Online opbrengst van m'n zonnepanelen: http://solar.reinieren.net
XS4ALL Only
Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 ... 119 120 121 122 last
Reageer Nieuw TopicNee ok, thanx, dat ik het niet verkeerd begrepen heb...quote:Lekkere Kwal schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 18:25:
[...]
Volgens mij klopt dat ook niet, het lagere abo wat zij bedoelen is ADSL Lite en dat is 39,95 per maand, je gaat er dus 15 euro op vooruit. Nu alleen niet hopen dat je opeens op 8 Mbit gecapt wordt, maar wellicht helpt dan een telefoontje.
Echter, als ik in m'n settings ga kijken op https://service.xs4all.nl gaf hij eerst Fast ADSL aan en nu Basic ADSL. Heb zojuist nog een keer m'n modem uit en weer aangezet, en hij geeft nog steeds 12/1 Mbit aan als verbinding.
Morgen dus even met XS4all bellen dat dit niet klopt. Als ik hiermee terug naar 8 Mbit ga, mja da's nog niet zo'n ramp, want 8 is al niet langzaam en heb ik jaren mee gewerkt. Gaat me er nu het bij mij toch niet sneller kan vooral om dat het goedkoper wordt, wat gezien m'n huidige financiele situatie toch wel een belangrijk punt is.
Where does a Jackal bite a Wolf ? | Opel Vectra 2.5i V6 Pearl | Pontiac Firebird TransAM 5.7 V8
Eurlings en $p¤¤, doorspoelen en weg er mee | Loooove going sideways!
Dat snap ik, modem en wireles heb ik ook mijn eigen user/passw gegeven.quote:sranan schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:02:
[...]
<sarcasme> Nee dat klopt, vroeger klopte de gebruiker zo snel mogelijk zijn EIGEN username / ww in want op het standaard gast/gast surfen was voor sukkels</sarcasme>
En dan nu de tip op een nette manier: lees je brieven en vooral de handleiding eens door, daat staat in hoe je je modem kunt instellen.
Ging me puur om de acces tot het internet zelf
Reg. datum: 06 november 2006
trouwens als nieuwe lid kan ik nu weer WEL me aanmelden voor dat pakket daar voorheen , het eerst niet kon maar wel bovenstaand fenomeen.
Xbox 360 0wner - DJ Gear : 2x Pioneer CDj-1000 MK2 - Dateq XTC - Technics Sl1210 mk2.
Reg. datum: 15 februari 2007
Iets terug zei iemand dat Fast geen garantie geeft dus daar zou je bijvoorbeeld ook maar 9mbit kunnen halen. In hoeverre dit ook echt zo is weet ik niet, dat zou je aan xs4all moeten vragen;-)quote:Krespo schreef op woensdag 16 april 2008 @ 08:44:
Nog iemand last van het fenomeen " ik kan wel ADSL FAST + hosting pakket krijgen maar kan niet worden ge-upgrade naar 20mbit vanuit de ADSL Basic 8mbit " ?
trouwens als nieuwe lid kan ik nu weer WEL me aanmelden voor dat pakket daar voorheen , het eerst niet kon maar wel bovenstaand fenomeen.
Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.
kheb xs4all ook maar ff ge-spamd kwa mail. Wil het toch wel weten....
Xbox 360 0wner - DJ Gear : 2x Pioneer CDj-1000 MK2 - Dateq XTC - Technics Sl1210 mk2.
ik heb gedowngradequote:Krespo schreef op woensdag 16 april 2008 @ 12:21:
you're back maxtz0r ? ben je ondertussen al ge-upgrade of heb je maar een downgrade gedaan ?
kheb xs4all ook maar ff ge-spamd kwa mail. Wil het toch wel weten....
Ik heb even xs4all gebelt, wijk centrale kan het aan maar ik zou verder dan 2.5km van de centrale wonen dit klopten maar dat lijkt het mijn nog stug verhaal.quote:justifire schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 19:20:
[...]
Bij mij is het gewoon het feit dat de centrale adsl1 is.
Dus max snelheid is en blijft 8Mb
Bij Orange kan ik voor 20Mb kiezen, echter staat er duidelijk een sterretje bij deze snelheid en is de maximale snelheid die behaald kan worden afhankelijk van de centrale en de afstand hiertussen.
Ze lokken dus met 20Mb maar dekken zich bij het afsluiten van het contract snel in.
Als bij jou echter de centrale wel adsl2+ geschikt is, heb je zeker het recht om verhaal te halen.
Sharper.nl * Gratis Studenten Hosting * Sharper.nl
Maar heb meteen ff nagevraagt waneer ze mij ongeveer gingen upgraden het antwoord was dat ze dat nog niet exact wisten maar dat er "meerdere maanden" uitgetroken was voor de upgrade.
<leeg>
gvd nog steeds in de wacht!!! nou tot 20.00 in de wacht gestaan zonder reactie en toen werd de verbinding verbroken......dit heb ik bij hun nog nooit meegemaakt
Ray wijzigde dit bericht 16-04-2008 21:40 (19%)
These are my dreams, so simple, so few ~ Dreams we hold in the palm of our hands
Reg. datum: 16 december 2004
De klantenservice bij xs4all is zeer, zeer slecht.. Na 20 minuten eindelijk iemand aan de lijn krijgen die dan ook nog is een domme doos is:S.. Ik had er al helemaal geen zin meer in en toen werd ik ook nog is in de wacht gezet omdat ze het moest "navragen".. Na 5 minuten opgehangen en maar een mail gestuurd die precies 1.5 week later werd beantwoord:S..quote:Ray schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:30:
nou blij dat ik bij ze weg ben (nouja bijna dan) sta nu al 45 minuten in de wacht. Krijg netjes een brief ivm telco overname van ze en dat ik een maand de tijd heb om te beslissen of ik pack wil houden. In mijn opzegbrief had ik al aangegeven dit tm 1/5 te willen. Maar je raad het al ik ben afgesloten. Nu kan ik dus niet mijn homepage meer leeghalen of mijn mail forward instellen (zoals in hun eigen brief wordt aangeraden! (20 mbit voor 20 euro en ik haal 2050 kbs flat)
gvd nog steeds in de wacht!!! nou tot 20.00 in de wacht gestaan zonder reactie en toen werd de verbinding verbroken......dit heb ik bij hun nog nooit meegemaakt
Triest dit..
Inspiron 9400: Intel Core Duo T2400 @ 1.83 ghz, 17 inch WXGA, 2048 MB Ram, 120 Gig HD, Nvidia Go 7900GS - Psp Slim en Lite - Ipod Classic 80 Gig - Nokia e71
inderdaad, al de redenen waarom ik bij hun begonnnen ben hebben ze nu wel zo'n beetje om zeep geholpen. Ik heb dus 1,5 uur in de wacht gestaan zonder geholpen te worden. Punt is dat ik een brief krijg met 30 dagen bedenktijd maar wel direct mijn pack account word geblokkeerd.quote:thecompany schreef op donderdag 17 april 2008 @ 00:23:
[...]
De klantenservice bij xs4all is zeer, zeer slecht.. Na 20 minuten eindelijk iemand aan de lijn krijgen die dan ook nog is een domme doos is:S.. Ik had er al helemaal geen zin meer in en toen werd ik ook nog is in de wacht gezet omdat ze het moest "navragen".. Na 5 minuten opgehangen en maar een mail gestuurd die precies 1.5 week later werd beantwoord:S..
Triest dit..
Nou had ik het meeste wel geregeld ik moest enkel nog mijn homepage leeghalen (dat zal nu wel gebeurd zijn door hunzelf dan)
Afin gisteravond dus maar de finale opzegging doorgevoerd en nu wachten op de eindafrekening.
These are my dreams, so simple, so few ~ Dreams we hold in the palm of our hands
djidee wijzigde dit bericht 17-04-2008 08:48 (3%)
"Testing with Vision" | Ik zoek collega's! DM staat aan!
Ik dacht eigenlijk precies hetzelfde:P Op mijn e-mails wordt binnen 2 dagen gereageerd en vorige week een belletje gepleegd en ik heb geen minuut in de wachtrij gestaan en dat was rond half 1 - 1 uur...quote:djidee schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:48:
Op zich wel apart hoe verschillend de ervaringen zijn, ik heb ergens vorige week gebeld omdat ik er achter kwam dat mijn pack nog steeds gefactureerd werd (XS via KPN -> Only ->verhuizing -> Pack -> XS via KPN en nu weer bezig met overstap naar Only). Na de omzetting van Pack naar xs4all via kpn, bleef pack gefactureerd worden, en daar kwam ik toevallig (8 maand later) achter. Gebeld, minuut of 5 moeten wachten, maar daarna was het heel vlot voor elkaar. Verder nog geen downtime gehad, dat is de enigste technische reden waarom ik zou bellen, verder doe ik alles per mail, redelijk snel antwoord, en altijd goed onderbouw.
Het enige waar ik nog mijn vragen bij stel is de technische eisen die xs4all stelt om xs4all Only basic te kunnen nemen.
wel wat omslachtig om eerst de overstap aan te vragen, daarna kun je pas een nieuw modem aanvragen, en dan dáárna kun je pas het telefoon gedeelte overzetten...
naja..we wachten af...:)
Khad dus de mannen van XS4ALL gemail en dit is eruit gekomen :
"Uw verbinding is nog niet in snelheid verhoogd, dit gaat nog wel
gebeuren. De schatting is dat het vanaf 1 april ongeveer 2 maanden duurt
voordat alle verbindingen in snelheid zijn verhoogd.
Over de postcodecheck kan ik op dit moment weinig zinnigs zeggen. Deze
maakt een berekening op basis van de afstand tot de centrale of een
dienst leverbaar is. Dit is echter niet van toepassing op u, omdat de
verbinding er al is. Deze gaat nog verhoogd worden naar 20 mbit."
Ok dus als ik het goed begrijp gaat bij jou de snelheid verhoogd worden ondanks de afstand tot de centrale omdat je deze verbinding al had? En dan kun je altijd nog bepalen of je downgrade? Maar mensen die dus nog niet die verbinding al hebben zullen deze kans nooit krijgen?quote:Krespo schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:43:
Update-je van mijn kant uit.
Khad dus de mannen van XS4ALL gemail en dit is eruit gekomen :
"Uw verbinding is nog niet in snelheid verhoogd, dit gaat nog wel
gebeuren. De schatting is dat het vanaf 1 april ongeveer 2 maanden duurt
voordat alle verbindingen in snelheid zijn verhoogd.
Over de postcodecheck kan ik op dit moment weinig zinnigs zeggen. Deze
maakt een berekening op basis van de afstand tot de centrale of een
dienst leverbaar is. Dit is echter niet van toepassing op u, omdat de
verbinding er al is. Deze gaat nog verhoogd worden naar 20 mbit."
Ondertussen contact gehad van xs4all dat ze vandaag de lijn opleveren. Toen maar even gebeld dat ik niks van KPN had gehoord over contract beeindiging.quote:Pollux4092 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 18:37:
[...]
k ben erg benieuwd naar je verdere ervaringen. Houd je ons op de hoogte?
Nu geven ze weer aan dat ik zelf mijn kpn contract moet opzetten
Did you know "if" is the middle part of life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
Hij wordt idd verhoogd. Ik vroeg naar die gasten over hoe het kon dat ik wel ADSL Fast kon krijgen maar geen ADSL Basic (20Mbit zonder Advanced Website).quote:maxtz0r schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:59:
[...]
Ok dus als ik het goed begrijp gaat bij jou de snelheid verhoogd worden ondanks de afstand tot de centrale omdat je deze verbinding al had? En dan kun je altijd nog bepalen of je downgrade? Maar mensen die dus nog niet die verbinding al hebben zullen deze kans nooit krijgen?
[Ghostrider]Zepto6224/EEE901
Workstation Q6600@3,2ghz 4G geil GF8800
Server Athlon64 3000+ 1,5Gig Win2003 4000gig hdd
Hier thuis hebben we thuis een brief gekregen dat de snelheidverhoging is geactiveerd.
Alleen nu moet ik de geleverde ADSL2+ modem en splitter en nog tussen zetten voor de snelheid waarvan ik nu nog niks merk.quote:XS4ALL brief
We hebben goed nieuws voor u: uw snelheidsverhoging is geactiveerd. De maximale snelheid van uw ADSL Basic-abonnement is verhoogd van 8/1 Mbit/s naar 20/1 Mbit/s.
Graag gedaan.
Iemand anders nog meer last van gehad? Ik las er namelijk niets over op de storingspagina van XS4ALL..
Zondag 20.00-22.00: Van Dongen in Action op ActionRadio
Reg. datum: 22 augustus 2004
Oude firmware 6.1.7.2 in m'n ST716 geflasht, waardoor ik DMT kon gebruiken. Vervolgens zitten schuiven met de minimale SNR. Tot mijn verbazing lijkt de lijn stabiel met een SNR van 3,0! Had ik helemaal niet verwacht, maar gevolg is wel dat het modem nu gesynct is op 13 mbit. Downloaden van usenet gaat constant op +/- 1340 kB/s . Nu maar hopen dat de lijn inderdaad voldoende stabiel is.
Vanmiddag nog eens even kijken hoe hoog ik kan komen als ik de ISRA direct op het modem aansluit en dit bovendien met een UTP i.p.v. platte telefoonkabel doe (+/- 3 meter).
Phobophile wijzigde dit bericht 19-04-2008 13:49 (0%)
Reden: bit byte :(
Pagina: 1 2 3 4 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 ... 119 120 121 122 last