Hoofdcategorieën
Topicacties

XS4ALL Only

Pagina: 1 2 3 4 ... 97 98 99 100 101 102 103 104 105 ... 125 126 127 128 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 04 april 2002

quote:
sjukke schreef op maandag 26 mei 2008 @ 20:41:
Na een tijdje van een iets hogere snelheid te mogen genieten, namelijk een downloadsnelheid van rond de 500KB/s op Newszilla ben ik weer teruggezet naar 1.021 / 3.379. Ik begrijp er niks van, is vaker dat de snelheid ineens teruggezet wordt. Een modemreset helpt niet, ik heb pas een nieuw modem aangevraagd omdat ik dacht dat het aan de speedtouch 510 lag, nu heb ik een Thomson ST780, die bij de verlenging van een jaar zat. Ik heb het Lite-abbo en zit al sinds het begin dat het startte bij Only. Ik had voor de snelheidsverhoging ook wel eens een snelheid van rond de 4 mbit maar dat viel ook telkens terug naar 3 mbit ;(
Iemand meer die dit euvel kent?
Had ik ook... ontdekte net nieuwe firmware voor de 780, schiet nu even wat beter op.

Kanonnier zeg maar.

Reg. datum: 20 mei 2002

Ik ga me onderhand toch sterk afvragen wanneer ik nu die snelheidsverhoging krijg. Het is nu bijna 2 maand geleden dat ik die brief heb gehad. Als ik maandag nog geen brief heb ontvangen ga ik maar eens bellen.

Reg. datum: 05 november 2002

quote:
Wisc2 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:55:
[...]

Had ik ook... ontdekte net nieuwe firmware voor de 780, schiet nu even wat beter op.
Wellicht handig en nuttig om te vertellen wélke nieuwe firmware (versie) en wáár je hem vandaan hebt. Zo is het een beetje een zinloze post mi.

You catch me? No you wont
Reg. datum: 26 september 2005

quote:
kaajee schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:21:
[...]

Wellicht handig en nuttig om te vertellen wélke nieuwe firmware (versie) en wáár je hem vandaan hebt. Zo is het een beetje een zinloze post mi.
http://www.xs4all.nl/help...dtouch7xx/firmwarewin.php

Reg. datum: 05 november 2002

quote:
Dank die kende ik idd, maar Wisc2 <> wontcachme, dus hoe weet jij of dit de bedoelde firmware van Wisc2 is?

You catch me? No you wont
Reg. datum: 26 september 2005

quote:
kaajee schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:31:
[...]

Dank die kende ik idd, maar Wisc2 <> wontcachme, dus hoe weet jij of dit de bedoelde firmware van Wisc2 is?
1. Dit is xs4all topic
2. Nieuwe firmware

1+2=3 :)

Had deze 3 dagen geleden ook gebruikt om te updaten en dit is een nieuwe versie van xs4all in ieder geval.

Reg. datum: 18 januari 2008

Heb de 6.2.29.2 er al tijden opstaan, maar levert mij geen voordeel.

ook nog geen snelheidaanpassing gehad...

Reg. datum: 08 september 2004

Hebben meerdere mensen het probleem dat ze niet bereikbaar zijn via VOIP? Er zijn verschillende mensen die mij proberen te bellen en telkens een ingesprek toon krijgen of de voicemail. Ik hoorde ook van Telfort klanten dat ze slecht bereikbaar zijn. Maak net gebruik van VOIP omdat ik dacht dat het betrouwbaar was maar ik begin nu toch ernstig te twijfelen.

yo/wassup

Xiquena: Wat voor modem gebruik je? Een 780? Deze moet je nu en dan eens herstarten. Dit zou opgelost moeten zijn met de nieuwste firmware (scroll up). Kan je wel naar buiten bellen? Hoeveel nummers heb je in het modem ingesteld staan?

Fotografie | Nikon D80 (D40) | Sigma 18-50 2.8 | Nikon 50 1.8 | SB-800 | SB-600 | Nikon 55-200

Reg. datum: 08 september 2004

quote:
samo schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:35:
Xiquena: Wat voor modem gebruik je? Een 780? Deze moet je nu en dan eens herstarten. Dit zou opgelost moeten zijn met de nieuwste firmware (scroll up). Kan je wel naar buiten bellen? Hoeveel nummers heb je in het modem ingesteld staan?
Ik heb een 780 met de nieuwste firmware. Kan inderdaad wel naar buiten bellen en ik heb maar 1 nummer (regionaal) actief. Het vervelende is dat ik niet kan zien of ik bereikbaar ben of niet. Alle lampjes van het modem doen het correct.

Wazzaaaaap enzo

Even opletten voor het weekend:
quote:
De werkzaamheden van dit weekend hebben gevolg voor onze internet dienstverlening. In de nacht van zaterdag op zondag zullen er XS4ALL Only en Business DSL verbindingen tijdelijk off line gaan. De verbinding herstelt zich automatisch; mocht dit niet het geval zijn volg dan de herstartprocedure.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX

@ Mozilla.
Reg. datum: 03 juni 2004

Na flink wat gekloot met het modem upgraden (telkens viel de verbinding weg tijdens het overzetten van bestanden ^^) is het eindelijk gelukt, maar het verhelpt mijn probleem helaas niet.

Reg. datum: 23 oktober 2005

Hallo medelezers ben hier ook nog steeds bezig met mijn snelheid heb vandaag antwoord op mijn mail gehad van xs4all over mijn problemen met steeds wegvallen verbinding de afstand meting van bbned geeft 1383 mtr en xs4all 2900 mtr dit blijk wel te kloppen dus zou ik op 12 mb uit moeten komen maar modems vallen regelmating weg de fritzbox 7170 en thomson st780wl volgens xs4all zouden deze moedems de 12 mb niet halen dus verkoopt xs4all spullen die niet werkenblijf dus zitten met een instabile verbinding en daar zal ik dan mee moeten leven dus weer een ontreveden klant
groeten Arie maassluis

Reg. datum: 26 februari 2001

quote:
rosalba11nl schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 19:02:
Hallo medelezers ben hier ook nog steeds bezig met mijn snelheid heb vandaag antwoord op mijn mail gehad van xs4all over mijn problemen met steeds wegvallen verbinding de afstand meting van bbned geeft 1383 mtr en xs4all 2900 mtr dit blijk wel te kloppen dus zou ik op 12 mb uit moeten komen maar modems vallen regelmating weg de fritzbox 7170 en thomson st780wl volgens xs4all zouden deze moedems de 12 mb niet halen dus verkoopt xs4all spullen die niet werkenblijf dus zitten met een instabile verbinding en daar zal ik dan mee moeten leven dus weer een ontreveden klant
groeten Arie maassluis
kan het ook met leestekens,spaties,alinea's.?
ik snap er niks van,je bent aan het klagen?

Reg. datum: 18 januari 2004

quote:
Staat er toevallig ergens een changelog van deze firmware online?
Het zou wel fijn zijn om te weten wat hiermee opgelost (of gesloopt) wordt.
yo/wassup

quote:
Xiquena schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:08:
Ik heb een 780 met de nieuwste firmware. Kan inderdaad wel naar buiten bellen en ik heb maar 1 nummer (regionaal) actief. Het vervelende is dat ik niet kan zien of ik bereikbaar ben of niet. Alle lampjes van het modem doen het correct.
Herstart wel geprobeerd? Dat helpt echt vaak. En heb je dan ook 6.2.T.2 van xs4all als firmware?
quote:
rosalba11nl schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 19:02:
Misschien zou je eens kunnen proberen leestekens te gebuiken. Als je zo met xs4all communiceert kan ik me voorstellen dat ze niet goed begrijpen wat je nou wilt. Ik snap niet helemaal wat precies jouw punt is. Daarnaast is de verbindingssnelheid niet alleen afhankelijk van de afstand maar ook van de kwaliteit. Dus check je binnenbekabeling. Mocht dat niet helpen, ligt het niet aan het modem maar aan de lijn. Kies voor een stabiele lijn na een downgrade zou ik zeggen. Scheelt je nog geld ook.

Fotografie | Nikon D80 (D40) | Sigma 18-50 2.8 | Nikon 50 1.8 | SB-800 | SB-600 | Nikon 55-200

Reg. datum: 07 oktober 2005

Geachte heer,
Dank u voor uw e-mail.
Het klopt inderdaad dat de snelheidsverhoging bij u nog niet is doorgevoerd.

Deze snelheidsverhoging zal door het hele land tussen 1 april en midden juni plaatsvinden.
Op dit moment bent u nog niet aan de beurt geweest, maar dat zal dus voor midden juni wel het geval zijn. Hopende u hiermee voldoende en naar behoren te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
XS4ALL Internet B.V.

An ImmortalSoul Cannot die, it can only reborn

Elysium Hoplite Forever
Reg. datum: 23 december 2002

quote:
ImmortalSoul schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:09:
Geachte heer,
Dank u voor uw e-mail.

Deze snelheidsverhoging zal door het hele land tussen 1 april en midden juni plaatsvinden.
Op dit moment bent u nog niet aan de beurt geweest, maar dat zal dus voor midden juni wel het geval zijn. Hopende u hiermee voldoende en naar behoren te hebben geïnformeerd.

XS4ALL Internet B.V.
Neem aan dat ik van de week ook een gelijksoortig antwoord zal krijgen. Heb vorige week eens een klacht ingediend dat het allemaal zo lang duurt en dat ik intussen wel het abonnementsgeld betaal voor een dienst (lite) die ik niet krijg.....kost me 10 euro per maand extra (niet dat het zo'n groot bedrag is, maar het gaat om het principe.

DUGG

Mac.Nikon Powered
Reg. datum: 24 juli 2000

Hier (Delft) op 600 mtr van de centrale nog geen snelheidsverhoging te bekennen. Raar dat het in de randstad zo lang moet duren. Uitloop door de grote storing van 3 weken geleden?

Flickr | Nikon D70s | Tokina 12-24 f/4 | Nikkor 18-70DX | Nikkor 50 f/1.8D | Nikkor 80-200 f/2.8D | SB-600 | Manfrotto 055DB+141RC | Loyal Chap ||| 15.4" MacBook Pro 2.4Ghz Penryn | 20" ACD

Forum Gek
Reg. datum: 15 mei 2006

en hier iemand uit voorschoten (omgeving leiden) met ook nog steeds geen snelheidsverhoging

Zoek en gij zult vinden

Kabbelend watertje

quote:
ImmortalSoul schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:09:
Geachte heer,
Dank u voor uw e-mail.

XS4ALL Internet B.V.
Ik wil niet bijdehand doen, maar welk deel van "tussen 1 april en midden juni" begrijp je niet? Midden juni is 15 juni, geen 30 mei.

En dat men zelfs geld terug wil hebben omdat de snelheidsverhoging niet op 1 april direkt is ingegaan. Sorry hoor, maar dat is wel erg kansloos. Je krijgt gratis een versnelling en dan wil je geld terug omdat het volgens jou niet snel genoeg doorgevoerd wordt? 8)7
De korte lontjes worden volgens mij steeds korter.
Reg. datum: 15 juli 2005

Heb mn nieuwe modem maar eens aan de lijn gehangen. Draaide direct, down ligt iets hoger dan met de speedtouch die ik had. Wat me op viel is dat er al nieuwe software klaar stond, die heb ik er natuurlijk direct ingezet. Na wat rond neuzen viel me op dat het alarm nummer automatisch doorgeschakeld word naar de analogelijn. Die ik dus niet heb. Dit ff aangepast, maar zoiets zie je snel over het hoofd.... en dan wil je 112 bellen...... dode lijn.... Foutje XS4ALL, niet aangepast of alleen zo in nieuwe software van de fabriek? Zou XS4ALL denk ik beter de klant even op kunnen wijzen,nu ze klanten juist ook voip willen aanbieden zodat ze hun pstn/isdn lijn opzeggen.

Elysium Hoplite Forever
Reg. datum: 23 december 2002

quote:
Maasluip schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:40:
[...]

Ik wil niet bijdehand doen, maar welk deel van "tussen 1 april en midden juni" begrijp je niet? Midden juni is 15 juni, geen 30 mei.

En dat men zelfs geld terug wil hebben omdat de snelheidsverhoging niet op 1 april direkt is ingegaan. Sorry hoor, maar dat is wel erg kansloos. Je krijgt gratis een versnelling en dan wil je geld terug omdat het volgens jou niet snel genoeg doorgevoerd wordt? 8)7
De korte lontjes worden volgens mij steeds korter.
Ik weet nu even niet wiens lontje kort is, maar het feit is gewoon dat er nu voor een dienst wordt betaald, in mijn geval lite, terwijl ik slechts de snelheid van start krijg geleverd en dat nu voor twee maanden. Ik ben al meer dan 10 jaar abonnee bij xs4all en ik ben ook geenzins van plan daar weg te gaan, maar als ik mijn klanten op dezelfde manier zou behandelen, zou ik grote problemen krijgen.

Het zou xs4all hebben gesierd, zeker gezien de looptijd van de uitrol om daar een zekere oplossing voor aangeboden te hebben.

DUGG

Reg. datum: 15 augustus 2004

quote:
Mach schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 17:18:
Ik weet nu even niet wiens lontje kort is, maar het feit is gewoon dat er nu voor een dienst wordt betaald, in mijn geval lite, terwijl ik slechts de snelheid van start krijg geleverd en dat nu voor twee maanden.
Nee, je hebt ooit, al of niet bewust, gekozen voor 4/1 Mb voor 39.95 euro per maand; je hebt zelf niet opgezegd, en tot nu toe houdt xs4all zich nog aan alle afspraken mbt de termijn waarop de snelheidsverhoging wordt ingevoerd. Je krijgt dus precies waar je recht op hebt.
Volgens de xs4all-nieuwsgroepen kun je overigens wel zelf een snelheidsverhoging forceren door je abonnement te wijzigen.

The Third Jellyfish

quote:
Mach schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 17:18:
[...]

Ik weet nu even niet wiens lontje kort is, maar het feit is gewoon dat er nu voor een dienst wordt betaald, in mijn geval lite, terwijl ik slechts de snelheid van start krijg geleverd en dat nu voor twee maanden. Ik ben al meer dan 10 jaar abonnee bij xs4all en ik ben ook geenzins van plan daar weg te gaan, maar als ik mijn klanten op dezelfde manier zou behandelen, zou ik grote problemen krijgen.

Het zou xs4all hebben gesierd, zeker gezien de looptijd van de uitrol om daar een zekere oplossing voor aangeboden te hebben.
Je hebt wel Only neem ik aan? :P Dan kan je inderdaad kijken wat er gebeurt als je je abonnement wijzigt naar hetzelfde abonnement (klinkt raar maar je kan het kiezen).

Specs - Word ook orgaandonor! Klik hier! Waarom niet? - free.LekkereKwal.com utils mirror

Pagina: 1 2 3 4 ... 97 98 99 100 101 102 103 104 105 ... 125 126 127 128 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: