Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
7,5 miljard kan wel kloppen. Verzekering betaalt een deel terug maar de modules niet.quote:Soulflame schreef op zondag 10 december 2006 @ 23:59:
Found 219 matching kills with a total value of 7,467,816,000 ISK
Klopt dat een beetje denken jullie? 7,5 biljoen credits aan schepen toedeledokie?
Al met al een koopje voor een strategisch gelegen Outpost.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Sterker nog, er is er geen 1 meerquote:ravenger schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:34:
Sterker nog, er is er nu nog maar eentje overdus dat ding is echt priceless geworden. Maar de ballen hebben om dat ding mee te nemen is ook de ballen hebben dat je em verliest uiteindelijk ofcourse
De 1e is een hele tijd terug al een keer opgeblazen [is toendertijd wel een nieuws-item over geweest].
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
ik wil geen signature! :(
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

BOOM HULLSHOT!!
Zijn laatste DD heeft nog wel 2 BoB en 1 ASCN gekilled.
Uitloggen in een deep safe met aggro is niet echt slim
StarLite wijzigde dit bericht 11-12-2006 20:34 (6%)
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ergens zit er iets nog niet lekker in de revelations patch, of jita is plotseling veel populairder geworden...quote:Jita is having some heavy duty problems at the moment. We wish to make it known that we are aware of these problems and that we are doing our best to fix them. Please accept our most sincere apologies for any inconvenience caused. The EVE online customer support team.
\o/
Reg. datum: 31 oktober 2004
Ik kan er niet meer zo veel over vinden.
Hoe zijn ze in game geraakt en wat voor stats hebben ze?
Heb al plaatjes wel gevonden maar niks over slots de reset van de schip.
Is die het zelfde dan? lijk me dat hij wel een stuk stekker is.quote:Rudios schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:59:
Apoc info aanhalen, dan bij variantions kijken.
Zie het nu.
Hij ziet er ingame anders uit (zwart) en op het plaatje meer geel/goud kleurig.
Calamor wijzigde dit bericht 13-12-2006 06:35 (45%)
Zag bdw ineens een Corvus BS bij Raven variations:
Indrukwekkende specs, alleen nog geen plaatje van gezien.quote:The Corvus is given only to the winning team of the Caldari Alliance Championships
Rudios wijzigde dit bericht 12-12-2006 17:05 (71%)
Zat er aan te komen, maar de manier waarop...
MailMan wijzigde dit bericht 13-12-2006 10:09 (23%)
Eve-online:[MailFan]
Reg. datum: 28 december 2005
Eve files 4tw.quote:Hydra schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:15:
Ik begrijp dat de leider van ASCN gestopt is? Het plaatje van de eerste post is er niet meer nl.
http://dl.eve-files.com/m...le/cyvokresignblogwm7.jpg
Nog jammerder is dat hij beweerd dat hij hem heeft verloren door cheats en bugs terwijl hij gewoon op een safepot was uitgelogt met aggression...
Ik vraag me af hoe het nu verder gaat met ASCN, misschien dat de nieuwe HC voor wat meer tegenstand gaan zorgen. Misschien kiest iedereen in ASCN ook eieren voor zijn geld en rennen ze met hun assets naar empire. We zullen zien
\o/
Ik betwijfel ten zeerste dat dat de hoofdreden voor hem is geweest. In ieder geval is ik het verhaal zo lees.quote:StarLite schreef op woensdag 13 december 2006 @ 17:00:
Beetje slecht dat CYVOK er mee gestopt is omdat hij zijn titan heeft verloren.
MailMan wijzigde dit bericht 13-12-2006 17:47 (9%)
Eve-online:[MailFan]
Of het nou echt een bug/cheat of whatever was, of dat het nu een stomme fout van hem was.
Dat is uiteindelijk toch allemaal niet echt interesant. Feit blijft, de Titan is vernietigd en BoB heeft een harde blow geland bij ASCN.
Vraag blijft dan, wat doe je? Ik zou alles op alles zetten om asap weer een counter te hebben tegen de Titan van BoB. Natuurlijk is dat niet makkelijk, maar dat is toch de uitdaging?
Tuurlijk is het zwaar om iets te verliezen waar je zoveel moeite voor hebt gedaan. Maar is dat dan een reden om weg te lopen van je problemen? Zoals ik het lees zijn er 2 mogelijkheden: Of hij verteld daar niet alle details over waarom hij ermee stopt, en spelen er achter de schermen nog een hoop politieke issues. Of klopt dit gewoon allemaal.
Indien dit laatste, dan zegt dat een hoop over zijn karakter vindt ik...
Maar ik vermoed zelf dat de eerste mogelijkheid van toepassing is..
Java: write once, debug everywhere. teamcoldfusion
Reg. datum: 23 oktober 2000
Ronduit schandalig dat zijn prive afscheidspost ook nog eens wordt weggekaapt onder zijn handen en hij niets zelf de kans krijgt om normaal afscheid te nemen.
En wat die Titan betreft. Het is in Eve zo dat ook al doe je alles goed dan kan je nog nat gaan omdat of je verbinding raar gaat doen of dat er een vreemde bug optreed. Mensen die beweren dat hij te dom was om te realiseren waar hij mee bezig was zijn IMHO niet goed snik. En fatsoenlijk antwoord van de GM hoef je ook niet altijd te verwachten. Mijn eigen ervaringen hiermee zijn ook niet allemaal even positief verlopen.
Zowieso had BoB ook even na kunnen denken en pas aanvallen als er geen sprake was van technische problemen. Dat geeft zo'n kill gewoon meer schwung zal ik maar zeggen. Die krengen zijn toch zo traag als dunne tegen de berg op dus had het niet veel verschil uitgemaakt.
Dat ie ermee stopt is zijn eigen keuze, maar ik vind het erg jammer dat hij de schuld van de titan loss afschuift op cheat, hacks, crashes en bugs in plaats van toe te geven dat hij gewoon 2 minuten later had moeten loggen.
\o/
And to think they once said that computers would take away jobs.
Reg. datum: 23 oktober 2000
En dat ASCN naadje is in de oorlog is overduidelijk. Dat hoort erbij. Alhoewel ratio van 1:10 is gewoon bedroevend slecht. En dat ze zich eruit probeerden te lullen ben ik het ook wel mee eens. Maar dat hele gedoe op de forums ging gewoon zo ver dat het niet meer leuk was. En waar gaat het dan nog over?
Dit topic is gesloten. ![]()