Even stoom afblazen.........
Volgens mij ligt Xs4all-only in Rotterdam er momenteel uit. Alle hardware nagelopen maar geen verbinding.
Er staat (nog) niet op de storingspagina, dan ga je maar eens bellen om je vermoeden wellicht bevestigd te krijgen. Loop je eerst door alle f*^%(king keuzes heen, krijg je uiteindelijk een verhaaltje te horen dat
'het momenteel erg druk is, we vragen u op een later tijdstip terug te bellen. De verbinding wordt nu verbroken'.
Dit kan een een zichzelf serieus nemend professioneel bedrijf toch niet maken!!!
Als ik er voor kies om toch (lang) te willen wachten is dat toch mijn eigen keuze!! Ik heb hier zo'n hekel aan, ze zijn dan gewoon onbereikbaar, dat kan toch gewoon niet!!
Zowel op de consumentenlijn als de zakelijke..........
Laat ze dan in ieder geval meteen melden dat er een storing is (als dat het geval is en daar lijkt het wel op gezien de drukte) dan weet je in ieder geval iets!
edit: na dik een uur staat er eindelijk vermeld dat er idd een storing is regio Rdam,
dat internet communiceert zo makkelijk en snel tegenwoordig.......en dan nog moet je wel (elders) internet toegang hebben, een melding meteen bij bellen is te veel gevraagd vermoedelijk.......kaajee wijzigde dit bericht 10-07-2008 11:26 (22%)