Hoofdcategorieën
Topicacties

XS4ALL Only

Pagina: 1 2 3 4 ... 95 96 97 98 99 100 101 102 103 ... 119 120 121 122 last

Reageer Nieuw Topic
\/\/ Revenge of the Nerd
Reg. datum: 29 januari 2002

quote:
BamSlam_ schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 07:33:
[...]

Inderdaad weer erg lullig. De aktiecodes die mijn vrouw en ik (we hebben allebei een XS4ALL abo) in de bus kregen leveren ook allebei die melding op. Heb er gisteren meteen een email over gestuurd naar XS.
* Tukk denkt even door.

Ik heb een xs4all account, als mijn GF (zelfde adres) een nieuwe account neemt hebben we en wii.
Ik kan mijn account binnen 2 maanden opzeggen.. >:)

The Real One
Reg. datum: 22 december 2001

Misschien een idee om alles wat met de 15 jaar actie te maken heeft in het volgende topic te doen?

Xs4all 15 jaar

Dan houden we het een beetje gescheiden ;)

0,0
Reg. datum: 23 april 2001

Om enig tegenwicht te bieden zal ik dan maar melden dat ik vanochtend zonder problemen een xs4all t-shirt heb besteld met mijn code. Wel onhandig dat de code niet aan de binnenkant van de folder staat, maar aan de buitenkant bij de adressering.

Reg. datum: 18 februari 2006

quote:
nicxz schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 10:11:
Om enig tegenwicht te bieden zal ik dan maar melden dat ik vanochtend zonder problemen een xs4all t-shirt heb besteld met mijn code. Wel onhandig dat de code niet aan de binnenkant van de folder staat, maar aan de buitenkant bij de adressering.
Vanochtend vroeg kreeg ik nog wel die fout, maar of een uur of elf was het over... Kom maar op met die voip-telefoon :)

Shetlandpony kopen? Stal 'De Zwarte Boer'

quote:
nicxz schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 10:11:
Om enig tegenwicht te bieden zal ik dan maar melden dat ik vanochtend zonder problemen een xs4all t-shirt heb besteld met mijn code.
Idem. Niet eerder geprobeerd inderdaad.
quote:
kaajee schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:22:
Op verschillende plekken kom je de volgende xs4all ad tegen:
"Wii jarig is trakteert"

Maar de bestaande vrienden die ik al jaren ken, krijgen niets of alleen een glaasje ranja, maar nieuwe mensen, die ik nog nooit van m'n leven gezien of gesproken heb onthaal ik met dure champagne...
:D

Prachtige beeldspraak, maar ik moet uit eigen ervaring (TweakGear anyone?) bekennen dat ik deze redernatie ook erg goed kan volgen:
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:33:
Ze hebben volgens zeggen 300.000 klanten, wie gaat die mogelijke 15miljoen euro ophoesten? :P
Al moet ik bekennen dat ik het contrast tussen een Wii en een T-shirt (en een Voip telefoon die ik van gelijke waarde durf te schatten) wel érg groot vindt. Pak dan iets minder heftig uit voor nieuwe klanten en trakteer de bestaande klanten - al is het bijvoorbeeld maar bij een contractsverlenging - op een gelijkwaardig cadeau.

Anderzijds wil ik niet onvermeld laten dat er voldoende voorbeelden zijn te vinden in de geschiedenis waarbij providers of bedrijven uitsluitend nieuwe klanten tracteren en de bestaanden klanten in zijn geheel vergeten. Dat is iets wat we xs4all in ieder geval niet kwalijk kunnen nemen.

Y'know those idiot teenagers who show up late on Halloween with no costume demanding free candy?
Yeah. That's pretty much the internet now. (Marlin Mann)

\/\/ Revenge of the Nerd
Reg. datum: 29 januari 2002

quote:
Roelant schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:03:
Anderzijds wil ik niet onvermeld laten dat er voldoende voorbeelden zijn te vinden in de geschiedenis waarbij providers of bedrijven uitsluitend nieuwe klanten tracteren en de bestaanden klanten in zijn geheel vergeten. Dat is iets wat we xs4all in ieder geval niet kwalijk kunnen nemen.
1 woord: verwachtingsmanagement.

Tukk wijzigde dit bericht 17-05-2008 13:35 (26%)

Reg. datum: 10 mei 2008

heb al een tijdje snelheidsproblemen met basic xs4all onlangs verhoogd tot 20mb, iemand een idee waar de bottleneck zit? ik haal nu ongeveer 630kb. lijkt me wel heel erg weinig zit op 1.3 km van centrale.

Actief: 0 dagen, 4:52:16

Modulatie: G.992.5 annex A

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 916 / 6.139

Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [MB/GB]: 381,27 / 6,74

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,0 / 19,0

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 11,0 / 23,5

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 8,0 / 8,5

Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / BDCM

Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Verbindingsverlies (extern): 0

Foutseconden (lokaal/extern): 0 / 0

FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0

CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 52 / 63

HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 898 / 19

The Third Jellyfish

@Shisheido: in huis alles in orde? Dus kort en goed kabeltje tussen ISRA punt? Ook nog een splitter ertussen of niet? De lijn lijkt zelf niet zo slecht maar er zit wel storing op...

