Gathering of Tweakers

Quicksearch
ondertitel? wa'sdat?

over hoeveel fps praat je dan?

erikie gaat vrijdag een duo6600 / 2gig / nvidia7600gs silent halen. die 7600 ga ik volgend jaar weer uitrammen voor (hopelijk betaalbare) dx10 kaart :)

met m'n huidige systeem (xp2200/1gig/9800se) haal ik zo rond de 28 idle (eh, station zonder irritante dreadnought campers), maar als ik in een fleet zit met 30 man en we moeten vechten tegen 50, sja. dan dropt m'n framerate onder de, uh.. 1fps :D . Hopelijk ga ik iets vooruit dus :)

traktor scratch!

Lost in Space?

Ik vind overigens dat na vandaag (na de serverhotfixes) de lag alweer een stuk minder is. Dus ik heb goede hoop voor betere tijden, zeker gezien er volgende week weer een performance patch wordt uitgebracht.

quote:
:P Zou wel willen, vind het gewoon jammer dat ik er 5-15fps (afhankelijk van waar ik ben) op achteruit ben gegaan.
quote:
Erikie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:51:
over hoeveel fps praat je dan?

erikie gaat vrijdag een duo6600 / 2gig / nvidia7600gs silent halen. die 7600 ga ik volgend jaar weer uitrammen voor (hopelijk betaalbare) dx10 kaart :)

met m'n huidige systeem (xp2200/1gig/9800se) haal ik zo rond de 28 idle (eh, station zonder irritante dreadnought campers), maar als ik in een fleet zit met 30 man en we moeten vechten tegen 50, sja. dan dropt m'n framerate onder de, uh.. 1fps :D . Hopelijk ga ik iets vooruit dus :)
28 idle buiten station? Ik draaide er op mijn P4 2.6ghz met een ati 9500pro een stuk of 45 met 1280x768 en 4x AA.

Verkoop je je videokaart toevallig? :+

MailMan wijzigde dit bericht 07-12-2006 00:46 (57%)

Eve-online:[MailFan]

quote:
Hydra schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 15:25:
[...]

Is dat opzettelijk zo gespeld?
Ja.
Het zit zo(moest het wel na vragen)
Eerst bestond de alliance "Millineon" dat komt van Cowboy Bebop.
Als het goed is het een japanse Anime.
De alliance "Millineon" ging dood en is de corp New Millineon er uit gekomen.
En zo is de Corp aan die naam gekomen.

Hoe zijn jullie corp namen ontstaan?

Calamor wijzigde dit bericht 07-12-2006 09:43 (8%)

quote:
Calamor schreef op donderdag 07 december 2006 @ 09:40:
[...]

Ja.
Het zit zo(moest het wel na vragen)
Eerst bestond de alliance "Millineon" dat komt van Cowboy Bebop.
Als het goed is het een japanse Anime.
De alliance "Millineon" ging dood en is de corp New Millineon er uit gekomen.
En zo is de Corp aan die naam gekomen.

Hoe zijn jullie corp namen ontstaan?
och 0utbreak spreekt wel voor zich denk ik :P, corpticker is alleen TOXIN, omdat TOXIC teveel aan britney spears doet denken, eh Maverick-X? :P

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

EVE is a way of life

Eerlijk gezegd hadden we eerst een andere naam in gedachten ben hem nu kwijt maar een week voordat we de corp opstarten hadden we een andere naam + ticker, toen Marko (onze CEO) eindelijk de corp maakte kwamen we er achter dat die naam toch niet mogelijk was (terwijl we het wel opgezocht hadden of de naam al bezet was)

Naja toen hebben we met de mensen aanwezig in een half uur of zo andere dingen als corpnaam bedacht, kwamen we op Outbreak (maar dan met 0 :P) en toen bleek de ticker ook niet te werken :| Beetje zitten googlen op dingen en Toxin kwam daar uit als iets wat we allemaal wel vonden passen :)

ik wil geen signature! :(

Hoe lang bestaat 0utbreak nou eigelijk? want volgens mij zijn jullie toch wel al een van de langer bestaande integere corps of heb ik dat nou verkeerd?(ben op dit moment op werk dus kan het zo niet ff checke :P)

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

EVE is a way of life

Zijn nu 6,5 maand oud dus we zijn nog piep jong in vergelijking met sommige :)

Heh idd...zijn zelfs net iets jonger dan ons maar al wel een veel grotere reputatie opgebouwd ;)
btw niet om 't een of ander maar jullie killboard is niet helemaal up to date :o

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

We mogen ons weer lekker voorbereiden op een extra lange downtime volgende week woensdag. Weer van 12:00 tot 16:00

Ben blij dat ik dan op mijn werk zit :r :r

Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"

quote:
Snowy112 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:00:
We mogen ons weer lekker voorbereiden op een extra lange downtime volgende week woensdag. Weer van 12:00 tot 16:00

Ik kan alleen maar spelen op me werk :(

quote:
Snowy112 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:00:

wees blij dat je werk hebt anders kon je niet eens inloggen op eve-server :o

Eve-online:[Boshart] Corp: [horizon.Inc] Arma : [Dedicated server]

EVE is a way of life

quote:
Deathscythehell schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:47:
Heh idd...zijn zelfs net iets jonger dan ons maar al wel een veel grotere reputatie opgebouwd ;)
btw niet om 't een of ander maar jullie killboard is niet helemaal up to date :o
Klopt, met Revelations is het copyeren van de killmails een stukje rottiger geworden en pakt rig0r's mooie killboard niet zomaar alle mails, daar is onze siteadmin mee bezig samen met de andere mensen die op rig0r's code zitten te proberen te klooien.

idd..hadden we ook last van..zelfde Rig0r code ;) ...had iets te maken met de nieuwe modules en schepen enz geloof ik...zal t wel ff opzoeken

Edit:

Successfully updated the board. The new ships were the cause of the mails not posting - to some degree - there's an error that occurrs with a killmail when there are too many pilots, it gets truncated and the text "(laid the final blow)" is not assigned to a player. This prevents any mail from posting. In which case i just add it manually after the first involved pilot.

