Hoofdcategorieën
Topicacties

XS4ALL Only

Pagina: 1 2 3 4 ... 82 83 84 85 86 87 88 89 90 ... 119 120 121 122 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 14 maart 2004

quote:
Spider1984 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 18:24:
the company> ik hoop dat je KBps bedoeld en niet Kbps want dat is toch wel een degelijk verschil.
Als je wel Kbps bedoeld dan zou ik maar eens gaan bellen met xs4all.
En is dat een gegeven in het modem of is dat tijdens het downloaden ?
Met een verlaging van ruim 700kbs zou ik niet kunnen leven:P Maar het is dus inderdaad 740KB/s.. Tenminste dat dacht ik nadat er op speedtest werd aangegeven dat ik 740 had en mijn nieuwsserver bleef ook haken op 730.. Maar nu downloade ik dat 100mb bin bestand en nu kreeg ik netjes 820kbs door:)

Inspiron 9400: Intel Core Duo T2400 @ 1.83 ghz, 17 inch WXGA, 2048 MB Ram, 120 Gig HD, Nvidia Go 7900GS - Psp Slim en Lite - Ipod Classic 80 Gig - Nokia e71

Reg. datum: 30 september 2006

quote:
Waarom hebben ze daar ook niet gewoon only bij gezet , is verwarrend :9

domestic archelogist
Reg. datum: 17 november 2001

quote:
IceShade schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 00:38:
Maar stel nou dat je het modem eerst in eigendom kreeg.. is dat modem nu ook in bruikleen?
Eens gegeven blijft gegeven. Dat modem is dus je eigendom.

quote:
Edwin1988 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 11:59:
[...]

Waarom hebben ze daar ook niet gewoon only bij gezet , is verwarrend :9
/was een verkapte vraag:
geeft dit geen probleem?

Reg. datum: 18 juni 2004

quote:
Edwin1988 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 13:47:
[...]

/was een verkapte vraag:
geeft dit geen probleem?
dat weet ik dus ook niet, ik ben net overgestapt op ONLY (week voor aankondiging snelheidsverhoging). Mijn snelheid is nog niet verhoogd, en overzetten doormiddel van de link durf ik dus niet echt. Ik vind het vooral onduidelijk omdat er geen ONLY meer bijstaat...

Asus F3Sc: C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce Go 8400M - 160GB - Samsung 206bw 20"

Reg. datum: 17 augustus 2004

quote:
drice schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:57:
[...]

<knip>

Xs4all zegt: eerst KPN opzeggen daarna meteen xs4all aanschaffen (betaal je een week dubbel)
KPN zegt: als je opzegt kan xs4all de lijn niet overnemen. Pas nadat opzegging afgerond is.

Daarna xs4all sales gebeld. Die gaf aan. Abo nemen bij xs4all, die informeren kpn, kpn zou mij dan vragen of het goed was dat xs4all alles zou overnemen.

Ik heb 1-4 xs4all abo genomen maar nog niks van kpn gehoord
k ben erg benieuwd naar je verdere ervaringen. Houd je ons op de hoogte?

The Third Jellyfish

quote:
hellboy123 schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 17:53:
[...]

dat weet ik dus ook niet, ik ben net overgestapt op ONLY (week voor aankondiging snelheidsverhoging). Mijn snelheid is nog niet verhoogd, en overzetten doormiddel van de link durf ik dus niet echt. Ik vind het vooral onduidelijk omdat er geen ONLY meer bijstaat...
Zover ik weet kan je alleen wijzigen áls je only hebt, dus waarom zou dat er nog bij moeten staan?

Specs - Word ook orgaandonor! Klik hier! Waarom niet? - free.LekkereKwal.com utils mirror

Reg. datum: 31 januari 2006

707.2 KByte/sec is dat eigenlijk snel of langzaam voor Only vóór snelheidsverhoging?

Ik kreeg een brief met de mededeling dat ik nog een brief krijg als ze 't daadwerkelijk gaan verhogen. >:)

quote:
Lekkere Kwal schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 19:08:
[...]
Zover ik weet kan je alleen wijzigen áls je only hebt, dus waarom zou dat er nog bij moeten staan?
Inmiddels toch doorgeklikt, en zit hier nu met de 8/1 mbit lijn..
Werkt prima :) Was ook erg snel gewijzigd

Reg. datum: 13 september 1999

Hier nog altijd geen snelheid verhoging van Basic.. Ook ik kan op de wijzigingen website niet kiezen voor m'n huidige abbo. Dit terwijl ik met deze waarden volgens mij toch wel rond de 15 mbit zou moeten halen:

http://www.xs4all.nl/~morten57/files/dmtm20080413_1048.gif

Volgens bbned zit ik 2038 meter van de centrale en is ADSL2+ beschikbaar..

Ik heb overigens wel de brief thuis gehad voor een verhoging!

Zit niets anders op dan afwachten, *of* downgraden voor de volgende maandelijkse afschrijving, want ik heb m'n twijfels dat ik boven de 8 mbit ga krijgen.

Of valt er telefonisch nog iets te proberen?

Geen klei...

@M a a r t e n:
Mag ik vragen welke router dit is, waar bovenstaande screenshot van komt.

Wat mij verbaast, klopt het dat de verbruiksstatistieken niet werken bij XS4ALL lite? Die staat er bij mij niet meer tussen in het Service Centra.
Reg. datum: 28 november 2004

Is het mogelijk om te bellen en de snelheidsverhoging alvast aan te vragen. Ik heb namelijk gebeld maar toen was het niet mogelijk, alleen heb ik niet echt doorgevraagd.

Be a man! (Russel Peters).

Geen klei...

Toen ik belde met enkele vragen over de overstap van KPN lite naar het snellere XS4ALL lite, zei de vrouw aan de telefoon dat ZIJ mij ook over kon zetten.

Ik heb het liever via internet gedaan zodat ik alle stappen eens goed kon doorlezen.
Hmm, een vriend van me die hier 40 stappen lopen vandaan woont, is een paar dagen geleden al geupgrade, maar hier nog steeds geen "u snelheid is verhoogd" brief of snelheidsverhoging...

Zondag 20.00-22.00: Van Dongen in Action op ActionRadio

Reg. datum: 13 september 1999

quote:
Ariën Clay schreef op zondag 13 april 2008 @ 11:50:
@M a a r t e n:
Mag ik vragen welke router dit is, waar bovenstaande screenshot van komt.

Wat mij verbaast, klopt het dat de verbruiksstatistieken niet werken bij XS4ALL lite? Die staat er bij mij niet meer tussen in het Service Centra.
Het is een Speedtouch 546 (oude, niet dat kleintje). Je kan de Speedtouches uitlezen met een tooltje dat DMT heet. Als je even verder googled kom je zelfs bij een Vista sidebar versie uit, die refresht hier om de 5 minuten. Dan weet ik in elk geval wanneer ik over ben gezet! :Y)

NederCam.nl

Geinig stukje software dat DMT, alleen ik snap de logica van de versie nummering van de maker niet helemaal :+
Iedere modem heeft een eigen versie, ipv gewoon duidelijk 1 versie die alles ondersteund :+
v9.01 lijkt me de nieuwste, maar die kent geen Speedtouch 780, daar heb je weer v7.35 voor nodig :P

Nakebod's Webcam Archive
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

Reg. datum: 20 april 2004

In mijn modem moet ik handmatig modulation instellen. Welke adsl 2 moet ik kiezen nu staat die op g.dmt?
adsl 2 (G.992.3)
adsl 2 annex m
adsl 2+ (G.992.5)
adsl 2+ annex m

Alsvast bedankt.

Reg. datum: 04 januari 2004

Ik heb via die link mijn abonnement gewijzigt en heb ook een brief gehad van XS4all dat mijn abonnement gewijzigt is alleen heb ik nog geen snelheidsverhoging.

Ik zit 386 meter van de centrale waarbij ADSL2/+ beschikbaar is.

Is XS4all gewoon lui of ligt het aan mijn instellingen? Heb een Draytek vigor 2700 met de laatste firmware erop

Reg. datum: 20 april 2004

quote:
killingdjef schreef op zondag 13 april 2008 @ 17:18:
Ik heb via die link mijn abonnement gewijzigt en heb ook een brief gehad van XS4all dat mijn abonnement gewijzigt is alleen heb ik nog geen snelheidsverhoging.

Ik zit 386 meter van de centrale waarbij ADSL2/+ beschikbaar is.

Is XS4all gewoon lui of ligt het aan mijn instellingen? Heb een Draytek vigor 2700 met de laatste firmware erop
Als je kijkt onder online status in je router wat staat er dan onderaan bij mode? Bij mij is het wel versprongen naar ADSL2+(G.992.5) alleen men snelheid is zelfs iets langzamer in de router geworden dan het voorheen was (1028000/7872000). Ik zit dan wel op 1630 meter volgens bbnet maar moet dan toch wel iets hoger halen (delft). Ik wacht nog maar even op de officiele brief anders ga ik maar is de helpdesk mailen.

Tim

trabbit wijzigde dit bericht 13-04-2008 21:47 (6%)

Reg. datum: 01 december 2007

Modem traint maar in op max 5,4 mbit (heb een 20Mbit abbo/XS4ALL Only), hemelsbreed 539 Meter van de Centrale maar volgens de meting 2,1 KM en volgens zeggen van de helpdesk moet dit een stuk minder zijn(rechtstreeks op isra punt gemeten met een nieuw geconfigureerde modem met de laatste firmware en ook met een andere ADSL2+ compatible modem geprobeerd), kloppen deze waardes dan wel ?.
Ik heb namelijk waardes gezien van andere XS4ALL ONLY gebruikers die slechter waren maar wel hoger intrainen.

Modulatie: G.992.5 annex A
Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.005 / 5.459 :'(
Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,0 / 19,0
Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 13,5 / 27,5
SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 8,5 / 8,5

Wat zijn jullie bevindingen ?

The Third Jellyfish

quote:
rpcdv schreef op zondag 13 april 2008 @ 23:31:
Modem traint maar in op max 5,4 mbit (heb een 20Mbit abbo/XS4ALL Only), hemelsbreed 539 Meter van de Centrale maar volgens de meting 2,1 KM en volgens zeggen van de helpdesk moet dit een stuk minder zijn(rechtstreeks op isra punt gemeten met een nieuw geconfigureerde modem met de laatste firmware en ook met een andere ADSL2+ compatible modem geprobeerd), kloppen deze waardes dan wel ?.
Ik heb namelijk waardes gezien van andere XS4ALL ONLY gebruikers die slechter waren maar wel hoger intrainen.

Modulatie: G.992.5 annex A
Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.005 / 5.459 :'(
Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,0 / 19,0
Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 13,5 / 27,5
SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 8,5 / 8,5

Wat zijn jullie bevindingen ?
Je signaalverzwakking is behoorlijk hoog (vooral ontvangen), die horen meer rond de 10/10 te liggen op basis van je afstand. Je zou het nog kunnen dubbel checken met een ander modem, maar ik denk ik eerlijk gezegd dat de telefoonlijn te wensen overlaat, en daar kan je weinig aan doen. Woon je in de stad of juist op 't platteland?

Specs - Word ook orgaandonor! Klik hier! Waarom niet? - free.LekkereKwal.com utils mirror

Reg. datum: 01 december 2007

Tja, 't is wel platteland maar dan nog zou mij modem toch wel iets hoger in moeten trainen ?, hieronder nog even gewoon even willekeurig wat waardes uit dit topic gepakt..... waar zit dan het verschil in dat mijn modem niet hoger intraint als de 5,4 mbit ?

Post de waardes uit je modem eens? Mijn 510 zit nu op 1024/7264 met de volgende waardes:
Output Power (dBm) up/down = 11.5 / 19.5
Attenuation (dB) up/down = 15.0 / 30.0
Noise Margin (dB) up/down = 6.0 / 6.5
Vendor Id (local/remote) = ALCB / BDCM

En vergelijk deze nu eens met mijn waardes, ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe of wat.
Ok, het lijkt er op dat deze gebruiker op ADSL (Speedtouch 510) zit en ik op ADSL2+, naar wat ik gelezen had ADSL2+ iets minder storingsgevoelig zou moeten zijn.

Wat ik nog vergeten te melden was is dat mijn snelheid al naar beneden gegaan toen ik van KPN XS4ALL overging naar XS4ALL ONLY. :?

En dat staat haaks op hetgene wat XS4All beweerd >>
ADSL (XS4ALL Only) vs ADSL van KPN
Het nieuwe ADSL (XS4ALL Only) is veel sneller dan ADSL van KPN. Bent u XS4ALL-abonnee met ADSL van KPN, stap dan over op ADSL (XS4ALL Only). Het biedt alleen maar voordelen.

rpcdv wijzigde dit bericht 14-04-2008 00:26 (23%)

quote:
trabbit schreef op zondag 13 april 2008 @ 21:46:
[...]

Als je kijkt onder online status in je router wat staat er dan onderaan bij mode? Bij mij is het wel versprongen naar ADSL2+(G.992.5) alleen men snelheid is zelfs iets langzamer in de router geworden dan het voorheen was (1028000/7872000). Ik zit dan wel op 1630 meter volgens bbnet maar moet dan toch wel iets hoger halen (delft). Ik wacht nog maar even op de officiele brief anders ga ik maar is de helpdesk mailen.

Tim
Bedankt voor de tip! Ik ging kijken onder Internet Access -> PPPoE/PPPoA en daar kon ik de modulation aanpassen naar ADSL2+ (G992.5), na opgeslagen te hebben werd dat ook aangepast bij de Online Status maar de snelheid was niet verhoogd. Echter, een reboot van de router deed wonderen en nu zit ik op 1028000 up 15336000 down.

Downloaden met 1600 kb/s.. een verademing als ik terug denk aan de tijd dat je vroeger met Casema maximaal 5kb/s kon downloaden :D

Reg. datum: 11 april 2008

Beste mensen,
Als het goed is hebben alle mensen met een only verbinding een brief of iets dergelijks gekregen met daarin de aankondeging voor de verhoging. Daarin word ook vermeld dat ze het laten weten wanneer er daadwerkelijk verhoogt word. Op alle lijnen is een lijnmeting uitgevoerd en de maximale snelheid bepaald. Aan de hand daarvan word de lijn verhoogt. Dit alles moet ongeveer klaar zijn binnen twee maanden startend op 1 april.

Pagina: 1 2 3 4 ... 82 83 84 85 86 87 88 89 90 ... 119 120 121 122 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: