Gathering of Tweakers

Quicksearch
Daar heb ik ook last van gehad. Dan hoorde je de telefoon wel overgaan maar als er werd opgenomen opeens niks meer.

Reg. datum: 20 oktober 2004

quote:
Licko schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:18:
[...]

ow, die gebruik ik eigenlijk nooit :D
is het echt zo dat de filmpjes die ie kan maken zo beroerd zijn?

Beroerd, beroerd...

Vergeleken met toestellen als N93 en de D900, welke ook imaging-toestellen zijn, is de video-opname functie bij de K800i zelfs slecht vind ik. Ik had op z'n minst een upgrade vanaf de kwaliteit van de K750i verwacht, maar die is om marketing redenen niet gedaan geloof ik.

Om even te reageren op Chris.nl over de crystal case van TelecomTelecom. Ik heb dezelfde crystal case getest, hij past perfect. Een ander ding is, er is niet zoiets als een A- of B-cover cystal case, de kwaliteit mag dan misschien minder zijn bij andere crystal cases, het maakt het nog geen B-cover. Als de cover tijdens versturen beschadigt is geraakt, is het geen probleem om deze terug te sturen, dan wordt er gewoon een nieuwe opgestuurd.

De cover past perfect om de K800i heen, het is een kwestie van de zijkanten op elkaar klikken en vervolgens de boven- en onderkant!

quote:
NiekyG schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:01:
[...]

Beroerd, beroerd...

Vergeleken met toestellen als N93 en de D900, welke ook imaging-toestellen zijn, is de video-opname functie bij de K800i zelfs slecht vind ik. Ik had op z'n minst een upgrade vanaf de kwaliteit van de K750i verwacht, maar die is om marketing redenen niet gedaan geloof ik.

Om even te reageren op Chris.nl over de crystal case van TelecomTelecom. Ik heb dezelfde crystal case getest, hij past perfect. Een ander ding is, er is niet zoiets als een A- of B-cover cystal case, de kwaliteit mag dan misschien minder zijn bij andere crystal cases, het maakt het nog geen B-cover. Als de cover tijdens versturen beschadigt is geraakt, is het geen probleem om deze terug te sturen, dan wordt er gewoon een nieuwe opgestuurd.

De cover past perfect om de K800i heen, het is een kwestie van de zijkanten op elkaar klikken en vervolgens de boven- en onderkant!

Waarom staan er dan afbeeldingen van een case van betere kwaliteit op de site?
Als je de afbeelding van A neerzet, en B (bewust) levert zonder hierbij:
"De afbeelding kan afwijken van het eigenlijke product" te zetten dan raken mensen telleurgesteld he.
Ik heb de site verzocht de afbeelding van het product te rectificeren of hetzelfde product te leveren,
't moet toch een beetje een kwaliteitstopic blijven he :+

Chris.nl wijzigde dit bericht 13-10-2006 22:27 (4%)
Reden: tuurlijk

... (ing. van weinig woorden)

Ik mag 'm nu ook terug sturen naar 't antwoordnummer, maar het aanpassen van de site ontwijken ze continue. Wel konden ze me vertellen dat ze geen mogelijkheid zien een andere versie te leveren.
Blijkbaar heeft NiekyG dan geluk gehad, want ook al zou het klemmetje heel zijn dan is 't hoesje eigenlijk net iets te krap, heb er nu een industrieel elastiekje (ofwel een rubberen snaar :)) omheen om 't geheel bij elkaar te houden. En sowieso: met dit hoesje past m'n foon dus voor geen meter op de CDS-60 en die op de foto lijkt me wel te moeten passen (meer ruimte om de socket heen).

Webdeveloper met een 36 jaar oude bus met P4 onboard ;) | Thuisbezorgd.NL

quote:
LEiPiE schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:23:
Ik mag 'm nu ook terug sturen naar 't antwoordnummer, maar het aanpassen van de site ontwijken ze continue. Wel konden ze me vertellen dat ze geen mogelijkheid zien een andere versie te leveren.
Blijkbaar heeft NiekyG dan geluk gehad, want ook al zou het klemmetje heel zijn dan is 't hoesje eigenlijk net iets te krap, heb er nu een industrieel elastiekje (ofwel een rubberen snaar :)) omheen om 't geheel bij elkaar te houden. En sowieso: met dit hoesje past m'n foon dus voor geen meter op de CDS-60 en die op de foto lijkt me wel te moeten passen (meer ruimte om de socket heen).

Ik ben creatief geweest met plakband :+ durf um nu ook in de broekzak te laten tijdens het werk.

NiekyG is gewoon telecomtelecom fan, en komt nu een beetje over als de klantenservice van die site.
Ze hebben zich bij een kwaliteitslabel aangesloten, ik ben benieuwd hoelang ze de juiste klacht kunnen blijven ontwijken. In eerste instantie 30 dagen volgens gedragscode artikel 10.2. Daarna mag de geschillencommissie van hun kwaliteitslabel beslissen of ze (tegen die tijd) moedwillig een verkeerd / ander product aanbieden. Ik denk dat uiteindelijk de website JA aangepast gaat worden.

Chris.nl wijzigde dit bericht 14-10-2006 09:11 (7%)
Reden: procedure iets beter omschreven

a800-V525-E630-K800i

ik zie nu niet eens meer wie ik heb gebeld of mij heeft gebeld helemaal niks :^)

quote:
Chris.nl schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 01:32:
[...]

Ik ben creatief geweest met plakband :+ durf um nu ook in de broekzak te laten tijdens het werk.

NiekyG is gewoon telecomtelecom fan, en komt nu een beetje over als de klantenservice van die site.
Ze hebben zich bij een kwaliteitslabel aangesloten, ik ben benieuwd hoelang ze de juiste klacht kunnen blijven ontwijken. In eerste instantie 30 dagen volgens gedragscode artikel 10.2. Daarna mag de geschillencommissie van hun kwaliteitslabel beslissen of ze (tegen die tijd) moedwillig een verkeerd / ander product aanbieden. Ik denk dat uiteindelijk de website JA aangepast gaat worden.
Ik denk dat je dit zelf maar verder moet oplossen met TelecomTelecom, dit topic hoort over de K800i te gaan en niet over een kapotte crystal case.

Reg. datum: 25 juli 2005

Heb mijn k800i nu ongeveer 2 weken en ik begin nu al te merken dat het schuifklepje van de lens behoorlijk kwetsbaar is. Als het klepje dichtzit zit er behoorlijk veel speling in, en het schuiven gaat ook al wat minder soepel dan in het begin...

Is dit nou normaal, of kan ik er toch beter melding over maken bij KPN? Want als het zo doorgaat dan is het straks niet veel soeps meer ben ik bang. Oveigens gebruik ik mijn telefoon naar mijn weten gewoon normaal. Heb hem nog nooit laten vallen en stop hem gewoon in mijn broekzak zonder andere spullen erbij.

AMD 3500+ Winchester, Gigabyte 6600GT (passief), 1,5 GB Ram, A8N SLI Deluxe, 160GB Seagate SATA, 40GB Seagate IDE, NEC 3500

quote:
Clox schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:56:
Heb mijn k800i nu ongeveer 2 weken en ik begin nu al te merken dat het schuifklepje van de lens behoorlijk kwetsbaar is. Als het klepje dichtzit zit er behoorlijk veel speling in, en het schuiven gaat ook al wat minder soepel dan in het begin...

Is dit nou normaal, of kan ik er toch beter melding over maken bij KPN? Want als het zo doorgaat dan is het straks niet veel soeps meer ben ik bang. Oveigens gebruik ik mijn telefoon naar mijn weten gewoon normaal. Heb hem nog nooit laten vallen en stop hem gewoon in mijn broekzak zonder andere spullen erbij.
Ik zou het even afwachten, een beetje speling is normaal, mijne heeft het ook. Als het erger wordt zou ik er toch even mee terug gaan naar de winkel, of hem terug sturen naar de webshops waar je hem aangeschaft hebt.

Reg. datum: 01 januari 2006

hm, veel probleempjes hier. ik heb er ook 1.

als ik gebeld word en niet opneem, gaat de telefoon normaal naar het nieuwe activiteiten menu. en dat was eerst ook zo. maar nu gaat hij opeens naar het snelkoppelingen menu en staat er niets bij nieuwe activiteiten.

mijn schuifklepje zit trouwens ook wat speling tussen, maar daar kan ik mee leven.

ik kan trouwens ook nog steeds niet updaten (t-mobile)

Borix wijzigde dit bericht 14-10-2006 16:16 (7%)

quote:
NiekyG schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:48:
Ik denk dat je dit zelf maar verder moet oplossen met TelecomTelecom, dit topic hoort over de K800i te gaan en niet over een kapotte crystal case.
Geef eens antwoord op de vraag die ik je gesteld heb, ipv eroverheen te lullen.

quote:
Chris.nl schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:23:
[...]

Geef eens antwoord op de vraag die ik je gesteld heb, ipv eroverheen te lullen.
Nou nou, doe ff normaal man. Wat een toon! Sowieso is niemand verplicht om jou (of wie dan ook) te antwoorden op dit forum.

clasimodo wijzigde dit bericht 14-10-2006 16:41 (18%)

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

quote:
clasimodo schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:29:
[...]

Nou nou, doe ff normaal man. Wat een toon! Ik stel dat in ieder geval niet op prijs.
Idd, hou er eens over op. Dit hoort hier niet thuis. Je hebt al contact opgenomen met de klantenservice, waarom moet je er hier dan nog over verder gaan.

quote:
NiekyG schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:40:
Idd, hou er eens over op. Dit hoort hier niet thuis. Je hebt al contact opgenomen met de klantenservice, waarom moet je er hier dan nog over verder gaan.

Waarom moet jij het laatste woord hebben dan?
Jij begon nog eens uit te leggen waarom de case wel ok was...
Ik stel daarop een vraag en jij doet net alsof ik zeur om een kapotte case, terwijl het daar niet om gaat.

Ik vind dit ook niet leuk / vul dit topic liever met andere dingen, maar een discussie niet afmaken / antwoorden op vragen ontwijken die je zelf weer opgerakeld hebt is ook zo onaf he..

quote:
Chris.nl schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:54:
[...]

Waarom moet jij het laatste woord hebben dan?
Jij begon nog eens uit te leggen waarom de case wel ok was...
Ik stel daarop een vraag en jij doet net alsof ik zeur om een kapotte case, terwijl het daar niet om gaat.

Ik vind dit ook niet leuk / vul dit topic liever met andere dingen, maar een discussie niet afmaken / antwoorden op vragen ontwijken die je zelf weer opgerakeld hebt is ook zo onaf he..
Einde discussie! Heb ik lekker het laatste woord. :P

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

quote:
clasimodo schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:56:
Einde discussie! Heb ik lekker het laatste woord. :P

Jah, ok. Ik zal er ook over ophouden hiero :+
Eensch worden we het toch niet denk ik, en 'k heb m'n punt wel gemaakt.

a800-V525-E630-K800i

quote:
Borix schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:13:
hm, veel probleempjes hier. ik heb er ook 1.

als ik gebeld word en niet opneem, gaat de telefoon normaal naar het nieuwe activiteiten menu. en dat was eerst ook zo. maar nu gaat hij opeens naar het snelkoppelingen menu en staat er niets bij nieuwe activiteiten.

mijn schuifklepje zit trouwens ook wat speling tussen, maar daar kan ik mee leven.

ik kan trouwens ook nog steeds niet updaten (t-mobile)

ja dat van dat activiteiten menu heb ik ook weer .ik had gehoopt dt dt was opgelost.
NET als dat van dat je geen gemiste gesprekken ziet of de gevoerde nummers :X

[M]
Reg. datum: 30 juni 2006

quote:
jgoessens schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 17:31:
[...]

ja dat van dat activiteiten menu heb ik ook weer .ik had gehoopt dt dt was opgelost.
NET als dat van dat je geen gemiste gesprekken ziet of de gevoerde nummers :X

Volgens mij stelde de eerste update niks voor? Ik heb die van mij nu opgestuurd en ik hoop dat ze hem gaan/kunnen maken. Het is een software probleem dus HUN fout....

Mochten ze hem niet gratis willen maken, dan neem ik hem niet meer in ontvangst!
quote:
D467 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:11:
[...]

Volgens mij stelde de eerste update niks voor? Ik heb die van mij nu opgestuurd en ik hoop dat ze hem gaan/kunnen maken. Het is een software probleem dus HUN fout....

Mochten ze hem niet gratis willen maken, dan neem ik hem niet meer in ontvangst!
Dan ben jij wel je toestel kwijt 8)7

quote:
Sinners schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:32:
[...]

Dan ben jij wel je toestel kwijt 8)7
Geef hem gelijk, hoord bij de garantie hoor

Reg. datum: 01 januari 2006

master reset van alles heeft het probleem opgelost.

quote:
Borix schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:02:
master reset van alles heeft het probleem opgelost.

:|

Ik heb twee keer een master-reset gedaan en het heeft niks veranderd. Nog steeds die
8)7 Bewerking is mislukt! 8)7

quote:
D467 schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:11:
[...]

Ik meende dat je had gezegt dat de eerste update helemaal geweldig was?

De batterijduur is wel enorm toegenomen toch? :+

Het klepje is bij mij ook aardig gammel!

>Acer Aspire 6920G<> Acer Aspire 5610<> Acer travelmate 4150<>WD500 Extern<>WD300 Extern<

a800-V525-E630-K800i

http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=5275\
De k800i is telefoon van het jaar.

Ik hoop echt dat er binnekort eens iemand walkman software uitvindt die ik op mijn k800i kan zetten 8)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws