Reg. datum: 03 januari 2007
[TELE2] Het Grote ADSL-Telefonie-TV Topic Deel 7
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 03 januari 2007
Reg. datum: 09 juni 2002
Ligt wellicht aan de instellingen van je newsreader?quote:McFlour schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 11:33:
Daar heeft MaCe1337 me ook op gewezen inderdaad. Vandaar dat ik nu een proefabonnement voor 10 dagen heb afgesloten.
Maar heb je ook een idee waarom ik nu 3 draadjes gebruik?
hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens
Reg. datum: 11 december 2001
nah eerder dat ie HEEL snel de kleine pakketjes wil gaan ophalen. de TCPIP handshake is nog niet over of de 4e / 5e meld zich dan al aan... gevolg 3 ipv max 4 stuks! heb ik ook last van op ethernet (geen DSL) Snelheid lijd er btw niet erg onder! De 4e meld bij mij de dat ik al 4 in gebruik heb ....quote:MaCe1337 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:44:
[...]
Ligt wellicht aan de instellingen van je newsreader?
Intel P4 1.7 478 | P4T-E | 512 MB Rimm | Radeon 9800 Pro |
Je hebt dan ook niet hetzelfde pakket dan die "andere mensen" Zij hebben namelijk tot 1 januari 2007 (ja dat is dus 10 dagen geleden voorbij) voetbal gratis in het pakket daarna vervalt het. Jij daarintegen hebt voetbal er nog steeds in. Je betaald dus in princiepe 10 euro voor voetbal. Het eerste half jaar was een actie voor je door het 10 euro goedkoper te maken.quote:The_Cure schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:02:
Ook leuk...
Ben sinds november 2005 lid van Versatel met Compleet TV + Eredivisievoetbal (alles dus)
Nu heb ik na de pilot met digitale tv, de digitale tv erbij genomen. Kostte 5¤ per maand meer (dus totaal 45¤ eerste 6 maanden 40¤), enige voorwaarde: huidige abo zou verlengt worden met 24 maanden.
Nu kreeg ik vandeweek een brief dat ik 10¤ per maand (dus 55¤) meer moet gaan betalen wil ik het eredivisievoetbal/digitale tv (dus mijn bestaanden, in de zomer verlengde abo )behouden...
Gebeld en uitgelegd. "Tja meneer er zit niks anders op..." toen zei ik "nieuwe klanten betalen hetzelfde bedrag (45) als ik nu doe voor hetzelfde pakket. Ik zou daar 10¤ meer voor moeten gaan betalen, dat is een beetje schofterig tegenover bestaande klanten". "tja regels zijn regels meneer ik kan ook niet meer doen".
Toen zei ik of ik dan niet mijn abo kon verlengen met een nieuw abo (die hetzelfde pakket/prijs als ik nu heb). Zij "dat kan wel maar dat kost 99¤ want het is een downgrade" ..... toen brak mijn klomp. Pakket met dezelfde onderdelen + dezelfde prijs = een downgrade... Toen wist ze het ook niet meer...
Je schiet er gewoon helemaal niks mee op![]()
stelletje prutsers
Zo en dan nu de knop verzenden nog ;)
Verder is het TV pakket nu uitgesplits over 3 sub pakketen.
1 met alleen de videotheek erin, met andere woorden geen tv zenders maar je kunt altijd wat afhuren
2. met de basis tv zenders erin.
3. met alles erop en eraan.
Deze informatie is al wel op de site te vinden en word TV bronze, TV silver en TV gold genoemd.
Zo en dan nu de knop verzenden nog ;)
Reg. datum: 13 oktober 2005
Het is een kwestie van geduld en geluk.quote:The_Cure schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:02:
Ook leuk...
Ben sinds november 2005 lid van Versatel met Compleet TV + Eredivisievoetbal (alles dus)
Nu heb ik na de pilot met digitale tv, de digitale tv erbij genomen. Kostte 5¤ per maand meer (dus totaal 45¤ eerste 6 maanden 40¤), enige voorwaarde: huidige abo zou verlengt worden met 24 maanden.
Nu kreeg ik vandeweek een brief dat ik 10¤ per maand (dus 55¤) meer moet gaan betalen wil ik het eredivisievoetbal/digitale tv (dus mijn bestaanden, in de zomer verlengde abo )behouden...
Gebeld en uitgelegd. "Tja meneer er zit niks anders op..." toen zei ik "nieuwe klanten betalen hetzelfde bedrag (45) als ik nu doe voor hetzelfde pakket. Ik zou daar 10¤ meer voor moeten gaan betalen, dat is een beetje schofterig tegenover bestaande klanten". "tja regels zijn regels meneer ik kan ook niet meer doen".
Toen zei ik of ik dan niet mijn abo kon verlengen met een nieuw abo (die hetzelfde pakket/prijs als ik nu heb). Zij "dat kan wel maar dat kost 99¤ want het is een downgrade" ..... toen brak mijn klomp. Pakket met dezelfde onderdelen + dezelfde prijs = een downgrade... Toen wist ze het ook niet meer...
stelletje prutsers
Afgelopen Juni stond ik ook voor hetzelfde probleem.
Je moet gewoon net zo lang proberen om een downgrade te krijgen onder de nieuwe voorwaarden, totdat je een "muts" aan de lijn krijgt die het niet snapt en gewoon de boel omgooit.....
Je moet doen zoals ik heb gedaan, ik zat in hetzelfde schuitje en ik heb op de website gewoon een nieuwe verbinding aangevraagd, aangevinkt dat ik al ADSL had en als je dan je telnr. invoert zegt dat ding vrolijk: "U heeft nu ADSL family, u kunt overstappen op ADSL family"quote:The_Cure schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:02:
Ook leuk...
stelletje prutsers
Ik heb voor de zekerheid overal screenshots van gemaakt want nergens staat iets over 99 euro, en ik heb nu dus 20mbit voor de prijs van 4mbit. En geen 99 euro betaald
hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens
Reg. datum: 16 december 2003
kortom wat is de kwaliteit van dit pakket?
Reg. datum: 19 maart 2006
Hee dat klinkt wel heel interessantquote:Theuno schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:13:
Sinds deze maand is het een en andere aan pakketen veranderd bij Tele2. Het is nu zo dat bij aanvraag GEEN kpn verbinding meer aanwezig hoeft te zijn
Dit is dus voor nieuwe klanten zeer aantrekkelijk (zoals ik dus).
Daarom leek me Tele2 Super wel interessant,
20 mbit voor 24,95.
Het is dus zo dat je wél kan aanvragen zonder actief KPN-abonnement? En moet je dan daarvoor aansluitkosten betalen? En komen er dan nog kosten bij op voor het gebruik van de lijn?
Ik vind het nogal vaag, omdat het nog niet op de website vermeld staat
Reg. datum: 04 augustus 2002
ik heb me op 13 decemeber aangemeld voor Tele2 compleet met TV. Ook wou ik graag Behoud van het adsl signaal. Mijn Het net gaat er 13-1 uit. Werd gister gebeld door het net dat ze nog niets hadden gehoord van tele2 en dat mijn signaal naar het weekend wordt uitgeschakelt. Direct met Tele2 gebeld. Konden het ook niet helpen. Echte rmocht gelijk een monteursafspraak maken voor de installatie. Op 31-1 komt er monteur om de heleboel te installeren. Min de 2 vakantieweken hebben ze dus in een maand tijd geleverd. Valt me reuze mee na de verhalen hier. Maar jah ze zijn nog niets geweest...quote:boomsma schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:05:
Ik heb me op 12 december 2006 opgegeven voorr Tele2 20 MB compleet.
Zie net op mijn status dat er slechts 4 MB geleverd wordt.
Na contact opgenomen te hebben met Tele 2 werd mij verteld dat er in mijn centrale slchts 4 MB is of dat ik te ver woon van de centrale.
Toch kan ik me goed herinneren dat ik bij de aanmelding gecontroleerd heb op de site van Tele2 en dat toen niet die beperking werd vermeld. (dom dat ik geen printscreen gemaakt heb)
Nu is de check op 20MB niet meer aanwezig.
Wie weet waar ik kan kijken of mijn centrale al wel geschikt is voor 20 MB levering.
P.S. in het status ovverzicht staat verwachte technische oplevering 12 maart 2007 terwijl er telefonisch wordt meegedeeld dat het 5 februari is, er onduidelijk allemaal van Tele2.
Nope kost je niks meer of minder dat aanvragen zonder KPN abbo... in tegenstelling tot andere providers die het zelfde bedrag rekenen als een BelBasis abbo van KPNquote:Bankirai schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:46:
[...]
Hee dat klinkt wel heel interessantHier in (studenten)huis hebben we geen KPN-abonnement (wel een aansluitpunt) en geen behoefte aan telefonie.
Daarom leek me Tele2 Super wel interessant,
20 mbit voor 24,95.
Het is dus zo dat je wél kan aanvragen zonder actief KPN-abonnement? En moet je dan daarvoor aansluitkosten betalen? En komen er dan nog kosten bij op voor het gebruik van de lijn?
Ik vind het nogal vaag, omdat het nog niet op de website vermeld staatIemand hier die het weet?
Weg met die specs :) DJ RammY's ShoutServ doe maar klikken om te luisteren dan :)
0800-1602 en meld je aan zou ik zeggen. Gratis nummer.quote:RammY schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:59:
[...]
Nope kost je niks meer of minder dat aanvragen zonder KPN abbo... in tegenstelling tot andere providers die het zelfde bedrag rekenen als een BelBasis abbo van KPN
Ik heb Tele2 Compleet TV, en daarbij was het gewoon mogelijk, neem aan dat het dus ook kan voor de andere pakketten.
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Als ons huis is verbouwdquote:Theuno schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 23:56:
[...]
0800-1602 en meld je aan zou ik zeggen. Gratis nummer.
Ik heb Tele2 Compleet TV, en daarbij was het gewoon mogelijk, neem aan dat het dus ook kan voor de andere pakketten.
Eerst nog 4x 30 meter utp en wat andere kabelzooi trekken... naar zolder vanuit de kelder.
Weg met die specs :) DJ RammY's ShoutServ doe maar klikken om te luisteren dan :)
"U kunt sinds een aantal maanden Tele2 ADSL abonnementen aanvragen zonder dat er een actieve analoge telefoonlijn van KPN nodig is.
Op uw adres kunnen wij alle ADSL abonnementen leveren."
Wat bedoelen ze nou? Kan het bij alle abonnementen zonder KPN? Ik heb even gebeld met Tele2, zij zeggen dat je alleen Tele2 ADSL Compleet kan bestellen zonder actief KPN-abonnement.
Jammer, nu is Tele2 voor mij toch minder geschikt want telefonie hoef ik juist niet.
Waar heb je deze info vandaan ?quote:Overigens is het nu zo dat je voor alle ADSL 2+ pakketten van Tele 2 (vroegere versatel) geen KPN abonnement meer nodig heeft om het af te sluiten (helaas kan dat nog niet via de site en zul je sales moeten bellen).
Bankirai wijzigde dit bericht 15-01-2007 15:33 (19%)
Wil je een aansluiting op kaal koper, (zonder KPN dus) dan kun je dat via Sales doen. (0800 - 1602).
Oftewel.. alles is mogelijk
Ja ik heb dat dus geprobeerd en Sales gebeld, maar ik had zo'n meisje aan de telefoon, die ging het eerst navragen en kwam toen terug en zei dat het niet bij alle pakketten kon, alleen bij Tele2 Compleet.quote:RammY schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:27:
Op de website kun je de DSL pakketten bestellen OVER een BESTAANDE analoge lijn.
Wil je een aansluiting op kaal koper, (zonder KPN dus) dan kun je dat via Sales doen. (0800 - 1602).
Oftewel.. alles is mogelijk
Hoe weet jij het dan? Via Sales? Of had ik gewoon een dom meisje aan de telefoon die het ook niet wist
Reg. datum: 13 september 2000
Wauwquote:TweakersOnly schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 10:06:
In het nieuws: Tele2 wil de uitzendrechten ook voor de komende jaren vasthouden. En ik zie dat de tele2 website vandaag een compleet nieuwe look heeft gekregen en dat de slogan van Tele2 is veranderd.
De 18e is de "technische oplevering" bij mij. Dan alleen nog wachten tot ze zo'n kerel langs kunnen sturen met de nodige hardware....
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Hoeveel tijd is er bij jou overheen gegaan vanaf het aanmelden (en welk product?)? Met de nieuwe site kan ik ook niet meer inloggen, maar voor het nieuwe adres ging de aanvraag er 1,5 maand over doen...quote:Theuno schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 10:29:
De 18e is de "technische oplevering" bij mij. Dan alleen nog wachten tot ze zo'n kerel langs kunnen sturen met de nodige hardware....
<PowerSp00n.nl> <Gamers Zone> - Slackware & Gentoo \o/
Ik kan het iig. niet vinden op de site..
maar goed ik heb al meer dan half jaar tv compleet. heb ze ingebreken gesteld en laat contract weer ontbinden.
half jaar lang blokkerig beeld, haperingen en te lage inet snelheid (7-8Mbit).
volgens hun ligt aan capaciteit centrale, probleem moet Kpn oplossen. dat kan wel zo zijn maar dat is niet mijn probleem (buiten het feit om dat kpn echt geen concurenten gaat helpen).
dus gan nu naar tweakdsl met satelliet schotel voor tv
Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
Volgens sales in ieder geval niet, de miep wist te vertellen dat het een aktie is geweest.quote:kavorka schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:21:
Bestaat er geen abo. met alleen 20Mb internet + telefonie?
Ik kan het iig. niet vinden op de site..
4Mb + telefonie zonder KPN of 20Mb zonder telefonie met KPN. Ik wil net voorkomen om eerst een KPN abo af te moeten sluiten, voordat ik een internetabo kan aanvragen voor mijn nieuwe appartement.
Interne bronnen bij Tele2
Reg. datum: 26 juni 2001
Jup, da's veranderd:quote:TweakersOnly schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 10:06:
In het nieuws: Tele2 wil de uitzendrechten ook voor de komende jaren vasthouden. En ik zie dat de tele2 website vandaag een compleet nieuwe look heeft gekregen en dat de slogan van Tele2 is veranderd.

Ook de gele kleur in plaats van rood.
Een standaard GoTter ;)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last