[MMORPG]Lord of the Rings Online Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.572 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 12:45
Afbeeldingslocatie: http://i160.photobucket.com/albums/t198/gerritdnbak/lotrobanner.jpg

Geplande release: 24 april 2007

Dit spel is al meerdere jaren in ontwikkeling en staat pas sinds (relatief) korte tijd in de aandacht van de pers en fans van zowel de Lord of the Rings boeken + films en gamers. Voorging het spel door onder de naam Middle Earth Online, maar sinds ongeveer het laatste jaar van de ontwikkeling van de game is de naam veranderd in Lord of the Rings Online
Het spel is gebaseerd op de verhalen van J.R.R. Tolkien, dus niet op de films. Het wordt niet door EA gemaakt, maar door Turbine (oa. van Asheron's Call) en de maker heeft niet de rechten om de overbekende beelden uit de films en daarbij behorende muziek te gebruiken. (Helaas) is dat punt van herkenning weg en ik denk niet dat Turbine het budget heeft om nog betere muziek voor de game te maken, dus op dit gebied kan het je misschien tegenvallen.

Afbeeldingslocatie: http://i160.photobucket.com/albums/t198/gerritdnbak/lotrofeatures.jpg

- Je kunt je eigen hobbit, elf, dwerg of mens creeëren en deze een van de volgende classes geven: Champion, Minstrel, Guardian, Loremaster, Burglar, Hunter of Captain. Bovendien kun je het uiterlijk van je personage naar hartelust aanpassen.
Meer details over de verschillende classes
Meer details over de verschillende races

- Je kunt de tegenstanders die voor de Fellowship of the Ring al een pain in the ass waren, tegenkomen. Je vecht dus onder andere tegen de: Uruk-Hai, Nazgûl, Orcs, Trolls, Goblins, Draken en misschien Balrog
Meer details over de verschillende vijanden die je kan tegenkomen

- Je kunt door Middle-Earth je eigen weg nemen en de wereld ontdekken. Je kunt verrassingen tegenkomen zoals sterke wapens die door de oude Numénorianen zijn achtergelaten, echter is de wereld zo groot dat Turbine het in al die jaren nog niet heeft klaargespeeld om heel Middle-Earth te creëeren en het ook nog enige kwaliteit mee te geven, dus tijdens de release zul je alleen het gebied Eriador kunnen verkennen.
De speelbare gebieden tijdens de release (ingame kaart)

- Maak kennis met de personages uit de Lord of the Rings, onder andere Frodo, Aragorn, Gandalf, Bilbo, Elrond, Boromir, Tom Bombadil, en vele anderen.

Afbeeldingslocatie: http://i160.photobucket.com/albums/t198/gerritdnbak/lotroscreens-1.jpg

De graphics kunnen niet tegen het geweld van bijvoorbeeld Oblivion opboksen, maar voor een MMORPG ziet het er erg goed uit, met name water is een lust voor het oog. IGN durft zelfs te beweren dat dit de mooiste MMORPG tot nu toe is. Sommige van deze screens zijn door mij gemaakt en de anderen zijn ook vrij representatief voor de graphics in het echte spel (op very high tenminste).

Officiële screens

Afbeeldingslocatie: http://s160.photobucket.com/albums/t198/gerritdnbak/th_lotrolandscape4.jpg Afbeeldingslocatie: http://s160.photobucket.com/albums/t198/gerritdnbak/th_lotrolandscape3.jpg Afbeeldingslocatie: http://s160.photobucket.com/albums/t198/gerritdnbak/th_lotrolandscape5.jpg

Zelfgemaakte screens
Afbeeldingslocatie: http://s160.photobucket.com/albums/t198/gerritdnbak/th_ScreenShot00028.jpg Afbeeldingslocatie: http://s160.photobucket.com/albums/t198/gerritdnbak/th_ScreenShot00038.jpg Afbeeldingslocatie: http://s160.photobucket.com/albums/t198/gerritdnbak/th_ScreenShot00037.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s160.photobucket.com/albums/t198/gerritdnbak/th_ScreenShot00034.jpg Afbeeldingslocatie: http://s160.photobucket.com/albums/t198/gerritdnbak/th_ScreenShot00039.jpg Afbeeldingslocatie: http://s160.photobucket.com/albums/t198/gerritdnbak/th_ScreenShot00032.jpg

Natuurlijk heb je weinig aan de screens als je niet weet of de gameplay lekker loopt. Daarom zijn er verschillende filmpjes (trailers en echte ingamefilmpjes) uitgekomen:
Trailers:
Trailer 1
Trailer 2
Trailer 3
Rassen:
Race of Elves
Race of Men
Race of Dwarves
Race of Hobbits
Locaties:
Thorins Hall
The Shire
Duillond
Bree
Usermade filmpjes (uit de bèta)
Character creation
Naar Weathertop (slecht geluid)
Zelf gemaakt tijdenseen musicevent
Nóg meer filmpjes op Gametrailers

Afbeeldingslocatie: http://i160.photobucket.com/albums/t198/gerritdnbak/kinship.jpg

Tijdens de pre-orderdagen is er wederom een GoT kinship ontstaan. Als je op de server Snowbourne zit en een kinship zoekt, moet je contact opnemen met stronkie.bf2c [at] hotmail.com of ingame een IM sturen naar lolas (Kinship leader) of stronkie.

Hier volgt enige (lore)informatie over de kinship
Variags of Khand
The Variags were from Khand, and they first appeared in the north-west of Middle-earth in 1944 of the Third Age, fighting alongside the Wainriders. They were also present during the battle of the Pelennor Fields, over a thousand years later. Little was known about them.

In the real world, Variags is another name for the Varangians, a Viking people who had contact with Russia and Constantinople, described in one Byzantine chronicle as "axe-wielding barbarians". Thus some readers think that the Variags (whose physical features are not described, although axes are mentioned in reference to the tribes of the east) must look Nordic. Games Workshop, however, interprets Variags as similar to Mongols, but with chariots and Sashimonos, in its popular The Lord of the Rings Strategy Battle Game.
Inmiddels is de beta afgelopen en over enkele dagen (14 april) kunnen de mensen met pre-orderpakketten het spel gaan spelen. Daarna volgt op 24 januari de echte release. Veel plezier in Midden-Aarde!

Voor meer informatie kun je de officiële site bezoeken.

[ Voor 73% gewijzigd door Stef.NL op 18-04-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:10

Nitai

Live the life you love.

offtopic:
Je beta-signup linkje klopt niet :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:34

Zeror

Ik Henk 'm!

Toen ik een aantal maanden geleden hoorde dat er een LOTR MMORPG in de maak was, ging mn hartje keihard bonzen. Damn wat gaaf. een MMO van LOTR :D

Wil gelijk de BETA sign up doen, maar link doet het niet :P
Als je van de 2x http:// een weghaal dan doet ie het ook niet :(

Signed up :)

[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 09-01-2007 15:58 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Als op de officiele site link klikte kwam op zich ook vrij groot in het scherm sign up for beta here ! te staan, maar goed. Het linkje is nu gefixt als het goed is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159374

Ik heb mezelf gelijk geregistreerd :)

Man wat lijkt dit veel op wow :) hopen dat het iets minder verslavend is hehe..
Vraagje: Wordt dit ook maandelijks betalen zoals wow of aanschaffen en spelen zoals guild wars?

edit: Hoe lang moet je wachten op antwoord of je in de beta zit trouwens?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 159374 op 09-01-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik zit zelf al tijden in de beta. Kan er niet veel positiefs over zeggen, maar kan een mening dingetje zijn. Beetje standaard mmo probleem is dat ze de wereld te groot willen worden, waar WoW een prettig knus sfeertje heeft straalt deze game grote open vlaktes uit. Kan leuk zijn maar ik miste gewoon wat gevoel erbij. De graphics zijn verder wel nice, de steden zijn mooi gemaakt maar het kan allemaal nog zoveel beter. Veel goede dingen overgenomen van andere games, op zich grappige beroepen die je kunt uitoefenen maar ook weer niet met al teveel diepgang. Leuke game op zich, maar het mist nog zoveel en ik vond veel dingen onoverzichtelijk ook na een tijdje spelen.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Anoniem: 159374 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:02:
edit: Hoe lang moet je wachten op antwoord of je in de beta zit trouwens?
Totdat je toegelaten wordt. Er wordt verder niet echt een bevestiging van inschrijving gestuurd. Er is inderdaad een maandelijks bedrag van tussen de 10 en 15 euro. Precieze bedrag weet ik niet.

@ Bleet,

Dat is ook een beetje wat ik vrees, dat het gewoon tegenvalt. LOTR staat in veel gevallen gelijk aan zeer hoge kwaliteit (boeken, films, misschien de huidige LOTR-games uitgezonderd), maar Turbine is maar een relatief klein bedrijfje en om mij aan een MMORPG te zetten, wil ik toch echt een topspel waar je je op iedere hoek wel over iets kan verwonderen. Maar goed, ik wacht af totdat ik het zelf kan testen.

[ Voor 6% gewijzigd door Stef.NL op 09-01-2007 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar het is toch ook turbine in combinatie met codemasters? Codemasters is wel kick :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Dat valt nog best tegen. Dungeons & Dragons Online is door CM uitgegeven en is nu niet echt een succes te noemen, zeker geen succes tegenover wat het vroeger was. Daarnaast is het ook de uitgever van het wanproduct Archlord.

Oh, ik kreeg me net trouwens toch een leuk mailtje :p :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OMG ben je toegelaten tot de beta? Vetjes :) wanneer heb je je opgegeven voor de beta? dan weet ik of ik ook een mailtje kan verwachten :)
Ik heb me trouwens op verschillende adressen opgegeven heheh :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Anoniem: 159374 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:49:
Maar het is toch ook turbine in combinatie met codemasters? Codemasters is wel kick :) _/-\o_
Codemasters heeft heel veel "net niet" MMO's in zn arsortiment zitten.
ik noem op:
- Archlord
- Dungeons & Dragons
- Rising Force Online

Qua graphics zien de spellen er prima uit, maar qua gameplay is het gewoon pure bagger, rotbesturing en dat soort flauwekul.
Maar ik ga, ondanks de slechte referentie die codemasters heeft van de andere mmo's, deze game toch proberen. Misschien is deze zo slecht nog niet.
En ze zijn immers nog in Beta fase, dus er kan nog het een en ander veranderd worden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Maandje of 4-5 geleden alweer. Dat je actief postte op het forum scheen ook te helpen bij toelating in de eerdere fases, maar denk nu dat dat niet meer zoveel uitmaakt. Je moet trouwens wel wachten tot zaterdag 11 uur (ohnee, 10 uur, het is 11 uur GMT) voordat je je kan registreren. Downloaden van de client kan al wel (helaas van Fileplanet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb me vandaag aangemeld lol, maak ik nog kans om dan dit weekend met de stresstest erin te komen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127568

Ik ben ook toegelaten tot de beta :)
De NDA ben ik op dit moment aan het doorlezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bleet schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:47:
Ik zit zelf al tijden in de beta. Kan er niet veel positiefs over zeggen, maar kan een mening dingetje zijn. Beetje standaard mmo probleem is dat ze de wereld te groot willen worden, waar WoW een prettig knus sfeertje heeft straalt deze game grote open vlaktes uit. Kan leuk zijn maar ik miste gewoon wat gevoel erbij. De graphics zijn verder wel nice, de steden zijn mooi gemaakt maar het kan allemaal nog zoveel beter. Veel goede dingen overgenomen van andere games, op zich grappige beroepen die je kunt uitoefenen maar ook weer niet met al teveel diepgang. Leuke game op zich, maar het mist nog zoveel en ik vond veel dingen onoverzichtelijk ook na een tijdje spelen.
Ik vind WOW juist te knus!
Al die mensen op elkaar de hele dag geef mij maar wat ruimte.
Dat er geen player housing in wow zit vind ik dan nog wel een groot minpunt.
En het venden van spullen is ook erg knullig met een trade channel en simpel traden.
In Ragnarok online kun je tenminste je eigen shop opzetten :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 127568 op 10-01-2007 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Anoniem: 159374 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:29:
Ik heb me vandaag aangemeld lol, maak ik nog kans om dan dit weekend met de stresstest erin te komen? :9
Ik betwijfel het eigenlijk. De meeste invites zijn inmiddels verstuurd of zullen in de loop van de ochtend verstuurd worden, als je dan nog geen invite hebt gehad, zou ik er maar niet meer op rekenen.

@lampjesman,
Jammer genoeg is er in LOTRO ook nog geen player housing. Ze houden echter wel de mogelijkheid open in volgende versies. Trouwens.. passen die vrij lege gebieden niet bij het verhaal van LOTR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Anoniem: 127568 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 00:02:
En het venden van spullen is ook erg knullig met een trade channel en simpel traden.
In Ragnarok online kun je tenminste je eigen shop opzetten :)
Dat vind ik juist goed aan WoW. Mensen die geen tijd hebben om de hele dag shop te gaan staan, kunnen in WoW mooi gebruik maken van het Auction House. Hoef je ook niet speciaal voor die shop online te blijven en dus je PC aan moet hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-05 17:02
gisteren ook een mailje gehad :P

invited :P

nu nog kijken voor die download :( fileplanet hoop dat het nog een beetje rap gaat

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-05 23:25

Vuurvoske

Nunquam cede!

Eindelijk een topic hierover. HEb nog geen invite gezien, hoewel ik me wel heb ingeschreven ?

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Vuurvoske schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:59:
Eindelijk een topic hierover. HEb nog geen invite gezien, hoewel ik me wel heb ingeschreven ?
Ik heb ook nog geen invite gehad maarja boeiend dan wacht ik wel op de open beta :P (als die er komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 20-04 10:28

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik verheug me verschrikkelijk op deze game! Wanneer kunnen we gaan genieten van de beta?

Heb me namelijk allang ingeschreven maar nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PcManiaxx schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:11:
Ik verheug me verschrikkelijk op deze game! Wanneer kunnen we gaan genieten van de beta?

Heb me namelijk allang ingeschreven maar nog niks gehoord.
Wij? ;)
Als je mag testen krijg je een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:03
Ik heb de beta een tijdje gespeeld, maar viel nog erg tegen, het spel heeft de potentie maar er moet nog heeel erg veel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
Mmm.. Turbine heeft sinds Asheron's Call 1 ook niks fatsoenlijks meer geproduceerd en hetzelfde geldt voor Codemasters als het gaat om MMORPG's. Ik wist al enkele jaren van dit project, maar het heeft door de slechte resultaten van andere producten tot nu toe dus nog nauwelijks mn interesse kunnen wekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:44
Ik heb wel een invite gekregen maar ik word doodziek van fileplanet. Flikkert mij er aldoor uit of kan 'ie plotseling geen verbinding meer maken... :|

Zelf verwacht ik er ook weinig van maar wil wel er wat van proeven in de LotR-universum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer man :(
Als er iemand is die het spel wel genoeg gezien heeft, of er gewoon geen zak aan vindt:P Mail me :D
Eventueel tegen een kleine vergoeding :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:19
Heb dus ook de invite

Wil hem wel uitproberen
Ben zelf een Guild Wars ventje, dus ik ben benieuwd.

En dat downen bij Fileplanet duurde idd wel even
En dan wil je hem instaleren (op een andere locatie dan aangegevn) heb je acuut al je eerste errors

Hoop dat het verbetered, maar eerst dit weekend gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Inderdaad, PC nachtje aan laten staan omdat ik anders weer achteraan moest sluiten. Hij was dus vanmorgen binnen, maar installatie was niet geheel probleemloos. Eerst kreeg ik hem niet uit de .rar omdat ik al een error kreeg bij WinRAR. Vervolgens met een andere programmaatje er toch uit weten te halen, maar tijdens installatie ook een error waardoor het niet opstart :(

[ Voor 13% gewijzigd door Stef.NL op 10-01-2007 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier verliep de installatie probleemloos, vreemd hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Anoniem: 127568 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:42:
Hier verliep de installatie probleemloos, vreemd hoor!
Heb jij de standaardinstellingen gebruikt?

Ik dus niet en dat lijkt dus vette problemen te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-04 21:59
Hoelang duurde het bij mensen die een invite kregen van inschrijven tot toelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
n0isH schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 19:18:
Hoelang duurde het bij mensen die een invite kregen van inschrijven tot toelaten?
Ik heb mezelf ergens in juni ingeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20
D. Ninjai schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 19:52:
[...]

Ik heb mezelf ergens in juni ingeschreven.
Ik ook, juni 2004 ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
n0isH schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 19:18:
Kn het me niet eens meer herinneren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
had me al een tijdje geleden ingeschreven het rare was dat ik de dag ervoor mijn gegevens verandert heb van een asherons call 1 guild naar een WoW guild waar ik nu inzit en kreeg promt de volgende dag een invite.....

doet me wel denken waar ze mensen vandaan willen snoepen(en gelijk hebben ze mijn wow server is nu al voor de 6de keer gecrashed en ben hard van plan om te cancelen net als veel van mijn guildleden)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Lijkt me eerder stom toeval. Voorheen waren er ongeveer 5000 betatesters, nu met deze invites erbij is dat aantal minimaal verdubbeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Woei, Zaterdag spelen, heb een key :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb hem ook al gedowned en geinstalled.
Bij mij werkte WinRar ook niet, kreeg errors, WinZip werkte wel, was la bang dat ik het weer opnieuw moest downen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Zou iemand zijn account met mij willen sharen dit weekend, zou heel graag even willen spelen :)
Stuur me een emailtje: willem.walder@gmail.com

Heb zojuist de game gepreordert op bol.com :)

Hier trouwens de specificaties:

---------------------------------------------
Minimum Specification:

Minimum Specifications
· Processor: P4 1.6 GHz or AMD equivalent with SSE
· Memory: 512 MB RAM
· Graphics card: Geforce 3 / Radeon 8xxx series or equivalent graphics card with 64MB of memory
· Network connection: 56.6 K modem
· Software: WinXP, DirectX 9c

Recommended Specification:

Recommended Specification
· Processor: P4 3 GHz or AMD equivalent with SSE
· Memory: 1 GB RAM
· Graphics card: Geforce Fx or ATI Radeon 9800 class graphics card or better with 128MB of memory
· Network connection: Cable modem or DSL connection
· Software: WinXP, DirectX 9c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
dit weekend....ben ik onbereikbaar :P

msn uit, mobiel uit, zuipen en eten in voorraad

check de klok. zucht nog 12 uur

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
tntkiller, ben altijd pessimistisch. Valt het tegen kun je zeggen dat je gelijk had, valt het mee dan kun je alleen maar tevreden zijn :p

Maar goed, ik zit dus nog behoorlijk in de problemen qua installatie. Nadat ik hem eerst niet eens uit de .rar kreeg, is me dat gelukt (mijn WinRAR versie was blijkbaar prehistorisch :p) was het na een update daarmee wel gelukt. Daarna kreeg ik de volgende error bij installatie.

Afbeeldingslocatie: http://img457.imageshack.us/img457/4562/lotroerrorjo5.th.jpg

(Had het al meerdere malen in het Engels geinstalleerd en in een wanhoopspoging had ik het in het Duits gedaan en toevallig bij deze een screen gemaakt).

Ik werd enigszins op het forum van LOTRO geholpen, maar nu ging de site een half uur geleden opeens down :s Weet een van de GoTters hoe dit komt en vooral hoe ik het kan verhelpen?
(Ja, ik heb .NET1.1 +fix en zonder firewall werkte ook niet en ik heb adminrechten).

[ Voor 5% gewijzigd door Stef.NL op 12-01-2007 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe laat begint het morgen (Nederlandse tijd) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

11 uur volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Zucht geen key ontvangen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Stef.NL schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 23:35:
tntkiller, ben altijd pessimistisch. Valt het tegen kun je zeggen dat je gelijk had, valt het mee dan kun je alleen maar tevreden zijn :p

Maar goed, ik zit dus nog behoorlijk in de problemen qua installatie. Nadat ik hem eerst niet eens uit de .rar kreeg, is me dat gelukt (mijn WinRAR versie was blijkbaar prehistorisch :p) was het na een update daarmee wel gelukt. Daarna kreeg ik de volgende error bij installatie.

[afbeelding]

(Had het al meerdere malen in het Engels geinstalleerd en in een wanhoopspoging had ik het in het Duits gedaan en toevallig bij deze een screen gemaakt).

Ik werd enigszins op het forum van LOTRO geholpen, maar nu ging de site een half uur geleden opeens down :s Weet een van de GoTters hoe dit komt en vooral hoe ik het kan verhelpen?
(Ja, ik heb .NET1.1 +fix en zonder firewall werkte ook niet en ik heb adminrechten).
mijn glas is altijd halfvol :P

ik had geen problemen met uitpakken en installen van de client die ik eergisten van fileplanet afhaalde dus das een opluchting.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:18

Xanathorn

Mmorpg addict

Kwam ik laatst ook achter dat winrar vaak problemen geeft met fileplanet downloads. De oplossing is eigenlijk best wel simpel, gebruik windows' ingebouwde unzipper en het werkt perfect :).
Nog een paar uurtjes en we kunnen er tegenaan. Ben eigenlijk wel benieuwd naar dit spel. Heb een tijdje D&D online gespeeld toen ie retail ging maar dat viel best wel tegen, in nog geen twee weken max level en niet eens echt veel gespeeld. Hoop dat Turbine er wat van geleerd heeft :).

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
http://www.lotro-europe.c...?id=2485&articletype=News

Voor als je geen key hebt ontvangen, kun je (als je snel bent) er nog een krijgen van Fileplanet zelf. Moet je daar wel subscriber zijn, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:51

BioHazard

*\o/*

Veel plezier Qoriox :)
Het spijt me voor de rest, ik heb maar een key en om er zelf niks mee te doen was ook jammer :X

[ Voor 74% gewijzigd door BioHazard op 13-01-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:26
That would be me! Je hebt een PM!

yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-05 20:00
The key you attempted to use has not been enabled yet. This may because:
If the game is a retail product, it may not have been released yet.
If the game is a beta, your phase of the beta may not have started yet.

11uur was de start toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

12 uur mag je hem activeren.
Blijf zitten waar je zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Mooi is dat, pakt 'ie mijn COG account niet. Hij is geactiveerd, heb de gegevens bewaard in in een kladblok bestand, geen last van een firewall en pakt 'ie hem nog niet... :?

Zal wel door de drukte komen. De site van Codemasters is ook zo vreselijk traag.

[ Voor 19% gewijzigd door D. Ninjai op 13-01-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pff moet dit nou deze drukte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Nog andere manieren om aan een key te komen? Ik moet en zal dit spel checken! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat er echt nog wel een open beta komt deze maand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Er wordt in ieder geval voldoende stress op de servers gezet :p

Maar goed ik heb het nog steeds niet fatsoenlijk geinstalleerd gekregen, ik probeer het nu op een andere pc die net aan de minimum requirements komt, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Jee, ik kom niet eens meer op de site om te registreren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
ja nog slechter dan wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Geen idee, speel ik niet, ik speel GW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Daarom is het ook een stress test he, ze proberen te kijken hoeveel de servers aankunnen en zoals blijkt, is het iets te veel van het goede. Dus gooi onderbouwde kritiek de volgende keer op het LOTRO-beta forum, dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
Stef.NL schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 13:23:
[...]

Daarom is het ook een stress test he, ze proberen te kijken hoeveel de servers aankunnen en zoals blijkt, is het iets te veel van het goede. Dus gooi onderbouwde kritiek de volgende keer op het LOTRO-beta forum, dank u :)
heb et niet over het spel daar kan ik niet eens aan toe komen:P moet de key nog invoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.insidegamer.nl...adowsofangmar/videos/1562
Prachtig _O_ Damn deze game ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Ik ben er flauw van. Heb weinig zin meer om af te wachten wanneer ik eindelijk erdoor ben. Mijn sleutel is nog niet geactiveerd, diegene die hem willen kan mij een dm sturen met daarin zijn e-mail.

Edit: Gone he is. :)

[ Voor 13% gewijzigd door D. Ninjai op 13-01-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Die drukte brengt ook een voordeel met zich mee :)
Want als er heel mensen geinteresseerd zijn in de game zal de ontwikkeling verder + support beter worden :D
(hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
ben aan het wachten waneer die

"word below:" ding komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-03 15:42

bAdmuTs

mAzE

D. Ninjai schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 13:34:
Ik ben er flauw van. Heb weinig zin meer om af te wachten wanneer ik eindelijk erdoor ben. Mijn sleutel is nog niet geactiveerd, diegene die hem willen kan mij een dm sturen met daarin zijn e-mail.

Edit: Gone he is. :)
Dank u :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ze hebben maar 1server, Northmoor, maar wil niet connecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
en nog kan ik niet reggen diep triest:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Tegen de tijd dat ik door het COG gedoe op de codemasters site heen kom is het weekend al voorbij :X :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
bAdmuTs schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 15:20:
Tegen de tijd dat ik door het COG gedoe op de codemasters site heen kom is het weekend al voorbij :X :(
Ja het is een bende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol zit er nog niemand online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 15:33
Zodra ik de serial in wil vullen en op submit druk, kom ik ok een lege pagina :(

Niet te vergeten dat je na elke klik op een link minstens 5 minuten moet wachten. Ben nu bijna 2 uur bezig om mijn serial te registeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Johannn_ schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 16:02:
Zodra ik de serial in wil vullen en op submit druk, kom ik ok een lege pagina :(

Niet te vergeten dat je na elke klik op een link minstens 5 minuten moet wachten. Ben nu bijna 2 uur bezig om mijn serial te registeren.
Ik al 4 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Was het nou een stresstest voor de game server of voor de aanmeldingsserver (COG gedoe) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Ik denk dat het een stresstest is voor ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ja en ik zit dus al op mijn wer, dus kan nieteens meer registreren

Ben bang dat het nix gaat worden voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol ik dacht dat Codemaster van de Dungeons And Dragons beta wel wat geleerd had, toen was er echt precies hetzelfde probleem als dat er nu is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

En dat probleem was er ook met de RF-online beta :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Probeer in te loggen, krijg ik de melding dat mn accountnaam niet goed is en ik de Beta moet activeren, terwijl ik dit vanmiddag gedaan heb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
Cthulhu schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 16:55:
Probeer in te loggen, krijg ik de melding dat mn accountnaam niet goed is en ik de Beta moet activeren, terwijl ik dit vanmiddag gedaan heb 8)7
dat is al knap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Zo te zien heeft hij eindelijk mijn serial geregistreerd, nu maar eens proberen in te loggen.

edit:
Nu blijft hij leggen hangen op het inloggen met the LOTR client

[ Voor 30% gewijzigd door _Johannn_ op 13-01-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
al lvl 6 :)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad! Wat is je eerste indruk?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 153710 op 13-01-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Heb je geen problemen met inloggen? Ik krijg steeds een melding login server error. en iets van Object moved :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
nog steeds niet geregged na 6 uur proberen stress test is gelukt iig

btw ik dacht dat her verboden is op dingen over de game te zeggen die de beta hebben(screens mag ook niet)

[ Voor 44% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 13-01-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Helaas moet je vandaag gespeeld hebben om je account te behouden. Ik heb dus een key (nog niet gebruikt) maar ik haal het niet om de client nog binnen te halen. Als iemand 'm wil en je HEBT de client (anders heeft het geen zin) mail dan naar Jammer hij is al weg

Niet naar het adres in mijn profiel mailen (doe je dat wel, dan krijg je 'm sowieso niet)

[ Voor 5% gewijzigd door The_Bash op 13-01-2007 18:37 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Bash schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:29:
Helaas moet je vandaag gespeeld hebben om je account te behouden. Ik heb dus een key (nog niet gebruikt) maar ik haal het niet om de client nog binnen te halen. Als iemand 'm wil en je HEBT de client (anders heeft het geen zin) mail dan naar the_bash81 [at] hotmail.com.

Niet naar het adres in mijn profiel mailen (doe je dat wel, dan krijg je 'm sowieso niet)
Ik heb je een mailtje gestuurd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
morgen mag ook nog staat dacht ik op de offi forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Hij ligt in je mailbox, veel plezier!
ReMCoDijKSTRa schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:37:
morgen mag ook nog staat dacht ik op de offi forums
Ik heb het al aangeboden en ook al doorgestuurd. Is ook weer goed om verslaving te voorkomen ;)

[ Voor 40% gewijzigd door The_Bash op 13-01-2007 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
EU Stress Test Event this weekend!
This weekend sees the first European LOTRO Stress Test, which will officially open the Beta Program to the wider public for the first time. We'll be sending out thousands of invitations to players to come and join the game this Saturday and Sunday (13th and 14th January) in a unique opportunity to test the service to its limits…and beyond.

As a bonus for those players that are lucky enough to be selected to join in, we've decided to allow those accounts continued access to the Beta Program right up until it ends! So make sure you create your account and log in this weekend and if you're lucky you'll be able to take advantage of this offer.

To sign up for the beta program and to try your luck at getting into this weekend's stress test go to www.lotro-europe.com/beta. Good luck!
Vandaag en morgen is het dus :)

[ Voor 6% gewijzigd door -Mike- op 13-01-2007 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Bash schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:38:
[...]

Hij ligt in je mailbox, veel plezier!

[...]

Ik heb het al aangeboden en ook al doorgestuurd. Is ook weer goed om verslaving te voorkomen ;)
O+ Zwaar bedankt, super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Ik merk nu wel dat de COG site al ietsje sneller is maar nog steeds niet je van het :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
Your subscription to LOTRO Beta has been created successfully.

zozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
B1gk1ller schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 18:40:
[...]

Vandaag en morgen is het dus :)
In de uitnodiging las ik dit:
Agree to participate in the stress test by logging in and playing the game on Saturday the 13th of January. Any player who does NOT play on Saturday the 13th of January will have their account deactivated and will no longer be able to participate in The Lord of the Rings Online™: Shadows of Angmar™ (LOTRO) Beta Program.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Zou ff lekker worden, denk dat heel veel mensen niet eens vandaag kunnen spelen door de langzame codemasters site |:(

[ Voor 9% gewijzigd door bAdmuTs op 13-01-2007 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goh zullen ze daar niet een beetje van afwijken.
Ik heb nog steeds geen succesvolle activatie en dus niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om in te loggen in de client. Ik krijg heel snel achter elkaar retry 1 of 5 -> retry 5 of 5 en dan een foutmelding. Iemand die wel normaal kan inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Your subscription to LOTRO Beta has been created successfully.

Eindelijk na 6 uur proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Congratulations, you have successfully created a new subscription for LOTRO Beta.

Alleen kan ik nog niet inloggen, ik krijg deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://img441.imageshack.us/img441/5433/errorrf3.jpg
Heeft iedereen dit?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.