So, anyways, works now - i also made icons. Hopefully the new modules/items won't cause trouble - wait and see.

Is net nieuw

Dat was lachen gisteren, zitten we met 250 man een gate te campen komt er opeens een fregat op 150 kilometer opduiken. Dan komt er een cyno uit en BOEM, blijkt Lotka Volterra stiekem een Titan te hebben gebouwd.

In een klap 215 schepen verloren, maar daarna toch 3 van de 5 POS-en overgenomen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

ondertitel? wa'sdat?

waauuw :D eeh. nog gecaptured? wil ik wel eens zien :)

heb nu overigens mn nieuwe systeem in elkaar gelijmd . duo6600 / 7600silence en 2 gieg. damn. eve gaat smooooth.. 160fps in station, en buiten rond de 80 fps. videokaart wordt wel 80 graden maar hee, nu hoef ik m'n kacheltje niet meer aan te zetten.

heb nog niet getest in wars, maar ik denk da'k rond de 20 fps beland, want t is best wel een bakke kaart.

anyway, eh. 200 schepen verloren en 3 posses gemold, dan heb je t er nog steeds niet uit hehe.

traktor scratch!

Fairytale gone bad...

quote:
IJzerlijm schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:29:
Dat was lachen gisteren, zitten we met 250 man een gate te campen komt er opeens een fregat op 150 kilometer opduiken. Dan komt er een cyno uit en BOEM, blijkt Lotka Volterra stiekem een Titan te hebben gebouwd.

In een klap 215 schepen verloren, maar daarna toch 3 van de 5 POS-en overgenomen.
wow, vet!

maaruh, voordat zo'n titan kan inwarpen moet je toch XX minuten zon ding aan laten staan?

en duurt het chargen van zon superweapon ook niet XX??

Specs - WOW - Trollbane [Offspring] Gaharay lvl 70 NE Huntress & Spud lvl 70 Human Mage

Is net nieuw

quote:
TepelStreeltje schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 18:13:
[...]

wow, vet!

maaruh, voordat zo'n titan kan inwarpen moet je toch XX minuten zon ding aan laten staan?

en duurt het chargen van zon superweapon ook niet XX??
De Titan kan door de Cyno heenschieten als ie in hetzelfde systeem is, dan duurt het een uur voordat het Doomsday wapen weer afgevuurd kan worden.

Er zit geloof ik iets van 15 seconden tussen de grote witte flits en de schade maar dit was zo'n totale verassing dat bijna niemand zich realiseerde wat er gebeurde voor het te laat was. Het was wel enorm cool om mee te maken.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Voordat je doorhebt dat er een cyno is en je realiseerd dat er een DD doorheen kan komen, ben je weer een paar seconden verder. In een gatecamp, waar je geen direct gevaar hebt ben je vaak ook niet gealigned.
Zeker als je totaal geen DD verwacht, is het geen verrassing dat ie veeeeel kills kreeg.

Ik had het zeker wel willen zien, 215 schepen die in 1 keer in wrecks veranderen :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

je zal maar 215 kill mails moeten posten :9

Zie signature

Found 219 matching kills with a total value of 7,467,816,000 ISK

Klopt dat een beetje denken jullie? 7,5 biljoen credits aan schepen toedeledokie? :p

Zie ondertitel

Ligt geheel aan de schepen en de fitting natuurlijk
215 T2 gefitte mega's of 215 t1 frigates maakt een enorm verschil natuurlijk.
Mega: 100 mil, 7 * 425II's = 140 mil, rest = 10 mil » 250 mil per mega.
250 mega's is 53 miljard down the drain, dus ja 7,5 miljard voor 215 kills zou heel goed kunnen :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

heheh erg gaaf :) Dat verandert wel weer enigsinds de balance in het zuidoosten denk ik zo :)
Gister is in de alliance tournament ook 1 van de 2 Imperial Apocalyspe in game opgeblazen, Cult of War (Anarchy Empire 2e team basicly) versloeg daarbij IAC in de kwartfinales. Echt masterlijk, iedereen die het keek ging helemaal los. BoB won uiteindelijk alsnog de finale van Ronin (ex-RISE corps mostly), wat eigenlijk wel verwacht was. Wat me verder bijgebleven is, is dat op de eerste dag in een match een mega werd geowned door een iskhur, totdat ie uit de ring werd gevlogen :( (Waren wel wat ctds, oa van de BS in het team met de ishkur, maar dat team vocht zich nog aardig terug).

Al met al weer een erg tof tournament om te kijken, ik heb heel wat matches gezien.

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Yup dat van die Impoc was erg vet om te zien. Het schijnt dat de prijs van zo'n schip zo rond de 30 miljard!!!! lag. Uiteraard was in de tijd erna, de prijs al gestegen, en aangezien er nu nog maar twee over zijn, zal de prijs wel sky high gaan.

Ze hadden de desbetreffende eigenaar wel een Ransom aangeboden van 15 miljard. Die had ik in mijn geval absoluut betaald, maar ja zo sportief dat hij was liet ie zich neerknallen.

Ik heb daar toch zo mijn twijfels aan of dat nou wel zo'n goede beslissing is geweest.

Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws