Aan alcoholhoudenden worden geen minderjarigen verstrekt.
Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 19
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicSamsung....quote:dat de schermen van Sumsung
Virussen? Scan ze hier! | Anti-spam? Stichting Spamvrij.nl Stop vuurwerk overlast
quote:Op het hoogtepunt had EliteTorrents 133.000 leden en werden er torrents van meer dan twee miljoen beschermde bestanden op aangebodenen.
De variantnamen worden steeds gekker tegewoordig, maar deze moet gewoon Lite zijnquote:opzichte van de Lire-versie kan
CoD4 server met clan | CoD4 Nick: [GAS]MrBondt | PSN Nick: MrBondt
Moet uiteraard 'vergezeld' zijn.quote:Deze processor zal worden vergezelgd door de nVidia nForce 680a-chipset
Help Joanne Noordink uit Aalten vinden
God Bless America | Change We Can Believe In
"mythische"quote:Het uitstel is inmiddels al zo lang geweest dat de merge een mytische status heeft gekregen.
May the Source be with you...
Ik neem aan dat hier Zipit moet staan. Aangezien dat het apparaat is, en het bericht er juist over gaat dat men het voor elkaar heeft gekregen er Pixil op te zetten.quote:Standaard is de Pixil al voorzien van embedded Linux.
Heb ik me begrepen?
quote:de chipfabrikant is nog bezig met de migratie naar het efficientere 65nm-productieprocédé dat een hoger aantal chipjes per wafer opleveren
Oplevert.
quote:waarmee het niet alleen een sprong kwa yields heeft gemaakt, maar ook op het vlak van aantallen chips die überhaupt gebakken worden.
Qua.
quote:De vraag of AMD's vermoedelijke eerdere gebruik van een geïntegreerd ontwerp ook daadwerkelijk voordeel op zal leveren en of het bedrijf de productievraag bij zal kunnen benen, zullen pas volgend jaar beantwoord kunnen worden
De vraag... zal pas...
of nog beter:
De vragen... zullen pas...
Powered
by:
Formule 1, TU Delft, Intel, Metallica, en 'Schaamteloos Jatwerk van Angeloonie'
consumentquote:eindelijk een beetje in de kijker van de gemiddelde concument begint te spelen
Heb ik me begrepen?
Op diverse plaatsen staat aggressief en alle afgeleide vormen, zoals aggressievelingen e.d.
Het is een vaak voorkomende fout, maar het is agressief, dus met één g.
Powered
by:
Formule 1, TU Delft, Intel, Metallica, en 'Schaamteloos Jatwerk van Angeloonie'
Moet dat niet AT&T vs. Microsoft zijn? Gelet op de eerste zin... Zo lijkt het alsnog Microsoft juist een klacht indient tegen AT&T...
There Is Nothing More Relaxing Than Complete Silence with A Heavy Bass.
quote:Wanneer de AIVD het oordeel over de Nedap-computers bekend maakt is nog onduidelijk, maar als ook deze machines uiteindelijk worden afgekeurd, dan mag over drie weken heel Nederland aan het rode potlood.
bekendmaakt
nieuws: Stemmachinevergunning van 35 gemeenten ingetrokken
Reg. datum: 05 juli 2006
Verwoordt moet het zijn volgens mijquote:Een uitgebreide vergelijkende test van TechReport bevestigt de bevindingen van HotHardware - dat Fear bij een resolutie van 2048x1536 tot een heuse diashow verwordt en ook de Quake 4-framerates tot een stuk of tien plaatjes per seconde beperkt blijven, mag natuurlijk geen verrasing heten.
hello_moto wijzigde dit bericht 30-10-2006 17:35 (16%)
Reg. datum: 05 juli 2006
Ik dacht van 'verwoorden', dat Techreport net zoals HotHardware het beeld op 2048*1536 pixels als een diashow verwoordt. Weer wat geleerdquote:
hello_moto wijzigde dit bericht 30-10-2006 17:53 (14%)
'Kunnen' moet 'kan' zijnDeze uitspraak houdt in dat men niet onder de patentwetgeving uit kunnen komen door producten internationaal te verhandelen.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.