'k hoor van mijn buurman (die al XS4All is) dat je een FRITZ (die je ook ipv de WII bij de aanbieding kunt kiezen) modem kado krijgt...quote:Elwood Blues schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 10:52:
Weet iemand al wat de 15-jaar actie voor klanten is? Ik verwacht zo dat ik precies tussen de wal en het schip ben beland, te vroeg voor de Wii-actie, te laat om als klant meegenomen te worden. Iemand al wat informatie in zijn brievenbus gezien?
Helmer.hzNET | Blog.hzNET *new* | Mobiel.hzNET | Help me mee!!
Lekker handig terwijl iedereen al een modem heeft. Nee doe me dan toch maar de Wii. (Alhoewel ik die eigenlijk ook al heb :-) )quote:TheVMaster schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:07:
[...]
'k hoor van mijn buurman (die al XS4All is) dat je een FRITZ (die je ook ipv de WII bij de aanbieding kunt kiezen) modem kado krijgt...
GTA SA-MP server - Name: Las Venturas Playground [gta-host.com]
Adres/poort: 85.17.200.150:7777, Mode: Las Venturas Playground
Website: www.sa-mp.nl, Forum: forum.sa-mp.nl
Dus wat zouden die mensen krijgen dan? Niets? Nog een modem?
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer
Reg. datum: 30 oktober 2004
Het is op dit moment niet alleen de afstand die je snelheid bepaalt maar ook hoe vol de centrale is, ik heb hier een topic over geopend om hier wat meer info over te krijgen want ik zit met eenzelfde probleem. Oude xDSL gebruikers dupe van nieuwe?quote:jfeelders schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:38:
Elke snelheid is afhankelijk van de afstand naar de centrale. Als je ver van de centrale zit zal je bij elke aanbieder een lagere snelheid ondervinden. Misschien is kabel dan een betere optie...
Ik zit op ca. 900 meter van de centrale en met mijn 8Mb-lijn zit ik op 875KB/s. 7Mb/s dus wat volgens mij niet erg slecht is...
Haal je niet bits en bytes door elkaar?
Supermicro X7DAE, 2 x Xeon 5160, 8gb Kingston FB-Dimm 2 x 1TB Samsung, 2 x 320gb Seagate, Radeon 3870, Vista Ultimate.
Of ook een wii. Dat oude gebruikers of modem of wii kunnen krijgenquote:Nakebod schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:22:
Dat lijkt me sterk, gezien heel veel mensen naar only zijn overgestapt met nieuw modem, Speedtouch 780.
Dus wat zouden die mensen krijgen dan? Niets? Nog een modem?
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Uptime: 1 day, 22:00:34 Modulation: G.992.3 Annex A Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.021 / 7.999 Data Transferred (Sent/Received) [GB/GB]: 1,50 / 11,13 Output Power (Up/Down) [dBm]: 12,0 / 19,0 Line Attenuation (Up/Down) [dB]: 11,0 / 22,0 SN Margin (Up/Down) [dB]: 13,5 / 15,5 |
Maar ik merk er zelf nog niks van want mijn downloadsnelheid ligt nog rond de 430kB/sec net zoals in het afgelopen jaar.
Hoe zou dat kunnen komen
⌘ | PC | Last.fm profile
Y'know those idiot teenagers who show up late on Halloween with no costume demanding free candy?
Yeah. That's pretty much the internet now. (Marlin Mann)
In bruikleen. Je krijgt dus geen modem meer gratis wat je mag houden!quote:TheVMaster schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:07:
[...]
'k hoor van mijn buurman (die al XS4All is) dat je een FRITZ (die je ook ipv de WII bij de aanbieding kunt kiezen) modem kado krijgt...
Gegroet!
Ik neem aan dat je een cadeau wegens het 15-jarige bestaan van XS4ALL niet in bruikleen krijgt?quote:Jassy schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:17:
[...]
In bruikleen. Je krijgt dus geen modem meer gratis wat je mag houden!
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Reg. datum: 17 februari 2001
Ik weet er al 1.quote:Dersan schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:27:
En wat voor geweldige voordelen heeft zo'n fritz modem dan t.o.v. de Speedtouches....kon zo even niks vinden op internet..
Je kunt verschillende voip aanbieders op 1 modem gebruiken.
Hoop niet dat ze die modems als cadeau gaan doen want anders heb mij voor niks een jaar laten vast leggen en krijg 2 modems opgestuurd.
Begint XS4All nu ook al met die ongein? Ik ben nu thuiswonend, maar als ik op me zelf woon wil ik ook wel graag XS4All hebben, maar met een bruikleen modem wordt het al een aardig stukje minder interessant. Ik wil een ADSL-modem die ik zelf naar gelieven kan instellen, bijwerken (en vern**ken), etc. zonder dat het gevolgen heeft voor me tov XS4All.quote:Jassy schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:17:
[...]
In bruikleen. Je krijgt dus geen modem meer gratis wat je mag houden!
Joen wijzigde dit bericht 11-05-2008 23:03 (25%)
[ Hyveractief op http://joennuh.hyves.nl ]
[ Ook tweakers bloggen! Kijk maar eens naar die van mij: http://joen.tweakblogs.net ]
Om eerlijk te zijn snap ik niet goed waarom je je modem zou willen verneuken? Als je internet hebt, heb je toch internet?quote:Joen schreef op zondag 11 mei 2008 @ 23:02:
[...]
Begint XS4All nu ook al met die ongein? Ik ben nu thuiswonend, maar als ik op me zelf woon wil ik ook wel graag XS4All hebben, maar met een bruikleen modem wordt het al een aardig stukje minder interessant. Ik wil een ADSL-modem die ik zelf naar gelieven kan instellen, bijwerken (en vern**ken), etc. zonder dat het gevolgen heeft voor me tov XS4All.
't voordeel is wel dat je 'onbeperkte' garantie op dat bruikleen modem hebt...als hij dus stuk gaat krijg je een nieuwe
TheVMaster wijzigde dit bericht 11-05-2008 23:09 (8%)
Helmer.hzNET | Blog.hzNET *new* | Mobiel.hzNET | Help me mee!!
Ik bedoel met mijn reply vooral dat dat mijn grootse bezwaar tegen een bruikleen ADSL-modem is.
[ Hyveractief op http://joennuh.hyves.nl ]
[ Ook tweakers bloggen! Kijk maar eens naar die van mij: http://joen.tweakblogs.net ]
Ik hoop toch wel dat je in die bruikleenmodems WIFI, NAT en andere instellingen instellen kan toch?quote:TheVMaster schreef op zondag 11 mei 2008 @ 23:08:
[...]
Om eerlijk te zijn snap ik niet goed waarom je je modem zou willen verneuken? Als je internet hebt, heb je toch internet?Wat valt daar nu verder aan te sleutelen...hehe...je krijgt dan niet ineens een hogere snelheid ofzo..
't voordeel is wel dat je 'onbeperkte' garantie op dat bruikleen modem hebt...als hij dus stuk gaat krijg je een nieuwe
Ik heb eens bij een kennis internetproblemen moeten oplossen, maar je kon nog niet eens instellingen veranderen in het modem (wat nodig is, en als je weet wat je doet helemaal geen verneuken is). Dit was wel bij een andere provider. Maar zoiets wil ik absoluut niet in het modem, ik wil alles kunnen aanpassen...
Kev0 wijzigde dit bericht 12-05-2008 00:39 (4%)
Ik heb niet zon snelle PC als jullie maar wel een bazooka voor mijn SNES.
Reg. datum: 17 februari 2001
xs4all een beetje kennende zal dit wel goed komen.quote:Joen schreef op zondag 11 mei 2008 @ 23:02:
[...]
Begint XS4All nu ook al met die ongein? Ik ben nu thuiswonend, maar als ik op me zelf woon wil ik ook wel graag XS4All hebben, maar met een bruikleen modem wordt het al een aardig stukje minder interessant. Ik wil een ADSL-modem die ik zelf naar gelieven kan instellen, bijwerken (en vern**ken), etc. zonder dat het gevolgen heeft voor me tov XS4All.
Het zou mij tegen vallen als ze nu ineens met dicht gespijkerde modems aan komen.
Reg. datum: 20 januari 2000
Dit is al uitgelegd in de nieuwsgroepen van XS4ALL: Ondanks het feit dat het modem in bruikleen is, kun en mag je nog steeds zelf weten wat je (softwarematig) met het modem doet.quote:tafmaf schreef op maandag 12 mei 2008 @ 09:08:
[...]
xs4all een beetje kennende zal dit wel goed komen.
Het zou mij tegen vallen als ze nu ineens met dicht gespijkerde modems aan komen.
Dus geen dichtgespijkerde en/of niet te upgraden modems zoals bij anderen.
Hij traint nu in op 800 / 4992 ipv op 836 / 4092
Jippie
Zondag 20.00-22.00: Van Dongen in Action op ActionRadio
Die dingen worden al een paar maanden geleverd hoor.quote:tafmaf schreef op maandag 12 mei 2008 @ 09:08:
[...]
Ik vind het hier ook een beetje paranoia-gepraat. Die FritzBox! modems zijn net zo 'open' als de SpeedTouch met nog een logischere indeling van de interface ook.
Word ook orgaandonor! Klik hier! Waarom niet? - free.LekkereKwal.com utils mirror
In het kort: staat de 5 euro voor een regionummer apart vermeld op de factuur?
Reg. datum: 20 mei 2002
Ja, met het kopje:quote:IntToStr schreef op maandag 12 mei 2008 @ 14:24:
In het kort: staat de 5 euro voor een regionummer apart vermeld op de factuur?
code:
1
2
| 1 Maand XS4ALL VoIP Out abonnement (regionaal nummer) 4.20
(Periode 22-04-2008 tot 22-05-2008) |
Reg. datum: 11 april 2008
Het schijnt dat de wireless antenne op 100 watt werkt waardoor je in ieder geval een veel sterker draadloos signaal hebt.quote:Dersan schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:27:
En wat voor geweldige voordelen heeft zo'n fritz modem dan t.o.v. de Speedtouches....kon zo even niks vinden op internet..
Reg. datum: 11 april 2008
Ook het modem dat je in bruikleen krijgt kun je zelf configureren daar veranderd niks aan.quote:tafmaf schreef op maandag 12 mei 2008 @ 09:08:
[...]
Reg. datum: 13 oktober 2004
Dus dan zou het natuurlijk niet logisch zijn als de modems die door Xs4all worden geleverd zijn dichtgespijkerd en niet voor advancede mogelijkheden te zijn gebruiken.
Zelf heb ik van Xs4all een Fritzbox in bruikleen en ben er zeer tevreden over.
Mijn broer is gegaan voor de 2 jarige abo met Wii en krijgt dus als het goed is een Speedtouch 780, welke waarschijnlijk dus een Xs4all firmware zal hebben, maar dit weet ik pas over een weekje of 3.
En mocht het zo zijn dat de firmware van Xs4all niet prettig zou zijn, dan heb zelf nog wel een Speedtouch 780 liggen.
Voordeel van de Fritzbox ipv de Speedtouch 780:quote:Dersan schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:27:
WLAN is uit en in te schakelen dmv een knopje bij de antenne
via de usb poort kan je een printer aan sluiten of een externe hdd (of meerdere als je een hub aansluit)
hetgene wat je hebt aangesloten op de usb poort is overal vandaan te bereiken
je kan ISDN apparatuur aansluiten op de fritzbox, zelfs als je geen isdn hebt
de fritzbox kan e-mails sturen naar een zelf te bepalen adres met gegevens over de verbinding
fritzbox kan het draadloze signaal op bepaalde tijden uitzetten, bijv de nachtelijke uren
tevens kan je de telefoons op niet beschikbaar zetten in die tijden
en leuk om te gebruiken, maar niet echt nodig: de fritzbox kan als wekker gebruikt worden
En vanaf de splitter naar de Fritzbox loopt maar 1 kabel ipv 2, aangezien het adsl signaal en het telefonie signaal van de pots/isdn over 1 kabel gaat.
Deze kabel ziet er dus uit als een Y, hiervan hoef je natuurlijk niet beide delen hebben aangesloten, ik heb bijv dus geen kpn lijn en heb dus de splitter en het pots gedeelte niet aangesloten zitten.
RollieBollie wijzigde dit bericht 12-05-2008 21:17 (50%)