Reg. datum: 15 februari 2007
Ok dus dslam krijgt een SNR van 6.0 binnen en die bepaald daarom dat ik met 6907Kpbs intrain? even ter beeldvorming?quote:
Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.
GoT Index » Internetproviders en Hosting » XS4ALL Only
Pagina's: 1 2 3 4 ... 89 90 91 92 93 94 95 96 97 ... 104 105 106 107 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Ok dus dslam krijgt een SNR van 6.0 binnen en die bepaald daarom dat ik met 6907Kpbs intrain? even ter beeldvorming?quote:markclausing schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:13:
[...]
Je modem vindt 8.3mbit haalbaar, maar wellicht is de dslam wat conservatiever ingesteld. Een SNR van 6.0 is voor de meeste dslams onder de maat.
http://www.speedtest.nlquote:Spider1984 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:46:
Hallo iedereen,
Ik vraag me eigenlijk af waar jullie testen hoe snel de verbinding is,
Team Grazzie is active at: SETI | μFluids | Rosetta | Climate Prediction | Leiden Classical | -= Proud member of DPC =-
WE ARE LOOKING FOR NEW MEMBERS :-)
Nee ik dat dat niet door elkaar. Nu zitten wij wel wat verder van de centrale maar ik vind het dan toch vreemd dat ik niet eens 2 keer zo snel ben. Terwijl ik bij de 3MB wel een fatsoenlijke verbinding had.quote:jfeelders schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:38:
Elke snelheid is afhankelijk van de afstand naar de centrale. Als je ver van de centrale zit zal je bij elke aanbieder een lagere snelheid ondervinden. Misschien is kabel dan een betere optie...
Ik zit op ca. 900 meter van de centrale en met mijn 8Mb-lijn zit ik op 875KB/s. 7Mb/s dus wat volgens mij niet erg slecht is...
Haal je niet bits en bytes door elkaar?
Ze garanderen nooit snelheden, dat hangt van veel te veel factoren af. Ze baseren hun mogelijke snelheden per gebruiker alleen op de mogelijkheden van jouw centrale en de afstand tussen je huis en centrale.quote:JPstyle schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 11:59:
[...]
20MB kan ik niet nemen omdat hun de snelheid niet kunnen garanderen. Tja, dat kunnen ze dus ook blijkbaar niet op de 8MB. vreemd dat ze dat dan niet melden en de 20MB wel...
If builders built buildings the way programmers wrote programs, then the first woodpecker would destroy civilization.
Dat is al bijna 10 jaar het geval hoor...quote:FireFlash schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:20:
[...]
Zeker niet nu het een KPN dochter onderneming is geworden die daar een policy omtrent hebben.
I'm sorry, did I just blow your head apart? | Tachyon Wiki | Specs
Het lijkt mij wel wat en ik wilde dan ook een lijntje (als backup voor m'n huidige verbinding) aanvragen. Alleen schijnt dat niet zo 123 te kunnen (althans niet in mijn situatie), iemand tips?quote:MetalfanBlackness schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:05:
Nieuwe abonnees krijgen van heden een wii indien ze een contract aan gaan voor 2 jaar,
wat vast klanten krijgen is nog niet bekend, ik vraag me af wat het is.
http://www.xs4all.nl/15jaar/
TheVMaster wijzigde dit bericht 07-05-2008 15:00 (12%)
Helmer.hzNET | Blog.hzNET *new* | Mobiel.hzNET | Help me mee!!
Elwood Blues wijzigde dit bericht 07-05-2008 22:02 (68%)
Ja het zou theoretisch wel hoger kunnen maar aan de snr te zien is dat niet verstandig.quote:maxtz0r schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 10:57:
Volgens mij ben ik vandaag overgezet op xs4all only, ik maak nu gebruik van mijn nieuwe ip. Ook is mijn snelheid verhoogd maar nog niet naar wat ik wil dus ik hoop dat dit nog hoger gaat.
Snelheden:
Downstream Upstream
SNR margin (dB): 6.0 11.0
Attenuation (dB): 34.5 17.6
Output power (dBm): 19.2 12.4
Attainable rate (Kbps): 8368 1165
Rate (Kbps): 6907 1021
Attainable rate geeft aan dat het harder zou moeten kunnen toch?, kwestie van wachten of bellen?
Ik had zoiets al begrepen ja...quote:Spider1984 schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 21:39:
[...]
Ja het zou theoretisch wel hoger kunnen maar aan de snr te zien is dat niet verstandig.
Als de downstream omhoog gaat gaat de snr margin onder de 6 db met grote kans op een klapperende lijn.
Zullen we ruilen? Ik heb net 1,5 week geleden een Wii gekochtquote:Elwood Blues schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:09:
Een Wii bij een abonnement?? ARGH... heb nét 1,5 week geleden besteld, nét te vroeg
Edit: misschien moet ik ze even een foto van het teleurgestelde gezicht van mijn vriendin sturen, dan krijgen we vast een Wii, een doos bonbons en een bos rozen nagestuurdZelden zo'n teleurgestelde blik gezien toen ik het haar vertelde
RIP Yoeri
I'm nothing special, in fact, I'm a bit off a bore, if I tell a joke, you probably heard it before. (ABBA)
Je kunt het proberen...quote:Elwood Blues schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 14:09:
Een Wii bij een abonnement?? ARGH... heb nét 1,5 week geleden besteld, nét te vroeg
Edit: misschien moet ik ze even een foto van het teleurgestelde gezicht van mijn vriendin sturen, dan krijgen we vast een Wii, een doos bonbons en een bos rozen nagestuurdZelden zo'n teleurgestelde blik gezien toen ik het haar vertelde
Helmer.hzNET | Blog.hzNET *new* | Mobiel.hzNET | Help me mee!!
Lol denk niet dat xs4all ~300.000 wii's laat versturen;-)quote:wontcachme schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:28:
Ben benieuwd wat de vatse klanten gaan krijgen. Daar staat op de brievenbus letten, dus krijgt iedereen nu een wii toegestuurd
"Testing with Vision" | Ik zoek collega's! DM staat aan!
Waar staat dat?quote:wontcachme schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 12:28:
Ben benieuwd wat de vatse klanten gaan krijgen. Daar staat op de brievenbus letten, dus krijgt iedereen nu een wii toegestuurd
quote:

Ja ik had net ook problemen hier. Ik had het modem ook gereset maar dat mocht niet baten. En inderdaard rond 10 uur werkte het weer.quote:Waren er trouwens meerden met DNS en verbindingsproblemen zojuist?
Ik had geen internet, maar kon wel pingen verder. Opeens was het verholpen na een half uur nadat ik het opmerkte (rond 10 uur).
De helpdesk was ook trouwens achterlijk druk, er staat nog niks op de storingspagina van xs4all.
Gaitman wijzigde dit bericht 09-05-2008 12:04 (16%)
GTA SA-MP server - Name: Las Venturas Playground [gta-host.com]
Adres/poort: 85.17.200.150:7777, Mode: Las Venturas Playground
Website: www.sa-mp.nl, Forum: forum.sa-mp.nl
Daar zit ik ook op te wachten!quote:djidee schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 15:18:
Erg wishfull thinking: Iets in de trant van Mine / interactieve tv wat kpn nu heeft leveren op xs4all lijnen, kan ik eindelijk de kabel eruit trappen (schotel is no go, en digitenne te beperkt). gebruik die pczapper boel ook veelvuldig (uitzending gemist ftw)
ik wog minder, door hier even niet te lurken...
Yep, hier ook problemen met het bereiken van een groot aantal sites... Het leek meer een routeringsprobleem dan een DNS probleem bij mij... Vanaf 10h00 alles weer in orde. Ik probeerde de helpdesk te bellen, maar kreeg een in-gesprek-toon en op de website stond dat de helpdesk gesloten was. Erg druk daar, denk ik...quote:Ariën Clay schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:06:
[...]
Waren er trouwens meerden met DNS en verbindingsproblemen zojuist?
Ik had geen internet, maar kon wel pingen verder. Opeens was het verholpen na een half uur nadat ik het opmerkte (rond 10 uur).
De helpdesk was ook trouwens achterlijk druk, er staat nog niks op de storingspagina van xs4all.
Ja, na 10 keer re-dial had ik XS4ALL te pakken, helaas met een wachttijd van meer dan 15 min.quote:LeLo schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:14:
[...]
Yep, hier ook problemen met het bereiken van een groot aantal sites... Het leek meer een routeringsprobleem dan een DNS probleem bij mij... Vanaf 10h00 alles weer in orde. Ik probeerde de helpdesk te bellen, maar kreeg een in-gesprek-toon en op de website stond dat de helpdesk gesloten was. Erg druk daar, denk ik...
Er was een router met stress. Die heeft professionele hulp gekregen.
Sommige websites en diensten onbereikbaar
gemeld door enrique op 09-05-2008, 11:03
begintijd: 08.30, duur: 10.00
status: opgelost
Vanwege een storing hebben sommige klanten vanochtend tussen 8.30 en 10.00 uur
problemen ondervonden met het bereiken van websites. Dit probleem is inmiddels door onze
technici opgelost.
Onze excuses voor het ongemak
GTA SA-MP server - Name: Las Venturas Playground [gta-host.com]
Adres/poort: 85.17.200.150:7777, Mode: Las Venturas Playground
Website: www.sa-mp.nl, Forum: forum.sa-mp.nl
GoT Index » Internetproviders en Hosting » XS4ALL Only
Pagina's: 1 2 3 4 ... 89 90 91 92 93 94 95 96 97 ... 104 105 106 107 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona