Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
XS4ALL Only
Pagina: 1 2 3 4 ... 93 94 95 96 97 98 99 100 101 ... 119 120 121 122 last
Reageer Nieuw TopicAls je bijvoorbeeld kijkt naar die Microsoft muis zie ik geen verschil tussen de normale prijs en de zogenaamde aanbieding: http://dynabyte.celebros....use+3000&x=28&y=9

"Wii jarig is trakteert"
Maar de bestaande vrienden die ik al jaren ken, krijgen niets of alleen een glaasje ranja, maar nieuwe mensen, die ik nog nooit van m'n leven gezien of gesproken heb onthaal ik met dure champagne.....................
Ooit zo'n verjaardag meegemaakt?
Ik snap natuurlijk wel dat xs4all niet iedere bestaande klant een wii kan gaan geven. Dan zouden de kosten wel een beetje uit de hand lopen
Maar ik vind wel dat nieuwe klanten wel erg royaal worden bediend met zo'n kado als je het vergelijkt met wat bestaande klanten krijgen als kado. Het wordt in the end namelijk wel betaald van het abbonementsgeld wat bestaande klanten jarenlang hebben moeten ophoesten.
If builders built buildings the way programmers wrote programs, then the first woodpecker would destroy civilization.
CCSP/CCIP/CCIE #21235
Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken...
vroeger ging je dood op je 40e
Ze hadden ook gewoon de bestaande klanten 50 of 100 euro korting kunnen geven om bij hun een wii te bestellen.quote:FireFlash schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:32:
Ja, die vergelijking klopt wel aardig![]()
Ik snap natuurlijk wel dat xs4all niet iedere bestaande klant een wii kan gaan geven. Dan zouden de kosten wel een beetje uit de hand lopen![]()
Maar ik vind wel dat nieuwe klanten wel erg royaal worden bediend met zo'n kado als je het vergelijkt met wat bestaande klanten krijgen als kado. Het wordt in the end namelijk wel betaald van het abbonementsgeld wat bestaande klanten jarenlang hebben moeten ophoesten.
[droommodus]
of dat je kan vragen dat ze je centrale updaten naar adsl2+ voor 20mbit
[/droommodus]
Maar ja... gegeven paard ... bek kijken...
If builders built buildings the way programmers wrote programs, then the first woodpecker would destroy civilization.
Hier idem. Gaat lekker. Lopen alle postbodes binnenkort in xs4all shirt?quote:TrailBlazer schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:35:
De code die ik invoer is al gebruikt door iemand. Lekker dan
Misschien moeten we allemaal eens de klantenservice mailen over het grote cadeau in doos :-)quote:kaajee schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:22:
Op verschillende plekken kom je de volgende xs4all ad tegen:
[afbeelding]
"Wii jarig is trakteert"
Maar de bestaande vrienden die ik al jaren ken, krijgen niets of alleen een glaasje ranja, maar nieuwe mensen, die ik nog nooit van m'n leven gezien of gesproken heb onthaal ik met dure champagne.....................
Ze hebben volgens zeggen 300.000 klanten, wie gaat die mogelijke 15miljoen euro ophoesten?quote:wontcachme schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:02:
Ze hadden ook gewoon de bestaande klanten 50 of 100 euro korting kunnen geven om bij hun een wii te bestellen.
Maarja, het is niet veel anders dan bij telefoonproviders. Nieuwe klanten krijgen flinke kortingen en vette blingbling toestellen, huidige klanten krijgen enkel een stilzwijgende verlenging
SinergyX wijzigde dit bericht 16-05-2008 16:34 (23%)
Ja hoor, doe ik ook altijd. Anders komt niemand opdagen en kan ik ook geen nieuwe vrienden maken, heb jij dat niet?quote:kaajee schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:22:
Op verschillende plekken kom je de volgende xs4all ad tegen:
[afbeelding]
"Wii jarig is trakteert"
Dat is wat bedrijven doen, klanten binnenhalen en bestaande klanten houden.
Hier ook, dus zal wel wéér wat fout gegaan zijnquote:TrailBlazer schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:35:
De code die ik invoer is al gebruikt door iemand. Lekker dan
Online je huisdiertje opvoeden op WebPet.nl
maar was die code niet gekoppeld aan een adres? Dan mag je de postbode bedanken met de door hem aangevraagde T-Shirt (of je hond in tuin loslaten, indien hij een foute keuze gemaakt heeftquote:xtra schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:11:
[...]
Hier idem. Gaat lekker. Lopen alle postbodes binnenkort in xs4all shirt?
Reg. datum: 07 januari 2001
Tja, ik hoef helemaal geen kado maar als ze WII's gaan weggeven aan nieuwe klanten word ik toch een beetje ontevreden. De oude klanten moeten het weer doen met aanbiedinkjes en ja hoor, weer een t-shirt. Vorig jaar heb ik maandenlang te lage snelheid gehad en wat kreeg ik als dank: een xs4all t-shirt (iemand interesse? misschien eens op eBay zetten).quote:kaajee schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 15:22:
Hier ook, lekker is datquote:hubbink schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:53:
Hier ook al een gebruikte code.
In dat 'foldertje' staat overigens alleen dat t-shirt vermeldt en die voip-telefoon niet, maar bij beide werkt de code niet...
Shetlandpony kopen? Stal 'De Zwarte Boer'
Die code is niet gekoppeld aan een adres. Als je de code invult dan moet je vervolgens een naam en adres invullen waar het cadeau naar toe gestuurd moet worden.quote:Ariën Clay schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:47:
[...]
maar was die code niet gekoppeld aan een adres? Dan mag je de postbode bedanken met de door hem aangevraagde T-Shirt (of je hond in tuin loslaten, indien hij een foute keuze gemaakt heeft)
Reg. datum: 07 oktober 2003
Zodoende is ook mijn actiecode al reeds gebruikt
Reg. datum: 17 mei 2002
share the knowledge, share the power..!
Reg. datum: 03 januari 2008
Ik kreeg 8 mei de brief waarin stond 'uw modem is reeds verzonden'. Nog geen modem ontvangen en vandaag maar eens gebeld. Na twee keer navragen zou het modem inderdaad nog niet verzonden zijn en ik moet volgende week nog maar eens bellen....quote:simon schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:53:
ondanks dat ik de brief had, uw router is verzonden, eergister, nog geen pakketje.. onhandig met zo'n brakke speedtouch.
Nu hopen dat ze genoeg van die shirtjes hebben.quote:In article <part1of1.1.OBaBrDvnhpWZhw@ue.ph>, <> wrote:
>Vandaag maar 'ns geprobeerd m'n VOIP telefoon aan te vragen..krijg ik de
>melding:
>"Met deze actiecode is al gebruik gemaakt van het actieaanbod"
> als ik m'n code invoer op de website...iemand anders dit ook al ervaren..?
Daar wordt nu een oplossing voor gemaakt, mensen zijn
driftig aan het typen.
Vanavond of morgen kan je het overnieuw proberen en dan
moet het wel gewoon werken.
Mike.
Ipsa Scientia Potestas Est
Touching is Good! | Younha \o/
Heb een shirtje aangevraagd.
Reg. datum: 17 mei 2002
LOL..thanks...we wachten af...quote:RayNbow schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 17:49:
Uit de XS4ALL nieuwsgroep:
[...]
Nu hopen dat ze genoeg van die shirtjes hebben.
share the knowledge, share the power..!
Pagina: 1 2 3 4 ... 93 94 95 96 97 98 99 100 101 ... 119 120 121 122 last