XS4ALL Only
Pagina: 1 2 3 4 ... 91 92 93 94 95 96 97 98 99 ... 118 119 120 121 last
Reageer Nieuw TopicIk wil helemaal Xs4all niet bashen ofzo, maar waarom 54,95 betalen voor een 20Mbit lijn, terwijl dit bij sommige concurrenten voor 19,95 (incl 9,50 lijnhuur) kan.
Oke, je krijgt (in bruikleen) een wifi modem, nu tijdelijk een WII bij een 2 jarig abo, onbeperkt draadloos internet bij HotSpots van KPN en zo nog een aantal zaken.
Maar je koopt toch de dienst 'internet 20mbit'?
Of is het juist het grote voordeel van Xs4all dat je er juist zoveel bij krijgt?
Het Microsoft Uitzicht Ultiem 32 Beetje | Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om het ruimteverspillende "greetz $user","MVG" of iets dergelijks onder je posts te plakken.
Ik heb een vermoeden dat ze wel meegaan met de concurrentie binnenkort.quote:EWK schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 10:37:
Wat is nou het grote voordeel van Xs4all?
Ik wil helemaal Xs4all niet bashen ofzo, maar waarom 54,95 betalen voor een 20Mbit lijn, terwijl dit bij sommige concurrenten voor 19,95 (incl 9,50 lijnhuur) kan.
Oke, je krijgt (in bruikleen) een wifi modem, nu tijdelijk een WII bij een 2 jarig abo, onbeperkt draadloos internet bij HotSpots van KPN en zo nog een aantal zaken.
Maar je koopt toch de dienst 'internet 20mbit'?
Of is het juist het grote voordeel van Xs4all dat je er juist zoveel bij krijgt?
We wachten wel af.
Maar ik kom niks te kort, aangezien er in mijn dorp max 8 mbit te halen valt wat ik nu heb
(zolang het maar wel wil werken, en niet om de haverklap door die storing van vandaag eruit ligt
Reg. datum: 11 augustus 2003
Nu geeft KPN Xs4all de schuld dat de postcodecheck van Xs4all niet goed werkt dus ik heb voor de grap KPN's eigen postcodecheck maar uitgevoerd op Business ADSL van KPN en die geeft ook gewoon aan dat de hoogste snelheid gewoon mogelijk is.
Denk dat ik het abonnement maar moet downgraden naar Lite... Scheelt toch al snel weer 50 euro per maand.
JDMXYGCX
Reg. datum: 22 september 2005
haha, ik ook ^^quote:robertobadjo schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:20:
hier al de hele dag geen internet
moet niet al te lang duren. zit ff via een crappy onbeveiligd netwerkje die er vaak uitvliegt
nog even een korte vraag. Mijn oude inlog/ww van kpn/xs4all was "gebruikersnaam@xs4all-basic-adsl". Ik heb dit niet veranderd en eind april werd ik vlekkeloos overgezet. Mijn gebruikersnaam zoals eerder aangegeven werkte prima.
Had net een jongen van xs4all aan de lijn en die zei dat ik enkel mijn gebruikersnaam hoefde te gebruiken om in te loggen? Nu even aangepast maar door de storing kan ik het nog niet testen. Welke naam kan ik het beste gebruiken als ik ga inloggen? Mijn oude of gewoon mijn nieuwe gebruikersnaam.
Asbaq - UD Spriest @ Frostwhisper EU
ik denk dat dat gewoon een kwestie van proberen is. wie niet waagt wie niet wint toch??quote:Phenomenon1985 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:32:
[...]
haha, ik ook ^^
nog even een korte vraag. Mijn oude inlog/ww van kpn/xs4all was "gebruikersnaam@xs4all-basic-adsl". Ik heb dit niet veranderd en eind april werd ik vlekkeloos overgezet. Mijn gebruikersnaam zoals eerder aangegeven werkte prima.
Had net een jongen van xs4all aan de lijn en die zei dat ik enkel mijn gebruikersnaam hoefde te gebruiken om in te loggen? Nu even aangepast maar door de storing kan ik het nog niet testen. Welke naam kan ik het beste gebruiken als ik ga inloggen? Mijn oude of gewoon mijn nieuwe gebruikersnaam.
Reg. datum: 13 oktober 2004
Op dit moment zit ik ff bij mijn ouders, die hebben nu nog tele2, maar ik heb het zelf op mijn xs4all only verbinding geprobeerd, loginnaaam/loginnaam@xs4all/loginnaam@xs4all.nl en ik krijg elke keer verbinding.quote:Phenomenon1985 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:32:
[...]
haha, ik ook ^^
Dus blijkbaar hoef je niet meer een correcte loginnaam in te vullen, scheelt toch al veel fouten.
Heb je namelijk op een Xs4all verbinding via KPN wel eens geprobeerd in te loggen met enkel je loginnaam?
Je krijgt dan dus een KPN vangpagina, dat je dsl in orde is, maar dat KPN niet weet waar vandaan je de internet trekt.
EN als je loginnaam dan correct is, en je wachtwoord is fout, dan krijg je een Xs4all pagina, waarop staat dat de combinatie van je loginnaam en wachtwoord niet correct is.
Reg. datum: 22 september 2005
Dank voor het uitzoeken : ) ja wordt op een gegeven moment paranoide haha. Eigenlijk mag ik nog van geluk spreken dat een buurman zijn wifi connectie open heeft staan. Helaas kan ik op mijn vista pc's niet connecten (argh > dus geen WOW vanaaf)quote:RollieBollie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:04:
[...]
Op dit moment zit ik ff bij mijn ouders, die hebben nu nog tele2, maar ik heb het zelf op mijn xs4all only verbinding geprobeerd, loginnaaam/loginnaam@xs4all/loginnaam@xs4all.nl en ik krijg elke keer verbinding.
Dus blijkbaar hoef je niet meer een correcte loginnaam in te vullen, scheelt toch al veel fouten.
Heb je namelijk op een Xs4all verbinding via KPN wel eens geprobeerd in te loggen met enkel je loginnaam?
Je krijgt dan dus een KPN vangpagina, dat je dsl in orde is, maar dat KPN niet weet waar vandaan je de internet trekt.
EN als je loginnaam dan correct is, en je wachtwoord is fout, dan krijg je een Xs4all pagina, waarop staat dat de combinatie van je loginnaam en wachtwoord niet correct is.
Hij doet het btw nog steeds niet. Echt schandalig al zeg ik hetzelf. Nu ik hier zo lees ben ik niet de enige die de afgelopen periode last had van wegvallende connecties. Meestal volstaat een nieuwe connect of een reset van de modem. Het is wel hoog irritant tbh
Ik heb trouwens wel gewoon een DSL connection. Alleen geen gateway
Phenomenon1985 wijzigde dit bericht 13-05-2008 22:53 (12%)
Asbaq - UD Spriest @ Frostwhisper EU
Reg. datum: 08 juli 2004
De laatste paar dagen erger zelfs: als het gebeurt dan valt hij een paar keer achter elkaar uit.
Zwaar irritant als je WoW probeert te spelen of een groot bestand aan het downloaden bent.
Maar dan is het altijd de line sync die weg valt.
Ik zat dus de laatste paar dagen een beetje te kloten met m'n bedrading en modem instellingen (van G.DMT naar ADSL2).
Nu week ik niet meer wat het probleem is.
Op dit moment heb ik gewoon line sync en een Wan ip maar geen verkeer.
Alleen om de 10 minuten ongeveer heb ik een paar minuten dat het internet wel werkt, en dan weer niet..
XS4ALL (oud demon) in Delfgauw
Klopt 99.9% is iets van 8 uur per jaar.quote:k-oz schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:04:
Hier in Utrecht ook al vanaf 13/05 2:00 geen verbinding meer. Ook oude klant van Demon. Nooit ellende met Demon gehad; sinds Xs4all is hetmet de pet op.
Ik denk dat ze wel de nodig claims kunnen verwachten, want je kunt natuurlijk niet zomaar roepen dat je 99,9 uptime garandeerd (bizniz) en er dan 4 x zo lang af ligt.
Ik ben 11 jaar klant van xs4all, dit herken ik niet. Volgens mij ligt de fout ook niet bij xs4all, maar feit dat ze niet om de KPN heen kunnen.
* Tukk heeft weer telefoon
Y'know those idiot teenagers who show up late on Halloween with no costume demanding free candy?
Yeah. That's pretty much the internet now. (Marlin Mann)
De Xs4all-firmware vult ook gewoon 'adsl' met wachtwoord 'adsl' in (vraagt er ook niet naar). Aangezien je direct op het Xs4all netwerk komt en je DSLAM bij hen geregistreerd staat is je naam en wachtwoord ook niet meer nodig.quote:RollieBollie schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:04:
[...]
Bij de 'oude' Xs4all via KPN is de huidige officiële syntax: gebruikersnaam@xs4all.nl
Specs - Word ook orgaandonor! Klik hier! Waarom niet? - free.LekkereKwal.com utils mirror
Hmm, wellicht een werkende ADSL-lijn?quote:Ariën Clay schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 00:00:
Hm, iemand die al meer weet van het kadootje van xs4all aan alle klanten, i.v.m. het 15 jarig bestaan?
Reg. datum: 19 maart 2003
Ik ben nu ongeveer 6 jaar abonnee van xs4all, en voldoe aan de voorwaarden om de FRITZ!Box (wat een naam) te kunnen bruiklenen, want ik heb langer dan 1 jaar xs4all Only. Na het aanvraagformulier ingevuld te hebben moest ik een checkbox aanvinken: Ik verleng mijn contract met 12 maanden.
Misschien een domme vraag, maar houdt dit nou in dat ik mijn abonnement een jaar lang niet meer per maand kan opzeggen, maar er minimaal nog een jaar aan vastzit?
Als dat zo is, dan vind ik het maar een vreemd 'kadootje' van xs4all.
Als je je abonnement wilt opzeggen staat er op de website van xs4all dit:
Wilt u rekening houden met het onderstaande:
* De DSL-abonnementen van XS4ALL kennen een contractduur van minimaal 1 jaar.
* Na het eerste jaar kunt u uw DSL-abonnement, met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand, opzeggen.
Maar jij bent er zojuist mee akkoord gegaan dat jij nog 12 maanden langer aan XS4all vast zit.
Anders krijg je zo'n cadeautje niet, kost hen ook geld. Daar staat voor hen tegenover dat jij een minstens nog een jaar abonnee blijft.
Het Microsoft Uitzicht Ultiem 32 Beetje | Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om het ruimteverspillende "greetz $user","MVG" of iets dergelijks onder je posts te plakken.
Heb zelf al een tijd het zelfde probleem, eigenlijk al langer dan een jaar. Probleem leek opgelost met een ander moden, maar het eignelijke verschil is dat dit modem (Vigor2800VGi) sneller de connectie zelf weer opbouwt (en ik geen WOW meer speel) waardoor ik er minder last van heb. Sinds de omzetting naar de nieuwe snelheden (die ik overigens niet volledig haal) kost het verbinding opbouwen echter een aantal pogingen waardoor het weer merkbaar is...quote:Gogar schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 02:30:
Ik heb ook wel vaak dat m'n verbinding uitvalt in de nacht.
De laatste paar dagen erger zelfs: als het gebeurt dan valt hij een paar keer achter elkaar uit.
Zwaar irritant als je WoW probeert te spelen of een groot bestand aan het downloaden bent.
Maar dan is het altijd de line sync die weg valt.
Ik zat dus de laatste paar dagen een beetje te kloten met m'n bedrading en modem instellingen (van G.DMT naar ADSL2).
Nu week ik niet meer wat het probleem is.
Op dit moment heb ik gewoon line sync en een Wan ip maar geen verkeer.
Alleen om de 10 minuten ongeveer heb ik een paar minuten dat het internet wel werkt, en dan weer niet..
XS4ALL (oud demon) in Delfgauw
Als de grote storing echt voorbij is (had gisteravond nog geen verbinding) maar eens een call loggen, en hopen dat er iets aan te doen is
XS4all Only in Gouda
It's just a donkey
Reg. datum: 29 april 2000
Anders zouden mensen die toch over willen stappen naar telfort bijvoorbeeld, toch even gratis een modempje scoren.
Ik kreeg hem 4 werkdagen later binnen. Ze waren er behoorlijk snel mee moet ik zeggenquote:simon schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:01:
Hoe lang duurt 't eigenlijk bij zo'n verlenging dat je dat modem ontvangt? ik heb me daar vorige vrijdag voor ingeschreven..
6 Mei besteld en 10 mei kwam de TNT langs met het modem.
FireFlash wijzigde dit bericht 15-05-2008 10:24 (8%)
If builders built buildings the way programmers wrote programs, then the first woodpecker would destroy civilization.
Reg. datum: 02 oktober 2001
https://www.xs4all.nl/15jaaracties/
Is that it?!quote:MatHack schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:16:
15 jaar XS4ALL actie pagina is nu ook actief voor abonnee's. Maar we zullen nog moeten wachten op de brief voor de benodigde code.
https://www.xs4all.nl/15jaaracties/
Wat een lullige 'cadeautjes' zeg.......sorry to say
Het is ook 'maar' 15 jaar.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Pagina: 1 2 3 4 ... 91 92 93 94 95 96 97 98 99 ... 118 119 120 121 last