Specs - Word ook orgaandonor! Klik hier! Waarom niet? - free.LekkereKwal.com utils mirror

Reg. datum: 10 mei 2008

Ik heb de standaard meegeleverde kabels van de thompson 780 gebruikt. isra punt is letterlijk naast mijn computer en modem. geen extra kabels of verlengingen of splitsingen.

Reg. datum: 23 augustus 2004

Is bij jullie de newsserver ook aan het aftakelen? Kan echt geen bestanden meer binnen krijgen van >week oud...zelfs met pars lukt het dan niet meer om hem te maken.

Wat is het ideaalst om te gebruiken tussen je aansluitpunt en je modem? Bij mij lopen er vanuit het boxje dat verbonden is met het witte ptt kastje 2 draadjes los en ik heb de originele speedtouch kabeltjes gebruikt..

Zondag 20.00-22.00: Van Dongen in Action op ActionRadio

Verwacht het onverwachte.
Reg. datum: 25 november 2001

Ik haal ook mijn max waarden niet (meer)

Gegevens uit Draytek Vigor 2700 VG ( Annex B )
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
 --------------------------- ATU-R Info (hw: annex B, f/w: annex B) -----------
   Running Mode            :    G.DMT       State                : SHOWTIME
   DS Actual Rate          :  7744000 bps   US Actual Rate       :  1024000 bps
   DS Attainable Rate      :        0 bps   US Attainable Rate   :        0 bps
   DS Path Mode            :        Fast    US Path Mode         :        Fast
   NE Current Attenuation  :       11 dB    Cur SNR Margin       :        5  dB
   DS actual PSD           :     0. 0 dB    US actual PSD        :     0. 0   dB
   ADSL Firmware Version   : 131812_B
  -------------------------------- ATU-C Info ---------------------------------
   Far Current Attenuation :       12 dB    Far SNR Margin       :       10  dB
   CO ITU Version[0]       : 00004244       CO ITU Version[1]    : 0000434d
   DSLAM CHIPSET VENDOR    : < BDCM >

Eerst kwam ik niet verder dan 7 Mbit. Toen gekozen om de telefoonlijnen te vervangen door cat 5e kabels. Nu haal ik 0,7 mbit meer op de download. Tussen het ISRA punt en de splitter zit ~2.5 meter. Van de splitter naar het modem 20 cm. De splitter ertussen uit halen maakt geen verschil meer.

Als ik het modem configureer voor Adsl2, dan haal ik de 7 Mbit niet meer. Er zit dus ergens nog iets fout, maar kan niet vinden wat.

Het is niet mogelijk om het modem direct op het isra punt aan te sluiten.

Iemand verder tips?

Reg. datum: 01 januari 2001

quote:
Dersan schreef op zondag 18 mei 2008 @ 10:35:
Is bij jullie de newsserver ook aan het aftakelen? Kan echt geen bestanden meer binnen krijgen van >week oud...zelfs met pars lukt het dan niet meer om hem te maken.
Yep, hier hetzelfde... Dit is gemeld in xs4all.general:
quote:
Ik weet het, er wordt continue al op vrijdagavond / zaterdag / zondag
aan gewerkt.

Er is hardware stuk gegaan die niet op de hoek te krijgen is
(adaptec 2020S ZCR controller), uiteindelijk is die gestolen
uit een andere machine. Daardoor was er een stuk redundancy
weg. Dat is geprobeerd op te lossen door een ander stuk hardware
in te zetten, maar dat leverde een overload op ethernet op
(gigabit is laaaang niet genoeg). Daardoor is intern tussen
een aantal servers een backlog onstaan, die is nog niet weg,
en daardoor missen er articles.

Mike.

The Third Jellyfish

quote:
Glacier schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:51:
Wat is het ideaalst om te gebruiken tussen je aansluitpunt en je modem? Bij mij lopen er vanuit het boxje dat verbonden is met het witte ptt kastje 2 draadjes los en ik heb de originele speedtouch kabeltjes gebruikt..
In principe is standaard telefoondraad (dus zachte kern wat je bij je modem krijgt) genoeg, maar voor de zekerheid kan je CAT3 of CAT5 (netwerkbekabeling) gebruiken. Natuurlijk kan je dan de 3 niet-gebruikte paren uit de mantel trekken.

Specs - Word ook orgaandonor! Klik hier! Waarom niet? - free.LekkereKwal.com utils mirror

na 2 maand ben ik nog niet na de nieuwe upgrade gegaan ....duurt wel lang zo en mail naar xs4all helpt ook niks want ze zeggen van ja nog 2 week is het rond ......pff. Heb 1 brief gehad dat ze 1 april zouden upgraden en daar na nooit weer wat van ze gehoord .Wie is nog meer niet geupgrade?

slopen. alles kapot maken.
Reg. datum: 30 november 2000

quote:
Tower22 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:01:
Wie is nog meer niet geupgrade?
Ik niet, omgeving Utrecht. Maar ach, ik verwacht geen wonderen van die verhoging. Mijn abonnement zal wel goedkoper worden verwacht ik (want > 2 km van de centrale).

...FATAL SYSTEM ERROR: Press F13 to continue...

idd ik zit 1,5km van de centrale en zal ook wel geen 20mbit hebben ...jammer genoeg ...dus zal ons ook wel op goedkoper zetten

HTC S710

quote:
JPstyle schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 13:20:
Heb nog even op de xs4all site gekeken en dan blijkt dat de gemiddelde snelheid die gehaalt word op de 8Mb zelfs nog lager ligt als mijn snelheid. Dus ik haal niet de hoogst mogelijke maar zit zeker nog een stukje boven het gemiddelde!

Ik ben eerlijk had meer verwacht maar ik zit dus nog niet eens zo slecht. Dus mijn vraag is ondertussen wel opgelost.

Maar bedankt voor de feedback
Hoi allen,

Ik volg dit topic verder niet zo maar heb hier dus wel een keer iets gevraagd begin deze maand omtrent de snelheid.

Nu hebben wij ondertussen ook de nieuwe modem gekregen via XS4all. Wat even mooi mee genomen een Fritzbox is geworden omdat mijn ouwe heer begon over het feit dat we ook een Wii wilden. Dat kon echt niet maar hij kon ons wel de beter modem geven ;)

Nu blijkt dat onze snelheid weer omhoog is gegaan sinds we die modem gebruiken.

Met de 3MB haalde ik 312 KByte

Met de 8MB haal ik maar 570 KByte

Met de nieuwe modem haal ik 920 KByte

Ik vermoed dus dat het probleem bij de modem zat. Deze zou misschien geen ADSL2 ondersteunen en daardoor niet de snelheid kunnen halen. Als ik dan naar het gemiddelde kijk vrees ik dat misschien heel veel mensen een te oude modem gebruiken.

Ik ben iig weer helemaal tevreden en vond het ook wel de moeite om hier toch nog even een reactie op te geven :*)
Reg. datum: 13 december 2000

quote:
Tower22 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:01:
na 2 maand ben ik nog niet na de nieuwe upgrade gegaan ....duurt wel lang zo en mail naar xs4all helpt ook niks want ze zeggen van ja nog 2 week is het rond ......pff. Heb 1 brief gehad dat ze 1 april zouden upgraden en daar na nooit weer wat van ze gehoord .Wie is nog meer niet geupgrade?
hier ook nog steeds 6mbit (ex-demon user)
Reg. datum: 28 november 2004

Ik ben ook nog steeds niet geupgrade.

Be a man! (Russel Peters).

Nog steeds wannabe mod :)

Vandaag brief gehad dat de snelheidsverhoging is geactiveerd naar 20 mbit. Echter als ik in m'n modem kijk staat de snelheid op: 1.029 / 16.008. 16 mbit dus, geen 20?

http://www.speedtest.net/result/274961497.png

Kix@$$ wijzigde dit bericht 23-05-2008 13:58 (22%)

.::. ActionRadio .::.

Reg. datum: 15 februari 2007

quote:
Kix@$$ schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:56:
Vandaag brief gehad dat de snelheidsverhoging is geactiveerd naar 20 mbit. Echter als ik in m'n modem kijk staat de snelheid op: 1.029 / 16.008. 16 mbit dus, geen 20?

[afbeelding]
dat kan dus komen door de afstand tussen jou en de centrale en nog meer van dat soort zaken als bedrading etc etc etc

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Reg. datum: 15 juni 2006

quote:
Kix@$$ schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:56:

[afbeelding]
Heb ik ook, terwijl ik maar 900 meter van de centrale zit.

Nog steeds wannabe mod :)

quote:
GeFoXxX schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:58:
[...]

Heb ik ook, terwijl ik maar 900 meter van de centrale zit.
Ik dacht altijd dat dit de nominale snelheid was, wat xs4all doorgaf aan mijn modem. Maar het is dus de echte max snelheid die ik kan krijgen? :)

.::. ActionRadio .::.

Reg. datum: 15 juni 2006

quote:
Kix@$$ schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:15:
[...]

Ik dacht altijd dat dit de nominale snelheid was, wat xs4all doorgaf aan mijn modem. Maar het is dus de echte max snelheid die ik kan krijgen? :)
Dat weet ik niet, ergens in dit topic staat nog dat het upgraden in 2 stappen zou gaan. Maar in de brieven is hierover niets terug te vinden.

Pagina: 1 2 3 4 ... 95 96 97 98 99 100 101 102 103 ... 119 120 121 122 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: