Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 9

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 11 december 2001

Spelen de 'oude rotten' dit nog? Frankinator, Tepelstreeltje enz.? Ben toch wel weer te porren voor zeker een maandje! In de tijd dat wij speelden (pun intended! :D ) waren er nog maar 10,000 max spelers, kijken hoe het nu is!

Viper2k1 wijzigde dit bericht 10-01-2007 20:26 (4%)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Oke, nog 1 vraagje dan... Hoe staat het met de lag nu er nieuwe apparatuur is geinstalleerd? Is dat minder geworden? Zou een beetje zonde zijn om te beginnen met lag.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Fairytale gone bad...
Reg. datum: 06 april 2002

sorry, ben besmet met het WOW virus :(
heb men char verkocht btw, maar ga toch es vragen of ik er weeres op mag :)
heb nog wat mensen die ik wil ganken :)

als hij neits met men account doet g aik misschien zelf maandje spelen, voor de leuk :)

WTS WotLK + poster DM me! Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 80 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Reg. datum: 30 april 2002

Persoonlijk vindt ik de ingame lag wel meevallen, ik merk dagelijks en in de avond nauwelijks tot geen performance problemen. Sommige highsec newbie gebieden willen nog wel eens erg druk raken, waardoor je soms ff moet wachten om te kunnen jumpen, maar niks serieus.

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

quote:
TepelStreeltje schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 01:36:
sorry, ben besmet met het WOW virus :(
heb men char verkocht btw, maar ga toch es vragen of ik er weeres op mag :)
heb nog wat mensen die ik wil ganken :)

als hij neits met men account doet g aik misschien zelf maandje spelen, voor de leuk :)
Je mag m'n carrier wel komen ganken Chiel ;)

Ik heb zelf ook niet zo veel last van de lag, maar ik blijf uit drukke gebieden en fleet fights hebben wij op het moment niet veel dus dat scheelt al :)

ik wil geen signature! :(

Fairytale gone bad...

denk dat ik die zelf ondertussen ook wel kan vliegen :P

Als men account nog in gebruik is door die gast.

kan iemand dat voor de leuk vragen?

WTS WotLK + poster DM me! Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 80 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Boe
Reg. datum: 02 augustus 2001

quote:
TepelStreeltje schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:05:

Tepelstreeltje acc name ?
zo ja is hij al 2.5 jaar bij een newb corp en heeft geen enkele rat gekilled dus ik gok niet dat dat acc nog actief is :P

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Invader

http://go-dl.eve-files.com/media/0701/CS4_ingame_nomap.jpg

En een interresant devblog http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=412
quote:
TepelStreeltje schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:05:

Je account is nog in use, die gast zit nu in D2. Waarom begin je niet gewoon opnieuw? :)

Terr wijzigde dit bericht 12-01-2007 17:37 (54%)
Reden: Maak in het vervolg thumbnails aub

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

/63 Roeleert!!!
Reg. datum: 15 januari 2002

http://tweakers.net/ext/f/19a67ef2c0c73752808acc332532d8e4/thumb.jpg
thumbnail

Bwehehehe, 3x heen en weer; makkelijkste 1,5 miljoen die ik ooit heb verdiend :P
Helaas was het aanbod daarna niet meer geldig, zou de verkoper het door hebben gehad? :+

Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P

Waar kan ik die alliance map ergens vinden?

/63 Roeleert!!!
Reg. datum: 15 januari 2002

In de startpost staat ie. Gewoon op klikken, krijg je de grotere en meest recente versie.

Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P

Boe
Reg. datum: 02 augustus 2001

quote:
NitroX infinity schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:52:
[afbeelding]
thumbnail

Bwehehehe, 3x heen en weer; makkelijkste 1,5 miljoen die ik ooit heb verdiend :P
Helaas was het aanbod daarna niet meer geldig, zou de verkoper het door hebben gehad? :+
lol 1.5 mil maak ik in 2 min door een rat aan te kliken en mijn guns en drones er op te gooien en die komen dan ook nog een keer in paartjes van 3 die rats :P

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Reg. datum: 06 oktober 2003

Hehe, er is al weer aardig wat verandert aan de map sinds 1-1 :)

Fairytale gone bad...

quote:
ravenger schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 17:32:
http://go-dl.eve-files.com/media/0701/CS4_ingame_nomap.jpg

En een interresant devblog http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=412

[...]

Je account is nog in use, die gast zit nu in D2. Waarom begin je niet gewoon opnieuw? :)
kost mij teveel tijd...
toen ik met men char stopte had hij (ruim) 25M sp...
eer ik dat nu heb ben ik 6 maanden verder :P
kwil instant rellen, niet maanden wachten :P

Invader

quote:
TepelStreeltje schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:34:
[...]

kost mij teveel tijd...
toen ik met men char stopte had hij (ruim) 25M sp...
eer ik dat nu heb ben ik 6 maanden verder :P
kwil instant rellen, niet maanden wachten :P
heheh je kan natuurlijk ontzettend focussen op 1 ding en eerst dat 100% skillen, maar goed het is denk ik niet het meest leuke te doen :p. 25m sp heb je trouwens niet in 6 maandjes klaar hoor ;) maak er maar 18 maandjes van :)

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Reg. datum: 30 april 2002

Het is inderdaad grappig hoe snel je ISK kan verdienen.

In het begin was je enorm blij als je 1m had verdient op de markt of met minen. Een hehe avond minen met me catalyst en een industrial bracht me het enorme bedrag van 2m op. Ik kon bijna niet slapen zo happy was ik. Een paar weken later krijg je 1.5m als missie bonus als je 'm snel oplost. Daarnaast zit er dan meestal 3-4m als bounty in de missie. De loot brengt meestal minimaal een gelijk bedrag op. Om nog maar te zwijgen van de heerlijke salvage opbrengst. (Melted capaciter console....950K ps, contaminated nanite compount...400K ps)...

Dan chat je met iemand die net 1.5biljoen _/-\o_ heeft uitgegeven voor een nieuw schip en bedenk je dat je nog een lange weg te gaan hebt.... (gelukkig wel :-)

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
Supertijn schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 08:15:
Dan chat je met iemand die net 1.5biljoen _/-\o_ heeft uitgegeven voor een nieuw schip en bedenk je dat je nog een lange weg te gaan hebt.... (gelukkig wel :-)
Dat probleem krijg ik nu ook, ik wil binnenkort een carrier kopen, maar incl de skills die ik nog moet kopen (o.a. caldari carrier en capital ships) gaat me dat 2 bil kosten. Gelukkig ben ik nu op de helft en heeft mijn agent me net een CNR gegeven (200mil/500k lp), dus dat moet net gaan. Enige probleem is dat de fitting ook nog wel een paar honderd mil gaat kosten dus dat wordt weer een paar daagjes ratten :P

Reg. datum: 05 december 2002

quote:
redwing schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 09:48:
[...]

Dat probleem krijg ik nu ook, ik wil binnenkort een carrier kopen, maar incl de skills die ik nog moet kopen (o.a. caldari carrier en capital ships) gaat me dat 2 bil kosten. Gelukkig ben ik nu op de helft en heeft mijn agent me net een CNR gegeven (200mil/500k lp), dus dat moet net gaan. Enige probleem is dat de fitting ook nog wel een paar honderd mil gaat kosten dus dat wordt weer een paar daagjes ratten :P
Ben ik ff blij dat ik pas jarig ben geweest. Mijn speelmaatje in Eve kwam met een leuk cadeau aanzetten.

Hij bood mij 3 mogelijkheden aan:

1 Freighter trainen en vervolgens de extra skills inclusief schip krijgen
1 Dreadnaught trainen en vervolgens de extra skills inclusief schip krijgen
of 1 Carrier trainen en vervolgens de extra skills inclusief schip krijgen

Heb gekozen voor de Carrier, op die manier kan ik toch lekker knallen (fighters) en aardig wat shit vervoeren.

Ben wel pas over een maandje of 4/5 klaar denk ik.

Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"

leuke verjaardags cadeautjes :P

quote:
Snowy112 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:44:
[...]

Ben ik ff blij dat ik pas jarig ben geweest. Mijn speelmaatje in Eve kwam met een leuk cadeau aanzetten.

Hij bood mij 3 mogelijkheden aan:

1 Freighter trainen en vervolgens de extra skills inclusief schip krijgen
1 Dreadnaught trainen en vervolgens de extra skills inclusief schip krijgen
of 1 Carrier trainen en vervolgens de extra skills inclusief schip krijgen

Heb gekozen voor de Carrier, op die manier kan ik toch lekker knallen (fighters) en aardig wat shit vervoeren.

Ben wel pas over een maandje of 4/5 klaar denk ik.
Zo'n speelmaatje wil ik ook wel :P

Ik kan vanaf volgende week carrier vliegen, maar ik ga dan nog een aantal skills wat hoger trainen vordat ik 'm echt ga vliegen (fighters, carrier skill zelf) . Heb ik ook mooi de tijd om nog wat isk te sparen voor de fighters en equipment. En dan nog ergens een Chimera vandaan halen :)

Waar kun je eigenlijk een dread voor gebruiken behalve voor POS-knallen ? Heb niet echt het idee dat zo'n ding veel meer kan.

Reg. datum: 25 februari 2005

Het is inderdaad best grappig hoe gemakkelijk isk te verdienen valt maar voor sommige is dat nog niet zo vanzelf sprekend *kuch kuch* in het jaar dat ik nu al speel heb ik het voor elkaar gekregen om nooit boven de 200 mil uit te komen..en dat komt dan niet omdat ik echt van die extravagante dingen koop of wat dan ook maar ik heb blijkbaar altijd het geluk om als eerste in mn pod of clonebay te eindigen...of ik nou aan pvp doe of gewoon in transit ben het maakt niet uit...
meestal komt het gewoon doordat ik in een blob terecht kom of gegankt wordt door een hac of wat dan ook terwijl m'n corpmates in dezelfde ships + fitting er altijd heelhuids vanaf komen :+

im jinxed

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

Reg. datum: 23 oktober 2000

Als je nu weer met een schone lei begint kun je al binnen een paar uur met een frigje pvp'en als je van iemand een paar centen kan schooien. (Of ff zelf verdienen.)

quote:
Deathscythehell schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:00:
Het is inderdaad best grappig hoe gemakkelijk isk te verdienen valt maar voor sommige is dat nog niet zo vanzelf sprekend *kuch kuch* in het jaar dat ik nu al speel heb ik het voor elkaar gekregen om nooit boven de 200 mil uit te komen..
Jij bent niet de enige... Ik heb normaal ook nooit meer dan een paar honderd miljoen. Enige reden dat ik nu meer heb is omdat ik echt specifiek aan het sparen ben voor een carrier en een tijdje niet heb kunnen PvP'en vanwege te weinig tijd en dus een tijdje in empire heb gezeten om missies te doen.
quote:
wouter veltmaat schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:21:
Als je nu weer met een schone lei begint kun je al binnen een paar uur met een frigje pvp'en als je van iemand een paar centen kan schooien. (Of ff zelf verdienen.)
Yup, da's wel het voordeel van die extra sp's die je tegenwoordig krijgt bij char creatie. Verder vind ik het ook een heel goede zet dat je voor adv. learning skills nu nog maar lvl4 in de gewone skills nodig hebt. Als je nu net begonnen bent heb je die standaard skills zo op 4 en tegen de tijd dat je die advanced kunt betalen heb je ook genoeg andere skills om leuk te kunnen spelen terwijl je die advanced omhoog gooit.

Reg. datum: 07 oktober 2006

Mensen die eve spelen zijn snel bang om isk te verliezen.
Echter ik zou iedereen een alliance aanraden.

Dit is voor de snelheid waarmee je isk kan maken, en de ervaring die je ermee op doet.
Je staat versteld hoe snel je iets leert in een omgeving als 0.0.

Vaak zijn het super relaxte mensen en willen ze graag helpen.
En geloof me je wordt er alleen maar rijker op speel je het een beetje slim.

Horizon.Inc

Daar ben ik helemaal mee eens :)

damm wat een isk in 0.0

Eve-online:[Boshart] Corp: [horizon.Inc] Arma : [Dedicated server]

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: