Gathering of Tweakers

Quicksearch
MVP Windows Live Platform

Mm, ik weet niet precies hoe je het hebt aangepakt, maar het mooiste zou zijn als je gewoon met een trayicon ofzo een app kunt starten, zodat die tweede taakbalk niet nodig is.
quote:
Alex) schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:54:
Mm, ik weet niet precies hoe je het hebt aangepakt, maar het mooiste zou zijn als je gewoon met een trayicon ofzo een app kunt starten, zodat die tweede taakbalk niet nodig is.
Mja, maar je wilt ook kunnen zien welke vensters er op de virtuele pc open staan bijvoorbeeld, zodat je kunt wisselen. Ik kan misschien wel kijken of ik alle virtuele windows ook in de host-taakbalk kan krijgen, maar dan is het verschil tussen host/gast weer minder duidelijk... Lastig :)

Citrix heeft daar een mooie oplossing voor: over alle pictogrammetjes die van een TS-sessie komen wordt een overlay geplaatst met de tekst 'ICA'. Zo is duidelijk dat het wordt aangeleverd via Citrix en niet op de machine zelf draait.
quote:
lucasheezen schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:16:
[...]

Versie 1.6.1.0. is nu ook beschikbaar. Deze heeft nu een totaal vernieuwe updater. Deze maakt voordat de update gedwonload wordt een backup van je instellingen en van je feeds. Zodra je de applicatie weer opstart worden deze instellingen weer terug gezet.

RssReader 1.6.1.0
Feature Request:
Maak een GUI met een overzicht van de nieuwste feeds bij een dubbelklik, ipv dat alle schermpjes nog een keer omhoog komen. Als ik er dan één gemist heb kan ik zo direct alsnog naar het bericht gaat.

Canon EOS 400D + EFS 18-55mm F3.5-5.6 (kitlens) + EF 50mm F1.8 II + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack

quote:
Grote prutser schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:18:
Mijn nieuwste programma:
[afbeelding]

Het doet eigenlijk hetzelfde als de Coherence feature van Parallels, alleen dan voor VMWare en Virtual PC: vensters van een virtuele machine draaien alsof het normale programma's op de host zijn... Op de screenshot zie je bijvoorbeeld IE7 (die draait op mn host), en IE6 (die loopt op een virtuele machine). (de bovenste taakbalk is van de virtuele pc). Ik vind het erg onhandig om telkens een complete virtuele desktop te hebben, vandaar :)

Zet er ook aan te denken om een Linux-versie te maken, maar het uitzoeken van de nodige equivalente API-calls is wel even werk ben ik bang..
Handig programma. Wat zijn de system requirements om het de gebruiken? Waar is het in gebouwd?

quote:
riezebosch schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:30:
[...]

Feature Request:
Maak een GUI met een overzicht van de nieuwste feeds bij een dubbelklik, ipv dat alle schermpjes nog een keer omhoog komen. Als ik er dan één gemist heb kan ik zo direct alsnog naar het bericht gaat.
Oke. Wat je dus zou willen is bij een dubbel klik dat hij een scherm toont met alle feeds zodat je een duidelijk overzicht hebt?

Denk dat dat wel moet gaan lukken. Ik ga daar aan werken. Bedankt voor je input, waardeer dat zeer.

Heeft er dan niemand een simpel rekenmachientje gemaakt in vb.net? :?

#</3.et

Toen ik 16 was, op school. Inclusief breuken berekenen. Nooit opgeslagen. Altidj al spijt van gehad, dan ga jij het er nog eens inwrijven ;)

public sealed class Woman : IDisposable

Ja sorry :-)

Ben eigenlijk op zoek naar een simpel rekenmachientje met broncode om hierop verder te bouwen...

Acties: [view][quote]

Door: RobIII Moderator PRG/SEA/WEB
Papa van LucaIII \o/

quote:
Kingskawn schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:18:
Ja sorry :-)

Ben eigenlijk op zoek naar een simpel rekenmachientje met broncode om hierop verder te bouwen...
Er lijken me voldoende voorbeelden te googlen?

Daarnaast is dit geen request-topic zoals je in de topicwaarschuwing kunt lezen in dikke letters ;)

We all get along with some glue and duct tape here and there - but when the sh*t hits the fan, don’t blame the duct tape.

Trotse papa van Luca! | Pick My Icon!

Niet de enige, wel de echte.

Ik zal mijn zelfgemaakt zut ook eens posten :P

Meeste programma'tjes zijn van die simpele "in een uur gemaakt" programma's, maar ze lijken mij wel het delen met de wereld waard :P

ABC Programma

Heb ik gemaakt om de ABC formule voor mij uit te rekenen, omdat ik nogal veel van die sommen kreeg leek het mij wel handig om er iets voor te maken.

http://members.home.nl/harry.bastiaansen/Resize%20of%20abc.JPG
Download

Watt, Volt, Ampere

Met dit programma kun je het een van de drie berekenen als je de andere niet weet. Wel eens handig als je nog op school zit of je vaak met deze dingen zit.

http://members.home.nl/harry.bastiaansen/PC-Ware/assets/images/watts.JPG

Download

Weerstand

Zelfde als Watt, Volt Ampere, maar dan voor de weerstand.

Download

Adressen Programma Pro

Dit programma heb ik al eens vaker gepost dacht ik, maar deze keer heb ik het hele programma herschreven en het is mijn eerste kennismaking met SQL (Mysql). Het is geschreven in VB6 en gebruikt een client programma en en klein server programma'tje.

Het programma maakt gebruik van myodbc om met de database te babbelen. Het is mijn eerste program met SQL dus de queries zijn nog niet zo heel erg moeilijk. Ik heb het program zo simpel en kaal mogelijk geschreven.

Verder kan het adressen exporteren naar rtf, txt , html. Verder kan het ook nog afdrukken en het heeft een groepen systeem om adressen te kunnen groeperen.

Screens

Download Client programma
Download Server programma (het server programma is er eigenlijk om het .sql bestand op een gebruiks vriendelijke manier in de database te laden, dus als tweaker heb je dit program eigenlijk niet nodig :P )

Deze setups missen de help files, en de source van het program die moet ik nog commenten en opschonen ( het zit onder de GPL, door de myodbc connecter)

Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken :)

Al deze programma's zijn geschreven in VB6
Ik heb nog een hoop zut geschreven, maar dat is het moemen niet waard, wil je het toch zien, zie de link in mijn signature :)

Basti504 wijzigde dit bericht 06-01-2007 14:43 (0%)
Reden: update

GoTd*mn

komt weer leuk spul voorbij hier :)

tijdje geleden alweer, hoe gaat het met de ontwikkeling van je windows setup progje, alex? of doe je daar niets meer mee?

ik blijf het een mooi idee vinden :)

Ik heb er niks meer mee gedaan, ook doordat ik vlak daarna de mogelijkheden ontdekte van Windows Vista's Deploymenttechnieken, en die worden ook nog backwardscompatible (als MS de beloftes houdt), dus helaas... project is dood...
GoTd*mn

helaas :( maar ja, ik ga over een tijdje vast wel over op vista, dus dan ligt die xp cd ook maar in een hoekje :P

Dit topic ga ik zeker in het oog houden
Staan zeer leuke dingen tussen!
Doe zo verder zou ik zeggen

quote:
riezebosch schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:30:
[...]

Feature Request:
Mensen,

Er heeft weer een update plaats gevonden aan RssReader. De huidige versie is 1.6.3.0.
De veranderingen ten opzichten van 1.6.1.0 zijn:
1. Dubbel klik op NotifyIcon zorgt ervoor dat de instellingen geopend worden met de tab 'geschiendenis' geactiveerd.
2. Een bug is opgelost in het updaten. Nu wordt er wanneer er een update gevonden is de notify icon gedisposed en word de applicatie afgesloten.

Te downloaden via http://www.lucasheezen.nl/download.php?file=Setup.1.6.3.0.exe

Mochten er nog verzoekjes komen dan hoor ik het graag.

#</3.et

Ik heb me een beetje laten inspireren door je tool en ben ook begonnen met een RssReader.

Hij ziet er erg netjes uit. Enige opmerking die ik heb is dat je Retreive functie erg omslachtig is ;)
Maar, complimenten, ziet er erg netjes uit verder. :)

Ik heb een update gemaakt voor een applicatie die ik al eerder gepost heb: HHV2.

Paar verbeteringen:
  1. Eigen application icon ipv het standaard .NET icoontje
  2. Nu wel werkende ondersteuning voor application/xhtml+xml, in de vorige versie deed het vinkje simpelweg niks. :+
  3. Settings worden nu als je het programma de eerste keer start naar je application data folder verplaatst, dat is wat netter en wat meer Vista compatibel.
  4. Werkende proxy-ondersteuning. In ieder geval voor proxies waarbij je je niet hoeft te authenticeren, dat heb ik namelijk nog niet kunnen testen. :+
Screenies:
http://hhv.atlex.nl/www/images/screenshots/themesupport/royale.thumb.jpeg http://hhv.atlex.nl/www/images/screenshots/settings/settings.thumb.jpeg

En een download linkje. :)

AtleX wijzigde dit bericht 05-01-2007 20:32 (3%)

#</3.et

Ziet er netjes uit.

Ik zie toch nog het standaard .NET icoontje bovenaan je form ;)

Die background van je formpjes, is dat een stukje code die die gradient maakt of gewoon een plaatje?

Apple MacBook Pro | PS3

Gradient door middel van GDI+. :) Hij veranderd (net als de website) ook mee aan de hand van je Windows thema, zoals je hier kunt zien.

[edit]
En nog een kleine update, er zit nu bij de settings een knop om je bestand met instellingen te backuppen, en in plaats van een kopie van settings.xml te maken als je 'm de eerste keer start verplaatst hij nu heel het bestand. Dat voorkomt dat mensen hun lege settings.xml backuppen uit de applicatiefolder ipv die uit *\application data\ :+

AtleX wijzigde dit bericht 06-01-2007 13:45 (118%)

quote:
lucasheezen schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:47:
[...]

Mensen,

Er heeft weer een update plaats gevonden aan RssReader. De huidige versie is 1.6.3.0.
De veranderingen ten opzichten van 1.6.1.0 zijn:
1. Dubbel klik op NotifyIcon zorgt ervoor dat de instellingen geopend worden met de tab 'geschiendenis' geactiveerd.
2. Een bug is opgelost in het updaten. Nu wordt er wanneer er een update gevonden is de notify icon gedisposed en word de applicatie afgesloten.

Te downloaden via http://www.lucasheezen.nl/download.php?file=Setup.1.6.3.0.exe

Mochten er nog verzoekjes komen dan hoor ik het graag.
Mag ik niet kiezen waar ik 'm wil installeren? :X

Imagery Upload Service | Zwei Gegenstände von der gleichen logischen Form sind - abgesehen von ihren externen Eigenschaften - von einander nur dadurch unterschieden, dass sie verschieden sind.

Reg. datum: 16 december 2006

quote:
Mafkees schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 16:48:
[...]

Mag ik niet kiezen waar ik 'm wil installeren? :X
Ontzettend irritant ja en ook irritant dat ie maar gewoon overal de shortcuts neer gooit...

An excellent drone...

Net een tooltje geschreven om een NAT router met UPnP ondersteuning snel te kunnen configureren vanaf m'n desktop.

Als iemand er iets aan heeft... leechze ;) .NET 2.0 vereist.

http://rix0r.nl/~one/share/shot-20070107.003731.gif

Hofstadter's Law: It always takes longer than you think it will, even if you take into account Hofstadter's Law.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws