoef eigenlijk geen iPod Touch achtige taferelen.. mja afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaurdian
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-08 10:18
CLB schreef op woensdag 08 april 2009 @ 17:33:
Ja RoD het is echt waar en ook nog is vernieuwde versies...
Hoort eigenlijk wel een nieuwe TS bij, maar dat zien we dan wel!

Ben benieuwd, ben benieuwd... Hoef eigenlijk geen iPod Touch achtige taferelen.. mja afwachten!
net vandaag uitgelekt, en het ziet er behoorlijk echt uit vooral omdat alle Zune ads in de volgende stijl zijn: Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2009/04/zunehd_engadget_main_1.jpg
Bron: http://www.zunited.net/ne.../315-the-next-zune-zunehd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verrast me zeer! En op de goede manier! Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Dat ziet er wel heel erg uit als een Samsung P3 met een Zune-logo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
Ik vind dit echt een zeer interessante ontwikkeling. Gisteravond nog even wat aan het rondneuzen geslagen of er nog wat nieuws te vinden was over de Zune. Want een uitbreiding naar Europa ruikt natuurlijk naar meer. Maar helaas nog niks. Vanochtend begon mijn RSS Reader toch een partij te flippen. Hier nog een Youtube fragment met een lekker deuntje over de gelekte foto's: http://www.youtube.com/watch?v=qZNDjhy1Tkg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Hopelijk blijft dat touchscreen apparaat een beetje gering kwa grootte, al vrees ik het ergste.

Die touchscreen dingen zijn wel 'grappig', al voegd het weinig toe, het ergste vind ik dat de grootte van al die dingen buiten proporties is. DAP's zoals de appel Touch, Cowon S9, de Samsung, de nieuwe Sony X walkman en (in mindere mate) de Cowon D2 zijn allen bijna net zo groot, of zelfs groter als mijn telefoon en ze hebben mogelijk nog minder opslagcapaciteit ook.
Nog even en ze zijn allemaal net zo groot als mijn Creative Zen Vision met 3.8 Inch VGA scherm :') .

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaurdian
De plaatjes zijn blijkbaar bevestig als zijnde een echte nieuwe Zune HD door een site die 'Technolizer' heet (nooit van gehoord). Volgens hun is de Zune dus echt de nieuwe maar is dit een idee voor een nieuwe reclame campagne. Verder zeggen ze dat de Zune hd kleiner wordt dan de iTouch, en ze zeggen "Capacities should be competitive with that of the iPod touch". Bron: http://technologizer.com/...-fourth-generation-model/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mag wel ook zeg... Als hij 720P zal ondersteunen van 10GB per film 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Misschien ben ik wat voorbarig, maar ik vind het toch wel pijnlijk dat ie voor m'n gevoel ernstig op de iPod touch/iPhone lijkt. Vind het iig getuigen van weinig innovatie, designwise dan he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Waarom? Hij heeft alleen dezelfde formfactor. Een zeer veel gebruikte form factor die ook bepaald niet door Apple uitgevonden is. En daarnaast, er zijn nog wel de nodige verschillen te ontdekken. De knop(pen) onder, het rechthoekige design, andere kleuren en stijl.

Ik word er een beetje moe van dat alles op de iPod gegooid wordt, terwijl dit gewoon een algemene form factor is die je bijna wel moet gebruiken, omdat het nou eenmaal de meest efficiënte is. Je kunt moeilijk een driehoekvorm maken. Blijkbaar hebben een hoop Apple-fans zich die form factor toegeëigend want je ziet constant het gezeur terugkomen dat apparaat X op de iPod/iPhone lijkt, terwijl Apple bij lange na niet de eerste was met die form factor.

Het slaat echt helemaal nergens op. Dat is overigens geen rant naar jou toe, maar gewoon een algemene opmerking naar aanleiding van vele productaankondigingen die ik de laatste tijd voorbij heb zien komen en de reacties daarop.

Ik verwacht overigens wel wat vuurwerk van een nieuwe Zune. MS heeft nu een tijdje kunnen oefenen met de Zunes, en heeft de Zune een eigen imago gegeven. Een Zune HD zou dan dus ook potentieël wel wat vernieuwends in huis kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hahaha nee, begrijp het. Begrijp me niet verkeerd, op m'n werk ben ik een van de weinige die nog zonder iPhone rondloopt. (ik sta bekend als de MS fanboy, en terecht ;)) Maar voor mijn gevoel was de iPhone de eerste die zo'n model maakte (could be wrong), en daar kennen ook de meeste mensen 'm van. Dus het is ergens niet raar dat men hem daarmee zal vergelijken.

Je algemene klacht is dat veel mensen de nieuwe producten nowadays vergelijken met de iPhone omdat er wel ERG veel gelijkende producten uitkomen. Maar ik twijfel SERIEUS of als de iPhone nooit had bestaan, of er dan wel zo'n overvloed aan soortgelijke, kantelbare gadgets was gekomen als nu het geval is. Daarom vind ik het des te jammerder -- of Apple nou het eerste was of niet -- dat MS op die bandwagon springt en een product maakt wat daar zo verschrikkelijk op lijkt. Tuurlijk is het geen 1 op 1 werk, maar laten we wel wezen, hij lijkt er gewoon verdomd veel op. Ik zie in die image alweer een kantelfunctie, en daar krijg ik echt nierstenen van hoor.

Dus of Apple-boys het nou toeeigenen of niet, ik krijg het gevoel dat met een beetje nadenkwerk het allemaal misschien wel wat anders had gekund. Ik vond de voorgaande Zunes ook een iPod gelijkenis hebben (met dat draaiwieltje onderop, men zat ook altijd tegen mij aan dat wieltje te draaien op de Zune ;)) en nu heb ik dat gevoel weer een beetje :(

Zitten we straks te zeiken over een hoax design ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Zune30 was wel de eerste kantelbare PMD..
iPod Video's hadden gewoon een horizontaal scherm waar je film op keek, Zunes moet je 'n kwartslag draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Daar heb je wel weer gelijk in. Maar ik doel eigenlijk beetje op dat draaien met een tiltsensor. Da's ook zo'n hip dingetje. Maar dat maak ik beetje op uit die image, voor hetzelfde geld klopt dat helemaal niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 17:32
HTC maakte al jaren touchscreen-telefoons voordat Apple er eentje maakte. Hetzelfde geldt voor MP3-spelers: De Cowon D2 werd gelanceerd in 2005, iirc, ver voor de huidige touchscreen-rage.

Maar Apple heeft het wel aan de man gebracht. Het publiek wilt nu touch screens, en daar spelen fabrikanten op in.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

apNia schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 16:39:
Daar heb je wel weer gelijk in. Maar ik doel eigenlijk beetje op dat draaien met een tiltsensor. Da's ook zo'n hip dingetje. Maar dat maak ik beetje op uit die image, voor hetzelfde geld klopt dat helemaal niet hoor.
Klopt, dat is wel zo. Er zijn wel features die populairder zijn geworden nadat Apple er mee kwam. Maar de algemene principes blijven gelijk. Hetgene wat populair wordt zijn vaak enkele nieuwe features, zoals een capacitief touchscreen, een app store en uitgebreide mediafunctionaliteit. Op dat gebied zie je dan vaak wel dat er een trend ontstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ja het blijft een beetje een moeilijke kwestie. Want dinsdag op het werk wordt het weer lachen als die iPhone fanboys dat ding ontdekken en ome apNia het als Zuneboy moet ontgelden. En ik geef ze geen ongelijk ;)
De features zijn natuurlijk trendy, dus aan MS de keuze of ze dus meedoen of niet. Maar goed, het enige wat we nu nog hebben gezien is een image, en inmiddels heb ik in mijn hoofd al een complete featurelist klaar. Dat slaat natuurlijk nergens op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nouja, zoals ik op de FP al in uitgebreide bewoordingen neerzette mogen we best wat van de Zune HD verwachtingen. Kijk eens naar de eerste Zune en de opeenvolgende updates van MS. Als MS die trend voortzet moet er wel wat moois uit komen. Als ze een nieuwe versie lanceren verwacht je natuurlijk ook verbeteringen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Het zal mij benieuwen :)

Volgens mij hebben ze qua features weinig innovatiefs gedaan, maar meer dat waar vraag naar was opgevuld. Podcasts en games voornamelijk geloof ik. Wat ik niemand zie evenaren, waar MS volgens mij de eerste in was waren de updates van de firmware. Voor mijn Zune 30 kon ik die steeds upgraden. Dat was echt zwaar relaxed :)
Vooral qua interface blijf ik het een prachtding vinden, maar ik ben toch een beetje bang voor de innovatie van de ZuneHD. Ik denk tbh dat het (zoals MS betaamt) weer op safe gespeeld gaat worden, ze dat doen waar vraag naar is, en weinig extra. Met een vette hoge resolutie display natuurlijk, maar da's altijd raak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Als deze zune met een superscherm van 1280x720 aankomt hebben ze al een enorme voorpositie. Al denk ik niet dat dat zal gebeuren. maar 720x480/1024x600 zou wel leuk zijn :D.
Als die interface maar erg goed werkt en het apparaat mooi is hebben ze iig een erg goed product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Een scherm met zo'n hoge resolutie kun je denk ik wel vergeten. Is ook nogal overkill op zo'n relatief klein schermpje. Ik zie liever dat ze gewoon 720P af kunnen spelen. Dan kun je erg lekker je files streamen naar allerlei apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

EnzoTen van ABI lijkt meer te weten over de Zune HD, afgaande op zijn replies in dat topic. Volgens mij mag hij van MS niets vertellen. Dat is goed nieuws, want dat zou heel goed kunnen betekenen dat de gelekte pics niet nep zijn, en dat we binnen afzienbare tijd een soort van aankondiging van MS zouden kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2009/04/zunehd2.jpg

Bron van de afbeelding: http://wmpoweruser.com/?p=4120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:43

TheVMaster

Moderator WOS
* TheVMaster vindt dit wel een heel gelikt uiterlijk

Hmm....nu maar hopen dat de afbeelding klopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie ik daar een telefoonknopje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
CLB schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:51:
Hmm...volgens mij zie ik ook iets van 120GB Storage staan op de achterkant :+

Dat zou btw wel vet zijn...en een foonfunctie....en alle Zune functies.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Lol even snel een 3d plaatje maken van de gelekte afbeelding, doe het dan goed of doe het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Nou ik ben zowel 2D als 3D vormgever, maar ik zie er geen 'foutjes' in HammerT, maar misschien zie ik 't over het hoofd. Enlighten me :)

edit: hmm misschien dat knopje onderaan, net boven het chroom. die is wel erg plat...

[ Voor 24% gewijzigd door apNia op 15-04-2009 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

CLB schreef op woensdag 15 april 2009 @ 09:51:
Ik zie em niet? Verder is de interface wel een beetje onhandig als er ook nog een telefoonfunctie in zou moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Een stuk minder spannend dan de Zune HD, maar als je nu een Zune wil kopen kan je kiezen uit nieuwe plaatjes op de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 14:13
Draait dit dan hoogstwaarschijnlijk op windows mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Volgens mij haal je het nieuws in de war dat er zune software voor wimo apparaten komt?

En over dat plaatje, ik ben totaal geen expert hoor. Maar dat ziet er toch echt niet geloofwaardig uit? Een render met het plaatje er op geplakt is alles wat ik zie.

Ook zitten er een soort lijntjes onder de menu items wat lijkt op tekst, maar dat is toch helemaal niet leesbaar zo klein? En waarom zou het er dan staan, lijkt me dat het of groter moet zijn om leesbaar te zijn of lijnen om gewoon lijntjes te zijn voor de sier ofzo :P

Edit:
Oh bij de specs van de bron staat wel dit:
- likely to be a "showcase" for Windows Mobile 7 when released

[ Voor 9% gewijzigd door HammerT op 15-04-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaar ook die smiley! Ik lees nu al 2,5 jaar geruchten over 'n Zune-phone
Verder is de interface wel een beetje onhandig als er ook nog een telefoonfunctie in zou moeten zitten.
Dit zou gewoon een applicatie kunnen zijn in WM7 natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaurdian
HammerT schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:14:
Ook zitten er een soort lijntjes onder de menu items wat lijkt op tekst, maar dat is toch helemaal niet leesbaar zo klein? En waarom zou het er dan staan, lijkt me dat het of groter moet zijn om leesbaar te zijn of lijnen om gewoon lijntjes te zijn voor de sier ofzo :P
Vergeet niet dat de ZuneHD een scherm krijgt met hoge pixel density, waardoor zelfs kleine letters leesbaar kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58
Even wat extra geruchten:
Over the last week there has been a ton of buzz around Microsoft's upcoming device update which we have confirmed will be labeled as the Zune HD. We've teamed up with Ryan Rea (aka volvoshine) from LiveSide.net and are going to let the world know what we do and do not know about the Zune HD. We've got the green light to go ahead and share the specs that our sources within Microsoft have confirmed to us.

An overview of the Zune HD specs:

3.6 inchish OLED full touch screen.
NVIDIA Tegra powered.
4GB, 8GB, 16GB, 32GB, and 120GB versions.
HDMI Connection to stream straight to your TV.
HD Radio.
Web Browser.
WiFi compatible, with wireless marketplace.
Released, early fall.
International release of the Zune device itself.
Home AV packs, Car packs, Charge packs.
Unconfirmed rumors (A Microsoft spokesperson declined to comment or confirm):

Camera?
Company insiders tipped us off with the possibility of a limited edition dock accessory in various colors.
3D Xbox Game Support?
Windows Mobile 7 preview bits included? (Maybe these reports mean an early WinMo 7 beta?)
There has been a tremendous amount of buzz created throughout the past week regarding the Zune HD, with a ton of speculation regarding the device. We were asked by some members of the Zune team to remember, the device is still months away. The specs, UI, and the device form factor itself can change before the launch later this year. We're excited, just as many of our international viewers are excited.

The entire Zune platform is being completely overhauled, just as Steve Ballmer mentioned back at CES earlier this year. You've got the software division and the hardware division. There have been reports and speculation that this could possibly be the last Zune release, however I'm very confident that Microsoft is going to be competitive this time around with the Zune.

As we reported earlier this year, the Zune is here to stay. As soon as more information is available regarding the Zune HD, we'll pass it on. Remember, take the speculation and rumors with a grain of salt before getting too excited. Keep your eyes open on May 14, your Zune software might just be updating.
Van onze vrienden bij Neowin

Klinkt nog leuker zo!.... kon de tijd maar wat sneller gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas nog geen geruchtresolutie, klinkt ansich best geil allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Leuk lijstje, maar... HDMI? 8)7 Dat lijkt me toch wel een beetje gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En een tussenstap van een 64GB editie ontbreekt ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
HDMI voor video output @ 720P is niet gek toch? Dat een 64GB flash ontbreekt vind ik nu nog niet zo gek.... Die zou onwijs duur worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

CLB schreef op donderdag 16 april 2009 @ 00:03:
En een tussenstap van een 64GB editie ontbreekt ook...
32GB is het maximale wat tot nu toe haalbaar is in een flash-speler. Daarna krijg je de hdd-spelers, en dan is een 120GB speler een logische volgende stap.
Jaguar645 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 00:10:
HDMI voor video output @ 720P is niet gek toch? Dat een 64GB flash ontbreekt vind ik nu nog niet zo gek.... Die zou onwijs duur worden...
Op een PMD is HDMI wel gek. Tot nu toe heeft geen enkele andere speler een andere aansluiting dan de 3,5mm-aansluiting en de USB-aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Jaguar645 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 23:50:
Even wat extra geruchten:

[...]

Van onze vrienden bij Neowin

Klinkt nog leuker zo!.... kon de tijd maar wat sneller gaan :P
Maar ehh...er staat dat hun bronnen bij Microsoft ze bevestigd hebben....zouden het dan nog geruchten zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Misschien hebben ze het van dezelfde bron, maar hier worden zo ongeveer dezelfde geruchten genoemd.

Dit kan wel eens écht een zeer interessante speler worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah had ik niet bij stilgestaan.. Een 60GB/80GB versie dan.. Daar heb je wel HDD's van (gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja, maar dat is nu niet zo handig meer om te doen. De hdd's worden steeds groter, en steeds goedkoper. 120GB is toch wel vrij gangbaar. Archos heeft zelfs al spelers met 250GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ajaa oké =) 250GB WHAT THE FUCK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
RoD schreef op donderdag 16 april 2009 @ 00:13:
[...]

32GB is het maximale wat tot nu toe haalbaar is in een flash-speler. Daarna krijg je de hdd-spelers, en dan is een 120GB speler een logische volgende stap.

[...]

Op een PMD is HDMI wel gek. Tot nu toe heeft geen enkele andere speler een andere aansluiting dan de 3,5mm-aansluiting en de USB-aansluiting.
Ik zou geen 720P video over een composiet kabeltje willen kijken :+ Juist daarom lijkt een mini HDMI aansluiting me ideaal, gewoon direct aan je TV hangen zo en HD-video kunnen kijken zonder kwaliteits verlies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
RoD schreef op donderdag 16 april 2009 @ 00:20:
Misschien hebben ze het van dezelfde bron, maar hier worden zo ongeveer dezelfde geruchten genoemd.

Dit kan wel eens écht een zeer interessante speler worden.
'k vond de Zune al erg interesant, maar eh.....als de specs kloppen en de prijs is ook nog beetje redelijk....dan kan het wel eens een erg goede concurrent voor Apple's iPod wordeN :+ (eindelijk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
Hier nog meer berichtgeving over de specificaties. "3.6 inchish OLED full touch screen." Straks draag je dus een complete bioscoop in je broekzak. Tenminste al dat past. Ik heb als steeds overwogen op een Zune te kopen. Omdat hij niet in Nederland verkrijgbaar is heeft het mij niet aangezet om er ééntje te importeren. Ik sta als eerste in de rij om dat ding te halen als de Zune mij nog zo blijft boeien.

HD Radio, is dat in Nederland niet gewoon DAB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op donderdag 16 april 2009 @ 01:45:
[...]
dan kan het wel eens een erg goede concurrent voor Apple's iPod wordeN :+ (eindelijk!)
En dan... Dan koop je 'n wel en anders niet? Op dit moment is de Zune ook geen goede Apple-concurrent, omdat hun marktaandeel veel kleiner is. Net of mij dat er van heeft weerhouden om een Zune aan te schaffen. Apple is hier in NL gewoon de grootste speler en met oa de Zune ben je gewoon vrij om die aan te schaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
CLB schreef op donderdag 16 april 2009 @ 07:22:
[...]

En dan... Dan koop je 'n wel en anders niet? Op dit moment is de Zune ook geen goede Apple-concurrent, omdat hun marktaandeel veel kleiner is. Net of mij dat er van heeft weerhouden om een Zune aan te schaffen. Apple is hier in NL gewoon de grootste speler en met oa de Zune ben je gewoon vrij om die aan te schaffen!
:+ Ik heb zowel een iPod als een Zune, maar sinds ik de Zune heb gebruik ik de iPod niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb al 2,5 jaar een Zune, heb er juist speciaal een iPod Nano 4th generation bijgekocht..
Ook mooi apparaatje, en stuk kleiner, compacter en handiger meenemen (handig voor in de zomer)

Wat ik wilde zeggen is: Maakt mij het nou uit of MS een (grote) concurrent van Apple is of niet.
Als ik die niewe Zune wat vind als grote PMD koop ik 'm toch wel, ongeacht MS vs Apple en aandeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
CLB schreef op donderdag 16 april 2009 @ 08:46:
Ik heb al 2,5 jaar een Zune, heb er juist speciaal een iPod Nano 4th generation bijgekocht..
Ook mooi apparaatje, en stuk kleiner, compacter en handiger meenemen (handig voor in de zomer)

Wat ik wilde zeggen is: Maakt mij het nou uit of MS een (grote) concurrent van Apple is of niet.
Als ik die niewe Zune wat vind als grote PMD koop ik 'm toch wel, ongeacht MS vs Apple en aandeel.
Nee dat snap ik, maar ik heb een 80GB iPod Classic en een 120GB Zune...qua formaat zijn ze zowat gelijk (nouja..de Zune is IETS groter/dikker), maar dan ga ik toch voor de Zune....vind het net ff iets lekkerder werken. Wat ik overigens nog wel mis is het kunnen zoeken naar tracks/artiesten wat de iPod wel heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:02
laserboy schreef op donderdag 16 april 2009 @ 06:12:
HD Radio, is dat in Nederland niet gewoon DAB?
Ehm nee, zie Wikipedia: HD Radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
Overzicht van de verwachte specificaties. Ook word er direct een vergelijking gemaakt met eventuele concurrerende producten. Afbeeldingslocatie: http://img147.imageshack.us/img147/2710/comparison3k.th.png

[ Voor 72% gewijzigd door laserboy op 16-04-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuws: Zune HD krijgt oled-scherm en hdmi-aansluiting

Zune HD krijgt oled-scherm en hdmi-aansluiting
Door Olaf van Miltenburg, donderdag 16 april 2009 15:46, views: 387

Er zijn nieuwe details opgedoken over de Zune HD-speler, die Microsoft in de herfst van dit jaar uitbrengt. De speler krijgt naar verluidt Nvidia's Tegra-chip, een multitouch-oled-scherm met een beeldverhouding van 16:9, en een tv-uitgang.

Van de Zune HD verschijnen deze herfst versies met 4GB, 8GB, 16GB of 32GB geheugen. Het oled-scherm krijgt een beelddiagonaal van 3,6 inch en er is een hdmi-uitgang voor tv-signalen aanwezig. De aanwezigheid van Nvidia's Tegra-chip moet ervoor zorgen dat de speler ook op het gebied van 3d-games zijn mannetje staat. De introductie van de Zune HD markeert meteen de internationale release van de Zune, die momenteel alleen in de VS en Canada beschikbaar is. Verder beweert Neowin dat de nieuwe mediaspeler 'hd radio' biedt, over een webbrowser beschikt en via wifi met een computer of Microsofts muziekwinkel verbonden kan worden.

De details verschenen tegelijk met speculaties over wat Microsofts 'Project Pink' precies inhoudt. Het bedrijf uit Redmond zou voor aanstaande zomer een grote advertentiecampagne voor 'Pink' in de planning hebben, maar het is nog altijd onduidelijk waar het project precies inhoudt.

Aanvankelijk werd gedacht dat het om een codenaam voor een Zune-telefoon zou gaan, maar ZDNet claimt dat Pink zowel een telefoon als een pakket van mobiele diensten omvat. Microsoft zou de fabricage van de telefoons niet voor eigen rekening nemen, maar er wel nauw bij betrokken zijn. Pink-diensten zouden deels door het ontwikkelteam van de Zune gemaakt zijn en het Pink-platform zou op de Windows Mobile 7-engine draaien.

WAT EEN FEATURES ZEG _/-\o_

Maar 32GB als maximum en dan HD-materiaal met je meenemen gaat volgens mij niet echt samen..
Ben niet zo into HD-materiaal, maar een filmpje is volgens mij al snel 10GB of zit ik dan verkeerd? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

offtopic:
Je hoeft niet het hele artikel hier te plaatsen hoor.

Ja, zo'n filmpje is groot, maar ik zou alleen een 720P-film op de Zune HD zetten als ik hem op mijn HD-tv af ging spelen. De native resolutie van het scherm zal wel lager liggen, dus dan heb je er niets aan als je zo'n film alleen op je Zune afspeelt. Mocht de resolutie wel zo hoog zijn (wat ik ernstig betwijfel), dan nog kun je je afvragen of je kwaliteitsverschil ziet als je de resolutie halveert (inclusief bitrate).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan men makkelijk bepaalde passages quoten,
ipv eerst het artikel te openen, te moeten copy-pasten en quote-tags te moeten toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
CLB schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:01:
nieuws: Zune HD krijgt oled-scherm en hdmi-aansluiting

Zune HD krijgt oled-scherm en hdmi-aansluiting
Door Olaf van Miltenburg, donderdag 16 april 2009 15:46, views: 387

Er zijn nieuwe details opgedoken over de Zune HD-speler, die Microsoft in de herfst van dit jaar uitbrengt. De speler krijgt naar verluidt Nvidia's Tegra-chip, een multitouch-oled-scherm met een beeldverhouding van 16:9, en een tv-uitgang.

Van de Zune HD verschijnen deze herfst versies met 4GB, 8GB, 16GB of 32GB geheugen. Het oled-scherm krijgt een beelddiagonaal van 3,6 inch en er is een hdmi-uitgang voor tv-signalen aanwezig. De aanwezigheid van Nvidia's Tegra-chip moet ervoor zorgen dat de speler ook op het gebied van 3d-games zijn mannetje staat. De introductie van de Zune HD markeert meteen de internationale release van de Zune, die momenteel alleen in de VS en Canada beschikbaar is. Verder beweert Neowin dat de nieuwe mediaspeler 'hd radio' biedt, over een webbrowser beschikt en via wifi met een computer of Microsofts muziekwinkel verbonden kan worden.

De details verschenen tegelijk met speculaties over wat Microsofts 'Project Pink' precies inhoudt. Het bedrijf uit Redmond zou voor aanstaande zomer een grote advertentiecampagne voor 'Pink' in de planning hebben, maar het is nog altijd onduidelijk waar het project precies inhoudt.

Aanvankelijk werd gedacht dat het om een codenaam voor een Zune-telefoon zou gaan, maar ZDNet claimt dat Pink zowel een telefoon als een pakket van mobiele diensten omvat. Microsoft zou de fabricage van de telefoons niet voor eigen rekening nemen, maar er wel nauw bij betrokken zijn. Pink-diensten zouden deels door het ontwikkelteam van de Zune gemaakt zijn en het Pink-platform zou op de Windows Mobile 7-engine draaien.

WAT EEN FEATURES ZEG _/-\o_

Maar 32GB als maximum en dan HD-materiaal met je meenemen gaat volgens mij niet echt samen..
Ben niet zo into HD-materiaal, maar een filmpje is volgens mij al snel 10GB of zit ik dan verkeerd? :+
Eh...120 GB is volgens mij het maximum wat ik bij de 'diverse bronnen' zag staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
120GB zal ook zeker komen... die is er immers nu als Zune 2.5 ook al :) alleen is dat dan een HDD terwijl de 32GB variant Flash is.

Als ik vanuit mijn situatie kijk is 120GB ruim voldoende... heb nu een 80GB Zune waar 25GB in gebruik is... filmpjes die ik er wel eens opzet kijk ik en knikker ik er later weer vanaf... prima dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad voor mij ook. Zeg dat je al je film nu in 1080P op je Zune kwijt wil (als die 't af kan spelen dan)
en dan heb je misschien het driedubbele nodig aan ruimte.. Dan komt een 120GB editie erg mooi uit imho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Jaguar645 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 17:05:
120GB zal ook zeker komen... die is er immers nu als Zune 2.5 ook al :) alleen is dat dan een HDD terwijl de 32GB variant Flash is.

Als ik vanuit mijn situatie kijk is 120GB ruim voldoende... heb nu een 80GB Zune waar 25GB in gebruik is... filmpjes die ik er wel eens opzet kijk ik en knikker ik er later weer vanaf... prima dus :)
'k heb zelf idd de 120GB variant, maar eh...met een paar WMVHD's is hij gauw vol :+ gemiddelde HD film is hier toch zo'n 8 a 10 GB en dan hebben we het nog niet over de doorvoersnelheid die de HD moet hebben....maar goed....'t wordt een spectaculaire speler :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
op 720P? :o

Als ik naar mijn gemiddelde 720P film hier kijk past dat perfect op een DVDtje zelfs.... 4.5GB..

Nouja we zullen wel zien hoe het allemaal zal lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je kunt natuurlijk ook aan series denken in 720P. Aflevering van Heroes of House in 720P is iets meer dan 1GB. Dan kun je toch nog redelijk wat afleveringen van je favoriete serie bekijken, naast je muziek. Op de 120GB versie passen dan wel de nodige seizoenen.

Opzich dus allemaal wel te doen. Maar ik verwacht toch niet dat iedereen al zijn filmpjes in 720P op de Zune HD zet. Als je niet van plan bent om die files op een externe bron af te spelen (HD tv ofzo) dan is het volslagen zinloos. Dan kun je beter de boel naar de native resolutie van de Zune HD converteren icm een wat lagere bitrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Jaguar645 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 22:57:
op 720P? :o

Als ik naar mijn gemiddelde 720P film hier kijk past dat perfect op een DVDtje zelfs.... 4.5GB..

Nouja we zullen wel zien hoe het allemaal zal lopen :)
Ach..natuurlijki....STOM...de meeste WMVHD's die ik heb zijn 1080P :p dus ja...gemiddelde 720P film zal rond de 4 a 5 GB zijn....hmm..interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als zo'n 720P'er al 5GB is, zit je maximum 32GB gauw vol... Dus kom op MS, grotere HDD's!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

CLB schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 00:24:
Als zo'n 720P'er al 5GB is, zit je maximum 32GB gauw vol... Dus kom op MS, grotere HDD's!!
Dat zijn 6 hele films. Je hoeft toch niet 6 hele films tegelijkertijd erop te hebben in zo'n resolutie? Wanneer wil je nou 6 films achter elkaar streamen? Enne, grotere hdd's zijn er natuurlijk wel. De 32GB versie is flash :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
RoD schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 00:29:
[...]

Dat zijn 6 hele films. Je hoeft toch niet 6 hele films tegelijkertijd erop te hebben in zo'n resolutie? Wanneer wil je nou 6 films achter elkaar streamen? Enne, grotere hdd's zijn er natuurlijk wel. De 32GB versie is flash :P
:+ Eh...op mijn Zune heb ik iets van 60GB aan muziek staan, dat luister ik ook niet allemaal achter elkaar..maare h..'k heb graag mijn hele muziekcollectie bij me als ik onderweg ben :P maar goed...wat betreft de films ligt dat idd wel iets anders, maar een paar films zou ik er bijv. wel op willen hebben als ik op vakantie ga ofzo..ze zouden dan overigens ook op een kleinere resolutie op de Zune gezet worden (dan 720P)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad! Of een seizoentje Lost ofzo. Ik heb geen zin om elke week te syncen natuurlijk. En in het bericht stond niks over versies met HDD's genoemd! Dat ze bestaan weet ik ook wel alleen nog niet in de Zune HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

TheVMaster schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 09:55:
[...]

:+ Eh...op mijn Zune heb ik iets van 60GB aan muziek staan, dat luister ik ook niet allemaal achter elkaar..maare h..'k heb graag mijn hele muziekcollectie bij me als ik onderweg ben :P maar goed...wat betreft de films ligt dat idd wel iets anders, maar een paar films zou ik er bijv. wel op willen hebben als ik op vakantie ga ofzo..ze zouden dan overigens ook op een kleinere resolutie op de Zune gezet worden (dan 720P)....
Als je dan de 120GB versie neemt, heb je nog 60GB over voor je video. En als je op vakantie gaat is de kans klein dat je je video's op een externe bron af zult willen spelen, dus dan kun je ze in veel kleiner formaat erop zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
RoD schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 10:19:
[...]

Als je dan de 120GB versie neemt, heb je nog 60GB over voor je video. En als je op vakantie gaat is de kans klein dat je je video's op een externe bron af zult willen spelen, dus dan kun je ze in veel kleiner formaat erop zetten. :)
LOL Je hebt helemaal gelijk....

Iemand nog een 120 GB Zune 'Oldskool' kopen (ergens rond de herfst :+) ?

dan koop ik mooi een ZuneHD

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 17-04-2009 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
@CLB:

Het staat gewoon in de tekst anders die ik van Neowin gekopieerd heb :)
An overview of the Zune HD specs:

3.6 inchish OLED full touch screen.
NVIDIA Tegra powered.
4GB, 8GB, 16GB, 32GB, and 120GB versions
Tweakers heeft hun bericht ook van Neowin vandaan maar het is nogal slordig dat ze die 120GB vergeten zijn te vermelden in het bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De Zune schijnt exclusieve content te krijgen. Apart. Nog nooit van zoiets gehoord. Volgens mij heeft zelfs Apple geen exclusieve content. Ik vind het niet zo interessant, maar het is wel vrij groots als ze veel van dit soort dingen weten te krijgen. Het geeft wel enigszins aan wat de plannen van MS met de Zune zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 22:18
RoD schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 22:41:
De Zune schijnt exclusieve content te krijgen. Apart. Nog nooit van zoiets gehoord. Volgens mij heeft zelfs Apple geen exclusieve content. Ik vind het niet zo interessant, maar het is wel vrij groots als ze veel van dit soort dingen weten te krijgen. Het geeft wel enigszins aan wat de plannen van MS met de Zune zijn.
Interessant. Misschien is het vergelijkbaar met de strategie die gebruikt wordt bij de gameconsoles: timed exclusief. De eerste paar maanden (soms een jaar) is de content alleen verkrijgbaar voor een specifiek platform (bijvoorbeeld Microsoft's X360).
Hoe dan ook, ik ben erg benieuwd naar de 120GB variant. Ik ben erg tevreden met de audiokwaliteit van mijn Zune80 en ik hoop dat de 120GB dezelfde of betere chips gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Dit lijkt er toch wel heel erg op dat er een telefoon van microsoft met windows 7 aan zit te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Of MS doet het net als Apple: een Zune, en een Zune phone, net als de iPod Touch en de iPhone. Niet ondenkbaar, maar het blijft gissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doesn't matter to me, dan heeft MS er een klant bij die 2 apparaten van ze afneemt... Ben benieuwd hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
De ZuneHD is bevestigd door Microsoft!

http://www.neowin.net/new...zune-hd-comming-this-fall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Hier staan wat betere pics ook:

http://www.zune.net/en-us/mp3players/zunehd/default.htm

Can't wait for it... must have now! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
En die pagina is inmiddels weer down geloof ik... foutje?

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Dunno what happened... mischien mocht die pagina nog niet online zijn oid

[edit]

En is inmiddels ook weer up!

[ Voor 22% gewijzigd door Jaguar645 op 27-05-2009 09:43 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast