XS4ALL Only
Pagina: 1 2 3 4 ... 96 97 98 99 100 101 102 103 104 ... 119 120 121 122 last
Reageer Nieuw Topickan beetje van alles zijn, postcode check-afstand site zit er wel eens naast, bekabeling niet optimaal, verouderd netwerk, 'volle' centrale etc.quote:Kix@$$ schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:56:
Vandaag brief gehad dat de snelheidsverhoging is geactiveerd naar 20 mbit. Echter als ik in m'n modem kijk staat de snelheid op: 1.029 / 16.008. 16 mbit dus, geen 20?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Reg. datum: 30 maart 2002
Ik heb echter nog wel de een oude Speedtoch 510v4, waarvan ik nergens kan vinden of die wel of niet ADSL2 aankan. Zou het hieraan kunnen liggen? Want dan vraag ik via de site de FRITZ!Box 7170 aan.
"Want an Orange?"
- Nakor, Prince of the Blood
Sikklebell--Lvl 63 Mage--Trollbane
Nee die snelheid kan je 510 idd niet aan.......en dus kan het daar best wel eens aan liggen.......quote:M1lamb3r schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:56:
Wij hebben dus ook sinds kort onze snelheid verhoogd naar 20Mbit, echter staat bij ons in het modem een maximum snelheid van 6.480 Kbit. Ik zit tussen de 2300 en 1600 meter van de centrale af en heb een down attenuation van 35Db, waarmee ik zou moeten intrainen op +- 13 Mbit.
Ik heb echter nog wel de een oude Speedtoch 510v4, waarvan ik nergens kan vinden of die wel of niet ADSL2 aankan. Zou het hieraan kunnen liggen? Want dan vraag ik via de site de FRITZ!Box 7170 aan.
Reg. datum: 21 november 2006
Reg. datum: 17 februari 2001
Wie gaat er zolang in de wacht staanquote:TheVMaster schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:16:
Brrr...wat is er met de helpdesk aan de hand? 'k hang zowat 1 1/2 uur aan de lijn...in de wacht wel te verstaan.
Of kan het niet wachten tot een andere dag.
ehh..ik zat in de auto enneh.bellen naar vaste nummers kost me niets (althans ik betaal daar een vast bedrag per maand voorquote:tafmaf schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:31:
[...]
Wie gaat er zolang in de wacht staan![]()
![]()
Of kan het niet wachten tot een andere dag.
Reg. datum: 17 februari 2001
Tja kan gebeuren monteurs in centrales zijn net mensen en maken fouten.quote:TheVMaster schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 01:36:
[...]
ehh..ik zat in de auto enneh.bellen naar vaste nummers kost me niets (althans ik betaal daar een vast bedrag per maand voor). Maar goed....xs4all is aangesloten op een verkeerde lijn
ze hebben m'n hoofd-adsl lijn eruit getrokken (KPN dus)...er wordt maandag naar gekeken...
Reg. datum: 30 november 2007
Gegroet!
Reg. datum: 04 april 2002
Idem hier in delft, exact hetzelfde gevoel. Maak gebruik van imap.. traag... en ja.. alles voelt als stroop. (Op downloaden na dan)quote:Moogles schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:39:
Ondanks dat ik sinds de snelheidsverhoging met hogere snelheden kan downloaden (1.7MB/s) heb ik het gevoel dat mijn internet trager is geworden. Websites laden een stuk minder snel, e-mail checken duurt langer, etc, etc. Heeft iemand anders soortgelijke ervaringen? Het voelt gewoon stroperig aan.
Kanonnier zeg maar.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Specs - Word ook orgaandonor! Klik hier! Waarom niet? - free.LekkereKwal.com utils mirror
Reg. datum: 23 oktober 2005
maar weer gepakt een 510 die blijft wel stabiel groeten uit maassluis
quote:ErrieR schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:07:
Ik heb een vraag over de FRITZ!Box 7170 actie van xs4all, heb dit topic afgezocht, maar kon er niks over vinden.
Ik ben nu ongeveer 6 jaar abonnee van xs4all, en voldoe aan de voorwaarden om de FRITZ!Box (wat een naam) te kunnen bruiklenen, want ik heb langer dan 1 jaar xs4all Only. Na het aanvraagformulier ingevuld te hebben moest ik een checkbox aanvinken: Ik verleng mijn contract met 12 maanden.
Misschien een domme vraag, maar houdt dit nou in dat ik mijn abonnement een jaar lang niet meer per maand kan opzeggen, maar er minimaal nog een jaar aan vastzit?
Als dat zo is, dan vind ik het maar een vreemd 'kadootje' van xs4all.
Als je je abonnement wilt opzeggen staat er op de website van xs4all dit:
Wilt u rekening houden met het onderstaande:
* De DSL-abonnementen van XS4ALL kennen een contractduur van minimaal 1 jaar.
* Na het eerste jaar kunt u uw DSL-abonnement, met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand, opzeggen.
Nou wil het gekke dat ik via de postcodecheck kon kiezen uit 3 van de 4 XS4ALL abonnementen. Het Basic abonnement (20 Mbit) is bij mij niet beschikbaar, maar het Fast abonnement (ook 20 Mbit, maar dan met die website service) is wel beschikbaar
Er is al een mail naar info at xs4all onderweg, maar ik ben toch wel benieuwd of hier iemand zit die dat kan verklaren.
Daarnaast lijkt het erop dat XS4ALL Lite vergelijkbaar is met Direct ADSL Basic. Klopt dat?
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Als je de postcodecheck doet staat dit eronder op de xs4all site: Als ADSL Basic niet leverbaar is op uw adres, dan is de maximale snelheid van ADSL Fast op uw adres 8 Mbit.quote:Gabberhead schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:12:
Ik denk erover om over te stappen van KPN Direct ADSL naar XS4ALL (mijn vrouw loopt al een tijdje te zeuren over een WII). Bij KPN DA zit ik al een tijdje op 6Mbit/768 down/up met een Basic abonnementje en daar gebeurt verder niet veel aan. Het lijkt erop alsof KPN dat hele Direct ADSL heeft gedumpt. Tijd voor wat nieuws dus.
Nou wil het gekke dat ik via de postcodecheck kon kiezen uit 3 van de 4 XS4ALL abonnementen. Het Basic abonnement (20 Mbit) is bij mij niet beschikbaar, maar het Fast abonnement (ook 20 Mbit, maar dan met die website service) is wel beschikbaar
Er is al een mail naar info at xs4all onderweg, maar ik ben toch wel benieuwd of hier iemand zit die dat kan verklaren.
Daarnaast lijkt het erop dat XS4ALL Lite vergelijkbaar is met Direct ADSL Basic. Klopt dat?
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Reg. datum: 13 oktober 2004
Xs4all Only Basic = 54.95
Xs4all Only Fast = 74.95
Advanced Website = 36.50
Dus tel de 39.95 + 36.50 = 76.45, dus als je een Xs4all Only Lite snelheid kan halen, maar niet de Basic, maar wel de Advanced Website wilt hebben, dan kan je dus de Xs4all Only Fast nemen, en ben je toch goedkoper uit, en misschien kan je toch een iets hogere snelheid halen.
Maak je toevallig geen gebruik van de FRITZ!Box? Deze ondersteunt namelijk maar tot 16mbit/squote:Kix@$$ schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:56:
Vandaag brief gehad dat de snelheidsverhoging is geactiveerd naar 20 mbit. Echter als ik in m'n modem kijk staat de snelheid op: 1.029 / 16.008. 16 mbit dus, geen 20?
[afbeelding]
quote:In slechts drie stappen online – ADSL2+ ready
Dankzij de meegeleverde installatiehulp, is de internetverbinding en telefoonaansluiting in een handomdraai klaar voor gebruik. En over alle 4 de Ethernet-poorten verbindt de FRITZ!Box naast PCs ook andere apparaten zoals spelcomputers met het Internet. De FRITZ!Box is toekomstzeker doordat er ondersteuning is voor ADSL2+ met huidige snelheden tot 16 Mbit/s.
COMPLETE Lian-Li pc78 rebuild, the OC MONSTER CASE ==> http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/846591
Reg. datum: 01 april 2000
Wat is de locatie van jouw bron? De informatie klopt namelijk niet. Ik heb een XS4ALL Only Fast-verbinding met een FritzBox 7170 die intraint op ca. 19mbit/sec.quote:Mr. Hard schreef op maandag 26 mei 2008 @ 13:06:
Maak je toevallig geen gebruik van de FRITZ!Box? Deze ondersteunt namelijk maar tot 16mbit/s
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is UP!) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!
Iemand meer die dit euvel kent?
sjukke wijzigde dit bericht 26-05-2008 20:43 (21%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 96 97 98 99 100 101 102 103 104 ... 119 120 121 122 last