Hoofdcategorieën
Topicacties

[Apple TV] Discussietopic deel 1

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 04 december 2007

quote:
[b]Neovo schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:54
Gewoon doen wat hier staat, en via eBay een iTunes giftcard aanschaffen. Heb ik ook gedaan, en werkt perfect. Heb nu gewoon $50 tegoed in m'n account. 8)
Ik krijg telkens maar weer de melding dat mijn iTunes Store "Dutch" is en mijn Gift Certificate "US". Dat gaat dus niet samen. Ik heb al mijn iTunesPrefs file verwijdert maar ik blijf steeds dezelfde melding krijgen.

Reg. datum: 14 november 2000

quote:
Neovo schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:50:
[...]

Kan me hier volledig in vinden; gewoon omdat het goed en fijn werkt, omdat het er allemaal "slick" uitziet en omdat ik simpelweg een zeer groot Apple-fan ben. :o
Ja en ook omdat ik een apple fan ben ;)

It's dark but I don't want to find the light.

Legacy of History.

quote:
ComaKip schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:10:
[...]

Ik krijg telkens maar weer de melding dat mijn iTunes Store "Dutch" is en mijn Gift Certificate "US". Dat gaat dus niet samen. Ik heb al mijn iTunesPrefs file verwijdert maar ik blijf steeds dezelfde melding krijgen.
Gebruik je wel een "schoon" emailaccount? Het moet namelijk met een account gebeuren die je nog niet eerder hebt gebruikt. Ik heb hiervoor een Yahoo! account aangemaakt. Hou me op de hoogte! ;)

Xbox Live Gamertag: Maori Rebel

quote:
pling schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 19:27:
[...]

Properties --> Video --> soort video --> Tv-programma --> ok
Ok, gevonden, thanks! 8)
blaap..
Reg. datum: 24 mei 2003

quote:
Neovo schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:34:
[...]

Gebruik je wel een "schoon" emailaccount? Het moet namelijk met een account gebeuren die je nog niet eerder hebt gebruikt. Ik heb hiervoor een Yahoo! account aangemaakt. Hou me op de hoogte! ;)
waarom een mail account dat je nog nooit hebt gebruikt? checken ze op je verzonden mailtjes in samenwerking met google oid? :')

blaap.. ( Nations_Elite_Division )

quote:
LocoShady schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 16:01:
[...]

waarom een mail account dat je nog nooit hebt gebruikt? checken ze op je verzonden mailtjes in samenwerking met google oid? :')
>:)
Legacy of History.

quote:
[...]

|:(

Ik bedoel een emailaccount dat je nooit eerder gebruikt hebt in combinatie met iTunes. ;)

Mighty Finder!
Reg. datum: 16 september 2005

quote:
[...]

;(
Reg. datum: 24 februari 2005

Is het met ATV2.0 mogelijk om een patchstick met leopard te maken? Zo ja, is er al een handleiding hiervoor?

Reg. datum: 05 maart 2002

quote:
Neovo schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:50:
[...]

Kan me hier volledig in vinden; gewoon omdat het goed en fijn werkt, omdat het er allemaal "slick" uitziet en omdat ik simpelweg een zeer groot Apple-fan ben. :o
Hier nog één. Ik converteer ook de films 's nachts. Vul Handbrake of whatever tooltje met te converteren films. Zet de subs erbij en converteren maar... ze worden meteen in iTunes gezet en daardoor ook meteen 's nachts gesynced naar ATV. En zo lang duurt dat syncen nu ook weer niet hoor.

quote:
wernerdebijl schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:05:
[...]

Hier nog één. Ik converteer ook de films 's nachts. Vul Handbrake of whatever tooltje met te converteren films. Zet de subs erbij en converteren maar... ze worden meteen in iTunes gezet en daardoor ook meteen 's nachts gesynced naar ATV. En zo lang duurt dat syncen nu ook weer niet hoor.
Maar dan zijn ze niet perfect getagged. Alleja ik behandel ze nog in metax na handbrake

Legacy of History.

quote:
Zertox schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:07:
[...]

Maar dan zijn ze niet perfect getagged. Alleja ik behandel ze nog in metax na handbrake
Ik begrijp het niet helemaal denk ik, wat doet Metax precies dan als ik vragen mag?

quote:
Neovo schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:30:
[...]

Ik begrijp het niet helemaal denk ik, wat doet Metax precies dan als ik vragen mag?
Met metax kun je een cover toevoegen, een titel, de cast, producer, description, ....
Dat komt dan ook netjes in itunes en op je atv. Op die manier als je een grote collectie hebt zie je meteen over wat die ene film nu weer ging...

Legacy of History.

quote:
Zertox schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:16:
[...]

Met metax kun je een cover toevoegen, een titel, de cast, producer, description, ....
Dat komt dan ook netjes in itunes en op je atv. Op die manier als je een grote collectie hebt zie je meteen over wat die ene film nu weer ging...
Ow, dat is inderdaad erg cool zeg. Meteen ff binnenhalen dan maar! :)

Reg. datum: 04 december 2007

quote:
Neovo schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:34:Gebruik je wel een "schoon" emailaccount? Het moet namelijk met een account gebeuren die je nog niet eerder hebt gebruikt. Ik heb hiervoor een Yahoo! account aangemaakt. Hou me op de hoogte! ;)
Het zat 'm in het feit dat ie mij automatisch op de NL store abonneerde. Ik heb nu met een andere e-mail adres expliciet de US store aangewezen, nu werkt het.
Nu wil ik mijn 2e e-mail adres vervangen door het 1e. Kan dat? Kan ik het eerste account deleten? Ik heb gekeken bij https://myinfo.apple.com maar ik geloof niet dat dat kan. Wel?

[edit]
Ik heb het al gevonden. De interface van myinfo.apple.com is wat onduidelijk. Ik heb uiteindelijk mijn e-mail adres succesvol kunnen wijzigen.

ComaKip wijzigde dit bericht 22-02-2008 20:24 (10%)

Legacy of History.

quote:
ComaKip schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:39:
[...]

Het zat 'm in het feit dat ie mij automatisch op de NL store abonneerde. Ik heb nu met een andere e-mail adres expliciet de US store aangewezen, nu werkt het.
Nu wil ik mijn 2e e-mail adres vervangen door het 1e. Kan dat? Kan ik het eerste account deleten? Ik heb gekeken bij https://myinfo.apple.com maar ik geloof niet dat dat kan. Wel?

[edit]
Ik heb het al gevonden. De interface van myinfo.apple.com is wat onduidelijk. Ik heb uiteindelijk mijn e-mail adres succesvol kunnen wijzigen.
Mooi zo! Veel plezier in de iTunes Store! ;)

Reg. datum: 27 juli 2005

Zo kon toch niet wachten tot de pricedrop dus maar een ATV aangeschaft. Mooi ding zeg. Synchroniseren via de Airport gaat niet snel genoeg dus toen maar even een ethernet kabel aan mijn Mac gehangen. Dan gaat het wél rap. Overigens wel een gemis dat je het volume niet aan kan passen. Maar voor de rest , top !

Legacy of History.

Ik gebruik momenteel VisualHub om mijn films te converteren. Welke instellingen moet ik nou allemaal gebruiken voor het beste resultaat? Ik heb hem sowieso op "Go nuts" en "H.264 Encoding". Moet ik de opties "320 pixels wide" em "Hint for streaming" ook nog aanvinken? En wat betreft het eindresultaat; converteer ik naar "iTunes" of naar "MP4"? Heb nu 5 films naar MP4 geconverteerd, maar twijfel of dat het beste is (en wat is het verschil uberhaupt)?

Reg. datum: 27 juli 2005

Waarom niet gewoon de vooringestelde optie kiezen ?
http://xs124.xs.to/xs124/08086/hub221.png

Legacy of History.

quote:
carfreak02 schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 12:09:
Waarom niet gewoon de vooringestelde optie kiezen ?
[afbeelding]
...dat kan inderdaad ook, zie ik nu pas. :o

Ik heb inmiddels vijf films geconverteerd naar MP4, zit daar dan nog verschil in?

Neovo wijzigde dit bericht 23-02-2008 18:52 (12%)

Ik heb geupdate naar 2.0 maar heb geen 1080p resolutie! Ik dacht toch dat met de update mogelijk zou moeten zijn? Hebben jullie wel 1080p?

Reg. datum: 31 maart 2003

quote:
DaBa schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:02:
Ik heb geupdate naar 2.0 maar heb geen 1080p resolutie! Ik dacht toch dat met de update mogelijk zou moeten zijn? Hebben jullie wel 1080p?
Het staat niet op de officiële pagina, dus ik gok dat de hardware 1080p wel niet zal aankunnen.
Mika rules!

In het settings menu kan ik de ATV wel op 1080p zetten. Is dat wat je bedoeld?

http://212.238.216.189/Computer/IMG_9194.jpg

/edit: ik heb de ATV idd via HDMI aangesloten.

zonoskar wijzigde dit bericht 24-02-2008 22:15 (14%)

Powermac G5 casemod / PC specs / Macbook Pro 15.4", 2 GB mem, 7200rpm 100 GB HDD / iPhone US 8GB

quote:
DaBa schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:02:
ik geloof dat je via hdmi moet aansluiten om deze optie te zien te krijgen? :)
via component komt hij er ook niet op bij mij

Ik heb hem via HDMI op mijn Full HD Plasma aangesloten maar ik krijg alleen:
  • 720p HD
  • 1080i HD
  • 720p HD 50Hz
  • 1080i HD 50Hz
  • nog wat lagere resoluties
edit: ik had deze al gezien op internet maar dat staat er bij mij dus niet bij:
http://www.engadget.com/photos/apple-tv-take-2-take-two/637604/

DaBa wijzigde dit bericht 25-02-2008 08:53 (30%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: