Hoofdcategorieën
Topicacties

[Apple TV] Discussietopic deel 1

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 05 maart 2002

quote:
Zertox schreef op zondag 10 februari 2008 @ 00:02:
[...]

xml file? Kun je me daar meer informatie over geven? Ik heb momenteel enkele mp4's die getagged zijn, Maar ik geloof niet dat ATV de tags laat zien zolang deez movie niet in iTunes zit. Ik heb er toch graag wat meer informatie bij, en liefst vanal een cover. Is dat ook mogelijk?
Dit kun je oa. met MetaX doen. Je zoekt je film op in een of andere moviedatabase en download alle info naar de MP4 inclusief cover. Als je deze info dan saved naar de MP4 en deze laadt binnen iTunes wordt het perfect weergegeven in ATV.

quote:
battler schreef op zondag 10 februari 2008 @ 12:50:
[...]

Klopt maar een groot gemis vind ik, is het feit dat ik niet 1 bepaalde foto uit een map kan selecteren vanuit mijn atv.
Klopt. Als je 1 foto continu wilt laten zien kun je beter een folder aanmaken met daarin maar 1 foto.

Vader van Sophie en Lucas!
Reg. datum: 09 november 2000

Wat hij wil is denk ik wat ik ook wil - een browser met thumbnails zodat je een enkele foto kan zoeken en tonen. De huidige browser toont de hele map op alfab volgorde (of shuffle?) -> dan vind je niet makkelijk de foto die je wilt zien.

Een folder per foto gaat niet echt werken als je een paar duizend foto's hebt...

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Reg. datum: 02 juni 2002

De update is nu te downloaden.

Reg. datum: 27 oktober 2000

quote:
Is het voor Nederland dan nu ook mogelijk om film te 'huren'?

Reg. datum: 02 juni 2006

quote:
jasperj schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 20:17:
[...]

Is het voor Nederland dan nu ook mogelijk om film te 'huren'?
Nee, deze dienst is (nog) niet in Nederland te gebruiken, en Apple heeft ook nog niets aangekondigd. Dus alles wat we kunnen doen is afwachten.

Late Night with who?
Reg. datum: 12 oktober 2000

* Moartn is benieuwd wanneer de eerste "safe update" methodes opduiken voor gehackte ATV's

Tot die tijd maar even rustig met 1.1 blijven werken :)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Reg. datum: 29 november 2005

Kan je ook een extern tvkaart aan de apple TV hangen of kan dat niet?
Als dat kan dan heb je dus een volwaardig mediacenter ala windows, zonder opname functie van tv vind ik het nog niet zo interessant eigenlijk.

Reg. datum: 18 april 2003

quote:
Fireburn schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:01:
[...]

Nee, deze dienst is (nog) niet in Nederland te gebruiken, en Apple heeft ook nog niets aangekondigd. Dus alles wat we kunnen doen is afwachten.
Als je een Amerikaanse iTunes accounts hebt is het toch wel mogelijk??

Reg. datum: 28 december 2006

Kan ik mijn NL account omzetten naar een US account?

Legacy of History.

quote:
Valderrama schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:04:
Kan ik mijn NL account omzetten naar een US account?
Ja, is dat mogelijk, en zo ja, hoe gaat dat in zijn werk? Ben ik erg benieuwd naar...

Xbox Live Gamertag: Maori Rebel

Chain of life

quote:
Neovo schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:42:
[...]

Ja, is dat mogelijk, en zo ja, hoe gaat dat in zijn werk? Ben ik erg benieuwd naar...
Volgens mij heeft voelspriet op het internet hier ooit iets over geschreven

Reg. datum: 09 januari 2004

Je moet een adres in Amerika opgeven.

100% No Soul Guaranteed

surf's up dude!
Reg. datum: 23 juni 1999

quote:
Neovo schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:42:
[...]

Even kijken op http://onemorething.nl/?p...amp;art_id=3036#reactions
en zoeken naar de reactie van 'Tjakkahhh'. :9

Reg. datum: 04 december 2007

quote:
Zertox schreef op zondag 10 februari 2008 @ 00:02:xml file? Kun je me daar meer informatie over geven? Ik heb momenteel enkele mp4's die getagged zijn, Maar ik geloof niet dat ATV de tags laat zien zolang deez movie niet in iTunes zit. Ik heb er toch graag wat meer informatie bij, en liefst vanal een cover. Is dat ook mogelijk?
Ja hoor, dat alles is mogelijk zolang je de bestandsnamen hetzelfde houdt (alleen extensie anders) en de boel in dezelfde directory plaats*. dus bijv.

film.naam1.720p.dvdrip.avi
film.naam1.720p.dvdrip.srt
film.naam1.720p.dvdrip.xml
film.naam1.720p.dvdrip.jpg

Zie voor XML data http://wiki.awkwardtv.org/wiki/ATVFiles#XML_Metadata_Format

* Met als voorwaarde dat je je ATV gepatched hebt.

ComaKip wijzigde dit bericht 13-02-2008 12:14 (3%)

Reg. datum: 14 november 2000

Ik ga er toch maar geen kopen. Men ps3 streamed ook alles.

Zertox wijzigde dit bericht 13-02-2008 12:59 (86%)
Reden: ik heb men eigen vragen al kunnen beantwoorden

It's dark but I don't want to find the light.

Legacy of History.

quote:
Zertox schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 12:46:
Zojuist een gekocht. Even een US account aanmaken, giftcard kopen via eBay en genieten maar! :-)

Xbox Live Gamertag: Maori Rebel

Gadgetfetisjist
Reg. datum: 04 februari 2000

quote:
Zertox schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 12:46:
Je zegt het goed: streamen. Maar probeer niet een film terug of vooruit te spoelen want dat werkt niet. Waardeloos dus IMO. Bovendien is een Apple TV voor dit doel sowieso een stuk gebruiksvriendelijker dan een PS3.

En nee, ik ben geen Apple-fanboy of PS3-basher want ik heb ze allebei thuis staan.

Ik rem NIET voor admins...
Reg. datum: 31 augustus 2003

quote:
Exirion schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:44:
[...]

Je zegt het goed: streamen. Maar probeer niet een film terug of vooruit te spoelen want dat werkt niet. Waardeloos dus IMO. Bovendien is een Apple TV voor dit doel sowieso een stuk gebruiksvriendelijker dan een PS3.

En nee, ik ben geen Apple-fanboy of PS3-basher want ik heb ze allebei thuis staan.
Klinkklare onzin, ik kan al mijn films die ik stream vooruit en terugspoelen.

[url=http://specs.tweak.to/13146][b]Specs[/b][/url]

Reg. datum: 09 januari 2004

Is het trouwens nog steeds noodzakelijk om een code in te voeren om een appletv te linken aan een itunes lib? Ik ben helaas even zonder tv anders had ik het zelf wel uitgeprobeerd :Y)

100% No Soul Guaranteed

quote:
Moartn schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 00:32:
* Moartn is benieuwd wanneer de eerste "safe update" methodes opduiken voor gehackte ATV's

Tot die tijd maar even rustig met 1.1 blijven werken :)
Ik heb begrepen dat AppleTV zichzelf ook update na een tijdje. Hij zou 1x per week checken voor een update.

Reg. datum: 02 juni 2002

quote:
lowfi schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:49:
Is het trouwens nog steeds noodzakelijk om een code in te voeren om een appletv te linken aan een itunes lib? Ik ben helaas even zonder tv anders had ik het zelf wel uitgeprobeerd :Y)
Yep, je kunt ook in iTunes instellen dat het geluid gaat naar de Apple TV ipv Computer.

Reg. datum: 29 november 2005

Iemand die weet of je een extern tv kaart kan aansluiten op de apple tv?

Lekker Kepjoeteren
Reg. datum: 19 maart 2001

Op dit topic lees ik dat mensen DVD's converteren met AC3 passthrough support.
quote:
OK, the easiest way to do this is selct the Aplle TV preset change the container to.mkv select AC3 pass through once the movie is encoded open it with quicktime pro make sure you have Perian installed once the movie has loaded save it as a self contained movie and waaalaaaa Drop it in itunes now your move will play on ya AppleTV Take 2 with Ac3 Audio whooohooo

P.S make sure you have the Latest Itunes and quicktime installed otherwise this will not work
Ik heb dit zojuist met twee films geprobeerd, maar dat werkt dus niet. Ik krijg geen geluid (ook al heeft het bestand wel ac3 en doet ie in quicktime prima). Iemand al wat meer informatie hierover ?

http://www.igottools.com

Lekker Kepjoeteren
Reg. datum: 19 maart 2001

VisuallHub is ook aangepast voor AC3 support. Meer informatie hier.

http://www.igottools.com

Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: