ik doelde meer op de naam van de dronesquote:
Medium Drones die in mn caracal passen
Ik kan dus 1 medium of 2 light nemen. Ik denk dat 1 medium beter gaat. Maar welke zou ik nemen?
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC][MMORPG] EVE-Online deel 9
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]ik doelde meer op de naam van de dronesquote:
Twee Light Drones doen meer schade dan een Medium.Van de Lights zijn Warriors het snelst, Hobgoblins doen de meeste schade. Als je veel doelen hebt zullen Warriors handiger zijn omdat ze minder lang onderweg zijn van het ene doel naar het andere.quote:DrProctor schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:44:
[...]
ik doelde meer op de naam van de drones
Medium Drones die in mn caracal passen
Ik kan dus 1 medium of 2 light nemen. Ik denk dat 1 medium beter gaat. Maar welke zou ik nemen?
And to think they once said that computers would take away jobs.
ik denk dat ik dan voor 2 warriors ga. Omdat mn schip een "sniper" wordt met 5 heavy missile launchers komt er veel afstand tussen mij en de targets en dus zullen die drones ook langer werk hebbenquote:IJzerlijm schreef op woensdag 04 april 2007 @ 16:16:
[...]
Twee Light Drones doen meer schade dan een Medium.Van de Lights zijn Warriors het snelst, Hobgoblins doen de meeste schade. Als je veel doelen hebt zullen Warriors handiger zijn omdat ze minder lang onderweg zijn van het ene doel naar het andere.
De Acolyte en Hornet hangen er een beetje tussenin en zijn alleen beter als je van tevoren al weet wat voor vijanden je tegenkomt en of ze tegen een bepaald type schade zwakker zijn.
En zijn goedkoop weer aan te vullen. T2 Ogres vind niemand leuk, tezamen met Heavy Drone lvl 5 en Drone Interfacing lvl 5.quote:Rudios schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:48:
Drones zijn interessant, maar niet als primary attacking. Drones kun je namelijk vrij makkelijk neer schieten.
Danti Shidomu - EVE-Online (pauze)
FreeMen wijzigde dit bericht 04-04-2007 20:52 (77%)
Als ie alleen maar NOS gebruikt wel ja, Als ie een combi met wat blasters erbij heeft ga je het toch lastig als drake krijgen.quote:FreeMen schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:50:
Tsja, voor elke faction en elke setup is weer een anti setup (buiten de pre-update nano domi's wellicht). Die nossing domi tank je redelijk makkelijk met een fully passive drake. Neerhalen zal de drake je niet tenzij je uit capboosters loopt.
Nanosetups hebben geen guns, het is nos en missiles omdat guns niet kunnen tracking op hoge snelheid. Nanodomi was zoveel mogenlijk nos in de highs en speed in lowquote:redwing schreef op donderdag 05 april 2007 @ 08:37:
[...]
Als ie alleen maar NOS gebruikt wel ja, Als ie een combi met wat blasters erbij heeft ga je het toch lastig als drake krijgen.
Klopt, maar ben er ook verschillende tegengekomen die eerst full speed in orbit gingen en dan afremden om te kunnen schieten met blasters. Op het moment dat ze dan teveel geraakt werden gingen ze weer naar full speed. Met een Drake heb je dan dus een probleem omdat ie jouw tank kan breken terwijl je weinig terug kunt doen.quote:Donny343 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:12:
[...]
Nanosetups hebben geen guns, het is nos en missiles omdat guns niet kunnen tracking op hoge snelheid. Nanodomi was zoveel mogenlijk nos in de highs en speed in low
Om dat te counteren had je een nano huginn of rapier nodig btw als je 1v1 wilde winnen van een nanodomi.
Heb nog nooit gehoord dat er problemen mee waren, maar ikzelf doe het altijd op de veilige manier, dus eerst xml ophalen en dan importeren.quote:bl33d schreef op donderdag 05 april 2007 @ 18:52:
Hai mensen, kan iemand mij vertellen hoe veilig Evemon werkelijk is?
Wat ik uit het programma opmaak is dat ze je logingegevens nodig hebben (username+password).
Een ander methode is om je skills te importeren dmv. een xml uitdraai.
Positieve ervaringen met evemon? Zoja, veilig genoeg om je user account daar in te vullen?
redwing wijzigde dit bericht 05-04-2007 19:51 (3%)
EVEMon heeft je logingegevens nodig om automatisch de XML gegevens te kunnen downloaden. Je kan namelijk zelf ook niet bij je character gegevens zonder in te loggen.quote:bl33d schreef op donderdag 05 april 2007 @ 18:52:
Wat ik uit het programma opmaak is dat ze je logingegevens nodig hebben (username+password).
Positieve ervaringen met evemon? Zoja, veilig genoeg om je user account daar in te vullen?
Achievements? SteamStats!
:quote:redwing schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:50:
[...]
Klopt, maar ben er ook verschillende tegengekomen die eerst full speed in orbit gingen en dan afremden om te kunnen schieten met blasters. Op het moment dat ze dan teveel geraakt werden gingen ze weer naar full speed. Met een Drake heb je dan dus een probleem omdat ie jouw tank kan breken terwijl je weinig terug kunt doen.
FreeMen wijzigde dit bericht 05-04-2007 23:34 (36%)
Er zijn heel wat mensen die het gebruiken. Uit mij corp en oude corpen.quote:bl33d schreef op donderdag 05 april 2007 @ 18:52:
Een site kan uiteraard een keylogger in de sourcecode bouwen, compilen en die versie aanbieden op hun site. Ik gebruik zelf altijd de XML import in evemon, maar zolang je evemon maar van de originele site download is het veilig om je gegevens in te vullen.quote:Donny343 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 11:55:
evemon is een tijdje terug slachtoffer geweest van een keylogger van een of andere fansite.
Wat ik aanraad is zelf je xml bestand downloaden van de site en die inladen als dat kan. Wel wat irritanter maar iig veilig.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
I'm so sexy it hurts
heavy missiles, hoe hoger hoe beterquote:Szaby schreef op maandag 09 april 2007 @ 13:12:
Zeg, ik ben al een aardig weekje bezig met eve-online.
Ik ben caldari, en daar is niks miss mee. Alleen ik ben wat onzeker over de skills die ik heb. Want ik ben op het punt een cruiser te kopen. Caracal. Alleen ik weet niet welke skills ik *moet* hebben om deze cruiser redelijk goed to kunnen vliegen. de missile skills heb ik wel. Maar hebben jullie enig idee welke skills ik nog moet hebben om goed te kunnen vliegen met dat ding?
Szaby
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
Dat hangt er van af wat je er mee wil gaan doen. Een veelgemaakte fout (ook door mij) is zodra je Cruiser 1 hebt gelijk in een Cruiser te springen en er op uit gaan. En dan gaat opeens 90% van je bezit in rook op omdat je nog allerlei skills mist om er goed mee te vliegen.quote:Szaby schreef op maandag 09 april 2007 @ 13:12:
Zeg, ik ben al een aardig weekje bezig met eve-online.
Ik ben caldari, en daar is niks miss mee. Alleen ik ben wat onzeker over de skills die ik heb. Want ik ben op het punt een cruiser te kopen. Caracal. Alleen ik weet niet welke skills ik *moet* hebben om deze cruiser redelijk goed to kunnen vliegen. de missile skills heb ik wel. Maar hebben jullie enig idee welke skills ik nog moet hebben om goed te kunnen vliegen met dat ding?
Szaby
And to think they once said that computers would take away jobs.
I'm so sexy it hurts
deze moet je ook kopen he..quote:Szaby schreef op maandag 09 april 2007 @ 15:00:
aha....die fout heb ik ook *bijna* gemaakt:P
Thanks for the head's up
Zelf heb ik veel in missile's skills maar ik heb *nog* geen heavy missile skills op men sheet staan. DIe komen er zo ook bij. IK heb tog een beste tijd te gaan totdat ik die caracal kan kopen, sinds ik nog all deze skills moet leren:P
eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard
eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard
Gewoon betalen via: Direct Debit.quote:angel00008 schreef op maandag 09 april 2007 @ 15:32:
wie weet trouwens hoe het het makkelijkst is om een subscribe account te nemen (zonder cc)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC][MMORPG] EVE-Online deel 9
Pagina's: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos